Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (2 minutter siden):

39EACF9F-A47C-4845-B945-25EC296C233E.thumb.png.af5b257f81a796f26d81c7e65fb93288.pngHva i huleste er der med buksa? Luftenetting mot innestengt mus. 

Tror det er et strå ute av fokus... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neon_sun skrev (Akkurat nå):

Tror det er et strå ute av fokus... 

🤣 Tror jeg også men det lignet på glufsenetting🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig mye dårlige bilder og ingenting av det ser flatterende ut på modellene uavhengig av størrelse. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med kundeservice til careless? Er de greie og hjelpsomme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (25 minutter siden):

🤣 Tror jeg også men det lignet på glufsenetting🤣

Det må jo kunne gå an å se gjennom bildene. Men mye halvslaskete arbeid fra disse influencerne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Lillemor1982 skrev (59 minutter siden):

🤣 Tror jeg også men det lignet på glufsenetting🤣

Det ser virkelig slik ut på bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (20 timer siden):

Noen som har erfaring med kundeservice til careless? Er de greie og hjelpsomme? 

Mitt inntrykk er god kundeservice og de er hyggelige og hjelpsomme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso

Nå blir det nok tøymangel i verden, makan hvor mye stoff som skal brukes på en «enkel» bikini! Vil oppfordre alle til å rulle seg inn i dyna si når de skal på beachen dersom de ikke har råd til sinnsyke dyre «» fra Kina… man blir nok mer sexy og formfull i en dyne fra Høie 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser både hun Og TL flere har på seg klær ra kolleksjonen til Nyhusgjengen, om de har fått det skal det vel merkes?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (40 minutter siden):

Ser både hun Og TL flere har på seg klær ra kolleksjonen til Nyhusgjengen, om de har fått det skal det vel merkes?

Jepp, det skal de. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noen av bikiniene er særlig fine, jeg🙈 Hverken design eller passform, det skriker litt kjerring😆 men så babler jo hun veldig om «den bestemte» mamma kroppen da som ikke alle av oss har etter en graviditet eller før en graviditet for den saks skyld med litt ekstra hips, tits og litt ekstra her og der🤷‍♀️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla bikinien synes jeg er drit stygg i fargen. Har venninne som har kjøpt den og sier at den er finere i virkeligheten, i mine øyner er den fortsatt stygg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Smurfii skrev (1 time siden):

Synes ikke noen av bikiniene er særlig fine, jeg🙈 Hverken design eller passform, det skriker litt kjerring😆 men så babler jo hun veldig om «den bestemte» mamma kroppen da som ikke alle av oss har etter en graviditet eller før en graviditet for den saks skyld med litt ekstra hips, tits og litt ekstra her og der🤷‍♀️

SE som selv er «operert, operert, operert» er ulik det jeg vil definere som mamma-kropp 🙊 ellers er det mange flotte modeller, bare synd de gå rundt i disse tøyrullene og bli tatt bilde av av elendige fotografer. De bildene som ligger på Careless, jeg kunne tatt bedre bilder med mobilen min, og den er gammel 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (3 timer siden):

SE som selv er «operert, operert, operert» er ulik det jeg vil definere som mamma-kropp 🙊 ellers er det mange flotte modeller, bare synd de gå rundt i disse tøyrullene og bli tatt bilde av av elendige fotografer. De bildene som ligger på Careless, jeg kunne tatt bedre bilder med mobilen min, og den er gammel 😂

Må le litt av at dårlige bilder jo er litt treffende med tanke på merkenavnet..😂

3B15E681-9107-4B3F-A5E0-0D7E4FCE711F.jpeg

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Må le litt av at dårlige bilder jo er litt treffende med tanke på merkenavnet..😂

3B15E681-9107-4B3F-A5E0-0D7E4FCE711F.jpeg

Egentlig en bra oppsummering av «influencere» generelt det der. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Egentlig en bra oppsummering av «influencere» generelt det der. 

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (6 timer siden):

Synes ikke noen av bikiniene er særlig fine, jeg🙈 Hverken design eller passform, det skriker litt kjerring😆 men så babler jo hun veldig om «den bestemte» mamma kroppen da som ikke alle av oss har etter en graviditet eller før en graviditet for den saks skyld med litt ekstra hips, tits og litt ekstra her og der🤷‍♀️

De er drit stygge....men det finnes jo mennesker med dårlig smak og de ska jo også bade

Endret av Velinda
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Frøkenfryden skrev (43 minutter siden):

Må le litt av at dårlige bilder jo er litt treffende med tanke på merkenavnet..😂

3B15E681-9107-4B3F-A5E0-0D7E4FCE711F.jpeg

😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
Velinda skrev (47 minutter siden):

De er drit stygge....men det finnes jo mennesker med dårlig smak og de ska jo også bade

 Tenk om alle måtte bruke samme type bikini, bare fordi en sånn som deg hadde bestemt at det var den som var fin.

Heldigvis er det ikke sånn, man kan velge selv hva man trives i og føler seg fin i😊 

Hilsen hun med dårlig smak og «drit stygg» bikini😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...