Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (52 minutter siden):

Denne kosedressen er jo helt hisides grufull??:-) 

Og altfor dyr, altså 1400 for en kosedress som ikke var litt fin en gang, verden vil bedras!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

Synes den var lekker jeg da 😊 

Ja det var overraskende. 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (16 timer siden):

Kosedress til  nesten 1400 som i tillegg ser tynt og slafsete ut i stoffet? Nei takk, - men sikkert noen fans som biter på..

Det er jo fansen som holder sjappa gående. Godt det ikke er mote- eller kvalitetseksperter som er målgruppen😜

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Det er jo fansen som holder sjappa gående. Godt det ikke er mote- eller kvalitetseksperter som er målgruppen😜

Også vil frøken careless skryte av att butikkene har gått tom for dressene.. eller ber folk om og stå utenfor butikken ved åpning for å sikre seg denne kosedressen.

At de kun har 1-2 stk inne i hver størrelse blir kun nevnt i forbifarten

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Også vil frøken careless skryte av att butikkene har gått tom for dressene.. eller ber folk om og stå utenfor butikken ved åpning for å sikre seg denne kosedressen.

At de kun har 1-2 stk inne i hver størrelse blir kun nevnt i forbifarten

Ikke akkurat vanskelig å bli utsolgt med et så lavt antall…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har 50 ansatte og 0 kr i lønnsutgifter🙈 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240322-000748.png

Endret av elskersommer
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Dama har 50 ansatte og 0 kr i lønnsutgifter🙈 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240322-000748.png

«Begynte å få store plager i kjernemuskulaturen»??  

😂😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (På 20.3.2024 den 7.31):

Haha, flott at hun velger han å sammenligne seg med. 
 

Petter også må begynne med måling av snømengde i Crocs-enhet. Også bør han begynne å fortelle ja om alle møtene han har, hva planen for dagen er, GRWM, utlever barna, og ja, i det hele tatt, bland alle roller, og spill på følgerne som venner. Da er vi der 

Altså. GRWM med Petter S hadde jeg sett på😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Dama har 50 ansatte og 0 kr i lønnsutgifter🙈 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240322-000748.png

Leser bare her så vet ikke - men er hun ikke hjemme nå, og kan jobbe tilnærmet som normalt? Og fremdeles være en del av produksjonen? Med andre ord, business as usual + ekstra inntekt?

Ikke at det ene utelukker det andre, men hun har vel ikke vært borte fra sin vanlige jobb i 16 uker? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (14 minutter siden):

Leser bare her så vet ikke - men er hun ikke hjemme nå, og kan jobbe tilnærmet som normalt? Og fremdeles være en del av produksjonen? Med andre ord, business as usual + ekstra inntekt?

Ikke at det ene utelukker det andre, men hun har vel ikke vært borte fra sin vanlige jobb i 16 uker? 

Korrekt. Er samlinger (bootcamp) på 4-5 dager(?) av gangen. Husker ikke eksakt hvor mange ila de 16 ukene fra sesongen i fjor. Den ligger på Discovery+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Dama har 50 ansatte og 0 kr i lønnsutgifter🙈 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240322-000748.png

Tror vi sier 50 innleide. Tror ikke fansen hennes forstår forskjellen men den er der.

Samtidig er det jo fascinerende at hun nå innser (og snakker om) at hun har levd et «usunt liv». Det har tross alt bare vært kommentert her i noen år nå..

Endret av Snublefot62
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velge så harry farger på undertøy?? Noen ganger skjønner jeg ikke fargevalget hennes... det ser jo bare billig ut i disse glorete fargene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kjolen hennes i butikk her om dagen, og returnerte den samme dag. Har aldri følt meg så stor og stygg i en kjole før. Så skuffet😭 skjønner ikke hvorfor folk liker de. Den er helt formløs. Følte meg seriøs gedigen😆

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns fargevalg og mønster sammen er litt kjerring..🫣 Kan fortsatt gå i freshe farger og bjuda litt på selv om man har hips og mage💗😌 

Endret av Smurfii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 timer siden):

Tror vi sier 50 innleide. Tror ikke fansen hennes forstår forskjellen men den er der.

Samtidig er det jo fascinerende at hun nå innser (og snakker om) at hun har levd et «usunt liv». Det har tross alt bare vært kommentert her i noen år nå..

Å nå som hun tar tak i det er det fortsatt ikke godt nok for haterne/kritikerne 🤷😂

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (Akkurat nå):

Å nå som hun tar tak i det er det fortsatt ikke godt nok for haterne/kritikerne 🤷😂

For meg er det godt nok at hun tar tak i det. Helt supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

arnoyb skrev (28 minutter siden):

Å nå som hun tar tak i det er det fortsatt ikke godt nok for haterne/kritikerne 🤷😂

Er aldri for sent og snu.. er kjempebra at hun tar tak. 

Men er det noen her som har vært negativ til att hun er med på 16 uker helvete? Har hun fått tyn for det? Kan ikke se jeg har lest det her inne

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (13 timer siden):

«Begynte å få store plager i kjernemuskulaturen»??  

😂😂

Verste jeg vet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på en ting.. jeg er ikke den som skriver ofte her inne men jeg er inne og leser litt når det er stille på jobben ( unnskyld sjefen!) og i denne tråden så er det en ting som jeg ser går igjen som jeg forundrer meg over.. og det er at alle dere som ikke liker klærne denne personen lager må poengtere at dette er ikke din stil, din type kvalitet osv. Hvorfor?

Kan man ikke på slike ting bare la de som vil handle gjøre det ? Uten å kommentere ? For jeg regner ikke med at man i RL går bort til en som handler klær på en butikk/merke du selv ikke bruker og kommenterer dette?

Personlig hadde jeg nok ikke kjøpt noe av dette, kanskje med unntak av kosedressen men den er 7 ganger for dyr for meg. Men det er det mange andre kosedresser som er også, i akkurat samme prisklasse uten at jeg synes at kvaliteten er noe å skryte av. 

Denne til Careless har jeg ikke sett i levende live så jeg kan ikke uttale meg om kvalitet, men jeg synes som sagt personlig den er for dyr.

Og når det kommer til dette med pris.. for jeg ser jo  også andre som lager klær, feks Helene Olafsen sine treningstøy, de koster også skjorta. Og jeg skrev til henne og spurte ( for designet ser flott ut) og hun sier det samme som SE når det gjelder produksjonskostnader . Og jeg har aldri produsert klær men jeg antar at du skal bestille rimelig enorme mengder for å få prisen ned i et lavere nivå.

Jeg personlig tenker at vi er jo forskjellige i hva vi liker 🙂

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoletta skrev (11 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig på en ting.. jeg er ikke den som skriver ofte her inne men jeg er inne og leser litt når det er stille på jobben ( unnskyld sjefen!) og i denne tråden så er det en ting som jeg ser går igjen som jeg forundrer meg over.. og det er at alle dere som ikke liker klærne denne personen lager må poengtere at dette er ikke din stil, din type kvalitet osv. Hvorfor?

Kan man ikke på slike ting bare la de som vil handle gjøre det ? Uten å kommentere ? For jeg regner ikke med at man i RL går bort til en som handler klær på en butikk/merke du selv ikke bruker og kommenterer dette?

Personlig hadde jeg nok ikke kjøpt noe av dette, kanskje med unntak av kosedressen men den er 7 ganger for dyr for meg. Men det er det mange andre kosedresser som er også, i akkurat samme prisklasse uten at jeg synes at kvaliteten er noe å skryte av. 

Denne til Careless har jeg ikke sett i levende live så jeg kan ikke uttale meg om kvalitet, men jeg synes som sagt personlig den er for dyr.

Og når det kommer til dette med pris.. for jeg ser jo  også andre som lager klær, feks Helene Olafsen sine treningstøy, de koster også skjorta. Og jeg skrev til henne og spurte ( for designet ser flott ut) og hun sier det samme som SE når det gjelder produksjonskostnader . Og jeg har aldri produsert klær men jeg antar at du skal bestille rimelig enorme mengder for å få prisen ned i et lavere nivå.

Jeg personlig tenker at vi er jo forskjellige i hva vi liker 🙂

Så hvorfor presiserer du selv at du ikke liker klærne, når du stiller spørsmålet med hvorfor andre gidder å bruke tid på det?

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...