Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sydenkupp skrev (13 minutter siden):

Synd at hun ikke gir alt for det programmet hun er med på. Én time trening om dagen får hun til med litt mindre deling på snap for eksempel. Eller stå opp en time tidligere og gå en tur ute. 

Jeg synes også at hun ikke yter 100%.  Om denne jobben tar så mye tid så burde hun sagt nei til programmet 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (54 minutter siden):

Tror man må ha en viss mengde innlegg som ny før man får opp mulighet til å legge til bilder😔

Ok😊 La bare merke til på storbyen til SE i dag . Hun hadde på seg den nye toppen som lanserte i går , og etter det filmen viste så så kvaliteten heller dårlig ut. Til den prisen,(649,-? ) så er det for dårlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (9 minutter siden):

Ok😊 La bare merke til på storbyen til SE i dag . Hun hadde på seg den nye toppen som lanserte i går , og etter det filmen viste så så kvaliteten heller dårlig ut. Til den prisen,(649,-? ) så er det for dårlig. 

 Nå sa SE at disse settene ville fly ut av nettbutikken i går. Men er ikke noe som er utsolgt

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (2 timer siden):

Synd at hun ikke gir alt for det programmet hun er med på. Én time trening om dagen får hun til med litt mindre deling på snap for eksempel. Eller stå opp en time tidligere og gå en tur ute. 

Hun svarte en følger tidligere i dag, med det fæle filteret som hun bruker for å gjøre narr av de som sier henne i mot. Hun fikk spørsmål om hvordan hun hadde tid til å sitte med snap men ikke trene én time om dagen og da svarte hun noe ala: at hun prioriterte jobben sin og at hun var veldig glad hun ikke var sjefen til den følgeren som droppet jobben til fordel for trening.

 

"venninnene" hennes burde kanskje forstå at dette er en jobb og at de ikke er venninner sånn egentlig da, eller? 

Er ikke "16 ukers helvete bootcamp" jobb for henne også siden det er inntektsgivende? Hun tar "jobben" hun hadde fra før mer seriøst enn tv-programmet i alle fall. Når de er to stk burde hun greie å trene, mange treningsstudioer har barnepass også. 

Endret av K@tt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

 Nå sa SE at disse settene ville fly ut av nettbutikken i går. Men er ikke noe som er utsolgt

Det skjønner jeg godt hvis man ser på de som SE selv bruker. Legg merke til hals osv . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (27 minutter siden):

Det skjønner jeg godt hvis man ser på de som SE selv bruker. Legg merke til hals osv . 

Jeg synes det så tynt ut? Tynt stoff🙈 bare lurer på hvordan de er etter ,10 vask 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (8 timer siden):

Jeg synes det så tynt ut? Tynt stoff🙈 bare lurer på hvordan de er etter ,10 vask 

Jeg var innom fysisk butikk og kjente kvaliteten. Virker ikke som tynt stoff, men veldig glatt og litt plastaktig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (9 timer siden):

Hun svarte en følger tidligere i dag, med det fæle filteret som hun bruker for å gjøre narr av de som sier henne i mot. Hun fikk spørsmål om hvordan hun hadde tid til å sitte med snap men ikke trene én time om dagen og da svarte hun noe ala: at hun prioriterte jobben sin og at hun var veldig glad hun ikke var sjefen til den følgeren som droppet jobben til fordel for trening.

 

"venninnene" hennes burde kanskje forstå at dette er en jobb og at de ikke er venninner sånn egentlig da, eller? 

Er ikke "16 ukers helvete bootcamp" jobb for henne også siden det er inntektsgivende? Hun tar "jobben" hun hadde fra før mer seriøst enn tv-programmet i alle fall. Når de er to stk burde hun greie å trene, mange treningsstudioer har barnepass også. 

Blir spennende å se programmet da 😅 Om hun får kjeft av trenerne for å ikke prioritere riktig. (Eller er kanskje mer et dulleprogram) Men uansett har kosthold mest å si for vektnedgang - som jo er det underliggende fokuset selv om de tviholder på at det ikke er for å ikke få kritikk. Og vil jo heller ikke si de små bitene av treningsvideoer hun legger ut ser ut som den mest effektive...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (36 minutter siden):

Jeg var innom fysisk butikk og kjente kvaliteten. Virker ikke som tynt stoff, men veldig glatt og litt plastaktig. 

Uff, glatt og plastaktig, kjenner jeg blir statisk bare av tanken 😂 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (47 minutter siden):

Blir spennende å se programmet da 😅 Om hun får kjeft av trenerne for å ikke prioritere riktig. (Eller er kanskje mer et dulleprogram) Men uansett har kosthold mest å si for vektnedgang - som jo er det underliggende fokuset selv om de tviholder på at det ikke er for å ikke få kritikk. Og vil jo heller ikke si de små bitene av treningsvideoer hun legger ut ser ut som den mest effektive...

Enig, kostholdet har mest å si for vektnedgang. Og der har hun vært flink. I hver sesong har det vært med noen som ikke har vært like flink som de andre. Og Sara trener/beveger seg mye mer nå enn før. Så hun har jo hatt en stor forbedring disse ukene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Enig, kostholdet har mest å si for vektnedgang. Og der har hun vært flink. I hver sesong har det vært med noen som ikke har vært like flink som de andre. Og Sara trener/beveger seg mye mer nå enn før. Så hun har jo hatt en stor forbedring disse ukene. 

Heldigvis ikke så vanskelig når utgangspunktet er null bevegelse..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (15 timer siden):

Ok😊 La bare merke til på storbyen til SE i dag . Hun hadde på seg den nye toppen som lanserte i går , og etter det filmen viste så så kvaliteten heller dårlig ut. Til den prisen,(649,-? ) så er det for dårlig. 

Enig, den var blitt kjempe stygg i halsen! Vid og uformelig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (7 timer siden):

Heldigvis ikke så vanskelig når utgangspunktet er null bevegelse..

Og så kjempebra at hun tar tak i det. Håper virkelig hun får til en varig endring. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (1 time siden):

Og så kjempebra at hun tar tak i det. Håper virkelig hun får til en varig endring. 

Det håper jeg også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig og uprofft å ikke klare å ta forretningsmessige beslutninger selv. Men måtte spørre tilhengerne på snap/insta over et bilde med fire knekkebrød om hvordan hun skal lansere.... 😳

IMG_3871.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette jeg også syns er så merkelig. Tanken er at følgerne skal føle at de er en del av prosessen, nesten gi dem et eierforhold til bedriften på et vis. På den andre siden tenker jo jeg da, at jeg mister tillit til profesjonaliteten i hele firma. Desse spørsmålene er vel strengt tatt noe de burde drøftet internt. Hvorfor skal egentlig kundene vite antall kjoler som blir lansert i det hele tatt? 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (13 minutter siden):

Veldig merkelig og uprofft å ikke klare å ta forretningsmessige beslutninger selv. Men måtte spørre tilhengerne på snap/insta over et bilde med fire knekkebrød om hvordan hun skal lansere.... 😳

IMG_3871.jpeg

Føler det er litt som å si «Kjapp deg, få igjen» men så har jo egentlig veldig mange på lager. Men venter til de første er utsolgt sånn at det ser ut som en veldig populært plagg🤷🏼‍♀️

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (31 minutter siden):

Føler det er litt som å si «Kjapp deg, få igjen» men så har jo egentlig veldig mange på lager. Men venter til de første er utsolgt sånn at det ser ut som en veldig populært plagg🤷🏼‍♀️

Ja, det er jo samma greiene med Lien. Tenker at det er en helt bevisst form for markedsføring, nøye planlagt på bakrommet sammen med Reme. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke skrive mer inne her, da jeg av en eller annen grunn ble utestengt en mnd...

Men fikk opp SE på Instagram i stad. I en "bunadkjole" med bunadsko!! Altså, jeg blir tom for ord. Hun har altså laget en kjolekopi av en bunad som hun til og med bruker bunadsko med! Hun fornekter seg tydelig ikke. Å så mange som MÅTTE ha denne bunadkjolekopien. Fy fader hvor dum jeg hadde følt meg hadde jeg troppa oppi det der på 17. mai. 

I tillegg ser kjolen for kort ut. Herregud så stygt, dumt og flaut! 

Skjermbilde fra Sara Emilie sin IG

 

Screenshot_20240408_223857_Instagram.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (48 minutter siden):

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke skrive mer inne her, da jeg av en eller annen grunn ble utestengt en mnd...

Men fikk opp SE på Instagram i stad. I en "bunadkjole" med bunadsko!! Altså, jeg blir tom for ord. Hun har altså laget en kjolekopi av en bunad som hun til og med bruker bunadsko med! Hun fornekter seg tydelig ikke. Å så mange som MÅTTE ha denne bunadkjolekopien. Fy fader hvor dum jeg hadde følt meg hadde jeg troppa oppi det der på 17. mai. 

I tillegg ser kjolen for kort ut. Herregud så stygt, dumt og flaut! 

Skjermbilde fra Sara Emilie sin IG

Screenshot_20240408_223857_Instagram.jpg

Grusomt «design».

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...