Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Matrosen skrev (1 time siden):

Venninnen har selv lagt det ut på sin egen åpne instagramkonto🤪 

Det er hennes Instagram konto... SE kunne fint latt være

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matrosen skrev (2 timer siden):

Venninnen har selv lagt det ut på sin egen åpne instagramkonto🤪 

Vel ganske stor forskjell på 11 000 følgere og 346 000

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 30.5.2022 den 15.02):

Det er hennes Instagram konto... SE kunne fint latt være

Hvis venninnen ikke ville ha hatt det ut offentlig (som hennes kanal jo er), så hadde hun ikke lagt det ut. Åpen konto er det samme som å stå midt på Karl Johan og kauke om alt som skjer i livet ditt.

Jeg syns det er fint at hun tar seg tid til å besøke venninnen på sykehuset. Ja, hun hadde nok ikke trengt å dele det men så er det nå en gang dette hun lever av🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrosen skrev (2 timer siden):

Hvis venninnen ikke ville ha hatt det ut offentlig (som hennes kanal jo er), så hadde hun ikke lagt det ut. Åpen konto er det samme som å stå midt på Karl Johan og kauke om alt som skjer i livet ditt.

Jeg syns det er fint at hun tar seg tid til å besøke venninnen på sykehuset. Ja, hun hadde nok ikke trengt å dele det men så er det nå en gang dette hun lever av🤪

Ja så klart må hun besøke sin veninne.. er ikke det det som var mitt poeng her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan hun har blitt så plutselig frisk fra ME... Med en gang populariteten pekte oppover og inntektene kom, så forduftet ME'n. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan hun har blitt så plutselig frisk fra ME... Med en gang populariteten pekte oppover og inntektene kom, så forduftet ME'n. 

Akkurat det synes jeg ikke man må diskutere.. hun har satt ufør på hvil og hun tjener penger og betaler skatt.. Det må man være fornøyd med 

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (36 minutter siden):

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan hun har blitt så plutselig frisk fra ME... Med en gang populariteten pekte oppover og inntektene kom, så forduftet ME'n. 

Hun er ikke plutselig frisk fra ME. Hun er mye bedre og klarer å jobbe i eget tempo. Men det er og mye sykdom ser man jo.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrosen skrev (På 30.5.2022 den 13.19):

Venninnen har selv lagt det ut på sin egen åpne instagramkonto🤪 

Venninnen vil nok ha det ut for å få flere følgere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan hun har blitt så plutselig frisk fra ME... Med en gang populariteten pekte oppover og inntektene kom, så forduftet ME'n. 

Ikke noe å diskutere - det er gode perioder og det er dårlige perioder med denne sykdommen. Så tenker jeg at man bør la det ligge med dette. Hun gjør som som andre her sier - tjener penger og betaler skatt. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Akkurat det synes jeg ikke man må diskutere.. hun har satt ufør på hvil og hun tjener penger og betaler skatt.. Det må man være fornøyd med 

Satt sykdommen sin på hvil... mhm... Det var det nok mange som kunne ønske de kunne gjort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Satt sykdommen sin på hvil... mhm... Det var det nok mange som kunne ønske de kunne gjort. 

Hun har vel satt uføretrygden på hvil? Kjenner at når det kommer til ting som kronisk sykdom så skal man være forsiktig med å mene noe om andres diagnoser. En 9-16 jobb passer kanskje ikke for Sara, men nå tjener hun jo penger av å dille rundt hjemme,samt dette bikinimerket hvor hun nok kan styre dagen litt etter formen selv.

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Satt sykdommen sin på hvil... mhm... Det var det nok mange som kunne ønske de kunne gjort. 

Det er galt hvis man går hjemme på uføretrygd, og så er det jammen meg galt om man finner en måte å klare jobb med sykdom og.

KG i et nøtteskall 🙄

  • Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Det er feil å bli frisk og klare å jobbe, og det er feil å være syk. Det går faktisk an å bli friskere/fungere med ME også. Det finnes det flere historier på. Det er jo flott!  MEN hvem er jeg til å snu en trangsynt innstilling 🙃

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unner henne alt hun får til. Det er ekstremt godt jobbet. 

Men synes hun har forandret seg selv og kanalen totalt. Dette er jo selvsagt fordi hun tjener masse penger, og det er jo flott. Men hun har gått fra å være en som fronter hverdagskroppen, med humor og artige snutter til å være så perfekt som mulig. Den trioen er kliss lik hverandre. Det er ikke realistisk for de aller fleste av oss å surve om skittentøy som fortsatt ligger i kofferten etter Paris, og man må forte seg til Barcelona. For å ta ni tusen bilder av seg selv i ulike dyre kjoler. I verdens fineste villa. 

Hun er ikke ei jeg kjenner meg igjen i lenger. Men så trenger jeg ikke følge lenger heller da 😉

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 1.6.2022 den 10.15):

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan hun har blitt så plutselig frisk fra ME... Med en gang populariteten pekte oppover og inntektene kom, så forduftet ME'n. 

ME er en sykdom som går opp og ned. Dessverre er sykdommen en sykdom som blir sett ned på av mange. Har du ME går dagene opp og ned. Du kan ha perioder hvor du føler deg opplagt og frisk og du ha dager hvor du føler deg slapp og dårlig. 

SE har en jobb hvor hun kan styre dagene sine alt etter formen sin. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (3 timer siden):

Unner henne alt hun får til. Det er ekstremt godt jobbet. 

Men synes hun har forandret seg selv og kanalen totalt. Dette er jo selvsagt fordi hun tjener masse penger, og det er jo flott. Men hun har gått fra å være en som fronter hverdagskroppen, med humor og artige snutter til å være så perfekt som mulig. Den trioen er kliss lik hverandre. Det er ikke realistisk for de aller fleste av oss å surve om skittentøy som fortsatt ligger i kofferten etter Paris, og man må forte seg til Barcelona. For å ta ni tusen bilder av seg selv i ulike dyre kjoler. I verdens fineste villa. 

Hun er ikke ei jeg kjenner meg igjen i lenger. Men så trenger jeg ikke følge lenger heller da 😉

Jeg er helt enig med deg. Hun har blitt ei dame med overklasseproblemer som jeg overhodet ikke kan relatere meg til. Før var det morsomt å følge henne når ting var litt mer dagligdags men nå er det bare om å ha et mest mulig  perfekt og overfladisk liv.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym 77
Heartgirl skrev (2 timer siden):

ME er en sykdom som går opp og ned. Dessverre er sykdommen en sykdom som blir sett ned på av mange. Har du ME går dagene opp og ned. Du kan ha perioder hvor du føler deg opplagt og frisk og du ha dager hvor du føler deg slapp og dårlig. 

SE har en jobb hvor hun kan styre dagene sine alt etter formen sin. 

ME blir nok sett ned på akkurat slik psykiske sykdommer ofte blir på grunn av at det ikke kan bevises på noen prøver. Ikke lett å leve med slike sykdommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy liv hun lever da. Hytteturer, ferier, ny kjæreste (regner med han holdes hemmelig enda for å holde på følgere?) og frisørtimer som må dokumenteres i øst og vest. 

Like kjedelig content som mange andre toppbloggere. Det er dessverre svært få influensere som kan kalles inspirerende om dagen, etter min mening....

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Poppeloppane skrev (15 minutter siden):

Fancy liv hun lever da. Hytteturer, ferier, ny kjæreste (regner med han holdes hemmelig enda for å holde på følgere?) og frisørtimer som må dokumenteres i øst og vest. 

Like kjedelig content som mange andre toppbloggere. Det er dessverre svært få influensere som kan kalles inspirerende om dagen, etter min mening....

De har aldri vært inspirerende etter min mening. Totalt meningsløs «jobb»,hvor de tror de gjør noe nyttig. Noe de OVERHODET ikke gjør. Absolutt ikke bærekraftig, de bidrar heller til nedbryting av alt som heter jordklode med det jævla overforbruket av ABSOLUTT ALT, og ikke engang få meg til å starte på eksponering av barn. Da tenker jeg hovedsaklig på det overfladiske venneparet hun har.. eller «venneparet» siden de faktisk kun er venner for å tjene på hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (43 minutter siden):

ME blir nok sett ned på akkurat slik psykiske sykdommer ofte blir på grunn av at det ikke kan bevises på noen prøver. Ikke lett å leve med slike sykdommer. 

Feil,mangen tror og mener de har ME men når de får skikkelig utredning så er det psykisk sykdom,SE har ikke mye som er forenelig med en utreda ME diagnose,ja,jeg vet det er individuelt men noen fellestrekk er det dog....man kan ikke ha ME på og av sånn er det bare

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...