Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nikoletta skrev (59 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig på en ting.. jeg er ikke den som skriver ofte her inne men jeg er inne og leser litt når det er stille på jobben ( unnskyld sjefen!) og i denne tråden så er det en ting som jeg ser går igjen som jeg forundrer meg over.. og det er at alle dere som ikke liker klærne denne personen lager må poengtere at dette er ikke din stil, din type kvalitet osv. Hvorfor?

Kan man ikke på slike ting bare la de som vil handle gjøre det ? Uten å kommentere ? For jeg regner ikke med at man i RL går bort til en som handler klær på en butikk/merke du selv ikke bruker og kommenterer dette?

Personlig hadde jeg nok ikke kjøpt noe av dette, kanskje med unntak av kosedressen men den er 7 ganger for dyr for meg. Men det er det mange andre kosedresser som er også, i akkurat samme prisklasse uten at jeg synes at kvaliteten er noe å skryte av. 

Denne til Careless har jeg ikke sett i levende live så jeg kan ikke uttale meg om kvalitet, men jeg synes som sagt personlig den er for dyr.

Og når det kommer til dette med pris.. for jeg ser jo  også andre som lager klær, feks Helene Olafsen sine treningstøy, de koster også skjorta. Og jeg skrev til henne og spurte ( for designet ser flott ut) og hun sier det samme som SE når det gjelder produksjonskostnader . Og jeg har aldri produsert klær men jeg antar at du skal bestille rimelig enorme mengder for å få prisen ned i et lavere nivå.

Jeg personlig tenker at vi er jo forskjellige i hva vi liker 🙂

Er mange er som ikke er glad i det hun gir ut men jeg må også få legge til at 90% av oss er kritiske til mye annet enn tøyet hun selger.

Nå må jeg snakke for meg selv men er Sara Emilie Tandberg A/S jeg mener er riktig og kritisere. Hun blander inn sykejournalen til særlig eldste barnet på sine bedriftskanal. Hun kjører reklame hvor barnet blir blandet inn. Hun forteller hver eneste dag om hvordan barna sover,hvor mange ganger de er våkne på natten. Er all denne eksponeringen av de små jeg er stor motstander av.  

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nikoletta skrev (1 time siden):

Jeg er nysgjerrig på en ting.. jeg er ikke den som skriver ofte her inne men jeg er inne og leser litt når det er stille på jobben ( unnskyld sjefen!) og i denne tråden så er det en ting som jeg ser går igjen som jeg forundrer meg over.. og det er at alle dere som ikke liker klærne denne personen lager må poengtere at dette er ikke din stil, din type kvalitet osv. Hvorfor?

Kan man ikke på slike ting bare la de som vil handle gjøre det ? Uten å kommentere ? For jeg regner ikke med at man i RL går bort til en som handler klær på en butikk/merke du selv ikke bruker og kommenterer dette?

Personlig hadde jeg nok ikke kjøpt noe av dette, kanskje med unntak av kosedressen men den er 7 ganger for dyr for meg. Men det er det mange andre kosedresser som er også, i akkurat samme prisklasse uten at jeg synes at kvaliteten er noe å skryte av. 

Denne til Careless har jeg ikke sett i levende live så jeg kan ikke uttale meg om kvalitet, men jeg synes som sagt personlig den er for dyr.

Og når det kommer til dette med pris.. for jeg ser jo  også andre som lager klær, feks Helene Olafsen sine treningstøy, de koster også skjorta. Og jeg skrev til henne og spurte ( for designet ser flott ut) og hun sier det samme som SE når det gjelder produksjonskostnader . Og jeg har aldri produsert klær men jeg antar at du skal bestille rimelig enorme mengder for å få prisen ned i et lavere nivå.

Jeg personlig tenker at vi er jo forskjellige i hva vi liker 🙂

Det er jeg enig med deg med. Folk er forskjellige med forskjellige preferanser til hva en liker. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 timer siden):

Å nå som hun tar tak i det er det fortsatt ikke godt nok for haterne/kritikerne 🤷😂

Hvor fremkommer det at det ikke er godt nok?

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimse83 skrev (6 timer siden):

Jeg kjøpte kjolen hennes i butikk her om dagen, og returnerte den samme dag. Har aldri følt meg så stor og stygg i en kjole før. Så skuffet😭 skjønner ikke hvorfor folk liker de. Den er helt formløs. Følte meg seriøs gedigen😆

Jeg har lest her inne at det er helt umulig å returnere noe. Fikk du pengene igjen? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (23 minutter siden):

Jeg har lest her inne at det er helt umulig å returnere noe. Fikk du pengene igjen? 

Jeg aner ikke hvor enkelt det er å få penger tilbake ved retur. Men ser att det allerede nå ligger kjoler som hadde slipp forrige uke ute for salg på Finn og Tise.  Kjolene har kun blitt prøvd på.  

 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (36 minutter siden):

De 17 mai kjolene🙈 Har. Ikke. Ord🙈

Til kun 1600 kr🙈 løp og kjøp😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det broderiet/trykket på ryggen var too much, og gjør kjolen ubrukelig til andre anledninger. Hadde aldri kjøpt den kjolen, og aaaldri til den prisen!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Til kun 1600 kr🙈 løp og kjøp😊😊

Virkelig et kupp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (8 timer siden):

Å nå som hun tar tak i det er det fortsatt ikke godt nok for haterne/kritikerne 🤷😂

Det er jo kjempefint at sykelig overvektige tar tak i matvanene sine. Og absolutt ett oppsving for ungene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nok en dårlig anmeldelse på Trustpilot 🙈

Bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240322-213630~2.png

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

 Nok en dårlig anmeldelse på Trustpilot 🙈

Bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240322-213630~2.png

Keless har ingen troverdighet. Ansvarsfraskrivelse. Buhu

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

 Nok en dårlig anmeldelse på Trustpilot 🙈

Bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240322-213630~2.png

Kundeservicen er jo totalt fraværende, makan til idiotiske svar

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (17 timer siden):

De 17 mai kjolene🙈 Har. Ikke. Ord🙈

Syns den så helt grei ut jeg ☺️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (3 timer siden):

Syns den så helt grei ut jeg ☺️

En kjole til 1600 kr.. eventuelt til datter så er mann  snart oppe i en sum av nesten 2500 kr🙈 Da må produktet være mer enn helt grei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å sende inn til Forbrukertilsynet om umerket reklame. Men har noen link til det skjema.? Jeg klarer ikke å finne det igjen

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det vanlig å vaske truser på 40 grader eller gjelder det bare careless? Spør for en venn…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Er det vanlig å vaske truser på 40 grader eller gjelder det bare careless? Spør for en venn…

Nei... Bakerier dør ikke før ved 60...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Er det vanlig å vaske truser på 40 grader eller gjelder det bare careless? Spør for en venn…

Jeg kjøper ikke dette merket, men vasker stortsett på 40grader sammen med andre klær 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 timer siden):

Er det vanlig å vaske truser på 40 grader eller gjelder det bare careless? Spør for en venn…

Alle butikker/merker har truser som bare kan vaskes på 40 grader, mange truser som ikke er bomull. Her er folk jo forskjellige og noen ønsker å gå i den fineste blonde g streng og andre igjen foretrekker den behagelige bomullstrusen. Blir litt rart å kritisere henne for ikke å produsere bomullstruser, når det er helt gjengs i bransjen. Det er mer rimelig å kritisere prisen på disse trusene - for den ligger langt over snittet for samme kvalitet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...