Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Felis skrev:

Helt enig, jeg liker WL. Man får litt hjerte for henne, og hun er flink foran kameraet, selv om hun med fordel kunne kortet ned med to tredjedeler. Mange gjentakelser og kjedelig innhold gjør at jeg faller av. 

Det er ironisk at mentoren hennes har mer å lære av WL, enn omvendt. Anne Brith foran et kamera er smertefullt både å se og høre på. Hun stresser, stokker ordene og har masse forstyrrende fakter og grimaser. Hun blir rød og svett og stemmen går opp et par oktaver slik at det gnager i øregangene. Og den smattingen før hver setning... WL burde gitt henne et kurs og fakturert 14500.

Hun har sikkert ett og annet å komme med, men, som du sier: kjedelig, og alt for mange gjentagelser. Jeg så halvveis igjennom snapstory nr 2 før jeg forsto at dette ble en aaaaltfor lang reprise på nr. 1. Frister ikke til gjentagelse.

12 minutter siden, Skogspike skrev:

WL er flink til å synge, synes jeg. 👏🏼

Ja, hun er faktisk ganske flink, men ikke til mer enn "husbruk", synes jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Isild skrev:

Jeg syns også WL virker som en veldig sympatisk dame, rolig og og trygg foran kameraet. Jeg sluttet derimot å stikke innom kanalene hennes da hun (hun også) begynte å skrive om "nettroll", det ble flashbacks til mentor og mentors "suksesshistorie" fra kurset så langt. WL burde mye heller gå sin egen vei, og utvikle sin egen stemme. Bloggen hennes nå handler altfor mye om AT hun går kurset, og hennes forventninger til å bli kjent og igjenkjent.. 

Jeg tror hun som blogger hadde klart seg mye bedre uten det kurset.  Men det virker som hun har personlig vekst av å gå det, så det er nok ikke bortkastet uansett tenker jeg. Bare hun ikke blir skuffet hvis hun evt ikke "slår igjennom" som lovet. 

Jeg har ikke lest bloggen hennes og ut i fra hva du skriver er det ikke særlig fristende heller. Holder meg til videoene jeg, selv om jeg ikke ser alle. Virker som en koselig dame, ihvertfall, jeg likte henne med en gang og håper ikke hun blir for «hjernevasket» av AB.

Håper ikke WL blir for skuffet om hun ikke slår igjennom som lovet, nei. Men alle trenger ikke å være influensere heller. Jeg følger bare små youtubere, liker de best, de virker mest ekte og ærlige i sine meninger siden de ikke er sponset i hue og ræva. Mener ikke at alle som er sponset har kjøpte og betalte meninger, men er de overdrevent positive til alt de får sponset blir jeg skeptisk. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Nå begynner hun jo med klikkbait-overskrifter i ABD-stil.

«Det var bare meg og han!» sier overskriften. 

Det var bare hun som dukket opp på musikktime, ingen andre enn hun og læreren var der. 

DRAMATISK!!!!!! 🙄

Det blir så latterlig dumt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Nå begynner hun jo med klikkbait-overskrifter i ABD-stil.

«Det var bare meg og han!» sier overskriften. 

Det var bare hun som dukket opp på musikktime, ingen andre enn hun og læreren var der. 

DRAMATISK!!!!!! 🙄

Det blir så latterlig dumt....

Hvem er "hun"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvem er "hun"?

Åh, sorry! WL. Kanskje greit å vise til hvilken blogg man kommenterer... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2019 den 9.40, Ranunkelen skrev:

Kom tilfeldigvis over et youtubeklipp av henne, hvor hun skulle fortelle ting "vi" ikke visste om henne.. Et av dem er at hun har spilt blokkfløyte på skolen.. Altså, hvem faen er interessert i å høre om det? 

:ler:

Jeg dauer! Hvis nivået ligger der, kan det egentlig bare gå oppover. Trodde blokkfløyte var obligatorisk i grunnskolen, så denne avsløringen var vel ikke akkurat av det juicy slaget. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt frem til nå at "alle dere min kjære lesere" har vært en stor skare som både har lest, likt og delt. Kan jo være det på plattformer jeg ikke er, men når alle innlegg på fb. har 13 delinger ble jeg nysgjerrig. Åja- det er bloggeren selv som deler 😅

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille_Krokodille
6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

 

Men jeg lurer virkelig på hva hun legger i det å være en influenser? Hvem ønsker hun å påvirke og i hvilken grad og retning? Det eneste hun gjør er å fortelle om sitt eget liv og hverdagsproblemer, sine psykiske lidelser og utfordringer. Da er det, i mine øyne, en offentlig dagbok og ingen influenserrolle. 

Jeg skjønner hva du sikter til. Desverre har jeg utviklet en nesten sykelig trang til å sjekke bloggen jevnlig for å se om hun har skrevet noe influencerende, men neida. Det går i det samme; traumer, ingenting skal stoppe henne, hun skal bli berømt. 

Det er ingenting galt med å ha drømmer og være positiv, men kjære vene, for en utmattende utlevering og overeksponering. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg skjønner hva du sikter til. Desverre har jeg utviklet en nesten sykelig trang til å sjekke bloggen jevnlig for å se om hun har skrevet noe influencerende, men neida. Det går i det samme; traumer, ingenting skal stoppe henne, hun skal bli berømt. 

Det er ingenting galt med å ha drømmer og være positiv, men kjære vene, for en utmattende utlevering og overeksponering. 

 

Jeg er stygt redd for at denne voldsomme utleveringen angående veldig private psykiske lidelser, en dag vil slå tilbake og ramme henne hardt. Hadde jeg hatt sosialangst og panikkangst så kan jeg se for meg at det faktum at jeg har brettet ut alt offentlig, en dag vil gjøre at angsten vil komme enda sterkere tilbake. «Alle» vet plutselig alt. Og jeg syns det er skremmende at Nav støtter denne galskapen og regner det som hennes arbeidspraksis. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...