Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (40 minutter siden):

At hun trodde det🥵

Ah, ja. Ganske utrolig. At hun i tillegg forteller det i en åpen snapkanal, og tror det er sjarmerende, framstår litt *kremt* enkelt møblert i toppen. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest afrodite83

Er det bare meg som undres på hvorfor hun ikke har kutta ut Snapchat? Nå som hun driver egen bedrift liksom..

Kan ikke se for meg noe mer irriterende som "pårørende" å være sammen med noen som bruker såååååå mye tid på mobilen!! ALT skal dokumenteres til en hver tid!?  Og for å ikke snakke om hvor dumt det ser ut...filme seg selv og snakke til mobilen 🙈 Jeg blir flau bare jeg ser noen ta en selfie i offentligheten😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

afrodite83 skrev (6 minutter siden):

Er det bare meg som undres på hvorfor hun ikke har kutta ut Snapchat? Nå som hun driver egen bedrift liksom..

Kan ikke se for meg noe mer irriterende som "pårørende" å være sammen med noen som bruker såååååå mye tid på mobilen!! ALT skal dokumenteres til en hver tid!?  Og for å ikke snakke om hvor dumt det ser ut...filme seg selv og snakke til mobilen 🙈 Jeg blir flau bare jeg ser noen ta en selfie i offentligheten😅

Det høres slitsomt ut å bli flau av at andre tar selfie i offentligheten. SE bruker snap som en inntektskilde, og det er en smart måte å tjene penger på når folk vil se hverdagen hennes. V var jo klar over hva jobben hennes går ut på, og han jobber jo selv i Careless nå så…. Innlegget ditt er egentlig litt forvitrende. Vet du ikke hva en influencer gjør?

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (På 23.3.2024 den 23.59):

Jeg kjøper ikke dette merket, men vasker stortsett på 40grader sammen med andre klær 🤷‍♀️

Det bør du dlutte med, vfldig ekkelt. Og en god grunn til heller å kjøpe fine bomullstruse I utgangspunktet støtter Bjarnsholt Sundhedsstyrelsens anbefaling om å vaske undertøy ved 60 grader:

– Enzymer i vaskepulveret fjerner riktignok skitt, men det dreper ikke bakterier. Hvis du vil være sikker på at avføringsbakterier dør, må vannet være minst 60 grader, sier han.

Hvis du har undertøy av materialer som bare tåler 30–40 grader, anbefaler han at du vasker det separat.

– Hvis du for eksempel vasker undertøyet ditt sammen med kjøkkenhåndklær, er det en risiko for at bakteriene blir spredt til kjøkkenet.

Og hvis du vasker underbuksene dine sammen barnas luer og skjerf, risikerer du at barna får bakteriene opp mot munnen.

– Det bør du være forsiktig med. E. coli og andre avføringsbakterier skal være i tarmen eller på do – de skal ikke være på kjøkkenbenken eller andre steder, sier Bjarnsholt.»

Hentet herfra

https://www.forskning.no/bakterier-hygiene-spor-en-forsker/slik-bor-du-vaske-undertoyet-ditt/428895

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Det bør du dlutte med, vfldig ekkelt. Og en god grunn til heller å kjøpe fine bomullstruse I utgangspunktet støtter Bjarnsholt Sundhedsstyrelsens anbefaling om å vaske undertøy ved 60 grader:

– Enzymer i vaskepulveret fjerner riktignok skitt, men det dreper ikke bakterier. Hvis du vil være sikker på at avføringsbakterier dør, må vannet være minst 60 grader, sier han.

Hvis du har undertøy av materialer som bare tåler 30–40 grader, anbefaler han at du vasker det separat.

– Hvis du for eksempel vasker undertøyet ditt sammen med kjøkkenhåndklær, er det en risiko for at bakteriene blir spredt til kjøkkenet.

Og hvis du vasker underbuksene dine sammen barnas luer og skjerf, risikerer du at barna får bakteriene opp mot munnen.

– Det bør du være forsiktig med. E. coli og andre avføringsbakterier skal være i tarmen eller på do – de skal ikke være på kjøkkenbenken eller andre steder, sier Bjarnsholt.»

Hentet herfra

https://www.forskning.no/bakterier-hygiene-spor-en-forsker/slik-bor-du-vaske-undertoyet-ditt/428895

 

Regner med at alle vasker kjøkkenhåndklær og hånduker på 60 el 90grader.... 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

afrodite83 skrev (8 timer siden):

Er det bare meg som undres på hvorfor hun ikke har kutta ut Snapchat? Nå som hun driver egen bedrift liksom..

Kan ikke se for meg noe mer irriterende som "pårørende" å være sammen med noen som bruker såååååå mye tid på mobilen!! ALT skal dokumenteres til en hver tid!?  Og for å ikke snakke om hvor dumt det ser ut...filme seg selv og snakke til mobilen 🙈 Jeg blir flau bare jeg ser noen ta en selfie i offentligheten😅

Snapchat er en fantastisk måte å reklamere for Careless på. Hun får til og med betalt av Snapchat for å reklamere for Careless. Jeg tror ikke Careless hadde vært så stor uten Snapchat. 
For meg er det helt innlysende hvorfor hun fortsatt snapper. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (19 timer siden):

Snapchat er en fantastisk måte å reklamere for Careless på. Hun får til og med betalt av Snapchat for å reklamere for Careless. Jeg tror ikke Careless hadde vært så stor uten Snapchat. 
For meg er det helt innlysende hvorfor hun fortsatt snapper. 

Pluss at hun får inn en del cash på det…tragisk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter x antall møter med Forbrukertilsynet om hvordan merke riktig så hopper frøken glatt over de reglene.

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240329-192732.png

Screenshot_20240329-192716.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Etter x antall møter med Forbrukertilsynet om hvordan merke riktig så hopper frøken glatt over de reglene.

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240329-192732.png

Screenshot_20240329-192716.png

Sara har vært dårlig på merking i det siste. Jeg har lagt merke til det jeg og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yummimummy snakket om merking igår. Hun sier vel noe som at når ymse influencere merker dårlig, er det ikke en glipp, men helt bevisst. De kan reglene. 
Så trekløveret til Reme gjør nok dette enten for å provosere frem klikk, eller for å holde på venninne-narrativet. 
 

Jeg klikker meg ikke inn til Sara eller Therese, ei heller Nyhus. Nekter finansiere livet deres.

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (9 timer siden):

Sara har vært dårlig på merking i det siste. Jeg har lagt merke til det jeg og. 

Når har hun vært god på merking?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare irriterende og sjokkerende at influencere dropper å merke. Alle møtene til SE med FT har tydeligvis handlet om å kverulere og finne måter å slippe å merke reklame på og å gi eksempler på hvor uuhuhurettferdig  :grine:det er at hun må merke, og noen merkelige sammenlikninger med Petter Stordalen.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert umenneskelig slitsomt å merke og blir fort glemt bort i en hverdag der man ikke fokuserer på reklame og salg. Man er liksom ikke der hele tida. 
😎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Når har hun vært god på merking?

Jeg synes hun var mye bedre en periode men nå har det sklidd helt ut🙈 lurer på hvor mange snapchat jeg kommer til og melde inn til FT innen påsken er over.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er yrkesstoltheten? De klager og maser om at influensere ikke får respekt og annerkjennelse for jobben sin, mens jobben de gjør er preget av hastverksarbeid, slurv, manglende/feil merking av reklame, brudd på alkoholloven, blanding av firma og privat/personlig innhold, barneeksponering, uttale av feil navn på sponsorer osv osv osv. 

Hva med å legge litt stolthet i jobben man leverer? I alle andre «vanlige» yrker er man nøye, ansvarlige og profesjonelle. Ikke forvent at jeg skal respektere jobben deres når dere holder på som dere gjør 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (40 minutter siden):

Jeg synes hun var mye bedre en periode men nå har det sklidd helt ut🙈 lurer på hvor mange snapchat jeg kommer til og melde inn til FT innen påsken er over.. 

Hvordan melder man?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Olivia100 skrev (1 time siden):

Hvor er yrkesstoltheten? De klager og maser om at influensere ikke får respekt og annerkjennelse for jobben sin, mens jobben de gjør er preget av hastverksarbeid, slurv, manglende/feil merking av reklame, brudd på alkoholloven, blanding av firma og privat/personlig innhold, barneeksponering, uttale av feil navn på sponsorer osv osv osv. 

Hva med å legge litt stolthet i jobben man leverer? I alle andre «vanlige» yrker er man nøye, ansvarlige og profesjonelle. Ikke forvent at jeg skal respektere jobben deres når dere holder på som dere gjør 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det er akkurat dette det handler om! Her traff du spikeren på hodet. Er man kritiske så blir de offer og er utsatt for hat, selv om kritikken er helt berettiget. Derfor jeg blir så innmari provosert. Kunne latt være å irritere meg, men skal desse folka virkelig få holde på sånn? Tenker at om hun absolutt må dele alt på Snapchat i tillegg til å ha Careless, får hun også ta følgene av regler omkring merking av reklame!
 

Skulle ønske det ble satt fokus på dette, og at de fikk velfortjente bøter for å ikke følge regelverket. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Det er akkurat dette det handler om! Her traff du spikeren på hodet. Er man kritiske så blir de offer og er utsatt for hat, selv om kritikken er helt berettiget. Derfor jeg blir så innmari provosert. Kunne latt være å irritere meg, men skal desse folka virkelig få holde på sånn? Tenker at om hun absolutt må dele alt på Snapchat i tillegg til å ha Careless, får hun også ta følgene av regler omkring merking av reklame!
 

Skulle ønske det ble satt fokus på dette, og at de fikk velfortjente bøter for å ikke følge regelverket. 

Helt enig.

 Hun «elsker» følgerne sine, men å respektere dem ved å reklamere riktig? Nei det gidder hun ikke.
 
Hver gang hun/de ikke merker riktig og prøver å manipulere følgerne sine, er som å spytte de i ansiktet å si de ikke er viktige nok til å bli behandlet korrekt etter loven 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo hvorfor hun er i dårlig form, når selv det å være på ferie med familie på fjellet  gjør trening umulig. Så vanskelig er det ikke å komme seg ut og dra på litt i bakkene, gjerne med barnevogn. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...