Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Sier bare appokladd jeg….

Appokladd på løpebånd😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (1 time siden):

«Å være ved sine fulle fem» er et gammelt uttrykk for å være funksjonsfrisk. Fem refererer til de klassiske sanser: Syn, hørsel, lukt, smak og følelse. Folk flest vurderte det slik at hvis disse var i rimelig stand, var en innenfor friskhetssegmentet. 

Hentet fra denne siden

Skjønner godt at hun ikke liker å trene når hun ikke er ved sine fulle fem :himle:

https://www.synonymordboka.no/no/?q=ikke+ved+sine+fulle+fem

 

Her kan du lese hva synonymer til "sine fulle fem er". Kan godt hende uttrykke betydde litt annet for 200 år siden. Men her er hva uttrykket betyr i den tiden vi lever i nå. 

Igjen bommer SE på ord og uttrykk..

Screenshot_20240424_093642_Chrome.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest skremmende er jo når hun bommer på disse ordene eller utrykkene så er jo nesten alle ord/utrykk logisk om du sier de høyt for deg selv , men når hun sier de feil gir de jo null mening . Foreldrene har jo heller tydeligvis aldri rettet på språket så da blir set jo sånn . Kanskje alle søsken der snakker feil 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Det mest skremmende er jo når hun bommer på disse ordene eller utrykkene så er jo nesten alle ord/utrykk logisk om du sier de høyt for deg selv , men når hun sier de feil gir de jo null mening . Foreldrene har jo heller tydeligvis aldri rettet på språket så da blir set jo sånn . Kanskje alle søsken der snakker feil 🙈

Faren er ikke etnisk norsk, så han kan kanskje ikke rette hvis han selv evt har feil og mangler i det norske språket. Har aldri hørt noen bomme på ord og uttrykk så ofte som SE.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (2 timer siden):

«Å være ved sine fulle fem» er et gammelt uttrykk for å være funksjonsfrisk. Fem refererer til de klassiske sanser: Syn, hørsel, lukt, smak og følelse. Folk flest vurderte det slik at hvis disse var i rimelig stand, var en innenfor friskhetssegmentet. 

Hentet fra denne siden

Skjønner godt at hun ikke liker å trene når hun ikke er ved sine fulle fem :himle:

Her brukte du utrolig mye bortkasta tid på en total skivebom.

Til og med artikkelen du linker til motsier forsvaret/konklusjonen din.

Funksjonfrisk handler ikke om å ikke være forkjølt eller redusert så hun ikke kan trene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Det mest skremmende er jo når hun bommer på disse ordene eller utrykkene så er jo nesten alle ord/utrykk logisk om du sier de høyt for deg selv , men når hun sier de feil gir de jo null mening . Foreldrene har jo heller tydeligvis aldri rettet på språket så da blir set jo sånn . Kanskje alle søsken der snakker feil 🙈

Men hun tror jo hun er så søt og folkelig når hun fremstår som litt dum. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (55 minutter siden):

Men hun tror jo hun er så søt og folkelig når hun fremstår som litt dum. 

Jeg ser og hører bare «dum/uviten» 🙈🤦🏼‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først forteller Elin Tvedt at det var Sara som tipset henne om snapchat, derav ny konto for Elin. Deretter sender Sara Elin masse Careless - undertøy som Elin da viser stolt frem. Er det noen som helst plass i verden og i noen situasjoner i livet der desse influenserne ikke tenker profitt og penger? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (10 minutter siden):

Først forteller Elin Tvedt at det var Sara som tipset henne om snapchat, derav ny konto for Elin. Deretter sender Sara Elin masse Careless - undertøy som Elin da viser stolt frem. Er det noen som helst plass i verden og i noen situasjoner i livet der desse influenserne ikke tenker profitt og penger? 

Nei. Alt handler kun om penger, penger og penger

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Nei. Alt handler kun om penger, penger og penger

 

 

Skal jo bygge gigantisk hus vettu, klarer ikke det uten reklame for «billig», masseproduserte ræleklær og lettlurte fans. 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin Tvedt fikk støtte fra Nav til å studere til sykepleier. Er hun ferdig utdannet og jobber hun som det? Eller er hun blitt influencer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (8 timer siden):

Skal jo bygge gigantisk hus vettu, klarer ikke det uten reklame for «billig», masseproduserte ræleklær og lettlurte fans. 

 

Er jo langt fra billig !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk går jo helt bananas på Facebook. Byr over hverandre for de kjolene😅 SE har virkelig gjort noe riktig her

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (10 timer siden):

Elin Tvedt fikk støtte fra Nav til å studere til sykepleier. Er hun ferdig utdannet og jobber hun som det? Eller er hun blitt influencer?

Nå skal alle bli influencere, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Xstrella said:

Elin Tvedt fikk støtte fra Nav til å studere til sykepleier. Er hun ferdig utdannet og jobber hun som det? Eller er hun blitt influencer?

Fikk hun støtte til slutt? Jeg fikk bare med meg at hun plutselig ikke sikk støtte lengre fordi reglene ble endret tilbake til sånn de var før 2020 igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (6 timer siden):

Er jo langt fra billig !

Billig å produsere…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (41 minutter siden):

Fikk hun støtte til slutt? Jeg fikk bare med meg at hun plutselig ikke sikk støtte lengre fordi reglene ble endret tilbake til sånn de var før 2020 igjen

Hun fikk støtte ja. Håper hun fullførte og jobber som sykepleier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jo de fleste her att jeg er ingen stor fan av careless men jeg har alltid synes Aline BH har vært fin men ikke ville ha kjøpt.

Har ei venninne som hadde kjøpt denne men den passet ikke henne. Så hun spurte om jeg ville ha den billig. Så jeg tenkte at ok.. 150 kr var greit

Men altså det er noe av det styggeste jeg har sett på av bh.😱 Størrelseguiden sier at 3 xl skal passe meg. Men hvordan har de klart og lage den Størrelseguiden? Jeg måtte stille de skulderstroppene helt ned og enda fikk jeg den så vidt igjen. Å da dekket den så vidt halvparten av brystene😱 nei det var noe av det rareste jeg har prøvd på av undertøy. Å det er jo så mye stoff i de pga den paddingen i front

Så de kan umulig være lagd for oss med amme/hengepupper etter ett par barn

Så styr unna sier jeg bare... Var egentlig bare komisk😂 å dette betaler folk mange 100 lapper for

Endret av elskersommer
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (7 timer siden):

Folk går jo helt bananas på Facebook. Byr over hverandre for de kjolene😅 SE har virkelig gjort noe riktig her

Sjekk køen på Kvadrat. Den var laaaaaang. Careless er populært. 😃 Gleder meg til de åpner i Bergen. 🤩 Jeg er så gammeldags at jeg liker å se/ta og prøve på i butikk før jeg kjøper noe. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 24.4.2024 den 10.05):

Faren er ikke etnisk norsk, så han kan kanskje ikke rette hvis han selv evt har feil og mangler i det norske språket. Har aldri hørt noen bomme på ord og uttrykk så ofte som SE.

Neida det vet jeg også , men her er det ikke bare ord og utrykk som er feil det er jo så mange uttale feil som eks . Synnsykt , sjole , ungen skjeder seg , sjylling , så kom jeg ikke på mere i farten men det er mye og hver dag . Jeg mener jo at vi foreldre bør rette opp sånt fra starten av akkurat som at vi må lære ungene våre folkeskikk og ta hensyn til andre osv osv . Hun har jo en mor også da ..

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...