Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Olivia100 skrev (4 timer siden):

Hvor er yrkesstoltheten? De klager og maser om at influensere ikke får respekt og annerkjennelse for jobben sin, mens jobben de gjør er preget av hastverksarbeid, slurv, manglende/feil merking av reklame, brudd på alkoholloven, blanding av firma og privat/personlig innhold, barneeksponering, uttale av feil navn på sponsorer osv osv osv. 

Hva med å legge litt stolthet i jobben man leverer? I alle andre «vanlige» yrker er man nøye, ansvarlige og profesjonelle. Ikke forvent at jeg skal respektere jobben deres når dere holder på som dere gjør 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Det er vanskelig å være stolt i en så useriøs «jobb» som influenser jo er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å ikke merke får jo ingen konsekvenser, er ikke rart de fortsetter slik da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (32 minutter siden):

Det å ikke merke får jo ingen konsekvenser, er ikke rart de fortsetter slik da. 

Håper alle melder inn til FT... Jo flere jo bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, elskersommer said:

Håper alle melder inn til FT... Jo flere jo bedre

Men det har jo ingenting å si, noen har jo meldt fra, hvor lenge? 1 år? 2 år? Ingenting som skjer, hva er da poenget?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (38 minutter siden):

Men det har jo ingenting å si, noen har jo meldt fra, hvor lenge? 1 år? 2 år? Ingenting som skjer, hva er da poenget?

Det vil ikke skje noe om folk IKKE melder inn. Jeg har tru på at de til slutt reagerer om de får mange nok klager

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest basicbitch

Er det bare meg eller er alle kjolene som lanseres helt like? Fasong, og type liksom. Liker ideen bak careless, men det må jo gå an å lage litt forskjellige type kjoler? Wrap for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest basicbitch skrev (4 timer siden):

Er det bare meg eller er alle kjolene som lanseres helt like? Fasong, og type liksom. Liker ideen bak careless, men det må jo gå an å lage litt forskjellige type kjoler? Wrap for eksempel.

Alle er helt like.. fatter ikke at folk går lei kjolene.🙈

Var en tur innom Arkaden i Oslo på onsdag å det var ikke ett eneste menneske i butikken hennes. Så att Dama som jobbet der kjedet seg

Endret av elskersommer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Alle er helt like.. datter ikke at folk går lei kjolene.🙈

Var en tur innom Arkaden i Oslo på onsdag å det var ikke ett eneste menneske i butikken hennes. Så att Dama som jobbet der kjedet seg

Samme på Sørlandssenteret. Nesten aldri folk der...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (2 timer siden):

Samme på Sørlandssenteret. Nesten aldri folk der...

Hun skryter av att de går så bra.. å jeg er jo ikke på Arkaden hver dag. Men de gangene jeg har vært der i sommer/høst så har det ikke vært ett eneste menneske der. Ser den ansatte kjeder seg bak disken og masse varer igjen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Hun skryter av att de går så bra.. å jeg er jo ikke på Arkaden hver dag. Men de gangene jeg har vært der i sommer/høst så har det ikke vært ett eneste menneske der. Ser den ansatte kjeder seg bak disken og masse varer igjen. 

Samme på Hadeland..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som hun tar 16 ukers på alvor! Litt uvant å se en mer sporty SaraE 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (1 time siden):

Jeg synes det virker som hun tar 16 ukers på alvor! Litt uvant å se en mer sporty SaraE 

Å jeg synes stikk motsatt. Særlig i påsken. Her har de vært mange mennesker på den hytta i 1 uke men hun klagde på at det ble lite tid til trening. Hun hadde så mange som fint kunne se etter 3 barn mens hun kunne løpt eller gått seg en tur hver dag.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Å jeg synes stikk motsatt. Særlig i påsken. Her har de vært mange mennesker på den hytta i 1 uke men hun klagde på at det ble lite tid til trening. Hun hadde så mange som fint kunne se etter 3 barn mens hun kunne løpt eller gått seg en tur hver dag.

Ja, jeg tenker vel også det. Såg på forrige sesong, og de var jo veldig aktive de aller fleste. Tenker at det også kanskje er feil tidspunkt for Sara å delta i dette nå i overgangen til barnehage, mye jobb osv. 

Men, man vil ut og fronte seg seg, få profilert seg som influencer og gründer, samma hva… 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (13 minutter siden):

Ja, jeg tenker vel også det. Såg på forrige sesong, og de var jo veldig aktive de aller fleste. Tenker at det også kanskje er feil tidspunkt for Sara å delta i dette nå i overgangen til barnehage, mye jobb osv. 

Men, man vil ut og fronte seg seg, få profilert seg som influencer og gründer, samma hva… 

Påsken var jo egentlig den tiden hvor hun virkelig kunne ha fått trimmet seg.. en haug med barnepassere til stede.

Men som du sier så betyr jo penger i kassa mer enn noe annet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu får pes om hu trener, og får pes når hu ikke gjør det. Jammen ikke enkelt å være god nok i enkeltes øyner, men selvsagt (og åpenbart) har man ikke noe imot henne som person, nei herregud, man ønsker jo trossalt bare å bedrive saklig kritikk av mangelfull merking og slikt. :)

Men sånn er det vel bare, å gi meningsløs kritikk uten grunnlag betyr mer enn noe annet. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roe skrev (13 minutter siden):

Hu får pes om hu trener, og får pes når hu ikke gjør det. Jammen ikke enkelt å være god nok i enkeltes øyner, men selvsagt (og åpenbart) har man ikke noe imot henne som person, nei herregud, man ønsker jo trossalt bare å bedrive saklig kritikk av mangelfull merking og slikt. :)

Men sånn er det vel bare, å gi meningsløs kritikk uten grunnlag betyr mer enn noe annet. 

Hvor får hun pes for å trene? Mulig det har gått meg hus forbi, men dokumenter gjerne den påstanden.

Og hva er meningen med din kommentar? 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 time siden):

Hu får pes om hu trener, og får pes når hu ikke gjør det. Jammen ikke enkelt å være god nok i enkeltes øyner, men selvsagt (og åpenbart) har man ikke noe imot henne som person, nei herregud, man ønsker jo trossalt bare å bedrive saklig kritikk av mangelfull merking og slikt. :)

Men sånn er det vel bare, å gi meningsløs kritikk uten grunnlag betyr mer enn noe annet. 

Nei hun har ikke fått pes 1 gang fordi hun sa ja til 16 ukers helvete.. folk her inne har sagt det er kjempebra at hun gjør dette og tar da tak i egen helse. 

Men jeg synes det er synd hun blir med på det men ikke gjør det 100%. Hun sa selv at hun ikke hadde fått trent så mye i påsken pga barn og jeg tror hun nevnte sykdom hos barn. Men det var jo i påsken hun virkelig kunne utnyttet tiden til og trene. Var nok av folk som kunne sett etter barna i 1 time om dagen. Det blir liksom som halvgjort hele greia.

Men ikke kom og si att SE har fått kritikk fordi hun trener

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (1 time siden):

Hvor får hun pes for å trene? Mulig det har gått meg hus forbi, men dokumenter gjerne den påstanden.

Og hva er meningen med din kommentar? 

Hun har ikke fått pes fordi hun trener. Men kanskje noen synes det blir litt halvgjort. Har sett på tidligere program og da ser vi jo att folk virkelig trener i 16 uker. Men har enda ikke sett hun ta på joggeskoa og løpe seg en tur. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (2 timer siden):

Hu får pes om hu trener, og får pes når hu ikke gjør det. Jammen ikke enkelt å være god nok i enkeltes øyner, men selvsagt (og åpenbart) har man ikke noe imot henne som person, nei herregud, man ønsker jo trossalt bare å bedrive saklig kritikk av mangelfull merking og slikt. :)

Men sånn er det vel bare, å gi meningsløs kritikk uten grunnlag betyr mer enn noe annet. 

Hun trente ikke hele påska, til tross for et arsenal av folk som hadde kunnet passe barna. Det er ven det folk «klager» over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...