Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

I dag stod det ikke reklame i det hele tatt med samme morgenkåpen 😂

Sara har ikke vært god på merking i det siste. Hun var bedre en periode, men nå har det virkelig sklidd ut. Merking burde være rutine for henne. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella50 skrev (9 minutter siden):

Køsystemet fungerte ikke. Det har Careless tatt selvkritikk på. 

Selvkritikk og selvkritikk.. ikke stort hun sa om den feilen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (2 minutter siden):

Flott at de blir gjenbrukt, og ikke bare kastet pga noe man enkelt kan fikse selv da.. :)

Det var ikke poenget ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 19.4.2024 den 19.42):

Her virker hun nesten sur fordi noen påpeker at de kanskje bør finne en annen fabrikk fordi de ikke klarer og levere alt🙈

Å hun spurte tross alt sine kunder om når de ville ha slipp.. å det var d hun hørte på. Hvilken andre firma er det som spør sine kunder om når de mener det er best og legge ut tøy for salg?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240419-193811.png

"jeg hører på kundene" dagens morsomste 😂 hva med alle klagene på dårlig kvalitet og størrelser og passform er på trynet?

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (På 14.4.2024 den 7.27):

Nå undres jeg over kroppen min….🤪🤪(måtte bare!)

herrefred😂 den så jeg ikke , nå fikk jeg meg en god latter🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

happygilmore skrev (På 18.4.2024 den 16.50):

Jeg tenker amish.

bestemor kaller det kjærringkjoler 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Det var ikke poenget ;)

Dette er vell vareprøver også kanskje  ? Så da er vell ikke kanskje ikke alle produktene helt 100% riktige i fasong  str osv heller 🤔 å hvis dette er vare prøver så er det jo ekstremt fjernt å selge det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (3 timer siden):

Flott at de blir gjenbrukt, og ikke bare kastet pga noe man enkelt kan fikse selv da.. :)

Ja, men hun kunne ha gitt det bort i stedet for å selge det. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 20.4.2024 den 22.29):

Skulle ikke Tandberg ordne kjelleren for å bruke det til jobb? Få bort alt av vareprøver som nå er i hovedetasjen 🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240420-212959.png

Screenshot_20240420-213041.png

Så utrolig sjarmerende. Er det dette hun selger pent brukt til 5000 kr? Som har ligget på gulvet nedtråkket i hvor lang tid? 

Endret av baremeg
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (9 minutter siden):

Så utrolig sjarmerende. Er det dette hun selger pent brukt til 5000 kr? Som har ligget på gulvet nedtråkket i hvor lang tid? 

Hun kunne jo bare solgt eller gitt bort alt i det skapet sitt hun går jo ikke i annet enn de trauste kjolene sine likevel ! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (9 timer siden):

Så utrolig sjarmerende. Er det dette hun selger pent brukt til 5000 kr? Som har ligget på gulvet nedtråkket i hvor lang tid? 

Men folk kjøper det... helt utrolig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Men folk kjøper det... helt utrolig! 

Er jo dette jeg ikke skjønner.. folk betaler villig vekk.

Ser på Tise at folk kjøper 4-5 bh for å så selge fordi de ikke passer. Folk kjøper 2-3 kjoler for å så selge fordi de ikke passer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (28 minutter siden):

Er jo dette jeg ikke skjønner.. folk betaler villig vekk.

Ser på Tise at folk kjøper 4-5 bh for å så selge fordi de ikke passer. Folk kjøper 2-3 kjoler for å så selge fordi de ikke passer

Helt håpløst, sekten hennes er like miljøfiendtlig som dronninga selv

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faller litt feil ut dette konseptet med elsk deg selv and care less, det Sara «skaper» gjemmer jo i stor grad kroppene til de som har det på.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (53 minutter siden):

Faller litt feil ut dette konseptet med elsk deg selv and care less, det Sara «skaper» gjemmer jo i stor grad kroppene til de som har det på.  

Å det er så synd at folk i store kropper skal gjemme de bort i disse Megastore kjolene. Hvorfor ikke vise at man faktisk kan være fine,sexy og være feminin selv med noen kilo for mye 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):

Faller litt feil ut dette konseptet med elsk deg selv and care less, det Sara «skaper» gjemmer jo i stor grad kroppene til de som har det på.  

Gjemmer litt men fremhever også dessverre litt negativt f eks mage . Store klær er ikke et pluss når man har noen kilo for mye egentlig ! Man ser fort større ut enn man er . Men de kåpene /frakkene der kan jo umulig gi noen noen fordel ser det ut for 🤦🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mest på dette opplegget i 16 ukers helvete. Gleder meg til å se hvordan det blir på skjermen. Forstår ikke at man kan være på det viset Sara er. Endret kosthold ja, men hva mer? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...