Stargaze Skrevet 10. januar #59961 Skrevet 10. januar elien skrev (1 time siden): De gangene jeg skal sjekke noe hos noen på snap, så går jeg inn via nettleser, skal ikke bli gitt noe klikk da, tror jeg. Legger ved link til YummyMummy. https://www.snapchat.com/@veronicasimone Man bør bli i nettleseren ikke gå videre til appen. Trykk vontinue og avvis på å bli tatt med ril appen. Bli i nettleseren der er det ingen reklame, og ei heller cash til influencerne 3 4
Stargaze Skrevet 10. januar #59962 Skrevet 10. januar Minimeg1234 skrev (1 time siden): Mamman er ute å går tur hver dag så hun får frisk luft. Og det vet du med sikkerhet? 4 1
Wanda_2025 Skrevet 10. januar #59963 Skrevet 10. januar (endret) Donnap skrev (1 time siden): Jeg nevnte det såvidt i går, og nå når det er bevisst at Sara Emilie løy om de over 100 000 hun vippset, så lurer jeg på hva Qcorean cosmetics har tenkt å gjøre med det. SE sto jo på live med dem i november, hun har vel delt rabattkoder fra dem flere ganger. Det var jo noe styr med Therese Lien der hun ikke kunne samarbeide med dem lenger, det samme burde skje med SE også nå. Jeg kjøper produkter fra dem, men hvis en så useriøs forretningskvinne/influenser som SE får fortsette å reklamere for dem, så er jo ikke de så seriøse lenger de heller. SE er jo mest sannsynlig tatt i to løgner på rad nå, jeg tviler på at DN eller Sandtorv går på den med at hun har vippset advokaten penger fra sin private konto også, det gjør iallfall ikke jeg. Etter løgnene om at alt var søkt om i det forrige huset, regissert fødsel minutt for minutt lenge før termin, og forsøk på å bruke en annen bedrifts navn som eget merkevare, så er troverdigheten i det hun distribuerer ut til publikum lik null. Og noen bør etterspørre dokumentasjon på disse advokatutgiftene hun sier hun har brukt penger på. Endret 10. januar av Wanda_2025 5 11
elien Skrevet 10. januar #59964 Skrevet 10. januar Stargaze skrev (6 minutter siden): Man bør bli i nettleseren ikke gå videre til appen. Trykk vontinue og avvis på å bli tatt med ril appen. Bli i nettleseren der er det ingen reklame, og ei heller cash til influencerne Ja, det er jo nettleseren her som er "vitsen", og det er ikke noe reklame! Mulig det er anderledes fra nettleser på mobilen, jeg bruker bare PCen 2 1
Stargaze Skrevet 10. januar #59965 Skrevet 10. januar elien skrev (6 minutter siden): Ja, det er jo nettleseren her som er "vitsen", og det er ikke noe reklame! Mulig det er anderledes fra nettleser på mobilen, jeg bruker bare PCen Ja, viktig å bli i nettleseren. Kinken som ble lagt ut her gikk rett inn i appen med reklame og registrerte visninger 3 1
elien Skrevet 10. januar #59966 Skrevet 10. januar Stargaze skrev (Akkurat nå): Ja, viktig å bli i nettleseren. Kinken som ble lagt ut her gikk rett inn i appen med reklame og registrerte visninger På mobil?
Donnap Skrevet 10. januar #59967 Skrevet 10. januar (endret) 186 500 nå 👌 Mistet 5600 følgere siden 6 oktober Endret 10. januar av Donnap 6 2 5
elskersommer Skrevet 10. januar #59968 Skrevet 10. januar Donnap skrev (2 minutter siden): 186 500 nå 👌 Jeg trodde faktisk det ville øke litt men det er tydelig at mange er lei influencere 2 7
Anemoi Skrevet 10. januar #59969 Skrevet 10. januar Donnap skrev (35 minutter siden): I og med hun ifølge seg selv er iferd med å bli utbrent og prater mye tull, så skulle kanskje han revet seg vekk fra togbanen mens hun tok seg av ungene eller hvilte. Iallfall veldig merkelige prioriteringer fra ei som påstår hun er iferd med å bli utbrent. Det er nok bare en unnskyldning for å flere klikk, engasjere og ikke minst for å slippe unna med direkte løgn. Jeg var slurvete og så ikke at sønnens navn sto i teksten. Har sladdet det nå. Ser du siterer meg før jeg fikk sladdet det, kan du slette bildet der navnet vises? 1 1 2
Donnap Skrevet 10. januar #59970 Skrevet 10. januar elskersommer skrev (Akkurat nå): Jeg trodde faktisk det ville øke litt men det er tydelig at mange er lei influencere Hvis det hadde økt nå så hadde det vært fordi folk er nysgjerrige og går inn for å se. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de følger, det går jo an å klikke seg gjennom snap uten å følge. Jeg brukte gjøre det før, ikke nå lenger, dvs kun med yummimummy i dag 😅 3
Donnap Skrevet 10. januar #59971 Skrevet 10. januar Anemoi skrev (2 minutter siden): Jeg var slurvete og så ikke at sønnens navn sto i teksten. Har sladdet det nå. Ser du siterer meg før jeg fikk sladdet det, kan du slette bildet der navnet vises? Jeg tror jeg greide det? Visste ikke at det gikk an 😅 1
JojoMoyes Skrevet 10. januar #59972 Skrevet 10. januar Donnap skrev (7 minutter siden): 186 500 nå 👌 Mistet 5600 følgere siden 6 oktober Skremmende at det ikke har vært mer de siste dagene! 7 2
elskersommer Skrevet 10. januar #59973 Skrevet 10. januar Lurer på hvordan droppet gikk på Torsdag. Er ikke en eneste størrelse som er utsolgt 5
skeiv-ostepop Skrevet 10. januar #59974 Skrevet 10. januar elskersommer skrev (18 minutter siden): Lurer på hvordan droppet gikk på Torsdag. Er ikke en eneste størrelse som er utsolgt Og hun har vel ikke delt noe om det? 3
Gjest oss-to Skrevet 10. januar #59975 Skrevet 10. januar Anemoi skrev (3 timer siden): Mor Tandberg snakket om dette på snap i formiddag, og jeg har hørt gjennom det hun sa. Det er tydelig at styret rundt løgnen til DN om pengevipsing - ikke skal nevnes. Mor Tandberg hadde tilbudt SE å hente minste barnebarnet imorres, slik at SE fikk sove, men det ville ikke SE. Hun svarte at alle småbarnsforeldre fikk lite søvn iblant, nå hadde hun vært borte fra datteren i 2-3 dager, og: «La meg være sammen med datteren min!» Da ble søvnmangelen nærmest bagatellisert som vanlig for småbarnsforeldre, ifølge bestemoren. Mor Tandberg sa hun var bekymret siden SE driftet «en stor bedrift med så mange ansatte og hadde et så stort hus», i tillegg til fire barn. Og mor Tandberg avsluttet med å si at hun hadde gitt SE følgende råd - man må unngå folk som ikke vil ditt beste. Mye mellom linjene her… Det er skremmande kor lett influensarar slepp unna kritisk søkelys. Når kritikk ikkje blir møtt med openheit eller vilje til å ta ansvar, men i staden blir omdefinert som vond vilje frå "folk som ikkje vil ein vel", flyttar ein fokuset effektivt bort frå saka. Når også dei næraste bidreg til denne ramminga, blir det tydeleg at dette ikkje handlar om eit enkelt feiltrinn, men om ein etablert måte å handtere motstand på. Då forsvinn rommet for sakleg kritikk. PS: Når kritikk konsekvent blir avleidd og gjort personleg, også av dei rundt, seier det noko om kulturen som er bygd opp , og kvifor ansvar så sjeldan blir teke.Spørst om SE har gått i god skule😅.
Donnap Skrevet 10. januar #59976 Skrevet 10. januar Ser på utforsk at minsteungen har sagt pappa for første gang I dag, må si jeg lurer på om det er løgn for flere klikk, flere følgere eller for at folk skal la seg sjarmere så mye at de glemmer løgnene. 3 7
Kønn Skrevet 10. januar #59978 Skrevet 10. januar oss-to skrev (8 minutter siden): Det er skremmande kor lett influensarar slepp unna kritisk søkelys. Når kritikk ikkje blir møtt med openheit eller vilje til å ta ansvar, men i staden blir omdefinert som vond vilje frå "folk som ikkje vil ein vel", flyttar ein fokuset effektivt bort frå saka. Når også dei næraste bidreg til denne ramminga, blir det tydeleg at dette ikkje handlar om eit enkelt feiltrinn, men om ein etablert måte å handtere motstand på. Då forsvinn rommet for sakleg kritikk. PS: Når kritikk konsekvent blir avleidd og gjort personleg, også av dei rundt, seier det noko om kulturen som er bygd opp , og kvifor ansvar så sjeldan blir teke.Spørst om SE har gått i god skule😅. Mor T gjør som de fleste andre influensere, holder på med hersketeknikk. Slik som å kalle kritikk for hat f.eks. De går nok på de samme kursene der de grilles i hva som gir mest aktivitet osv. De er jo prikk like alle sammen. 7 10
Gjest oss-to Skrevet 10. januar #59979 Skrevet 10. januar Kønn skrev (7 minutter siden): Mor T gjør som de fleste andre influensere, holder på med hersketeknikk. Slik som å kalle kritikk for hat f.eks. De går nok på de samme kursene der de grilles i hva som gir mest aktivitet osv. De er jo prikk like alle sammen. Nettopp.
Outandabout Skrevet 10. januar #59980 Skrevet 10. januar Haha, det blir jo bare tåpelig hele greia. Tier dette i hjel. Later som ingenting. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå