Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Når hun skulle til frisøren før «bryllupet» sa hun at hun måtte avlyse timen pga syke barn, også sier hun nå at hun ble dårlig så hun ikke fikk dratt til frisøren. Bare meg som legger merke til at hun lyver om småting / endrer historier?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Når hun skulle til frisøren før «bryllupet» sa hun at hun måtte avlyse timen pga syke barn, også sier hun nå at hun ble dårlig så hun ikke fikk dratt til frisøren. Bare meg som legger merke til at hun lyver om småting / endrer historier?

Who cares om hun klipper seg eller ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (43 minutter siden):

Who cares om hun klipper seg eller ei....

Var ikke det som var poenget 🙃

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (15 timer siden):

Når hun skulle til frisøren før «bryllupet» sa hun at hun måtte avlyse timen pga syke barn, også sier hun nå at hun ble dårlig så hun ikke fikk dratt til frisøren. Bare meg som legger merke til at hun lyver om småting / endrer historier?

Både hun og barna var vel syke. Så om hun sier at det var pga barna eller seg selv er vel ikke så nøye🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 1.6.2022 den 9.44):

Ja så klart må hun besøke sin veninne.. er ikke det det som var mitt poeng her

venninnen er også begynt å være ute etter spons og reklame til babyen. Så er nok for å gi venninnen flere følgere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (På 2.6.2022 den 17.18):

ME blir nok sett ned på akkurat slik psykiske sykdommer ofte blir på grunn av at det ikke kan bevises på noen prøver. Ikke lett å leve med slike sykdommer. 

Dessverre ja. Jeg kjenner flere som har ME, og dagene de er nede må de avlyse avtaler. De blir liggende i sengen eller på sofaen. Det verste er at de blir kritisert, og de blir mistrodd. Uvitende utenforstående slår tvil om diagnosen deres. Jeg blir lei meg på deres vegne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (På 2.6.2022 den 18.05):

Feil,mangen tror og mener de har ME men når de får skikkelig utredning så er det psykisk sykdom,SE har ikke mye som er forenelig med en utreda ME diagnose,ja,jeg vet det er individuelt men noen fellestrekk er det dog....man kan ikke ha ME på og av sånn er det bare

Mine venner som jeg kjenner som har Me forteller at ME er en sykdom som ikke slår ut på prøver men for å få diagnosen ME må det visse kriterier til. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Mine venner som jeg kjenner som har Me forteller at ME er en sykdom som ikke slår ut på prøver men for å få diagnosen ME må det visse kriterier til. 

 

Det er ikke så mange år siden de kriteriene ble satt. Før det så er det nok veldig mange som fikk diagnosen uten at det er tilfellet at det var ME de hadde, der de egentlig hadde mye annet forskjellig (utbrent, psykisk sykdom +++)

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sikkert mye man kan kritisere SE for men å si at hun nå er for frisk,at hun aldri har vært syk blir for dumt. Kan vi ikke bare glede oss over at dama faktisk tjener gode penger. At hun kan sette ufør på vent og heller tjene penger og betale skatt.

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0lstraalen skrev (2 minutter siden):

Noen som vet hvem Mr. Secret er? 

If so, så skal ikke det deles her, ettersom han ikke er en offentlig person :) 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
S0lstraalen skrev (18 minutter siden):

Noen som vet hvem Mr. Secret er? 

Det ble jo skrevet i denne tråden for en stund siden, men heldigvis slettet, han er jo ikke offentlig og ingen har noe med deres forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Mine venner som jeg kjenner som har Me forteller at ME er en sykdom som ikke slår ut på prøver men for å få diagnosen ME må det visse kriterier til. 

 

Hm,da er det ikke sikkert dine  venner har ME,for den kan i aller høyeste grad slå ut på prøver EKG f.eks,kroppen klarer heller ikke å restituere seg,dette måler man med å se hvor fort man kvitter seg med melkesyre...osv,er også mangen kriterier som må til som du skriver...legene som stiller diagnose er veldig nøye men både prøver og kriterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (På 4.6.2022 den 0.20):

Hm,da er det ikke sikkert dine  venner har ME,for den kan i aller høyeste grad slå ut på prøver EKG f.eks,kroppen klarer heller ikke å restituere seg,dette måler man med å se hvor fort man kvitter seg med melkesyre...osv,er også mangen kriterier som må til som du skriver...legene som stiller diagnose er veldig nøye men både prøver og kriterier

 

Endret av Hjertestein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0lstraalen skrev (18 timer siden):

Noen som vet hvem Mr. Secret er? 

Er dette virkelig så viktig og vite? Jeg håper han forblir Mr secret i lang lang tid. Men det er jo tross alt en influencer med stor trang til og må dokumentere alt han møter så vi får garantert vite det snart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (På 4.6.2022 den 0.20):

Hm,da er det ikke sikkert dine  venner har ME,for den kan i aller høyeste grad slå ut på prøver EKG f.eks,kroppen klarer heller ikke å restituere seg,dette måler man med å se hvor fort man kvitter seg med melkesyre...osv,er også mangen kriterier som må til som du skriver...legene som stiller diagnose er veldig nøye men både prøver og kriterier

ME slår ikke ut på noe, det forskes stadig, men til dags dato så har man ingen prøver som man kan ta for å se om man har ME eller ikke. Hilsen ei med ME 

Endret av Sharp75!
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (På 4.6.2022 den 19.17):

ME slår ikke ut på noe, det forskes stadig, men til dags dato så har man ingen prøver som man kan ta for å se om man har ME eller ikke. Hilsen ei med ME 

Det er akkurat det mine venninner forteller om ME. Det er å derfor at de med ME blir mistenkeliggjort. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 3.6.2022 den 20.45):

Ja det er sikkert mye man kan kritisere SE for men å si at hun nå er for frisk,at hun aldri har vært syk blir for dumt. Kan vi ikke bare glede oss over at dama faktisk tjener gode penger. At hun kan sette ufør på vent og heller tjene penger og betale skatt.

Sette ufør på vent? Noe av det dummeste jeg har lest. Litt sånn: nå kan jeg ikke være ufør lenger, for nå tjener jeg masse penger. Jeg venter heller med ufør til jeg ikke er så populær lenger.... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har hun barna egentlig, på meg virker der som om de er mer hos barnefar enn henne 🥸

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Sette ufør på vent? Noe av det dummeste jeg har lest. Litt sånn: nå kan jeg ikke være ufør lenger, for nå tjener jeg masse penger. Jeg venter heller med ufør til jeg ikke er så populær lenger.... 

Sette på vent var kanskje feil.. men jeg mener og ha lest at man kan være i jobb i 7/8 år uten at noe skjer med ufør. Dette er jo nettopp fordi at noen kanskje blir noe bedre en periode og kan jobbe. Men arrester meg om det jeg skriver nå er helt feil 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...