Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Moro😃 jeg er på dpo 8 i dag og du?

C

Anonymkode: e09e5...261

FF sier 6 DPO, men kroppen min sier 8 DPO (hadde EL-slim til 12.mai og positiv EL-test 11. mai, så er ikke helt enig med FF som sier at EL var 14. mai). Vet ikke helt hva jeg stoler mest på, men hvis jeg stoler på meg selv er jeg 8 DPO ca. Rotete forklaring altså😅😂 SÅ GØY😍👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Mali - IKM 26. mai

Førstegangs - IKM ca. 27-28. mai

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Førstegangs skrev:

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Mali - IKM 26. mai

Heidi - IKM 26. Mai

Førstegangs - IKM ca. 27-28. mai

 

 

 

Anonymkode: 08504...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sprøtt!!! Jeg tester ikke før da jeg faktisk! Nå måtte jeg jo ta blodprøve i dag, men jeg føler meg jo ikke akkurat gravid heller så😆

Spennende Mali!

Når hadde du EL da? Jeg er på dpo 8 i dag, men det er vel du også? Jeg hadde jo en SA forrige syklus da; så kan være kroppen min troller nå!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Jeg begynte å teste tidlig da jeg ikke vet når el var. Jeg fikk aldri positiv el test og har ikke tempet. Jeg kan være alt fra 8-11 dager dpo. 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å begynne å teste så tidlig, men så fikk jeg disse symptomene🤔

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 08504...0ed

Har alle IKM på 26. mai? Det er helt vilt jo🤩 For noen spennende dager. Jeg er som sagt ikke helt sikker, men IKM er rundt 26.-28. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Har alle IKM på 26. mai? Det er helt vilt jo🤩 For noen spennende dager. Jeg er som sagt ikke helt sikker, men IKM er rundt 26.-28. mai!

Så crazy at alle har helt samtidig egentlig🤪

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på IKM (og alt annet forøvrig), da TR ikke har vist seg siden 1.mars 😏 Kunne jo reist til legen og hørt om noe som kan få igjen menstruasjonssyklusen, men skal ha en øyeoperasjon om 2 uker, så tror jeg venter til jeg har kommet meg igjen etter den 😊 Kanskje den kommer igjen av seg selv i mellomtida også 😋

Men er inne her og følger med hver dag, spennende å følge med dere andre 😁🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J1994 skrev:

Usikker på IKM (og alt annet forøvrig), da TR ikke har vist seg siden 1.mars 😏 Kunne jo reist til legen og hørt om noe som kan få igjen menstruasjonssyklusen, men skal ha en øyeoperasjon om 2 uker, så tror jeg venter til jeg har kommet meg igjen etter den 😊 Kanskje den kommer igjen av seg selv i mellomtida også 😋

Men er inne her og følger med hver dag, spennende å følge med dere andre 😁🤞

Åh, så kjedelig at du ikke har fått mensen tilbake igjen... Vet du om du har hatt EL? Synes du skal dra til legen etter øyeoperasjonen, så du slipper å vente så lenge❤️ Men håper TR kommer av seg selv snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Mali - IKM 26. mai

Heidi - IKM 26. Mai

Hvitt ønske - IKM 26. mai

Førstegangs - IKM ca. 26-28. mai (usikker EL)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Førstegangs skrev:

Åh, så kjedelig at du ikke har fått mensen tilbake igjen... Vet du om du har hatt EL? Synes du skal dra til legen etter øyeoperasjonen, så du slipper å vente så lenge❤️ Men håper TR kommer av seg selv snart!

Ja, veldig kjedelig.. Har ikke peiling på om jeg har hatt EL eller ikke 😕

Håper selvsagt den kommer av seg selv, ellers oppsøker jeg legen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J1994 skrev:

Ja, veldig kjedelig.. Har ikke peiling på om jeg har hatt EL eller ikke 😕

Håper selvsagt den kommer av seg selv, ellers oppsøker jeg legen 🤞

Så bra, det er en fin plan. Vi er like gamle, jeg er også født i 94. Vi har god tid, men for meg som ønsker å starte tidlig, kan jeg forstå at det er frustrerende å måtte vente❤️ vi er litt mange her inne, vanskelig å holde styr på alt, men hadde du hatt en SA? (burde vel bladd meg tilbake, men ligger i parken i sola, så er litt lat!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Førstegangs skrev:

Så bra, det er en fin plan. Vi er like gamle, jeg er også født i 94. Vi har god tid, men for meg som ønsker å starte tidlig, kan jeg forstå at det er frustrerende å måtte vente❤️ vi er litt mange her inne, vanskelig å holde styr på alt, men hadde du hatt en SA? (burde vel bladd meg tilbake, men ligger i parken i sola, så er litt lat!)

Jeg óg ønsker å starte tidlig, i tillegg er samboeren 11 år eldre enn meg, så tenker jo selvsagt på alderen hans også ❤ Ja, det hadde jeg.. Hatt mensen kun én gang etter det, så vanskelig å vite hva som er årsaken, om det er at SAen forstyrret syklusen litt, eller om det er noe annet som ligger bak 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, J1994 skrev:

Jeg óg ønsker å starte tidlig, i tillegg er samboeren 11 år eldre enn meg, så tenker jo selvsagt på alderen hans også ❤ Ja, det hadde jeg.. Hatt mensen kun én gang etter det, så vanskelig å vite hva som er årsaken, om det er at SAen forstyrret syklusen litt, eller om det er noe annet som ligger bak 😊

Da blir du sikkert raskt gravid igjen! Det er en fattig trøst når man opplever en sa, men da vet du at du kan bli gravid❤️

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir du sikkert raskt gravid igjen! Det er en fattig trøst når man opplever en sa, men da vet du at du kan bli gravid❤️

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Håper virkelig det, SAen var jo i desember, så synes det er litt lenge siden men 😕 Får bruke sommeren på meg, så får vi håpe høsten kan skape mange fine minner ❤🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Mali - IKM 26. mai

Heidi - IKM 26. Mai

Hvitt ønske - IKM 26. mai

Sol - IKM 25.Mai

Førstegangs - IKM ca. 26-28. mai (usikker EL)

 

Anonymkode: 35282...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig tråd! Spent på resultatene deres!

Her har jeg både følt meg gravid og ikke denne syklusen. Sterke menssmerter 6 og 7 dpo. Ellers ingen symptomer. Ligamentsmerter men negativ test 10 dpo. 

- Sol

Anonymkode: 35282...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

Sol - IKM 25.Mai

C - IKM 26. mai

Mali - IKM 26. mai

Heidi - IKM 26. Mai

Hvitt ønske - IKM 26. mai

Førstegangs - IKM ca. 26-28. mai (usikker EL)

 

Anonymkode: 35282...55e

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig tråd! Spent på resultatene deres!

Her har jeg både følt meg gravid og ikke denne syklusen. Sterke menssmerter 6 og 7 dpo. Ellers ingen symptomer. Ligamentsmerter men negativ test 10 dpo. 

- Sol

Anonymkode: 35282...55e

Så gøy! Velkommen hit😄 Krysser armer og bein for spire hos deg!

Endret av Førstegangs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, C her!

Var hos legen i dag da jeg har fått en liten «søkk» i den ene brystvorten. Bekymrer meg ikke nevneverdig, men den har kommet etter SA’en.

Skulle sjekke den og legen konkluderte foreløpig med at det nok er hormonelt grunnet graviditet og SA osv. 

Iallfall ønsket hun å måle hcg’et mitt i dag da hun ikke vil gjøre noe videre med ev henvisning da jeg potensielt kan være gravid!

Det jeg nå lurer på er om det er mulig å ha HCG stigning så tidlig? Jeg er på dpo 8 i dag (legger ved graf).

Bare spør meg selv om det i det hele tatt er mulig så tidlig? Bør vel være det når noen får positiv graviditetstest fra dpo 9 osv? 

Jeg tror som sagt ikke at jeg er gravid uansett denne måneden, men å tro og vite er to forskjellige ting da! Går jo ikke på prevensjoner og har jo virkelig hatt oss nok i dagene før og rundt EL så alt er jo mulig🙈😂

 

Hilsen C

11354F2B-BCA1-4923-9237-7BA574029CC8.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Jeg hadde en veldig fin strek 8dpo :) Så absolutt mulig! 

Men hva mener du med «søkk»?

Når får du svar på prøven din? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...