Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (5 timer siden):

Jepp. Den lå der når jeg sjekket kort tid etter at jeg la den ut. Sjekket 1 time etter det og da var kommentaren borte. 

Dette har jeg også opplevd for en tid tilbake, når jeg la ut en tostjerners tilbakemelding på careless.no (inne på produktet) og jeg også opplevde at tilbakemeldingen min forsvant etter kort tid. Det er kritikkverdig. Blir ikke det på ett vis villedende markedsføring? Det gir jo et villedende inntrykk av produktene. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (10 timer siden):

Det skulle jeg gjerne gjort men dumme meg tok ikke bilde når den var sendt og jeg så den lå der. Men jeg kan prøve på nytt nå.

Gikk litt fort i svingene her når jeg gjorde dette. Prøver på nytt jeg så håper jeg den da blir stående der

Det er jo godt kjent at negative tilbakemeldinger forsvinner

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (11 timer siden):

Kan du dokumentere påstanden din? Tok du skjermbilde av at kommentaren var lagt ut? Og på hvilken side, så vi kan se at den er fjernet? 

Herlighet, det er flere som har sagt det samme, tenker du alle lyver?

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok en gang sendt klage på mail til Forbrukertilsynet og spurt hvorfor de får holde på med all denne umerket reklamen

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (55 minutter siden):

Har nok en gang sendt klage på mail til Forbrukertilsynet og spurt hvorfor de får holde på med all denne umerket reklamen

De bryr seg ikke så da er det bare å fortsette med umerket reklame 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (27 minutter siden):

De bryr seg ikke så da er det bare å fortsette med umerket reklame 

Nettopp, det får ingen konsekvenser. Men takk til alle dere som melder inn. Håper de en dag får en straff. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (4 timer siden):

Har nok en gang sendt klage på mail til Forbrukertilsynet og spurt hvorfor de får holde på med all denne umerket reklamen

Synes du er så dyktig på det! Takk for at du orker. Så håper jeg det straffer seg til slutt med all den umerka reklamen. Det er jo håpløst at det er regler på det, men at det ikke får kosekvenser når det skjer?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsa skrev (1 time siden):

Synes du er så dyktig på det! Takk for at du orker. Så håper jeg det straffer seg til slutt med all den umerka reklamen. Det er jo håpløst at det er regler på det, men at det ikke får kosekvenser når det skjer?

Det har virkelig vært dårlig merking i det siste. Å Therese Lien er den værste av de. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (8 timer siden):

Herlighet, det er flere som har sagt det samme, tenker du alle lyver?

Sist gang @elskersommer la ut kommentar, så hadde hun ikke en gang prøvd produktet på. IMG_2196.thumb.jpeg.06759b8a3568641395a7f64afde27e13.jpeg


    .
 
 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (46 minutter siden):

Sist gang @elskersommer la ut kommentar, så hadde hun ikke en gang prøvd produktet på. IMG_2196.thumb.jpeg.06759b8a3568641395a7f64afde27e13.jpeg


    .
 
 

Ja dette er jeg fullstendig klar over å den diskusjonen har vi tatt her før også. Fatter ikke poenget med og ta opp dette igjen nå 

Men denne gangen fikk jeg kjøpt denne bh av ei venninne. Den var ubrukt med lapp på. Men siden frøken Tandberg slår ett slag for at folk kan kjøpe brukt så synes jeg det var innafor å legge igjen en omtale. 

Jeg har beklaget for at jeg gjorde dette forrige gang. Det var noen få som mente det var feil. Så det tar jeg til meg.

Ps: legger ved min anmeldelse som jeg la ut i går kveld på careless men den er i dag slettet. Si ifra om du vil att jeg prøver den på så sender jeg bilde til deg😊

Screenshot_20240426-000753~2.png

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (28 minutter siden):

Ja dette er jeg fullstendig klar over å den diskusjonen har vi tatt her før også. Fatter ikke poenget med og ta opp dette igjen nå 

Men denne gangen fikk jeg kjøpt denne bh av ei venninne. Den var ubrukt med lapp på. Men siden frøken Tandberg slår ett slag for at folk kan kjøpe brukt så synes jeg det var innafor å legge igjen en omtale. 

Jeg har beklaget for at jeg gjorde dette forrige gang. Det var noen få som mente det var feil. Så det tar jeg til meg.

Ps: legger ved min anmeldelse som jeg la ut i går kveld på careless men den er i dag slettet. Si ifra om du vil att jeg prøver den på så sender jeg bilde til deg😊

Screenshot_20240426-000753~2.png

Noen få som mente at det var feil å skrive en anmeldelse som var falsk? 
 

Om det er trustpilot de bruker så kan man velge å bare beholde verifiserte kjøpere sine kommentarer - altså de som legger inn kommentarer med den samme e-posten som er koblet til bestillingen deres. Om de gjør dette er det vanskelig å legge igjen kommentarer om man kjøper produktene i fysisk butikk. Men det kan være en mulig forklaring på hvorfor noen anmeldelser blir borte.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (46 minutter siden):

Noen få som mente at det var feil å skrive en anmeldelse som var falsk? 
 

Om det er trustpilot de bruker så kan man velge å bare beholde verifiserte kjøpere sine kommentarer - altså de som legger inn kommentarer med den samme e-posten som er koblet til bestillingen deres. Om de gjør dette er det vanskelig å legge igjen kommentarer om man kjøper produktene i fysisk butikk. Men det kan være en mulig forklaring på hvorfor noen anmeldelser blir borte.

Tanken har jo streifer meg også.. men SE har jo sagt hun er glad for att folk kjøper brukt f.eks gjennom den gruppa på Facebook. Å da burde man også kunne legge igjen en kommentar om produktet.  

Men nå legger jeg denne diskusjonen dø. Å den bh jeg kjøpte var bare så stygg på. Men kan være jeg som har for store bryster og for stor rundt til careless sine Bh😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Ja dette er jeg fullstendig klar over å den diskusjonen har vi tatt her før også. Fatter ikke poenget med og ta opp dette igjen nå 

Men denne gangen fikk jeg kjøpt denne bh av ei venninne. Den var ubrukt med lapp på. Men siden frøken Tandberg slår ett slag for at folk kan kjøpe brukt så synes jeg det var innafor å legge igjen en omtale. 

Jeg har beklaget for at jeg gjorde dette forrige gang. Det var noen få som mente det var feil. Så det tar jeg til meg.

Ps: legger ved min anmeldelse som jeg la ut i går kveld på careless men den er i dag slettet. Si ifra om du vil att jeg prøver den på så sender jeg bilde til deg😊

Screenshot_20240426-000753~2.png

Man legger ikke igjen anmeldelse når man har kjøpt noe brukt - lapp eller ei. Hvis du ikke har handlet fra dem, kan de ikke verifisere deg som kunde. Skjønner godt at de sletter kommentarer fra folk som legger "falske" anmeldelser 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurpa skrev (7 minutter siden):

Man legger ikke igjen anmeldelse når man har kjøpt noe brukt - lapp eller ei. Hvis du ikke har handlet fra dem, kan de ikke verifisere deg som kunde. Skjønner godt at de sletter kommentarer fra folk som legger "falske" anmeldelser 

Hvorfor skal man ikke kunne gi tilbakemelding på er produkt man har kjøpt selv om man har kjøpt det brukt?

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (18 minutter siden):

Man legger ikke igjen anmeldelse når man har kjøpt noe brukt - lapp eller ei. Hvis du ikke har handlet fra dem, kan de ikke verifisere deg som kunde. Skjønner godt at de sletter kommentarer fra folk som legger "falske" anmeldelser 

Men jeg ser det ikke som en falsk anmeldelse når faktisk står med ett careless produkt i hånda.. men samme det.

Jeg har tatt si mitt siste produkt fra careless 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skal man ikke kunne gi tilbakemelding på er produkt man har kjøpt selv om man har kjøpt det brukt?

Poenget mitt; hvis jeg kjøper noe fra f.eks. Floyd eller HM eller Guess eller whatever brukt på Finn eller Tise, eller fra en venninne, og ikke er fornøyd, kan jeg vel ikke gå på Trustpilot for å klage?!? Det har ikke noe med Careless å gjøre, det er vel en sikkerhet bedriften skal ha for at ikke hvem som helst kan legge inn hva som helst... tenker jeg, da... 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella50 skrev (På 25.4.2024 den 16.08):

Sjekk køen på Kvadrat. Den var laaaaaang. Careless er populært. 😃 Gleder meg til de åpner i Bergen. 🤩 Jeg er så gammeldags at jeg liker å se/ta og prøve på i butikk før jeg kjøper noe. 

Det ser ikke så populært ut på Storo. Til dags dato har jeg ikke sett en kunde i den butikken, og jeg har gått forbi mange ganger i uka helt siden de åpnet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (6 timer siden):

Poenget mitt; hvis jeg kjøper noe fra f.eks. Floyd eller HM eller Guess eller whatever brukt på Finn eller Tise, eller fra en venninne, og ikke er fornøyd, kan jeg vel ikke gå på Trustpilot for å klage?!? Det har ikke noe med Careless å gjøre, det er vel en sikkerhet bedriften skal ha for at ikke hvem som helst kan legge inn hva som helst... tenker jeg, da... 

Men hvorfor kan du ikke det? Så lenge du har et Floyd produkt du er fornøyd med eller misfornøyd med så kan du vel gi en tilbakemelding på produktet hos Floyd?

Forbrukerkjøpsloven gir deg til og med reklamasjonsrett ovenfor tidligere salgsledd. Så om jeg kjøper en brukt Careless kjole fra Morten på Finn.no og denne har en kjøpsrettslig mangel så gir forbrukerkjøpsloven meg rett til å reklamere på dette direkte til Careless.

At jeg ikke kan gjøre det samme med en produktanmeldelse gir ingen mening.

  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (14 minutter siden):

Det ser ikke så populært ut på Storo. Til dags dato har jeg ikke sett en kunde i den butikken, og jeg har gått forbi mange ganger i uka helt siden de åpnet. 

Hjelper lite med 450 000 i kassa på dag 1 om de har lite inntekt ellers i året 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Men hvorfor kan du ikke det? Så lenge du har et Floyd produkt du er fornøyd med eller misfornøyd med så kan du vel gi en tilbakemelding på produktet hos Floyd?

Forbrukerkjøpsloven gir deg til og med reklamasjonsrett ovenfor tidligere salgsledd. Så om jeg kjøper en brukt Careless kjole fra Morten på Finn.no og denne har en kjøpsrettslig mangel så gir forbrukerkjøpsloven meg rett til å reklamere på dette direkte til Careless.

At jeg ikke kan gjøre det samme med en produktanmeldelse gir ingen mening.

Om du har kvittering/annet kjøpsbevis. Det gjelder da også kommentarene lagt inn, i form av bevis på kjøp gjennom feks e-posten som ble brukt på kjøpet.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...