Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Twinkle~ skrev:

Helt enig. Men det samme føler jeg om Mette Ask. De virker begge som to hyggelige og bra damer, men har dessverre blitt lurt :(

Nåh...vi må ikke glemme at det er kampen om sponsorkronene som råder i blogglandia. Kan bli noe trangt på "toppen" hvis The QueenBee legger for mye til rette for reelle konkurrenter. Vil jo ikke ha mange til å slåss om spraytan-kronene vel?

Endret av Jammf
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
31 minutter siden, Jammf skrev:

Nåh...vi må ikke glemme at det er kampen om sponsorkronene som råder i blogglandia. Kan bli noe trangt på "toppen" hvis The QuuenBee legger for mye til rette for reelle konkurrenter. Vil jo ikke ha mange til å slåss om spraytan-kronene vel?

🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(La dette i AB tråden, men er vel egentlig mest relevant i denne tråden..

Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! 

Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset..

https://queendthatsme.blogg.no

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
På 13.9.2019 den 19.22, Twinkle~ skrev:

Helt enig. Men det samme føler jeg om Mette Ask. De virker begge som to hyggelige og bra damer, men har dessverre blitt lurt :(

Hvorfor fortjener hun å lykkes, hun kan da ta seg en lagerjobb som alle andre som ikke har noen utdannelse, hun har ikke noe mer å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler AB bloggere som hun får fordeler av selv? Lurer på hvordan dette er skattemessig. Ser på instastory til jonasoddenno (tilknyttet Blogghuset) at han i morgen skal sminke AB og Isabell fordi AB skal ha innflyttingsfest. Meget spent på hvordan de ser ut sminket av andre! 🤔

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cessa74 skrev:

(La dette i AB tråden, men er vel egentlig mest relevant i denne tråden..

Kom tilfeldigvis over dette blogginnlegget - så bra at ikke alle er like godtroende.. Som sagt; absolutt INGEN har foreløpig lykkes på dette influecer kurset til AB.. Og AB har altså egen side hvor "hvem som helst" kan melde seg på og betale "bare 14000". Men altså; la oss si -selv om det opplagt er helt feil -men hvis alle på kurset får flere hundre nye lesere daglig/på insta og blit toppblogger -hvordan skal det være mulig hvis flere enn 10 deltar på dette kurset??? At ikke folk skjønner at de blir svindlet! 

Les hvordan denne bloggeren opplevde det å bli pushet for å ta kurset..

https://queendthatsme.blogg.no

Herregud, er jo nærmest stalking det hun ble utsatt for! Tenk å mase på noen for at de skal betale deg for noe som er totalt verdiløst! Fy faen for et opplegg! Bra innlegg av denne bloggeren, godt å se at ikke alle biter på og er "enkle offer"... Og at hun deler dette, ikke minst! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, DianaV skrev:

Herregud, er jo nærmest stalking det hun ble utsatt for! Tenk å mase på noen for at de skal betale deg for noe som er totalt verdiløst! Fy faen for et opplegg! Bra innlegg av denne bloggeren, godt å se at ikke alle biter på og er "enkle offer"... Og at hun deler dette, ikke minst! 

Er det i det hele tatt lovlig i forhold til lover og regler? Ikke nødvendigvis kontakten med hun over, men at de som er med på kurset tilsynelatende skal bli toppbloggerne. Det er jo totalt misvisende reklame for å selge inn kurset til kanskje litt sårbare personer. Og om det er lovlig er det likevel sterkt uetisk.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Er det i det hele tatt lovlig i forhold til lover og regler? Ikke nødvendigvis kontakten med hun over, men at de som er med på kurset tilsynelatende skal bli toppbloggerne. Det er jo totalt misvisende reklame for å selge inn kurset til kanskje litt sårbare personer. Og om det er lovlig er det likevel sterkt uetisk.

Enig. Jeg reagerer også på at de ikke er ærlige om at det er et kurs som koster (mye) penger fra start. Det kommer først frem mot avslutningen av samtalen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Twinkle~ skrev:

Bare meg som får «pyramideselskap»-feeling av dette?😶

Nei, det er ikke bare du...

Synes også hele opplegget virker temmelig lukket, som om man må være inne for å få vite noe.

Lite info i selve reklamen for kurset, og deltakerne nevner det i svært liten grad i sine kanaler. (De få jeg vet om)

Mangelen på åpenhet er suspekt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, slipset skrev:

Er det normalt å snakke med babystemme i voksen alder? Ref. hun på snap nå... 

Veldig spesielt.

Har egentlig ikke fått det med meg tidligere, for har klikket meg fort gjennom snappene uten lyd på. Innholdet har ikke fenget meg i det hele tatt...

(...og hvorfor «reklamere» med at hun hverken jobber eller studerer?)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har snappen i dag har verken blogg, vlog eller tid å bruke på Instagram. Lurer på hvordan hun tenker hun er influenser? Og hvordan de tenker AB sitt program hjelper dem?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Monky skrev:

WL selger visst foredrag om å vokse opp i kristen familie. 10000 for 45 min. Altså.... hæ??

Dæven! :sjokk: La oss melde oss på sporenstreks! :hoho: 

10.000 for 45 min er jo ran! Er vel ingen som kjøper noe sånt? Da er kurset til Anne Brith billig i forhold selv om det også er å kaste penga ut av vinduet. Men det varer litt lenger enn 45 min da. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de byttet navn på snap? Heter de ikke «influenserne» lenger?

Endret av Pust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pust skrev:

Har de byttet navn på snap? Heter de ikke «influenserne» lenger?

Joda, du er nok slettet 😁 Sletting av folk på SoMe er sannsynligvis eget kapittel på ABIP.

Ikke at du går glipp av noe. I dag er det en ung pen jente som har Snap'en. Først går hun utover en brygge og prater om noe med Hvaler, men det er vanskelig å få tak på hva, siden hun er andpusten og det blåser. Deretter spiser hun en drue. Og så kjører hun bil mens hun snakker (eller synger?) med smurfestemme. Lenge...

Den "neste store" her, altså...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...