Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Jeg aner ingenting om reglene for bruk av eget merke på TV. Aner dog at dette er motivasjon for deltakelse! Reklame for CL. 
 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Er spent på om hun får solgt ut disse frakkene sine. Nå sa hun i dag at de hadde "flydd" ut av butikkene i går. Men ser nå at det er ikke solgt ut eller starte og minke på en eneste størrelse. En får jo opp når det er 20 stk eller mindre igjen på lager. Å dette er d ikke på noen størrelser

Hverken blotterfrakkene eller denne fantstiske joggedressen hennes har flydd ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (6 minutter siden):

Hverken blotterfrakkene eller denne fantstiske joggedressen hennes har flydd ut. 

Synes frakkene var lite pen. Minner meg om Trond Viggo Torgersen sin karakter vaktmesteren 😅

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hverken frakken , kjolene eller dongerijakken er noe å se på , joggedrakten ser jo formløs og dårlig ut på kvalitet . Dessuten er alt sammen overpriset ! Og fatter ikke at hun selv ikke blir lei av å gå i de kjolene selv , vet at hun ikke trives i bukse pga stor rumpe og lår men likevel . Alle vil vel ha litt forandring i hverdagen . 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Synes hverken frakken , kjolene eller dongerijakken er noe å se på , joggedrakten ser jo formløs og dårlig ut på kvalitet . Dessuten er alt sammen overpriset ! Og fatter ikke at hun selv ikke blir lei av å gå i de kjolene selv , vet at hun ikke trives i bukse pga stor rumpe og lår men likevel . Alle vil vel ha litt forandring i hverdagen . 

Frakken og olajakke er ikke fin. Å det slippet i går har nok ikke gått så bra som hun har tenkt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig tilbakemelding på Trustpilot 

Bilder fra Trustpilot 

Screenshot_20240429-115745~2.png

Screenshot_20240429-115837~2.png

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Dårlig tilbakemelding på Trustpilot 

Bilder fra Trustpilot 

Screenshot_20240429-115745~2.png

Screenshot_20240429-115837~2.png

Jeg hadde blitt fly forbanna om jeg var den første kunden her. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (37 minutter siden):

Dårlig tilbakemelding på Trustpilot 

Bilder fra Trustpilot 

Screenshot_20240429-115745~2.png

Screenshot_20240429-115837~2.png

Når det gjelder bh tenker jeg alt er relativt🤷🏻‍♀️ Jeg er superfornøyd med både ammeBH(den brukes fortsatt) og den første BH’n hun lanserte. Prøvde den med fast padding nå nylig, og der sklir stroppene konstant av samme hva jeg gjør. Så det at man har en type byste som ikke passer til akkurat den ene BH’n kan vel ikke produsenten få skylda for🤷🏻‍♀️

Utover det er prisene på joggedress og frakk (og enkelte kjoler) så høye at det ikke er aktuelt å kjøpe😅

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt en mail til Forbrukertilsynet forrige uke hvor jeg nok en gang spurte om det er vits i og melde inn om umerket reklame. 

Fikk dette svaret i dag

IMG_20240429_151102.jpg

IMG_20240429_151042.jpg

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser det er lov å dele såpass mye av alle som er på tur nå. Ser ut som hun har gått ned mye på disse ukene. Sara E. Virker som hun lager sine egne regler. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (På 29.4.2024 den 12.35):

Jeg hadde blitt fly forbanna om jeg var den første kunden her. 

Men jeg skjønner ikke: hvorfor ikke bare benytte seg av 14 dagers angrerett? 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (10 timer siden):

Men jeg skjønner ikke: hvorfor ikke bare benytte seg av 14 dagers angrerett? 

På FB unnskylder de det med frakt. Så da vil de heller være snille og selge til noen andre 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (5 minutter siden):

På FB unnskylder de det med frakt. Så da vil de heller være snille og selge til noen andre 🤷‍♀️

Men ikke om det er feil med varen? Da skal ikke frakt betales av kunden. Her må kunden stå på sitt. Jeg hadde aldri gitt meg!  Folk er for late/snille/naive/vet ikke sine rettigheter når det kommer til hva de har krav på når det feil på vare.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Men ikke om det er feil med varen? Da skal ikke frakt betales av kunden. Her må kunden stå på sitt. Jeg hadde aldri gitt meg!  Folk er for late/snille/naive/vet ikke sine rettigheter når det kommer til hva de har krav på når det feil på vare.

Dette har jo vært ett tema her inne lenge men føler disse som er så fan av SE vil støtte henne uansett. Så om noe er ødelagt så velger de ikke å sende i retur for å skåne henne.. hadde det vært ett annet firma hadde de sendt i retur tvert

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok av utmerket reklame på snapchat i dag🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Dette har jo vært ett tema her inne lenge men føler disse som er så fan av SE vil støtte henne uansett. Så om noe er ødelagt så velger de ikke å sende i retur for å skåne henne.. hadde det vært ett annet firma hadde de sendt i retur tvert

Er galskap! Fatter det ikke, det er jo venninna tenker de vel 🤮  Samme med Raad squad. Så noen måtte ha samme rosa farge på hårføneren som Raad selv har?? 😳 SKREMMENDE!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (1 time siden):

Dette har jo vært ett tema her inne lenge men føler disse som er så fan av SE vil støtte henne uansett. Så om noe er ødelagt så velger de ikke å sende i retur for å skåne henne.. hadde det vært ett annet firma hadde de sendt i retur tvert

Det som er ille er jo at bedriften Sara har sagt at hun er glad for salg/bytte/kjøp siden fordi at returer er rent tap.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 28.4.2024 den 13.07):

Ramlet innom snap-en hennes i formiddag, hvor det er bootcamp på Gran Canaria med 16 ukers helvete. Og det snappes i vilden sky. Sikker på at de andre deltakerne i programmet synes det er greit? En ting er at man er med på konseptet 16 ukers helvete på tv, men sannelig ikke sikker på om jeg hadde syntes det hadde vært greit å være underholdning på en influencers snap-kanal i tillegg. Hva med å legge bort telefonen LITT og være tilstede? 

De fleste som er med der lever selv av publikum, så regner med at de ser det som gratis reklame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Er galskap! Fatter det ikke, det er jo venninna tenker de vel 🤮  Samme med Raad squad. Så noen måtte ha samme rosa farge på hårføneren som Raad selv har?? 😳 SKREMMENDE!

Å jeg tror det er størst andel med godt voksne damer som følger disse. Skulle tro de visste bedre. 

Det ligger så alt for mye penger i dette.solgt badetøy for 7 millioner på 3 timer🙈 å hvor mye ligger da for salg videre på Tise om ca 2-3 uker. 

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg migrene men har forstått at bruk av tlf klarer man lite av. Ser hun stiller spørsmål på insta om hva som hjelper mot migrene. Legg fra deg tlf tenker jeg men det er vel formye forventet fra den kanten 😱

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...