Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

kittkatt skrev (1 time siden):

Har hun? Hvor er dokumentasjonen på dette?

Det er en påstand fra meg. Altså ikke en faktaopplysning som krever kilder, men det skjønte du kanskje ikke? Hvis man bruker litt logisk sans, og ser sammenhenger, slik som @elskersommer skriver er det meget underlig at en kunde kan ha formeninger om nuppekvaliteten kun timer etter innkjøp. Og om det ikke er en kundetilbakemelding ville en seriøst bedrift ha bemerket hvem dette «kvalitetsstempelet» kommer fra og hvilket (bruks)grunnlag som ligger bak uttalelsen.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (6 minutter siden):

Det er en påstand fra meg. Altså ikke en faktaopplysning som krever kilder, men det skjønte du kanskje ikke? Hvis man bruker litt logisk sans, og ser sammenhenger, slik som @elskersommer skriver er det meget underlig at en kunde kan ha formeninger om nuppekvaliteten kun timer etter innkjøp. Og om det ikke er en kundetilbakemelding ville en seriøst bedrift ha bemerket hvem dette «kvalitetsstempelet» kommer fra og hvilket (bruks)grunnlag som ligger bak uttalelsen.

Du er så nedlatende med en gang du får tilsvar. Hvorfor har du et så sterkt behov for å bruke sarkasme? Det du kommer med er ren spekulasjon. 

Selvsagt kan det ikke være en vanlig kunde som kommer med denne tilbakemeldingen, nettopp på grunn av tiden plaggene har vært til salgs. Men her er det konspirasjoner om store deler av det som blir lagt ut av SE. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 time siden):

Hadde vært interessant å sett den dokumentasjonen.

I likhet med dokumentasjon/forskning som kan underbygge påstanden om at et "vennskapelig" forhold mellom influensere og følgerne eksisterer hvor følgerne anser influenser som "kul venninne" og føler seg så spesiell at det i seg selv fører til salg.

Vi vet ikke hvor mange av kundene til Careless som befinner seg på sosiale medier heller. 

Håper og tror folk flest er kritiske og tenker seg om både en og to ganger før man kjøper varer på internett.. 

Det finnes hvertfall mye forskning på hvordan det oppstår "perceived friendship “ mellom følger og influencer. Og gode influencere vet nok hvordan de skal forsterke og utnytte dette, noe annet ville være veldig naivt å tro.

Eksempeler:  https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8872418/

https://escholarship.org/content/qt2fc2v1tr/qt2fc2v1tr_noSplash_d025f0fbba38d1ba03a689eabf96bded.pdf?t=s3chb2

Endret av Pidla
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Jeg skjønte ikke denne🙈 careless slapp disse kosedressene i  dag kl 21 og i butikkene kl 10. Hvordan kan hun få tilbakemelding på at denne dressen er den  beste personen har hatt å den NUPPER ikke. Hvordan kan en vite dette iløpet av få timer dersom den er kjøpt i butikk i dag?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240404-214436.png

Fake, garantert. Nupping vet man ingenting om så raskt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle som faktisk vet hva nupping er så er det åpenbart at man ikke kan vite om plagget nupper eller ikke i løpet av noen få timer.

At hun tror følgere tror på dette pisspreiket er det helt håpløst. Eller, enda mer håpløst om faktisk noen følgere tror på det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Jeg skjønte ikke denne🙈 careless slapp disse kosedressene i  dag kl 21 og i butikkene kl 10. Hvordan kan hun få tilbakemelding på at denne dressen er den  beste personen har hatt å den NUPPER ikke. Hvordan kan en vite dette iløpet av få timer dersom den er kjøpt i butikk i dag?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240404-214436.png

Ut ifra bilde på hvem som har sendt meldingen så ser det ut til at det er fotografen de bruker på å ta produkt bilder. Hun har identisk profil bilde. Kan jo da godt være mulig at hun har hatt produktet en stund.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kittkatt skrev (1 time siden):

Du er så nedlatende med en gang du får tilsvar. Hvorfor har du et så sterkt behov for å bruke sarkasme? Det du kommer med er ren spekulasjon. 

Selvsagt kan det ikke være en vanlig kunde som kommer med denne tilbakemeldingen, nettopp på grunn av tiden plaggene har vært til salgs. Men her er det konspirasjoner om store deler av det som blir lagt ut av SE. 

At en fremmed på KG mener jeg er nedlatende lever jeg fint med. Ikke forsøkte jeg å være sarkastisk heller. Dersom man oppriktig mener at alle meninger på et sted som dette her skal ha en kildehenvisning, tenker jeg at man håper på for mye.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (1 time siden):

Ut ifra bilde på hvem som har sendt meldingen så ser det ut til at det er fotografen de bruker på å ta produkt bilder. Hun har identisk profil bilde. Kan jo da godt være mulig at hun har hatt produktet en stund.. 

Det kan jo hende det er fotograf eller en modell. Men dette vet ingen av oss   Å hvor er svaret fra SE mellom første og andre melding fra kunde/fotograf/modell? For meg så mangler det en melding der siden personen skriver " Ja men for en investering" 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det kan jo hende det er fotograf eller en modell. Men dette vet ingen av oss   Å hvor er svaret fra SE mellom første og andre melding fra kunde/fotograf/modell? For meg så mangler det en melding der siden personen skriver " Ja men for en investering" 

 

Hvis du søker opp fotografen på facebook så kan du sammenligne bildene. Jeg er ganske sikker på at det er samme person.  Også tenker jeg at de sikkert har hatt en samtale før den meldingen fra Hege og kanskje prater om flere ting samtidig, og hvis man legger til Enter i meldingen sånn at man får ny linje så ser meldingene slik ut, eller samtaleboksen blir sånn :) 
 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (13 minutter siden):

Hvis du søker opp fotografen på facebook så kan du sammenligne bildene. Jeg er ganske sikker på at det er samme person.  Også tenker jeg at de sikkert har hatt en samtale før den meldingen fra Hege og kanskje prater om flere ting samtidig, og hvis man legger til Enter i meldingen sånn at man får ny linje så ser meldingene slik ut, eller samtaleboksen blir sånn :) 
 

Jeg skjønner.. men for andre som ikke vet dette og ikke er her så virker dette så lite troverdig. SE burde jo skrevet att denne meldingen er fra fotografen som derfor har brukt dressen lenge nok til og se att den ikke nupper

Nå er det ikke lenge siden bildene av dressene ble tatt men jeg aner ikke hvor lang tid det tar eller hvor mange vask som må til før ett plagg nupper

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (1 time siden):

Ut ifra bilde på hvem som har sendt meldingen så ser det ut til at det er fotografen de bruker på å ta produkt bilder. Hun har identisk profil bilde. Kan jo da godt være mulig at hun har hatt produktet en stund.. 

Det kan være, men det bør absolutt opplyses om slike avhengighetsforhold når det brukes som reklame.

Men åpenhet og ryddighet rundt dette er de jo notorisk dårlige på. Til tross for ørten møter med FT.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Det kan være, men det bør absolutt opplyses om slike avhengighetsforhold når det brukes som reklame.

Men åpenhet og ryddighet rundt dette er de jo notorisk dårlige på. Til tross for ørten møter med FT.

Disse møtene med FT er bare en vits. I dag også sendes det ut umerket reklame på snapchat. Å poengterer noen dette så snakker hun bare om "Petter Stordalen" som hun mener ikke merker riktig

Endret av elskersommer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen påføre mascara så fort 😂 at hun ikke er redd for å stæbbe segselv i øye😩😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner.. men for andre som ikke vet dette og ikke er her så virker dette så lite troverdig. SE burde jo skrevet att denne meldingen er fra fotografen som derfor har brukt dressen lenge nok til og se att den ikke nupper

Nå er det ikke lenge siden bildene av dressene ble tatt men jeg aner ikke hvor lang tid det tar eller hvor mange vask som må til før ett plagg nupper

Det er jeg helt enig i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimse83 skrev (2 timer siden):

Aldri sett noen påføre mascara så fort 😂 at hun ikke er redd for å stæbbe segselv i øye😩😂

Jeg vet, det er helt forferdelig å se på😂 At ikke hun stikker seg i øynene med kosten😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan jeg legge inn screenshot bilder her? (Helt ny her inne😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (2 timer siden):

Hvordan kan jeg legge inn screenshot bilder her? (Helt ny her inne😜)

Når du åpner ett kommetarvindu så finner du ett felt nederst som heter «legg til filer». Trykk der så får du mulighet til å legge til bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at hun ikke gir alt for det programmet hun er med på. Én time trening om dagen får hun til med litt mindre deling på snap for eksempel. Eller stå opp en time tidligere og gå en tur ute. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (2 timer siden):

Hvordan kan jeg legge inn screenshot bilder her? (Helt ny her inne😜)

Tror man må ha en viss mengde innlegg som ny før man får opp mulighet til å legge til bilder😔

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...