Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Det er vel fortsatt bare starten? Det er jo ikke 1 år en gang siden de flyttet fra hverandre.

Jeg tenker at SE og Robin gjør det som er best for barna. Å om han eller hun har barna en helg mer enn selve avtalen så spiller da det liten rolle. Er glad de er ett par som virker som de samarbeider godt rundt barna og det er hovedsaken.

 

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg tenker at SE og Robin gjør det som er best for barna. Å om han eller hun har barna en helg mer enn selve avtalen så spiller da det liten rolle. Er glad de er ett par som virker som de samarbeider godt rundt barna og det er hovedsaken.

 

Det tenker jeg også. De vet hva som er best for sine barn. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (9 minutter siden):

Det tenker jeg også. De vet hva som er best for sine barn. 

Og hvordan kan du egentlig vite det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, elskersommer said:

Jeg tenker at SE og Robin gjør det som er best for barna. Å om han eller hun har barna en helg mer enn selve avtalen så spiller da det liten rolle. Er glad de er ett par som virker som de samarbeider godt rundt barna og det er hovedsaken.

 

Ja, helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (31 minutter siden):

Og hvordan kan du egentlig vite det?

Tipper SE og Robin vet bedre hva som er best for sine barn enn de fleste synsere på nett i alle fall 😜🙈

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig at hun ikke har fullført vgs en gang. Kan man seriøst ha ansvar for barn når man er så enkel? Skal flytte om 3 dager og bare «Omg oi hva skal man gjøre med strøm og internett og sånt når man flytter?? Har ikke tenkt på det jeg» …

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnHenrikke skrev (2 minutter siden):

Ganske tydelig at hun ikke har fullført vgs en gang. Kan man seriøst ha ansvar for barn når man er så enkel? Skal flytte om 3 dager og bare «Omg oi hva skal man gjøre med strøm og internett og sånt når man flytter?? Har ikke tenkt på det jeg» …

Det er litt blondt i toppen der ja. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun har hatt barna mye? Hun har jo bare fartet rundt de siste mnd og da regner jeg med de er hos Robin? Syns det er rart hun enda ikke har tatt seg tid til å fjerne silikonen. Nå har hun jo barnefri en hele uke inni mellom. Å sikkert lenger om hun spør om hjelp. Syns hun har flinke besteforeldre til barna som har de mye. Så skjønner ikke hvorfor hun bare utsetter det når hun sier at hun har så lyst å få de ut. Vet ikke helt om jeg tror på det lenger😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (13 minutter siden):

Ganske tydelig at hun ikke har fullført vgs en gang. Kan man seriøst ha ansvar for barn når man er så enkel? Skal flytte om 3 dager og bare «Omg oi hva skal man gjøre med strøm og internett og sånt når man flytter?? Har ikke tenkt på det jeg» …

Kan man seriøst ha ansvar for barn når man snakker så stygt om andre bak en skjerm? Håper ikke det. 

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 timer siden):

Og hvordan kan du egentlig vite det?

Men i alle dager . Vi må da ikke sitte her og finne opp problemer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Ganske tydelig at hun ikke har fullført vgs en gang. Kan man seriøst ha ansvar for barn når man er så enkel? Skal flytte om 3 dager og bare «Omg oi hva skal man gjøre med strøm og internett og sånt når man flytter?? Har ikke tenkt på det jeg» …

Nå må du gi deg.. fordi dama ikke har tenkt på dette så er hun en uansvarlig mor?? Nå må folk skjerpe seg

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med folk egentlig.. Uff.. hun har barna for lite.. tenk de må være hos sin pappa.  Hun har ikke fullført VGS fordi hun ikke har skjønt hvordan dette med og flytte strøm/internett fullfører. Besteforeldre har barna for mye.. 

Må vi virkelig lete etter slike små fillete ting?

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (1 time siden):

Kan man seriøst ha ansvar for barn når man snakker så stygt om andre bak en skjerm? Håper ikke det. 

Synes det er så stygt når folk er slik på nett. Skal vi diskutere influencere så får vi diskutere det som virkelig er ille 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (32 minutter siden):

Men i alle dager . Vi må da ikke sitte her og finne opp problemer 

Jeg finner ikke opp problemer. Tror ikke at ungene der lider noen nød. Tror de har det veldig bra. Men det er utrolig naivt å tro at man vet at barn har det bra ut av noe man ser på en sosial kanal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (17 minutter siden):

Jeg finner ikke opp problemer. Tror ikke at ungene der lider noen nød. Tror de har det veldig bra. Men det er utrolig naivt å tro at man vet at barn har det bra ut av noe man ser på en sosial kanal. 

Ja.. men er utrolig naivt og tro barna har det jævlig ut av noe man ser på en sosial kanal

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Ja.. men er utrolig naivt og tro barna har det jævlig ut av noe man ser på en sosial kanal

Du misser hele poenget🤷‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Ja.. men er utrolig naivt og tro barna har det jævlig ut av noe man ser på en sosial kanal

har aldri skrevet at besteforeldre ha de for mye. skrev hun var heldig med at de var hjelpsomme. Det er nettopp det at hun ikke har hatt tid til å fjerne silikonen pga. at hun har små barn. Men ser jo andre greier det helt fint. Når både far har barna sine % og hun har folk som kan stille opp for henne. 

Ser bare positivt på at besteforeldre og andre har barna. Er værre for dem som ikke har slike muligheter. Det er sårt. ( av egen erfaring) Så var kun rundt at hun snakker bort å få fjernet silikon at jeg tok opp det at hun har da nok barnevakt om hun hadde ønsket å fjerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Du misser hele poenget🤷‍♀️

Fortell meg poenget da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

har aldri skrevet at besteforeldre ha de for mye. skrev hun var heldig med at de var hjelpsomme. Det er nettopp det at hun ikke har hatt tid til å fjerne silikonen pga. at hun har små barn. Men ser jo andre greier det helt fint. Når både far har barna sine % og hun har folk som kan stille opp for henne. 

Ser bare positivt på at besteforeldre og andre har barna. Er værre for dem som ikke har slike muligheter. Det er sårt. ( av egen erfaring) Så var kun rundt at hun snakker bort å få fjernet silikon at jeg tok opp det at hun har da nok barnevakt om hun hadde ønsket å fjerne.

Det er ikke bare derfor. Hun har også sagt veldig mange ganger at hun reagerer dårlig på narkose og er redd for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 minutter siden):

Det er ikke bare derfor. Hun har også sagt veldig mange ganger at hun reagerer dårlig på narkose og er redd for det. 

Det finnes flere typer narkose. Hun har neppe prøvd alle. Dårlig unnskyldning. En av fler dårlige unnskyldinger hun har. Hadde det vært viktig fir henne så hadde hun tatt de ut. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...