Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun fikk SJOKK da hun så tomta faktisk. Snakk om å være navlebeskuende når du får sjokk av litt buskas. Utrolig pinlig sak. Men hun vet vel ikke hva som foregår lenger ut i verden enn sin egen nese. Influensere er så utrolig selvsentrerte og egoistiske. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte å følge henne før men nå fremstår hun bare mer og mer bortskjemt, høy på seg selv, PR-kåt og overfladisk.  

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

Jeg reagerte sterkt på noen snapper av Therese der hun brukte filter sånn at Therese ble skallet og lo seg skakk og sa «fy f… hvor støgg du ble!»

Hva om Therese hadde fått kreft og mistet håret? Hadde hun vært «støgg» da også? 

Tenker hun ikke over hvor mange følgere hun har, og blant de følgerne så er det garantert noen som har hatt, eller har, kreft? Da hun viste frem bikiniene så viste hun og sa at det også var plass til brystprotese. Så flott tenkte jeg, at hun også tenker på kreftpasienter! Og med de bikiniene så henvender hun seg til damer i alle fasonger og alder

Også står hun å ler seg skakk av ei skallet venninne og sier at hun er stygg? Ja, jeg vet det er et filter (et filter Snapchat kunne ha spart seg for), men også unge kvinner får kreft. 

Jeg reagerte nok litt ekstra pga det er bare 1 år siden jeg var helt skallet pga cellegift. Og jeg var ikke stygg, jeg var vakker. Jeg vurderte å kjøpe den cherry-bikinien til Sara, men det dropper jeg faktisk nå. 

Du er ikke den eneste som reagerte! 

Mange influensere, altfor mange, har gjort det samme og det er like skuffende. Det forsvarer likevel ikke SE og jeg trodde faktisk ikke hun kunne være så frekk og uempatisk. Therese var ikke "det var det støggeste, neida, du er veldig vakker" med det filteret, INGEN uten hår er stygge , og sånt sier man bare ikke!!! 

Endret av Ugresset
Endret siteringen til det SE sa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (2 timer siden):

Har du kjøpt badetøy der? Jeg kjøpte min størrelse, XXL og den passet helt fint. Mener å huske de hadde større størrelser også. 
Men, om hun var så misfornøyd kunne hun ikke ta de med de da? Var hun nødt å klage i media? Jeg kjenner meg ikke igjen hvertfall. Men, nå liker jeg bikinier da, og ikke formløse stoffruller som hun selv selger til vanvittige priser. Smaken er forskjellig, men jeg går ikke til avisa av den grunn.

Stoffruller😂😂👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommernatt skrev (4 timer siden):

Har hun sagt at alle skulle få bruke området? Til Dagbladet sier hun jo dette:

«- Jeg har jo egentlig ikke lyst til å gjøre det om til en offentlig lekeplass eller noe sånt. Det er ikke så mange år til mine barn er for store til lekeplass, og da er det kjedelig å ha det rett utafor huset sitt.»

Hun sa på snap at alle barn skulle få komme, men sa også at det er kjipt å legge ned innsats og penger i noe hun ikke eier🙈 Spørs hvor mange hvor lenge det hadde vart…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotoknudsen reklamerer nå, sikkert gammelt av siden barna er små på bildene, men det dukket opp hos meg nå, der barna blir eksponert. Det hadde ikke jeg godtatt ihvertfall.

CE1573BE-D772-40A7-AC70-A49DD813CE4B.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsidenut skrev (29 minutter siden):

Fotoknudsen reklamerer nå, sikkert gammelt av siden barna er små på bildene, men det dukket opp hos meg nå, der barna blir eksponert. Det hadde ikke jeg godtatt ihvertfall.

CE1573BE-D772-40A7-AC70-A49DD813CE4B.jpeg

Hun brukte nettopp de det gamle bildene selv i reklame for fotoknudtsen. Derfor de bruker det. Er sikkert 2 år siden hun hadde de bildene på veggen for første gang. Så hun bruker de tydeligvis kun til reklame🙈  For til vanlig har hun jo noen poster over sofaen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man virkelig ha slik kroppsfasong naturlig slik SE har? Hun minner meg om Kardashians egentlig, men de har jo opperert seg til å se slik ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
supermamz skrev (17 minutter siden):

Kan man virkelig ha slik kroppsfasong naturlig slik SE har? Hun minner meg om Kardashians egentlig, men de har jo opperert seg til å se slik ut. 

Hun har både silikon og fettsugd magen/midje, så like fake som løshåret ja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (17 minutter siden):

Kan man virkelig ha slik kroppsfasong naturlig slik SE har? Hun minner meg om Kardashians egentlig, men de har jo opperert seg til å se slik ut. 

Hvorfor skulle ikke den være ekte? Hun har jo bare skikkelige ridebukselår og større rumpe enn normalvektige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle ikke den være ekte? Hun har jo bare skikkelige ridebukselår og større rumpe enn normalvektige. 

Hva i alle dager er dette for en ting å kommentere om andres kropp?! Ærlig talt.

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (1 minutt siden):

Hun har både silikon og fettsugd magen/midje, så like fake som løshåret ja 😂

Hva i alle dager er dette for en ting å kommentere om andres kropp?! Ærlig talt. Og ikke er det er sant heller, så lurt å ha fakta før man slenger løgner rundt seg. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Coleus skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager er dette for en ting å kommentere om andres kropp?! Ærlig talt. Og ikke er det er sant heller, så lurt å ha fakta før man slenger løgner rundt seg. 


Jeg vet at dette er fakta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suluso skrev (1 minutt siden):


Jeg vet at dette er fakta.

 

Og hvordan vet du det? Det har da aldri vært snakk om fettsuging av midje. Silikon i puppene; ja. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (5 minutter siden):

Hva i alle dager er dette for en ting å kommentere om andres kropp?! Ærlig talt.

Er vel ingen som har sagt noe galt om det. Smaken er som baken. Vi liker alle hver våre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Er vel ingen som har sagt noe galt om det. Smaken er som baken. Vi liker alle hver våre ting. 

Åja, så du tenker at ordvalgene dine var positive, eller i det minste nøytrale? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke reklame når hun bruker eget merke?synes de er en merkelig gjeng å tur🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (4 minutter siden):

SE har droppet sin egen bikinitruse 😂😂😂😂 DET var gøy 😄

Dette er vel også Careless-bikini tror jeg? Hun skulle iallefall komme med en slik versjon i samarbeid med noen (husker ikke hvem). Bikinitoppen hun har på tilhører samme kolleksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
pukka skrev (2 minutter siden):

Dette er vel også Careless-bikini tror jeg? Hun skulle iallefall komme med en slik versjon i samarbeid med noen (husker ikke hvem). Bikinitoppen hun har på tilhører samme kolleksjonen.

Bra om det stemmer 🙌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...