Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (50 minutter siden):

Kan man virkelig ha slik kroppsfasong naturlig slik SE har? Hun minner meg om Kardashians egentlig, men de har jo opperert seg til å se slik ut. 

Såklart kan man det,  man har forskjellig kroppsform! 😉

Endret av Pia88
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suluso skrev (1 time siden):

SE har droppet sin egen bikinitruse 😂😂😂😂 DET var gøy 😄

Det er Careless-bikini som kommer til sommeren ☺️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Barcelona turen for det meste er pga Bloggerne. Hun går i hvertfall med mic på seg ifølge de siste snapvideoene hennes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (12 timer siden):

Ser ut som Barcelona turen for det meste er pga Bloggerne. Hun går i hvertfall med mic på seg ifølge de siste snapvideoene hennes

ja, er jo rimelig iscenesatt hele greia... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er dette de lever av og får inntekt utifra å eksponere seg for hele verden. Men er trist å måtte leve et liv å dokumentere alt. Tenk å ikke engang kunne «gifte» seg, eller reise på vennetur, eller gå ut på restaurant, uten å måtte sitte på tlf hele tiden. 
 

Jeg og venninnene mine er mye på sosiale meduser, jeg har nesten 70.000 følgere på Instagram og ganske mange fler ser meg på snap, men det er svært skjelden jeg dokumenterer når jeg har kvalitetstid med venninnene mine. Jeg får litt penger her og der av spons, men aldei i livet om det vil ta over livet mitt på den måten det gjør med disse «store». Syntes det bare er trist å se.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hun ikke tok med seg kjæresten sin. Ser så rart ut Chris på tur med jentene🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (6 timer siden):

Rart hun ikke tok med seg kjæresten sin. Ser så rart ut Chris på tur med jentene🙈

Er vel fordi han ikke vil være en offentlig person og derfor ikke bidrar med god nok reklame for resten av røkla som er på tur. Er sikkert derfor mannen til Therese ikke er med heller. Blir så flau når man ser på Snap at de sitter på hver sin mobil og dokumenterer det samme hele tiden . Det ser jo ut som en kjempemorsom tur 🙄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
skruf skrev (På 25.5.2022 den 22.16):

Det er stor sannsynlighet at en kjæreste av en influencer ikke vil være offentlig selv om den andre velger å utlevere seg selv, noe jeg har full forståelse for. 

Mannen til Yummimummy/Veronica Simone har til nå ikke figurert i hennes sosiale medier, og de har to barn sammen og har vært sammen lenge (eldste barnet er vel snart tenåring) 

Det er ikke Robin hun er sammen med, han har ny dame. 

Til dere som skriver at SE har løpt til media og sutret; det stemmer ikke helt. Sånne saker som dette er offentlig, media har fanget opp at SE søkte om å kjøpe en bit tomt, men fikk avslag uten begrunnelse. Det er avisa som har laget en artikkel på det, ikke SE

Men; selv om SE ikke eier tomta som grenser mot huset så kan hun likevel klippe ned buskaset og gjøre det penere. Fotballfrua og mannen feks har ikke så stor tomt som det ser ut til at de har; en stor del av den er kommunen sin eiendom, men paret Eriksen får lov til å bruke tomta mot at de vedlikeholder den. Så SE kan jo spørre om det samme

Forstår godt at hun ble negativt overrasket da snøen forsvant; kommunen har forsømt eiendommen, det er et skikkelig villniss og ser ikke ut. Sara bør sette opp et gjerde sånn at folk ser at det ikke er hennes tomt og tror at det er hun som lar det gro igjen. I en ærlig salgsoppgave så burde det vært avbildet bilde av hus og tomt uten snø også

Kan godt hende, men han har jo allerede vært med på et par poster og eller snapper kun for å titte nysgjerrigheten. Spekulasjoner er målet med slike poster. 

Men vi kan jo gå tilbake til den årelange debatten om bikiniene hennes, i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamorte skrev (10 minutter siden):

Kan godt hende, men han har jo allerede vært med på et par poster og eller snapper kun for å titte nysgjerrigheten. Spekulasjoner er målet med slike poster. 

Men vi kan jo gå tilbake til den årelange debatten om bikiniene hennes, i stedet. 

Det er jo ikke noe vits i å spekulere rundt den nye kjæresten hennes når hun/de ikke har gått ut offentlig. Omtale av tredjeperson som ikke er offentlig er heller ikke lov ifg forumreglene 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
skruf skrev (59 minutter siden):

Det er jo ikke noe vits i å spekulere rundt den nye kjæresten hennes når hun/de ikke har gått ut offentlig. Omtale av tredjeperson som ikke er offentlig er heller ikke lov ifg forumreglene 

Man omtaler han ikke ved å snakke om hva hun har lagt ut på Instagram. Vi vet jo ikke hvem det er, vi diskuterer jo et spøkelse i den forstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller dem det for bryllup? Er det ikke bare fornyelse av løftene som allerede er gitt for mange år siden? Ikke noe galt med å fornye løftene sine, men ville ikke kalt det bryllup...og hvorfor er SE liksom "forlover"? Finnes det i ekteskapsfornyelse? Spør fordi jeg ikke vet. Men i utgangspunktet er jo forlover et vitne til at ekteskapet inngås. Trengs det når man bare skal fornye dem? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (9 minutter siden):

Hvorfor kaller dem det for bryllup? Er det ikke bare fornyelse av løftene som allerede er gitt for mange år siden? Ikke noe galt med å fornye løftene sine, men ville ikke kalt det bryllup...og hvorfor er SE liksom "forlover"? Finnes det i ekteskapsfornyelse? Spør fordi jeg ikke vet. Men i utgangspunktet er jo forlover et vitne til at ekteskapet inngås. Trengs det når man bare skal fornye dem? 

Det er bare "for gøy", så ingen formkrav. Og man kan dermed ha så mange forlovere man vil. Jeg synes hele greia er snodig, men for all del.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikea skrev (1 time siden):

Det er bare "for gøy", så ingen formkrav. Og man kan dermed ha så mange forlovere man vil. Jeg synes hele greia er snodig, men for all del.

Enig! 
Ganske spesielt å fornye ekteskapsløftene, for å lage tv og innhold på ig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Det har vært pandemi og nedstengt i to år, la folk få lov å samle folk og ha det hyggelig😃 ALT trenger ikke å bli klagd på her inne🙄

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Herlighet. Det har vært pandemi og nedstengt i to år, la folk få lov å samle folk og ha det hyggelig😃 ALT trenger ikke å bli klagd på her inne🙄

Herregud er da ikke at de samles og har det gøy som blir klagd på🙈 De er på jobb der nede. Er kamera overalt og ser ut som de følger en ganske streng timeplan. De hadde lagt telefonene ned om det var ferie for det er de flinke til ellers når de gjør andre ting. Så dette er en jobbtur for innhold både til Some og til bloggerne.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD
skruf skrev (På 26.5.2022 den 9.32):

Jeg reagerte sterkt på noen snapper av Therese der hun brukte filter sånn at Therese ble skallet og lo seg skakk og sa «fy f… hvor støgg du ble!»

Hva om Therese hadde fått kreft og mistet håret? Hadde hun vært «støgg» da også? 

Tenker hun ikke over hvor mange følgere hun har, og blant de følgerne så er det garantert noen som har hatt, eller har, kreft? Da hun viste frem bikiniene så viste hun og sa at det også var plass til brystprotese. Så flott tenkte jeg, at hun også tenker på kreftpasienter! Og med de bikiniene så henvender hun seg til damer i alle fasonger og alder

Også står hun å ler seg skakk av ei skallet venninne og sier at hun er stygg? Ja, jeg vet det er et filter (et filter Snapchat kunne ha spart seg for), men også unge kvinner får kreft. 

Jeg reagerte nok litt ekstra pga det er bare 1 år siden jeg var helt skallet pga cellegift. Og jeg var ikke stygg, jeg var vakker. Jeg vurderte å kjøpe den cherry-bikinien til Sara, men det dropper jeg faktisk nå. 

Er ikke sjokka. Flyter særs lite i topplokket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da måtte så klart alle følgere pluss litt til få vite hvorfor veninnen er lagt inn på føden og for de som er litt kjent vet nå hvor hun er.  Finnes det ikke noe sperrer for hva disse influencere må legge ut?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Å da måtte så klart alle følgere pluss litt til få vite hvorfor veninnen er lagt inn på føden og for de som er litt kjent vet nå hvor hun er.  Finnes det ikke noe sperrer for hva disse influencere må legge ut?

Venninnen har selv lagt det ut på sin egen åpne instagramkonto🤪 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...