Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (1 time siden):

Synnsykt bissi grynder må du vite!

Alt for dårlig planlegging hele veien spør du meg🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (35 minutter siden):

Alt for dårlig planlegging hele veien spør du meg🙈

Sara E Tandeberg gjør det som gjøres kan på det området🤣 Sparing på penger for plastikk! Spare tid og planlegging! Penger i lommeboka. Cash i kassa og sitte på ræv er det som teller. Som en medarbeider sa i lunsjen Sara er og har useriøs virksomhet. Merkelig at fansen ikke ser det og at de støtter dette men men! 🤣

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Synnsykt bissi grynder må du vite!

Det er så irriterende med alle de talefeilene hennes !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 timer siden):

Hva er grunnen til att alt skal ordnes i siste sekund.. 

Festkjoler har slipp i morgen kl 21 og fotoshoot i dag 🙈

Det var forsinkelse fra fabrikk. Fabrikken hadde undervurdert tiden det tok å lage kjolene. Og fordi folk kanskje ønsker kjoler til konfirmasjon tidlig i mai, så slippes de med en gang. 
Det er god økonomisk logistikk at varene ikke ligger lenge på lager og binder kapital. Ikke lag et problem av noe som ikke er et problem. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai kjoler? Ser virkelig ut som en billig nattkjole. Som de andre.
«Venterom» i nettbutikken, gjøre kundenene til bestiser etc etc -

Høres virkelig ut som den moderne versjonen av «Keiserens nye klær»

Og folk lar seg lure. På  samme måte.

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være en enormt dårlig nettbutikk siden de må lage « venterom» for å unngå problemer? 
Aldri opplevd før. 
 

Men hun må vel hype opp greia.

IMG_3945.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (2 timer siden):

Det må jo være en enormt dårlig nettbutikk siden de må lage « venterom» for å unngå problemer? 
Aldri opplevd før. 
 

Men hun må vel hype opp greia.

IMG_3945.jpeg

Begrenset tid ?? Så «venniner « blir stressa at tiden forsvinner og handler . Nå stenger butikken om 5 min rask deg bruk penger . 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 time siden):

Begrenset tid ?? Så «venniner « blir stressa at tiden forsvinner og handler . Nå stenger butikken om 5 min rask deg bruk penger . 

Smart. Da vet de at folk putter masse i handlekurven for å sikre seg disse enormt nydelige kjolene... Og folk går fem på. Så selger de det på Facebooksiden etterpå...

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 timer siden):

Det må jo være en enormt dårlig nettbutikk siden de må lage « venterom» for å unngå problemer? 
Aldri opplevd før. 
 

Men hun må vel hype opp greia.

IMG_3945.jpeg

Dette køsystemet er det merkeligste jeg har sett tror jeg...hva i all verden?🤨 "Når du første er inne på siden vil du ha begrenset tid"? Snakk om å legge opp til panikkjøp og impulshandlinger - med det er vel kanskje greia...sammen med den "eksklusive" følelsen av å få være en av de heldige? Er det virkelig SÅ mange som vil kjøpe disse kjolene samtidig,, at nettsiden/systemet ikke klarer presset? Verden er i så fall enten gal, eller sa har de et bedritent system🙄

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner om køsystemet Ticketmaster kjører ved slipp av store artister (eksempelvis Coldplay), men da snakker vi jo enormt stor pågang, gjerne fra hele verden. 

Kan ikke helt se for meg samme pågangen ved slipp av noen kjoler i Norge? :klo:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (8 minutter siden):

Dette minner om køsystemet Ticketmaster kjører ved slipp av store artister (eksempelvis Coldplay), men da snakker vi jo enormt stor pågang, gjerne fra hele verden. 

Kan ikke helt se for meg samme pågangen ved slipp av noen kjoler i Norge? :klo:

Kan ikke tenke meg det heller. De legger opp til en eksklusivitet det ikke er måte på. Hva blir det neste? Å sette seg på venteliste og håpe på at man får en kjole ved neste slipp, noe a la Hermes, LV osv? Eller vent litt… det er jo bare å gå på facebook eller finn.no og velge og vrake blant bomkjøpene til x antall andre.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ett innlegg på en gruppe på facebook i dag om ei som hadde kjøpt en kjole fra careless men var så fortvilet fordi kjolen lukter svette etter 5 min🙈 å hun skjønner ikke hvorfor og ber om råd.

Å rådene er alt fra å kjøpe svetteputer,bruk av spesiell deodorant til og klistre truseinnlegg under armene på kjolen.

Ei sier att det er garantert stoffet.dårlig stoff men da får hun beskjed om at det er det ikke. Altså alt er så bra med careless ifølge fansen🤔

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Så ett innlegg på en gruppe på facebook i dag om ei som hadde kjøpt en kjole fra careless men var så fortvilet fordi kjolen lukter svette etter 5 min🙈 å hun skjønner ikke hvorfor og ber om råd.

Å rådene er alt fra å kjøpe svetteputer,bruk av spesiell deodorant til og klistre truseinnlegg under armene på kjolen.

Ei sier att det er garantert stoffet.dårlig stoff men da får hun beskjed om at det er det ikke. Altså alt er så bra med careless ifølge fansen🤔

Er det bare meg ? Eller er de kjedelig /kånete/ kjærringaktig de kjolene ? Eller er de så «moderne» for de passer alle ? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Er det bare meg ? Eller er de kjedelig /kånete/ kjærringaktig de kjolene ? Eller er de så «moderne» for de passer alle ? 

Jeg tenker amish.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Er det bare meg ? Eller er de kjedelig /kånete/ kjærringaktig de kjolene ? Eller er de så «moderne» for de passer alle ? 

Det er ikke min stil, og jeg tror i alle fall ikke de passer alle. Godt mulig de passer mange, men langt fra alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun burde takka ja til 16 ukers helvete…. De fleste av dem som var vært med der har jo virkelig prioritert å bruke tid, legge om livsstil, for å gi gass i opplegget. Fru Numme endret jo totalt både kosthold og innstilling til trening.16 ukers er vel ikke et opplegg som kan prioriteres halvveis, uansett grunn. 
Måtte hun «step it up» fremover…. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (8 timer siden):

Så ett innlegg på en gruppe på facebook i dag om ei som hadde kjøpt en kjole fra careless men var så fortvilet fordi kjolen lukter svette etter 5 min🙈 å hun skjønner ikke hvorfor og ber om råd.

Å rådene er alt fra å kjøpe svetteputer,bruk av spesiell deodorant til og klistre truseinnlegg under armene på kjolen.

Ei sier att det er garantert stoffet.dårlig stoff men da får hun beskjed om at det er det ikke. Altså alt er så bra med careless ifølge fansen🤔

Hjelpes..eneste fornuftige rådet her er å slutte å kjøpe driten!!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Tror ikke hun burde takka ja til 16 ukers helvete…. De fleste av dem som var vært med der har jo virkelig prioritert å bruke tid, legge om livsstil, for å gi gass i opplegget. Fru Numme endret jo totalt både kosthold og innstilling til trening.16 ukers er vel ikke et opplegg som kan prioriteres halvveis, uansett grunn. 
Måtte hun «step it up» fremover…. 

Nok en gang er hun borte en uke men har med sine foreldre som kunne sett etter den lille slik att hun kunne trent.  Har ikke sett henne trene en gang etter siste camp

Hun kunne jo gått seg en lengre tur på kvelden 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (39 minutter siden):

Hjelpes..eneste fornuftige rådet her er å slutte å kjøpe driten!!

Lurer på om hvor mange 17 mai kjoler som snart ligger på Tise og finn 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (55 minutter siden):

Lurer på om hvor mange 17 mai kjoler som snart ligger på Tise og finn 

Sikkert ikke få ! Håper jeg slipper å se noen i den kjolen med bunadsko på 17 Mai . 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...