Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

https://careless.no/products/roma-topp-rosa-daisy

Forstår ikke at et firma vil legge ut et bilde på nettbutikken som dette. Enten sitter ikke toppen skikkelig, er feil størrelse eller så er det produksjonsfeil på plagget. Hvem vil kjøpe ut fra dette bilde? Ser jo ut som man vil få skikkelig sideboob.  Uansett ikke særlig profesjonelt - og fotografen burde da også reagere når bildene gjennemses før publisering. 

Screenshot_20240502_222930_SamsungInternet.thumb.jpg.2509e7bc7d46bc6956577dd3983747de.jpg

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dragonheart skrev (19 minutter siden):

https://careless.no/products/roma-topp-rosa-daisy

Forstår ikke at et firma vil legge ut et bilde på nettbutikken som dette. Enten sitter ikke toppen skikkelig, er feil størrelse eller så er det produksjonsfeil på plagget. Hvem vil kjøpe ut fra dette bilde? Ser jo ut som man vil få skikkelig sideboob.  Uansett ikke særlig profesjonelt - og fotografen burde da også reagere når bildene gjennemses før publisering. 

Screenshot_20240502_222930_SamsungInternet.thumb.jpg.2509e7bc7d46bc6956577dd3983747de.jpg

Toppe ser for liten ut ja.. rart det ikke har blitt oppdaget/gjort noe med 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Si skrev (44 minutter siden):

Nå har ikke jeg migrene men har forstått at bruk av tlf klarer man lite av. Ser hun stiller spørsmål på insta om hva som hjelper mot migrene. Legg fra deg tlf tenker jeg men det er vel formye forventet fra den kanten 😱

Når jeg har migrene har ikke jeg sjans til å se på tlf eller tv eller lese noe som helst . Synsforstyrrelser og lynglimt og bokstavene flyter ut og ser ikke klart i det hele tatt de første 30 min .. Så kommer hodepinen ..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver dag man tar en «trall « med plumbo Lars ? Da tror hun at trall er en dans antageligvis 🤦🏼‍♀️er hun vokst opp under en Stein ? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Ikke hver dag man tar en «trall « med plumbo Lars ? Da tror hun at trall er en dans antageligvis 🤦🏼‍♀️er hun vokst opp under en Stein ? 

Ja, på en måte. Hjemme i huset på Hadeland der de ikke var så opptatt av ord og uttrykk, men av å sette seg inn i symptomer på ME og lovverket til Nav.

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Ikke hver dag man tar en «trall « med plumbo Lars ? Da tror hun at trall er en dans antageligvis 🤦🏼‍♀️er hun vokst opp under en Stein ? 

Jepp..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dragonheart skrev (10 timer siden):

https://careless.no/products/roma-topp-rosa-daisy

Forstår ikke at et firma vil legge ut et bilde på nettbutikken som dette. Enten sitter ikke toppen skikkelig, er feil størrelse eller så er det produksjonsfeil på plagget. Hvem vil kjøpe ut fra dette bilde? Ser jo ut som man vil få skikkelig sideboob.  Uansett ikke særlig profesjonelt - og fotografen burde da også reagere når bildene gjennemses før publisering. 

Screenshot_20240502_222930_SamsungInternet.thumb.jpg.2509e7bc7d46bc6956577dd3983747de.jpg

Virker mer som at fenomenet care less forherliges. "Litt side boob? So what, ikke bry deg! Alle kropper er flotte!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Sååå takknemlig for alle som har handlet, for nå blir det masse midler donert til forskning. Først og fremst blir det vel klingende mynt i egen kasse og latter hele veien til banken. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper bestemt ikke noe av noen av disse. De tjener godt så de må jo ha endel kunder fortsatt 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Si skrev (12 timer siden):

Nå har ikke jeg migrene men har forstått at bruk av tlf klarer man lite av. Ser hun stiller spørsmål på insta om hva som hjelper mot migrene. Legg fra deg tlf tenker jeg men det er vel formye forventet fra den kanten 😱

Forskjellig fra person til person.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Si skrev (13 timer siden):

Nå har ikke jeg migrene men har forstått at bruk av tlf klarer man lite av. Ser hun stiller spørsmål på insta om hva som hjelper mot migrene. Legg fra deg tlf tenker jeg men det er vel formye forventet fra den kanten 😱

Mulig hun har hodepine, og kaller det for migrene. Jeg har flere i familien som dessverre sliter med migrene. De orker overhodet ikke å drive med mobil eller skjerm i det hele tatt. De ligger inne på et putt mørkt rom å har så intense smerter og oppkast. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (2 timer siden):

Haha. Sååå takknemlig for alle som har handlet, for nå blir det masse midler donert til forskning. Først og fremst blir det vel klingende mynt i egen kasse og latter hele veien til banken. 

Hun har solgt for 10 millioner.. men så må vi trekker fra produksjon av badetøy,moms,skatt,arveidsgiveravgift, husleie 4 butikker,strøm 4 butikker,lønn til de som jobber på lager,lønn til de som jobber i 4 butikker

Men nå står jo careless oppført med 0 ansatte og 0 i lønnskostnader så regner med at hun nok må betale en større sum til Dignity Collective eller Reme holding for at de betaler ut lønn. For lønn får jo de ansatte men ingen vet hvem som betaler de ut

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i morgen drar Therese og datter til syden sammen med Sara Emilie og jeg regner med at hennes barn er med. Dette skulle tydeligvis være helt hemmelig til i morgen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (På 2.5.2024 den 14.35):

Er galskap! Fatter det ikke, det er jo venninna tenker de vel 🤮  Samme med Raad squad. Så noen måtte ha samme rosa farge på hårføneren som Raad selv har?? 😳 SKREMMENDE!

At ikke de blir skremt av sånne «venninner» som må ha lik farge skjønner ikke jeg .

 

elskersommer skrev (På 2.5.2024 den 16.44):

Å jeg tror det er størst andel med godt voksne damer som følger disse. Skulle tro de visste bedre. 

Det ligger så alt for mye penger i dette.solgt badetøy for 7 millioner på 3 timer🙈 å hvor mye ligger da for salg videre på Tise om ca 2-3 uker. 

Tror jeg også det er godt voksne damer . Veldig synd at en lever gjennom influensere og støtter alt de gjør . 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Dragonheart said:

https://careless.no/products/roma-topp-rosa-daisy

Forstår ikke at et firma vil legge ut et bilde på nettbutikken som dette. Enten sitter ikke toppen skikkelig, er feil størrelse eller så er det produksjonsfeil på plagget. Hvem vil kjøpe ut fra dette bilde? Ser jo ut som man vil få skikkelig sideboob.  Uansett ikke særlig profesjonelt - og fotografen burde da også reagere når bildene gjennemses før publisering. 

Screenshot_20240502_222930_SamsungInternet.thumb.jpg.2509e7bc7d46bc6956577dd3983747de.jpg

Dette tror jeg ikke er tilfeldig. Jeg tror dette er nøye planlagt fordi dette er slik mange tror en bh skal sitte. Om den hadde sittet bra på alle bilder hadde det nok ikke blitt solgt noe til de som mener det blir for dekkende med en bh som sitter godt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Bibbi_ said:

Mulig hun har hodepine, og kaller det for migrene. Jeg har flere i familien som dessverre sliter med migrene. De orker overhodet ikke å drive med mobil eller skjerm i det hele tatt. De ligger inne på et putt mørkt rom å har så intense smerter og oppkast. 

Det er provoserende at hun kaller det migrene. Jeg har ikke sjans i helvete til å bruke telefon med migrene. Hun ser ikke preget ut engang. Man kan tydelig se på meg at jeg har ekstremt vondt. Hun har ikke migrene der hun sitter. 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rufs skrev (4 minutter siden):

Det er provoserende at hun kaller det migrene. Jeg har ikke sjans i helvete til å bruke telefon med migrene. Hun ser ikke preget ut engang. Man kan tydelig se på meg at jeg har ekstremt vondt. Hun har ikke migrene der hun sitter. 

Er det noen influenser som er frisk for tiden ? Synes de alle har en eller flere diagnoser no , gjerne satt diagnosen selv ! Og alt er bare fjas og skikkelig irriterende å høre på 🤦🏼‍♀️

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hva SE og TL skal i morgen.. de kunne ikke fortelle noe om det i dag.. sikkert blitt sponsa med tur

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun kaller det Migrene er provoserende ja. Jeg har Migrene og har vokst opp med en far som har Migrene. Og har nå en datter som har Migrene. Og alle blir på samme måte.  Lyssky,  orker ikke lyd , og klarer hvertfall ikke se på noe form for skjerm. Og må ligge i ett helt mørkt rom og helst kaldt. Og man ser tydelig på oss når vi har Migrene. Klarer så vidt å holde øynene åpne fordi det er så intenst vondt. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun sa for noen uker siden at hun hadde så sinnsykt mye JOBB forran seg de neste ukene..... utenom 1 fotografering og ett møte, så har jeg nå bare sett kosetur med foreldrene på lagere, handling og prøving av klær og mange private husbyggemøter.... dernest til syden på slankeprogram..... og så er det syden igjen..... 

Absolutt alle jeg kjenner med egen bedrift, jobber mye hver eneste dag, så å si hele året, så jeg kjenner at definisjonen av hva "mye jobbing" betyr for meg og mine likesinnede i det virkelige livet, kontra Sara E, er veldig forskjellig.

Ønsker henne all mulig tillykke, men tror hun gaper over for mye, for fort, når hun virker så ustrukturert med så masse..... tror nok disse fysiske butikkene ikke kommer til å vare så mange år i hvertfall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...