Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (1 time siden):

Det finnes flere typer narkose. Hun har neppe prøvd alle. Dårlig unnskyldning. En av fler dårlige unnskyldinger hun har. Hadde det vært viktig fir henne så hadde hun tatt de ut. 

Mange med ME tåler generelt narkose dårlig 🤷‍♀️ hvorfor gamble på det når det er mye som skjer. Er ikke noe som springer av 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Mange med ME tåler generelt narkose dårlig 🤷‍♀️ hvorfor gamble på det når det er mye som skjer. Er ikke noe som springer av 😉

Nå er vel ikke ME’en hennes superaktiv om dagen. Mange med ME  tåler narkose helt fint. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (32 minutter siden):

Nå er vel ikke ME’en hennes superaktiv om dagen. Mange med ME  tåler narkose helt fint. 

Hun har vel sagt at hun reagerer på narkose? Da vet hun jo ikke om tåler en annen? Når ingen vet hva ME egentlig er, og selv om hun er mye bedre nå, så vet ingen hvordan en narkose slår ut på hennes kropp nå 😉

Men her på KG sitter man jo med fasiten til influencerne sine liv, finnes til og med eksperter på andres sykdommer 🤦‍♀️

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er så opptatt av fjerning av silikon, barnefordeling og praktisk ting rundt flytting, må få noe viktigere å fylle livet deres med! 😅 En del kommentarer her har virkelig høy faktor av bitter, humørløs kjerring. 🙄

Jeg synes hele influenser-pakken er uforståelig, og det er meg en gåte at noen ønsker å eksponere seg og sine nærmeste slik. Men det er like uforståelig å se hva enkelte her trykker ut av seg! 😅

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (1 time siden):

Dere som er så opptatt av fjerning av silikon, barnefordeling og praktisk ting rundt flytting, må få noe viktigere å fylle livet deres med! 😅 En del kommentarer her har virkelig høy faktor av bitter, humørløs kjerring. 🙄

Jeg synes hele influenser-pakken er uforståelig, og det er meg en gåte at noen ønsker å eksponere seg og sine nærmeste slik. Men det er like uforståelig å se hva enkelte her trykker ut av seg! 😅

Akkurat når det kommer til silikonen og det så er det jo litt rart at hun som er så opptatt av å vise kroppen sånn den er og at den skal være naturlig, ikke tar ut silikonen… Før har hun vel sagt at det er vanskelig med praktiske ting etter et sånt inngrep, men hvis hun har flere perioder der barna er mye hos andre bør det være mulig å få til, og da fremstår det som en dårlig unnskyldning. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (17 minutter siden):

Akkurat når det kommer til silikonen og det så er det jo litt rart at hun som er så opptatt av å vise kroppen sånn den er og at den skal være naturlig, ikke tar ut silikonen… Før har hun vel sagt at det er vanskelig med praktiske ting etter et sånt inngrep, men hvis hun har flere perioder der barna er mye hos andre bør det være mulig å få til, og da fremstår det som en dårlig unnskyldning. 

Hun har jobbet mye når barna ikke har vært hjemme, i tillegg til flytteprosess. Ikke sånn at hun ligger på sofaen å drar seg akkurat. 

Hun har nettopp sluppet en ny bikini-kolleksjon; hadde ikke akkurat passet å være nyoperert da. Hun er modell for bikiniene i tillegg. Hadde sikkert sett fint ut med støttebh under bikiniene…

Å fjerne silikon er ikke en spasertur i parken akkurat; det innebærer både smerter og flere uker der man må være forsiktig med bl.a løft og bevegelse. I tillegg skal sår gro, det er hovent og smertefullt. Det er ikke noe man smetter inn i lunsjpausen og fortsetter livet som før dagen etter.

Det at Sara har gammel silikon i brystene diskrediterer ikke Sara som person, hennes meninger og hva hun står for. Hun var veldig ung da hun tok silikonen, og man endrer seg mye i tankesettet fra man er 18/19 og til slutten av 20-årene. Hjernen er vel ikke ferdig modnet før man er rundt 25 år. 

Sara har sagt hun kommer til å fjerne silikonen, ingen har noe med når hun velger å gjøre det  

  • Liker 29
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (Akkurat nå):

Hun har jobbet mye når barna ikke har vært hjemme, i tillegg til flytteprosess. Ikke sånn at hun ligger på sofaen å drar seg akkurat. 

Hun har nettopp sluppet en ny bikini-kolleksjon; hadde ikke akkurat passet å være nyoperert da. Hun er modell for bikiniene i tillegg. Hadde sikkert sett fint ut med støttebh under bikiniene…

Å fjerne silikon er ikke en spasertur i parken akkurat; det innebærer både smerter og flere uker der man må være forsiktig med bl.a løft og bevegelse. I tillegg skal sår gro, det er hovent og smertefullt. Det er ikke noe man smetter inn i lunsjpausen og fortsetter livet som før dagen etter.

Det at Sara har gammel silikon i brystene diskrediterer ikke Sara som person, hennes meninger og hva hun står for. Hun var veldig ung da hun tok silikonen, og man endrer seg mye i tankesettet fra man er 18/19 og til slutten av 20-årene. Hjernen er vel ikke ferdig modnet før man er rundt 25 år. 

Sara har sagt hun kommer til å fjerne silikonen, ingen har noe med når hun velger å gjøre det  

Joda, det var bare et svar til hvorfor de ulike tingene ble diskutert.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom’an a. Nå er det en god del barnslige ting som blir pirket på. Kommentarer på henne som egnet eller ei til mor pga. at hun ikke fullførte VGS, og ha ansvar for barn når man er «så enkel» er en stygg ting å si. Mye bedre å være uvitende og litt distre mor, som ikke har peiling på alt og er ærlig på det, enn å ha være en som er så stygg mot andre som flere her inne er. Hadde vært sinsykt flau om min mor var her inne å lirte ut av seg slike kommentarer om andre. Godt forbilde for barn 😉 

 

Silikonen tar hun ut når hun kan og vil. Hun er ærlig her og, skjønner ikke poenget med å kommentere det. Hun tar det når hun tar det. Synes hun allikevel fremstår ærlig og er opptatt av å være som man er, hun trenger ikke å ta ut silikonen for å practice what your preach, mye ligger i formidling og hva hun poster utad til følgerne sine. En ting er influensere som poser betakaroten, rabattkoder til restylane og diverse, men det gjør ikke SE - og hun er ærlig på at hun angrer på inngrepet (inngrepene) ☺️
 

Kommentere at andre er syke er en uting. Nå har trasha korona tidligere i vinter, og jeg tror mange er syke av og på etter å ha vært i en spritboble i 2 år. Jeg har vært syk av og på selv, nesten alle jeg kjenner har også det, slik er det - vi skal vel herdes og immunforsvaret får kjørt seg. Har man ME kan man vel også bli enda sykere og det sitter i lengre. 
 

Det er så mye teit å kommentere på. Jeg kan gjerne si meg enig i at bikiniene hennes er ikke helt for meg, men supert at andre kan kjøpe seg og liker dem! Selv om jeg ikke er fan av careless, så synes jeg SE er helt allright 🥰

  • Liker 15
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (2 timer siden):

Kom’an a. Nå er det en god del barnslige ting som blir pirket på. Kommentarer på henne som egnet eller ei til mor pga. at hun ikke fullførte VGS, og ha ansvar for barn når man er «så enkel» er en stygg ting å si. Mye bedre å være uvitende og litt distre mor, som ikke har peiling på alt og er ærlig på det, enn å ha være en som er så stygg mot andre som flere her inne er. Hadde vært sinsykt flau om min mor var her inne å lirte ut av seg slike kommentarer om andre. Godt forbilde for barn 😉 

 

Silikonen tar hun ut når hun kan og vil. Hun er ærlig her og, skjønner ikke poenget med å kommentere det. Hun tar det når hun tar det. Synes hun allikevel fremstår ærlig og er opptatt av å være som man er, hun trenger ikke å ta ut silikonen for å practice what your preach, mye ligger i formidling og hva hun poster utad til følgerne sine. En ting er influensere som poser betakaroten, rabattkoder til restylane og diverse, men det gjør ikke SE - og hun er ærlig på at hun angrer på inngrepet (inngrepene) ☺️
 

Kommentere at andre er syke er en uting. Nå har trasha korona tidligere i vinter, og jeg tror mange er syke av og på etter å ha vært i en spritboble i 2 år. Jeg har vært syk av og på selv, nesten alle jeg kjenner har også det, slik er det - vi skal vel herdes og immunforsvaret får kjørt seg. Har man ME kan man vel også bli enda sykere og det sitter i lengre. 
 

Det er så mye teit å kommentere på. Jeg kan gjerne si meg enig i at bikiniene hennes er ikke helt for meg, men supert at andre kan kjøpe seg og liker dem! Selv om jeg ikke er fan av careless, så synes jeg SE er helt allright 🥰

Og jeg hadde vært sinnsykt flau hvis jeg var barn av en influenser. 

Endret av Nussepus
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (21 minutter siden):

Og jeg hadde vært sinnsykt flau hvis jeg var barn av en influenser.

Du om det. Heller influenser-foreldre enn «livets harde skole» foreldre 😎 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (2 minutter siden):

Du om det. Heller influenser-foreldre enn «livets harde skole» foreldre 😎 

Det ser jeg på som to sider av samme sak. 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Det ser jeg på som to sider av samme sak. 

Jeg forstår faktisk hva du mener med det, spesielt med tanke på hva livets harde skole egentlig betyr. Skal gi meg på den. Hvis man ser på Ola og Kari i ulike forum, både på kvinneguiden og i kommentarfeltene på facebook, så roper de gjerne stygge og usaklige ting. Hvis man da velger å trykke inn på profilene deres kan man se at de i biografien sin har gått «livets harde skole», ergo - jeg tenker at det er harry. De som har gått livets harde skole av denne type elever, er gjerne de som ikke klarer å skille konstruktiv kritikk og hån, latterliggjøring og i noen tilfeller: mobbing. 
 

Det var vel poenget mitt. Heller influenser-foreldre enn de som roper høyt i ulike fora, fordi «de har ytringsfrihet» og «de er offentlige personer, de må tåle å høre det» 😎

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, LinnHenrikke said:

Ganske tydelig at hun ikke har fullført vgs en gang. Kan man seriøst ha ansvar for barn når man er så enkel? Skal flytte om 3 dager og bare «Omg oi hva skal man gjøre med strøm og internett og sånt når man flytter?? Har ikke tenkt på det jeg» …

Det er mange som ikke aner noe om det. Det har vi merket de gangene vi har flyttet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da SE fjernet blindtarmen for en god stund tilbake ble hun i etterkant henvist til utredning for Ehlers-Danlos syndrom( kirurgen observerte vel noe som fikk han /hun til å mistenke dette). Hun har tidligere hatt komplikasjoner med operasjonssår, og Ehlers-Danlos syndrom kan påvirke bindevevet i kroppen. Det er derimot svært lang ventetid på å få time til utredning grunnet Covid-19 pandemien , og SE har tidligere sagt at hun vil avvente fjerning av silikon til denne utredningen er ferdig. Dette har hun fortalt tidligere. Sånn,  nå slipper dere å diskutere dette noe mer!

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare det er unaturlig at en så stor influenser skal fremme å være naturlig og at man ikke trenger å fikse på kroppen sin. Så sitter hun selv der med silikon bryst. Man må jo følge med på hva hun legger ut på stories/snap for å vite at hun har silikon. Hun har vell også snakket om hun har noe i leppen som ikke har gått ut heller om jeg ikke tar helt feil. 

Så i mitt hode syns jeg det blir så feil nå som hun spiller veldig mye mer på kroppen og bikini merket sitt.🤷

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosa Sitron skrev (7 timer siden):

Det er mange som ikke aner noe om det. Det har vi merket de gangene vi har flyttet. 

Jeg syns hvertfall det er merkelig (og det gjelder ikke bare SaraE) at man ikke tenker over at man må tegne abonnement på strøm og internett i ny bolig når man flytter ?! ..Regner man med at det er med i prisen..?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LinnHenrikke said:

Jeg syns hvertfall det er merkelig (og det gjelder ikke bare SaraE) at man ikke tenker over at man må tegne abonnement på strøm og internett i ny bolig når man flytter ?! ..Regner man med at det er med i prisen..?

Ikke bare at man må tegne, men også det som må avsluttes kommer som en overraskelse. Tror også mange tror det følger med, ikke i prisen, men at den avtalen eier har vil videreføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (15 minutter siden):

Jeg syns hvertfall det er merkelig (og det gjelder ikke bare SaraE) at man ikke tenker over at man må tegne abonnement på strøm og internett i ny bolig når man flytter ?! ..Regner man med at det er med i prisen..?

Lurer du helt oppriktig på dette? Eller er det bare godt å være spydig? 

Det er mye som skal passes på i en flytteprosess, og jeg kjenner svært oppegående folk som har måtte betale strøm dobbelt, glemt å flytte abonnementer osv. Personlig kan jeg dra på butikken for å kjøpe melk og komme ut med et brød. Alle surrer og stresser litt. Men så klarer de kanskje andre ting bedre enn deg - som sikkert har stålkontroll på alle prosesser og rutiner i alle livets faser. Ære være deg for det. Du er utrolig flink som gjør alt riktig! 👏👏👏

  • Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for hennes del at hun har god tid fra hun overtar nytt hus, til nye eiere skal overta der hun flytter fra 🙈 Jeg har flytta hyppig nok i løpet av min karriere til å vite hvor tidkrevende alle småtingene blir på slutten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...