Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Enganhøg skrev (5 minutter siden):

Nå skal de bli kvitt lageret

Screenshot_20240410_131657_Facebook.jpg

"Priser fra 25kr" sier jo alt om produksjonskostnadene deres,og lønnen til de som lager dette søplet..

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enganhøg skrev (7 minutter siden):

Nå skal de bli kvitt lageret

Screenshot_20240410_131657_Facebook.jpg

De selger jo i stor grad vareprøver og varer som ellers står stille i butikk selvfølgelig.  Når grossister har lagersalg er det ofte slik at man selger varene med tap da kostnad for å utvikle produkter er innregnet i kalkylene på de ferdige produktene.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enganhøg skrev (34 minutter siden):

Nå skal de bli kvitt lageret

Screenshot_20240410_131657_Facebook.jpg

Dette er sleipt.

De lokker med priser så lavt som 25 kr, når vi og i realiteten vet at Salabim har kjørt 70% rabatt eller mer på mye av lageret sitt. De skriver at Monica og Therese vil være til stede en eller annen gang i løpet av dagen. Ikke når, eller hvor lenge. Så klarer de å innfri dette ved at Monica er der i et kvarters tid før lunsj og Therese et kvarters tid rett før stenging så er det innfridd. De skriver at det er trangt om parkeringen, så reis gjerne sammen!

Og selvfølgelig… ingen returrett eller angrerett… det sistnevnte har de ikke lov å si fra seg engang….

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snublefot62 said:

Dette er sleipt.

De lokker med priser så lavt som 25 kr, når vi og i realiteten vet at Salabim har kjørt 70% rabatt eller mer på mye av lageret sitt. De skriver at Monica og Therese vil være til stede en eller annen gang i løpet av dagen. Ikke når, eller hvor lenge. Så klarer de å innfri dette ved at Monica er der i et kvarters tid før lunsj og Therese et kvarters tid rett før stenging så er det innfridd. De skriver at det er trangt om parkeringen, så reis gjerne sammen!

Og selvfølgelig… ingen returrett eller angrerett… det sistnevnte har de ikke lov å si fra seg engang….

Det er vel fysisk dag og ikke på nett?  Da kan de vel gjøre det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (41 minutter siden):

Det er vel fysisk dag og ikke på nett?  Da kan de vel gjøre det.

Dersom dette er utenfor selgers faste utsalgssted så skal angrerettloven gjelde. Da kan de ikke avtale seg bort fra den.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såg snappene hennes idag (burde ikke). Hver gang det kommer en kritisk melding, tar hun på det der filteret, og svarer frekt tilbake. Hva feiler? Det klør i fingrene mine etter å sende en melding om det til henne. Da blir jeg blokka, men samma det. 
Det trigger meg at de alltid kjører over de som er kritiske. Driter dem ut 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (24 minutter siden):

Dersom dette er utenfor selgers faste utsalgssted så skal angrerettloven gjelde. Da kan de ikke avtale seg bort fra den.

Jeg skrev feil ☺️

 

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Såg snappene hennes idag (burde ikke). Hver gang det kommer en kritisk melding, tar hun på det der filteret, og svarer frekt tilbake. Hva feiler? Det klør i fingrene mine etter å sende en melding om det til henne. Da blir jeg blokka, men samma det. 
Det trigger meg at de alltid kjører over de som er kritiske. Driter dem ut 

Var jo to som hadde kommentert nesten identisk (om hun egentlig fikk lov å vise så i detalje hva de gjorde siden det skal komme på tv). Den første svarte hun ordentlig, og den andre ble hun snurt på 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (36 minutter siden):

Var jo to som hadde kommentert nesten identisk (om hun egentlig fikk lov å vise så i detalje hva de gjorde siden det skal komme på tv). Den første svarte hun ordentlig, og den andre ble hun snurt på 🤷‍♀️

Er snakk om frøken vil ikke🙈 hun gjør som hun vil uansett regler. Men ser att Plumbo Lars deler like mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret betyr vel at de ikke er superfornøyd med salget av disse supermyke deilige gode kosedressene. Er kun 1 str som er utsolgt i en farge

Screenshot_20240410-203614.png

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Dersom dette er utenfor selgers faste utsalgssted så skal angrerettloven gjelde. Da kan de ikke avtale seg bort fra den.

Det står jo svart på hvit i loven dette med angrerett.. så her kan de vel ikke nekte og ta vare tilbake dersom det er noe med plagget å de angrer kjøpet?

Screenshot_20240410-163450.png

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (29 minutter siden):

Det står jo svart på hvit i loven dette med angrerett.. så her kan de vel ikke nekte og ta vare tilbake dersom det er noe med plagget å de angrer kjøpet?

Screenshot_20240410-163450.png

Nei de kan ikke det. Salg utenfor fast utsalgssted gir normalt sett kunden angrerett på kjøpet. Og så vidt jeg er kjent med pleier de ikke å selge fra lageret, så det er ikke et utsalgssted, og i alle fall ikke et fast utsalgssted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Snublefot62 said:

Nei de kan ikke det. Salg utenfor fast utsalgssted gir normalt sett kunden angrerett på kjøpet. Og så vidt jeg er kjent med pleier de ikke å selge fra lageret, så det er ikke et utsalgssted, og i alle fall ikke et fast utsalgssted.

Jeg vet ikke om disse, men bor rett ved et annet lager for nettbutikk. Og de har "alltid" åpent for salg fra lageret, mulig dignety også har det og at det er de som selger og ikke hver enkelt nettbutikk? Jeg bor for langt unna til å sjekke selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Nei de kan ikke det. Salg utenfor fast utsalgssted gir normalt sett kunden angrerett på kjøpet. Og så vidt jeg er kjent med pleier de ikke å selge fra lageret, så det er ikke et utsalgssted, og i alle fall ikke et fast utsalgssted.

Jeg har sendt denne Reme en mail og spurt hvorfor de går vekk fra dette

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting.  Gjør hun dette med merking rett her da? Kommer da 16 stk snap etterpå med umerket reklame

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240411-135703.png

Screenshot_20240411-135710.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Si meg en ting.  Gjør hun dette med merking rett her da? Kommer da 16 stk snap etterpå med umerket reklame

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240411-135703.png

Screenshot_20240411-135710.png

Haha -nei det er nok ikke innafor. Får skaffe seg ett filter der det står «egenreklame» så kan man sette den som standard -om det virkelig er sånn at det er så «pes» å merke… hun bruker jo snap som en av sine hovedkanaler for reklame, skjønner ikke at det kan være så vanskelig. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Haha -nei det er nok ikke innafor. Får skaffe seg ett filter der det står «egenreklame» så kan man sette den som standard -om det virkelig er sånn at det er så «pes» å merke… hun bruker jo snap som en av sine hovedkanaler for reklame, skjønner ikke at det kan være så vanskelig. 

Godt jeg sitter i bilen og venter på min datter. Da har jeg tid til og sende inn til FT 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Godt jeg sitter i bilen og venter på min datter. Da har jeg tid til og sende inn til FT 

Ja -det der var ikke å glemme seg engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (16 minutter siden):

Ja -det der var ikke å glemme seg engang. 

Uff nei😂😂😂 hun til og med varslet at hun sendte alle bildene uten og merke🙈 Altså hvor lat er det mulig og være liksom? 

16 bilder sendt til FT

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...