Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

kjærring skrev (På 12.4.2024 den 22.43):

jeg kan utdype litt mer hva jeg mente. man bærer vekten forskjellig. noen har den på undrekroppen, noen på

Nå undres jeg over kroppen min….🤪🤪(måtte bare!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men fortvil ikke, drit i kroppsfasong, kjolene er uansett svært tilpasningsdyktige! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Men fortvil ikke, drit i kroppsfasong, kjolene er uansett svært tilpasningsdyktige! 

Det må den jo være. Når hun skrev i dag at hun brukte samme kjole som høygravid og etterpå når hun hadde gått ned 20 kilo.🙈 

Hvilket stoff brukes som gjør at dette er mulig eller det kun fordi den er så stretchy?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Det må den jo være. Når hun skrev i dag at hun brukte samme kjole som høygravid og etterpå når hun hadde gått ned 20 kilo.🙈 

Hvilket stoff brukes som gjør at dette er mulig eller det kun fordi den er så stretchy?

Hun har skrevet at stoffet "smelter på huden" :) Så da går jeg ut fra at det er plast.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun ikke skrive reklame her når hun prater om careless?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-160115.png

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en dokumentar på HBOMax her om dagen. Om klesindustri og «fast fashion» Der er jo Sara for en guru å regne. Jeg blir på ekte lei meg når jeg tenker på hvor enormt mye klær som produseres og som moderjord i etterkant ikke klarer bli av med. 
Man kan diskutere influencere og hvordan de selger sjela si for penger. «Sjela» til folk er sånn sett ferskvare. Mens det Sara gjør i dag, vil sette avtrykk på jorda i mange millioner år i etterkant. Akkurat DET håper jeg folk tenker på, når de fyller skapet med plastkjoler som dessverre brukes, knapt nok en sesong. Sara er en av verstingene blandt influencerne. 

Endret av Harnoejegvilsi
  • Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (27 minutter siden):

Jeg så en dokumentar på HBOMax her om dagen. Om klesindustri og «fast fashion» Der er jo Sara for en guru å regne. Jeg blir på ekte lei meg når jeg tenker på hvor enormt mye klær som produseres og som moderjord i etterkant ikke klarer bli av med. 
Man kan diskutere influencere og hvordan de selger sjela si for penger. «Sjela» til folk er sånn sett ferskvare. Mens det Sara gjør i dag, vil sette avtrykk på jorda i mange millioner år i etterkant. Akkurat DET håper jeg folk tenker på, når de fyller skapet med plastkjoler som dessverre brukes, knapt nok en sesong. Sara er en av verstingene blandt influencerne. 

Ja her har du jo ett godt eksempel på hva hun har fått inn som vareprøver 🙈 å det er kun badetøy. 

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-165745.png

Screenshot_20240414-165749~2.png

Endret av elskersommer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (28 minutter siden):

Jeg så en dokumentar på HBOMax her om dagen. Om klesindustri og «fast fashion» Der er jo Sara for en guru å regne. Jeg blir på ekte lei meg når jeg tenker på hvor enormt mye klær som produseres og som moderjord i etterkant ikke klarer bli av med. 
Man kan diskutere influencere og hvordan de selger sjela si for penger. «Sjela» til folk er sånn sett ferskvare. Mens det Sara gjør i dag, vil sette avtrykk på jorda i mange millioner år i etterkant. Akkurat DET håper jeg folk tenker på, når de fyller skapet med plastkjoler som dessverre brukes, knapt nok en sesong. Sara er en av verstingene blandt influencerne. 

 

 

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ja her har du jo ett godt eksempel på hva hun har fått inn som vareprøver 🙈 å det er kun badetøy. 

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-165745.png

Det var dette jeg så😔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Ja her har du jo ett godt eksempel på hva hun har fått inn som vareprøver 🙈 å det er kun badetøy. 

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-165745.png

Screenshot_20240414-165749~2.png

🤮🤮🤮😭🥺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Det må den jo være. Når hun skrev i dag at hun brukte samme kjole som høygravid og etterpå når hun hadde gått ned 20 kilo.🙈 

Hvilket stoff brukes som gjør at dette er mulig eller det kun fordi den er så stretchy?

Men er ikke det fordi de har stretch fra puppene og ned og er veldig vid etter det? Det er jo en fasong som passer veldig lett om man har litt ekstra over magen eller hofteområdet vil jeg tro. Nå vet jeg ikke hvor hun la på seg 20 kg, men med mindre det er på overkroppen tror jeg det går greit.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Jeg så en dokumentar på HBOMax her om dagen. Om klesindustri og «fast fashion» Der er jo Sara for en guru å regne. Jeg blir på ekte lei meg når jeg tenker på hvor enormt mye klær som produseres og som moderjord i etterkant ikke klarer bli av med. 
Man kan diskutere influencere og hvordan de selger sjela si for penger. «Sjela» til folk er sånn sett ferskvare. Mens det Sara gjør i dag, vil sette avtrykk på jorda i mange millioner år i etterkant. Akkurat DET håper jeg folk tenker på, når de fyller skapet med plastkjoler som dessverre brukes, knapt nok en sesong. Sara er en av verstingene blandt influencerne. 

Det tror jeg ikke de tenker på i det hele tatt desse som trenger alle kjolene hennes i alle farger! Dessverre! 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en måte å presentere tøyet på! Slenge det utover gulvet? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (4 timer siden):

Skal hun ikke skrive reklame her når hun prater om careless?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-160115.png

så mye greier med opplegget hos de . Og alt skal forklares , spørre følgere om pris, farger . Nå handel system skal være avansert . Og virkelig spør folk alt mulig og på snap 😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Ja her har du jo ett godt eksempel på hva hun har fått inn som vareprøver 🙈 å det er kun badetøy. 

Bilder fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-165745.png

Screenshot_20240414-165749~2.png

Ser vi nærmere på bildet alle ser like ut. Hva et vitsen produsere så mange like badedrakt / bikinier . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen.. skal disse innleggene hvor hun prater om careless merkes

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240414-204958.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (2 timer siden):

For en måte å presentere tøyet på! Slenge det utover gulvet? 

😂😂😂

Ja, Sara i et nøtteskall. Helt utrolig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (På 12.4.2024 den 18.33):

Sant nok, men den festdraktkjolen hennes ville jeg ikke brukt til sommerkjole. Jeg ville ikke brukt den til anledninger man bruker bunad eller festdrakt heller, å stille opp i bryllup i en slik en ville blitt sært etter min smak. Personlig ville jeg ikke brukt noen av kjolene hennes, men det er en annen sak.

Enda mer spesielt med bunadssko til den kjolen spør du meg !

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (På 6.4.2024 den 7.37):

Blir spennende å se programmet da 😅 Om hun får kjeft av trenerne for å ikke prioritere riktig. (Eller er kanskje mer et dulleprogram) Men uansett har kosthold mest å si for vektnedgang - som jo er det underliggende fokuset selv om de tviholder på at det ikke er for å ikke få kritikk. Og vil jo heller ikke si de små bitene av treningsvideoer hun legger ut ser ut som den mest effektive...

Har ikke sett at hun er svett etter en eneste trening ! Men ja kost er punkt A og det er tydelig hun har gått ned i vekt . Men fremstår noe halvhjertet den innsatsen . 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Det tror jeg ikke de tenker på i det hele tatt desse som trenger alle kjolene hennes i alle farger! Dessverre! 

Det kan de umulig tenke på☹️ I den dokumentaren jeg så, der sendes jo restlager av tøy til marked i Ghana. MYE ender i havet. I 1 ml havvann (tror det var 1 ml) er det 96 biter «plast» fra klesindustrien. Jeg tror ikke vi har sjans til å forstå hvor mye skade vi påfører moder jord, med den kjøpemanien. Jeg blir på ekte uvel når jeg ser influencere som Sara, som prakker drittvarer på følgere, i en sinnsyk iver etter MER og MER penger. 
Det er de ødeleggelsene hun påfører miljøet man virkelig burde begynne å ha fokus på. Jeg bryr meg egentlig svært lite om hva hun legger ut om barna (det får ikke jeg gjort noe med), om Vegard vil gifte seg, hva hun spiser etc. Jeg bryr meg om det jeg KAN gjøre noe med, og det er å være med å begrense ødeleggelsen hennes business påfører kommende generasjoner og miljø. 
Og bare for å ha det sagt; Jeg er IKKE for eksponering av barn i SOME. Men pr dags bestemmer Sara hva hun vil legge ut omkring egne barn 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...