elskersommer Skrevet 10. januar #59981 Skrevet 10. januar skeiv-ostepop skrev (49 minutter siden): Og hun har vel ikke delt noe om det? Nei ingenting.. 4 1
skeiv-ostepop Skrevet 10. januar #59982 Skrevet 10. januar elskersommer skrev (5 minutter siden): Nei ingenting.. Da vet vi jo hva det betyr. 7 3
Anemoi Skrevet 10. januar #59983 Skrevet 10. januar Donnap skrev (1 time siden): Jeg tror jeg greide det? Visste ikke at det gikk an 😅 Bildet er borte, flott! Man kan gå inn både å slette og markere deler av innlegget til den man siterer. 😉🥰 1 1 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 10. januar #59984 Skrevet 10. januar elskersommer skrev (9 minutter siden): Nei ingenting.. illustrasjon av influensere og støttespillere når de er tatt i løgn og bedrag.
Donnap Skrevet 10. januar #59985 Skrevet 10. januar Anemoi skrev (4 minutter siden): Bildet er borte, flott! Man kan gå inn både å slette og markere deler av innlegget til den man siterer. 😉🥰 Jeg kan ikke noe av dette, og har flere ganger skulle slette noe av min tekst og greid å slette deler av teksten jeg skulle sitere også 🤣🥰 Det er en grunn til at det tar lang tid før jeg får sitert ett innlegg innimellom 🤣 1 4
Wanda_2025 Skrevet 10. januar #59986 Skrevet 10. januar (endret) Får bare mer og mer respekt for Sandtorv. Han velger å heve seg over at Sara Emilie faktisk kom med en løgn om kommunikasjonen de imellom for å sette han i et dårlig lys i denne saken, i tillegg til at hun direkte løy om at hun hadde bevis på resten av beløpet i nettbanken. Men oppfordringen hans om et menneske i krise , betyr vel ikke at andre medier utenom TV2 skal være med på å legge lokk på denne saken? Det er viktig å få frem at mediene må være mer kildekritisk til hva influensere deler av opplysninger. Sara Emilie har blitt nominert til en Vixen pris, årets gründer pris av EY og årets Gaselle pris så klart hun ikke ønsker at denne saken skal nå ut til mange på egen plattform, men hva har de andre mediene å tjene på at de ikke deler denne saken videre? Det er mennesker der ute som har kjøpt disse brettene og som trodde på at hun skulle vippse de tilbake pengene, hva med de? Skal ikke noen redaksjonelle medier være en stemme for disse? Endret 10. januar av Wanda_2025 1 11
Harnoejegvilsi Skrevet 10. januar #59987 Skrevet 10. januar Hvorfor i alle dager snakker ikke Sara om fadesen sin? Tror hun virkelig at det er bare å unngå å snakke om det, så blir det glemt? Måtte faktisk klikke meg inn på snappen hennes for å se om det er noen vilje der til selvkritikk. Den gang ei. Dette blir bare rett og slett for dumt 3 7
Outandabout Skrevet 10. januar #59988 Skrevet 10. januar Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden): Hvorfor i alle dager snakker ikke Sara om fadesen sin? Tror hun virkelig at det er bare å unngå å snakke om det, så blir det glemt? Måtte faktisk klikke meg inn på snappen hennes for å se om det er noen vilje der til selvkritikk. Den gang ei. Dette blir bare rett og slett for dumt Kjempedumt, men jeg er ikke sjokkert. Såg jo Lien også, hvordan hun fremstilte den QKC saken? De tror de eier hele historien og at de kan pynte på den så mye de vil. 12
Donnap Skrevet 10. januar #59989 Skrevet 10. januar (endret) Harnoejegvilsi skrev (14 minutter siden): Hvorfor i alle dager snakker ikke Sara om fadesen sin? Tror hun virkelig at det er bare å unngå å snakke om det, så blir det glemt? Måtte faktisk klikke meg inn på snappen hennes for å se om det er noen vilje der til selvkritikk. Den gang ei. Dette blir bare rett og slett for dumt Hun skal nok prøve å tie den ihjel, i håp om det går fort i glemmeboken. Så håper hun sikkert at ikke så mange av følgerne har fått dette med seg. Og så håper hun sikkert også at mange blir nysgjerrig og klikker seg inn på snappen hennes slik at hun får mer penger. Det er jo også en mulighet for at hun frykter at følgerne skal kreve å se kvitteringen på vippsen til Advokaten, og i og med den mest sannsynligvis ikke eksisterer, så ville hun fått enda ett forklaringsproblem. Løgn på løgn, ikke bra. Skulle ønske DN og sandtorp ikke ga seg her, men at hun måtte bevise at hun ikke løy om advokatutgiften også. Endret 10. januar av Donnap 11 2
Rufs Skrevet 10. januar #59990 Skrevet 10. januar Jeg spurte Sandtorv på insta i dag om han hadde sett dokumentasjon på advokatutgifter, han sa han avventet til mandag siden SE hadde sagt hun skulle svare da. 13 3
Dupers Skrevet 10. januar #59991 Skrevet 10. januar Harnoejegvilsi skrev (26 minutter siden): Hvorfor i alle dager snakker ikke Sara om fadesen sin? Tror hun virkelig at det er bare å unngå å snakke om det, så blir det glemt? Måtte faktisk klikke meg inn på snappen hennes for å se om det er noen vilje der til selvkritikk. Den gang ei. Dette blir bare rett og slett for dumt Tipper hun venter til mandag fordi hun må spørre management og kanskje Reme og noen andre om rår til hvordan hun best kan håndtere det 8 1
Donnap Skrevet 10. januar #59992 Skrevet 10. januar Rufs skrev (8 minutter siden): Jeg spurte Sandtorv på insta i dag om han hadde sett dokumentasjon på advokatutgifter, han sa han avventet til mandag siden SE hadde sagt hun skulle svare da. Hun skal vel fabrikere ett bevis på betalingen på ett eller annet vis. Uansett er hele greiene merkelig og jeg tror alt er løgn. At hun sier hun vippset over 100 000 til følgerne, men det viser seg å være 14 000, så da skulle hun liksom vippse advokaten 86 000 fra egen konto? Nei det tror jeg ingenting på. Det jobbes nok svært hardt i kulissene nå for å greie å ro dette i land. Hadde hun betalt advokaten så mye fra egen konto så hadde det vært null problem å bevist det i samme slengen som hun sendte beviset på de 14 000, men hun håpet nok at ingen kom til å summere dem... 11 3
Gjest Ninaen Skrevet 10. januar #59993 Skrevet 10. januar Era Vulgaris skrev (1 time siden): illustrasjon av influensere og støttespillere når de er tatt i løgn og bedrag. Igjen: vi trenger en «😂»-knapp/ikon på KG! 🤣
slipperyslope Skrevet 10. januar #59994 Skrevet 10. januar Det blir såvidt nevnt i dag, ref 3 avsnitt 4 1 8
JojoMoyes Skrevet 10. januar #59995 Skrevet 10. januar slipperyslope skrev (1 minutt siden): Det blir såvidt nevnt i dag, ref 3 avsnitt Ja hun har tid til å scrolle på andre influensere men ikke tid å få frem bevis !! Håper hun vet at Slemmingen hun hater Henrik Troy «tuller « med henne nå igjen . 7 9
Donnap Skrevet 10. januar #59996 Skrevet 10. januar slipperyslope skrev (4 minutter siden): Det blir såvidt nevnt i dag, ref 3 avsnitt Man husker ikke så feil, det er stor forskjell på 14 og 100 tusen. Og hvis man husker så mye feil, så bør man kanskje holde seg unna alt av intervjuer i laaaaang fremtid!!! 11 6
Durancell Skrevet 10. januar #59997 Skrevet 10. januar slipperyslope skrev (6 minutter siden): Det blir såvidt nevnt i dag, ref 3 avsnitt Hjelper ikke med vaskehjelp når huset er kronisk bomba. Må rydde der først og det har hun aldri lært seg. 4 3
Gjest Ninaen Skrevet 10. januar #59998 Skrevet 10. januar slipperyslope skrev (3 minutter siden): Det blir såvidt nevnt i dag, ref 3 avsnitt Hun skjønner ikke forskjellen på å si noe feil/huske feil som privatperson i en privat situasjon, og det å slenge ut et tall som en sannhet i et intervju med media i kraft av å være leder i en bedrift… vil ikke skjønne. Jeg begynner faktisk å tro at hun faktisk ikke forstår forskjellen. Logikk og deduksjon og sånn. Samtidig er det jo kynisk å lyve etterpå! Det er jo der hun virkelig har smelt i gulvet nå (ikke veggen…). Hun kunne lagt seg flat, og da hadde det delvis blitt «hun huska feil, hun er et menneske, hun trakk det tilbake og la seg flat, og herregud, seriøse journalister må virkelig skjerpe seg på å be om dokumentasjon!» Men fordi hun faktisk lyver, helt tydelig med overlegg når man ser de faktiske meldingene og tidslinja, så blir hun kalt lystløgner. Hun fortsetter jo å grave sin egen grav enda dypere…
JojoMoyes Skrevet 10. januar #59999 Skrevet 10. januar Ninaen skrev (1 minutt siden): Hun skjønner ikke forskjellen på å si noe feil/huske feil som privatperson i en privat situasjon, og det å slenge ut et tall som en sannhet i et intervju med media i kraft av å være leder i en bedrift… vil ikke skjønne. Jeg begynner faktisk å tro at hun faktisk ikke forstår forskjellen. Logikk og deduksjon og sånn. Samtidig er det jo kynisk å lyve etterpå! Det er jo der hun virkelig har smelt i gulvet nå (ikke veggen…). Hun kunne lagt seg flat, og da hadde det delvis blitt «hun huska feil, hun er et menneske, hun trakk det tilbake og la seg flat, og herregud, seriøse journalister må virkelig skjerpe seg på å be om dokumentasjon!» Men fordi hun faktisk lyver, helt tydelig med overlegg når man ser de faktiske meldingene og tidslinja, så blir hun kalt lystløgner. Hun fortsetter jo å grave sin egen grav enda dypere… 🎯👏 3 1
elskersommer Skrevet 10. januar #60000 Skrevet 10. januar Det er en så dårlig beklagelse fra frøken Tandberg 🙄 det er liksom bare meg,meg,og meg. Hun vil at hennes følgere skal synes synd på henne 7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå