Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dette er og en del av venninnenarrativet. "Tenk, hun valgte det lille JEG stemte på..." sagt med stjerner i øyne.. så bestiller de en pakke til hvert mannlig medlem av familien.. Som igjen sender Sara leende til banken... 🤑🤑🤑

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Banænie skrev (14 minutter siden):

Dette er og en del av venninnenarrativet. "Tenk, hun valgte det lille JEG stemte på..." sagt med stjerner i øyne.. så bestiller de en pakke til hvert mannlig medlem av familien.. Som igjen sender Sara leende til banken... 🤑🤑🤑

Helt helt helt sykt system 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel Raad bruker jo også Herr Reme til sin kolleksjon Ivory. Hun gjør også alt for og få sine følgere til og bli hennes " veninne" 

Nå drar hun til Maldivene alene og skal kun pakke Ivory tøy i kofferten. Hun har sine følgere i sin hule hånd å selger tøy som varmt hvetebrød

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Isabel Raad bruker jo også Herr Reme til sin kolleksjon Ivory. Hun gjør også alt for og få sine følgere til og bli hennes " veninne" 

Nå drar hun til Maldivene alene og skal kun pakke Ivory tøy i kofferten. Hun har sine følgere i sin hule hånd å selger tøy som varmt hvetebrød

Og den galskapen er det følgerne som "betaler" for å se på. Bestiser, gulljenter, jentene mine, damene mine. 

De er så manipulerende hele gjengen og "vi" blir manipulert. 

Det skulle ikke vært lov å holde på sånn og jeg håper snapchat reklamene en dag blir borte.

Endret av sprettballen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (3 timer siden):

Og den galskapen er det følgerne som "betaler" for å se på. Bestiser, gulljenter, jentene mine, damene mine. 

De er så manipulerende hele gjengen og "vi" blir manipulert. 

Det skulle ikke vært lov å holde på sånn og jeg håper snapchat reklamene en dag blir borte.

Håper jo egentlig på det samme. For hvor mange millioner dro Isabel inn bare på salg av tøy sist hun dro alene til Maldivene? Også må man plusse på alt hun tjener på snapchat

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Håper jo egentlig på det samme. For hvor mange millioner dro Isabel inn bare på salg av tøy sist hun dro alene til Maldivene? Også må man plusse på alt hun tjener på snapchat

Men jeg blir litt betenkt på hvem som egentlig er naiv her. Er det de som følger Isabell eller Sara, eller er det de som mener de som følger er naiv?!  Er da ingen som følger en influenser, eller påvirker, som ikke innser at de tjener penger på salg av selg selv og produkter?!  Og om de er halvveis flink og merke reklame så merker man da i alle fall at det er salgsfremmende. Det at noen velger å se på noen som fremmer et produkt er da ikke veldig annerledes enn at det er reklame på tv. Blir litt som å kreve at butikker ikke må sette sjokoladen ved køa i kassa.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/3/2024 at 10:31 AM, Bella50 said:

Nei, det er ikke tull. Mange ekspeditører bruker tollager. DHL ekspress, (leverer ut ufortollede gods).  Det er ikke normalt for en bedrift å åpne ufortolledet gods. Jeg har 35 års arbeidserfaring innen import/salg. Har flere arbeidsgivere bak meg. Vi har aldri åpnet en eske med ufortollet gods, før tolldeklarasjon foreligger. 
Sara må være bevist sin rolle som influenser. Hun bør ikke latterliggjøre lovverket. Her mangler hun kunnskap om lovverket. Håper hun har fått litt reaksjoner, slik at hun kan bruke sin posisjon til å informere andre som ikke vet hva klistremerket fra DHL betyr. 
 

Jeg har mange ganger fått pakke med ufortollet klistremerke, men aldri hørt noe mer. Første gangen turte jeg ikke åpne på uker. Pappa kastet den nesten før jeg åpnet den. Så jeg vil gjerne ha info om hva det betyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Jeg har mange ganger fått pakke med ufortollet klistremerke, men aldri hørt noe mer. Første gangen turte jeg ikke åpne på uker. Pappa kastet den nesten før jeg åpnet den. Så jeg vil gjerne ha info om hva det betyr

Her er er eldre innlegg, men degmt gjelder enda

https://dinside.dagbladet.no/okonomi/fatt-ufortollet-gods-klistremerke-pa-pakka-di/61011907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (8 timer siden):

Men jeg blir litt betenkt på hvem som egentlig er naiv her. Er det de som følger Isabell eller Sara, eller er det de som mener de som følger er naiv?!  Er da ingen som følger en influenser, eller påvirker, som ikke innser at de tjener penger på salg av selg selv og produkter?!  Og om de er halvveis flink og merke reklame så merker man da i alle fall at det er salgsfremmende. Det at noen velger å se på noen som fremmer et produkt er da ikke veldig annerledes enn at det er reklame på tv. Blir litt som å kreve at butikker ikke må sette sjokoladen ved køa i kassa.

Nei, det er overhodet ikke det samme som reklame på tv. Influencere har utrolig mye makt fordi folk (utrolig nok) ser opp til dem. Det blir personlig og de blir den "kule venninna" som vet hva som er in. Følgelig har de en mye mye større påvirkningskraft enn nesten noen annen plattform. Og det vet influencerne og bedrifter som bruker dem svært godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke denne🙈 careless slapp disse kosedressene i  dag kl 21 og i butikkene kl 10. Hvordan kan hun få tilbakemelding på at denne dressen er den  beste personen har hatt å den NUPPER ikke. Hvordan kan en vite dette iløpet av få timer dersom den er kjøpt i butikk i dag?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240404-214436.png

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønte ikke denne🙈 careless slapp disse kosedressene i  dag kl 21 og i butikkene kl 10. Hvordan kan hun få tilbakemelding på at denne dressen er den  beste personen har hatt å den NUPPER ikke. Hvordan kan en vite dette iløpet av få timer dersom den er kjøpt i butikk i dag?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240404-214436.png

Er nok fra en av modellene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (20 minutter siden):

Er nok fra en av modellene 

Ok.. da burde hun kanskje skrevet dette. Da virker det mer troverdig 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (39 minutter siden):

Er nok fra en av modellene 

Eller fra Sara selv. Litt merkelig å kalle den en investering når man som modell får dressen som lønn.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Ok.. da burde hun kanskje skrevet dette. Da virker det mer troverdig 

Jeg aner jo ikke, bare tippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (3 minutter siden):

Eller fra Sara selv. Litt merkelig å kalle den en investering når man som modell får dressen som lønn.

Det kan også hende, jeg aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg skjønte ikke denne🙈 careless slapp disse kosedressene i  dag kl 21 og i butikkene kl 10. Hvordan kan hun få tilbakemelding på at denne dressen er den  beste personen har hatt å den NUPPER ikke. Hvordan kan en vite dette iløpet av få timer dersom den er kjøpt i butikk i dag?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240404-214436.png

Den meldingen har hun konstruert sammen noen som har like lav logisk sans som henne. Kanskje TL…

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Jeg skjønte ikke denne🙈 careless slapp disse kosedressene i  dag kl 21 og i butikkene kl 10. Hvordan kan hun få tilbakemelding på at denne dressen er den  beste personen har hatt å den NUPPER ikke. Hvordan kan en vite dette iløpet av få timer dersom den er kjøpt i butikk i dag?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240404-214436.png

«Ja men en investering» kanskje det skulle det egentlig stå «Jammen en investering»? Har SE selv skrevet den? Jf rekken av feilstavede «ord og uttrykk»

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (8 timer siden):

Den meldingen har hun konstruert sammen noen som har like lav logisk sans som henne. Kanskje TL…

Har hun? Hvor er dokumentasjonen på dette?

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (16 minutter siden):

Har hun? Hvor er dokumentasjonen på dette?

Hadde vært interessant å sett den dokumentasjonen.

I likhet med dokumentasjon/forskning som kan underbygge påstanden om at et "vennskapelig" forhold mellom influensere og følgerne eksisterer hvor følgerne anser influenser som "kul venninne" og føler seg så spesiell at det i seg selv fører til salg.

Vi vet ikke hvor mange av kundene til Careless som befinner seg på sosiale medier heller. 

Håper og tror folk flest er kritiske og tenker seg om både en og to ganger før man kjøper varer på internett.. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...