Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

På Careless kjøp og salg siden er det allerede kosedress til salgs, helt ny, 100 kr under ny pris, inkl frakt. Selges fordi den var altfor stor. Forstår det ikke. Hvorfor bytter hun ikke? Driter folk penger? Det er GALSKAP! De kommer ALDRI til å våkne opp 😳

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (24 minutter siden):

På Careless kjøp og salg siden er det allerede kosedress til salgs, helt ny, 100 kr under ny pris, inkl frakt. Selges fordi den var altfor stor. Forstår det ikke. Hvorfor bytter hun ikke? Driter folk penger? Det er GALSKAP! De kommer ALDRI til å våkne opp 😳

Galskap ! 

Forstår meg ikke på de som ikke bytter /returnerer 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (35 minutter siden):

På Careless kjøp og salg siden er det allerede kosedress til salgs, helt ny, 100 kr under ny pris, inkl frakt. Selges fordi den var altfor stor. Forstår det ikke. Hvorfor bytter hun ikke? Driter folk penger? Det er GALSKAP! De kommer ALDRI til å våkne opp 😳

 

Juhu25 skrev (9 minutter siden):

Galskap ! 

Forstår meg ikke på de som ikke bytter /returnerer 

Ser ut som det er vett i noen heldigvis for det er flere i det innlegget som har stilt spm om hvorfor vedkommende ikke returnerer.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (12 timer siden):

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke skrive mer inne her, da jeg av en eller annen grunn ble utestengt en mnd...

Men fikk opp SE på Instagram i stad. I en "bunadkjole" med bunadsko!! Altså, jeg blir tom for ord. Hun har altså laget en kjolekopi av en bunad som hun til og med bruker bunadsko med! Hun fornekter seg tydelig ikke. Å så mange som MÅTTE ha denne bunadkjolekopien. Fy fader hvor dum jeg hadde følt meg hadde jeg troppa oppi det der på 17. mai. 

I tillegg ser kjolen for kort ut. Herregud så stygt, dumt og flaut! 

Skjermbilde fra Sara Emilie sin IG

 

Screenshot_20240408_223857_Instagram.jpg

Dette er bare ikke pent.å jeg skjønner ikke att hun får solgt

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (På 7.4.2024 den 10.50):

Veldig merkelig og uprofft å ikke klare å ta forretningsmessige beslutninger selv. Men måtte spørre tilhengerne på snap/insta over et bilde med fire knekkebrød om hvordan hun skal lansere.... 😳

IMG_3871.jpeg

Jeg hadde ikke tatt noe tjangs på og bestille en slik kjole 6. Mai for bruk 17 mai. Det er fridag Torsdag 9 mai. Så om folk helst vil ha kjolen ett par dager før 17 mai for p prøve så må de sette sin lit til at alt går på skinner hos Post Nord.

I fjor var den mange fortvilte damer som ikke fikk kjolene til 17 mai og måtte ut og handle i siste liten 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (10 timer siden):

 

Ser ut som det er vett i noen heldigvis for det er flere i det innlegget som har stilt spm om hvorfor vedkommende ikke returnerer.

Da blir de sikkert snart blokkert🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv careless sine modeller selger det de har fått..

Bilde hentet fra Tise

Screenshot_20240409-110904~2.png

Screenshot_20240409-110831~2.png

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Dette er bare ikke pent.å jeg skjønner ikke att hun får solgt

Så på Instagram, det var mange bare måtte ha den kjolen, for den var jo så nydelig... Bunadsko skal vel strengt tatt kun brukes til bunad og festdrakt. Ikke til en kinakjole..

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Selv careless sine modeller selger det de har fått..

Bilde hentet fra Tise

Screenshot_20240409-110904~2.png

Screenshot_20240409-110831~2.png

Sier mye når de selger klær de har fått. "Deilig og myk kosedress" - hvorfor beholder man den ikke da hvis den er så fantastisk? 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (29 minutter siden):

Så på Instagram, det var mange bare måtte ha den kjolen, for den var jo så nydelig... Bunadsko skal vel strengt tatt kun brukes til bunad og festdrakt. Ikke til en kinakjole..

Sier mye når de selger klær de har fått. "Deilig og myk kosedress" - hvorfor beholder man den ikke da hvis den er så fantastisk? 

Skjønner ikke det jeg heller... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (58 minutter siden):

Skjønner ikke det jeg heller... 

De tjener vel ikke penger på modelljobben - bare at de får klærne - så er jo en måte å tjene inn for den dagen.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Sier jo litt om modellene også mener nå jeg. Å stå opp for noe man selv ikke liker? Da takker du heller nei til jobben..

  • Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Så på Instagram, det var mange bare måtte ha den kjolen, for den var jo så nydelig... Bunadsko skal vel strengt tatt kun brukes til bunad og festdrakt. Ikke til en kinakjole..

Sier mye når de selger klær de har fått. "Deilig og myk kosedress" - hvorfor beholder man den ikke da hvis den er så fantastisk? 

Det er jeg enig i 😊 Hadde vært gøy å høre hvorfor hun selger den. På bildene jeg har sett av den så virker den veldig veldig lang i beina.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (41 minutter siden):

Det er jeg enig i 😊 Hadde vært gøy å høre hvorfor hun selger den. På bildene jeg har sett av den så virker den veldig veldig lang i beina.

Nå kjenner jeg ei som kjøpte denne pysjen hun har fått produsert. 

Hun kunne dra boksa helt opp til under armene og puppa falt nest ut når hun bøyde seg.  Å som hun selv sa at careless er ikke for oss som er lave og tykke

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (6 timer siden):

Da blir de sikkert snart blokkert🙈

Utrolig nok har de kommentarene fått stå😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (51 minutter siden):

Utrolig nok har de kommentarene fått stå😱

Jeg spurte nesten identisk spørsmål og ble blokka på flekken🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (6 timer siden):

Det er jeg enig i 😊 Hadde vært gøy å høre hvorfor hun selger den. På bildene jeg har sett av den så virker den veldig veldig lang i beina.

Ser flere skriver de er lange i bena. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag la hun ut at produksjonen filmet middagen på 16 ukers helvete. Hun hadde selvfølgelig Careless kjole på seg. Lurer på om de har samme policy som tv 2 har (Westerlien/Forræderen) At de ikke er klar over at det er hennes eget merke og hun ikke har lest avtalen. 🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt eksempel på manglene sosial kompetanse på Instagram: 16 ukers helvete gjengen sitter i samtale rundt felles bord, hvorpå Sara avbryter Fredrik Græsvik i en setning for å lage et innlegg av at han er solbrent 🤦‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (2 timer siden):

Godt eksempel på manglene sosial kompetanse på Instagram: 16 ukers helvete gjengen sitter i samtale rundt felles bord, hvorpå Sara avbryter Fredrik Græsvik i en setning for å lage et innlegg av at han er solbrent 🤦‍♀️

Det sier vel bare litt hvor fartsblind man blir og hvor mye i sin egen boble man er- når man lever av og måler verdien av livet sitt på klikk og likes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...