Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt :) Det er veldig lett altså å veldig stabilt. Å om du temper til samme tid hver dag ser du økning med engang. Er så deilig å få alt bekreftet istedenfor å lure på diverse ting. Man kan jo ha positiv EL test, men at egget ikke slipper, men med temping vet du det :) Å andre mnd jeg tempet kom EL på samme dag som forrige mnd. Så du lærer syklusen din veldig fort :) 

7-8 dpo er spennende. I disse dager skjer det forhåpentligvis! :) Har du symptomer? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Vet ikke, føler alt og ingenting. Jeg innbiller meg alt mulig rart. Litt kvalm, men så har jeg også lest litt i bilen, så kan være det. Forventer liksom sterke tydelige tegn. forrige gang jeg ble gravid var det så tydelig! 

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, min 2. Vi får ikke praktisk til 2 ganger om dagen med en 2åring🤣  håper den klorer seg fast ja🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Ekstra spennende med 1.!  Skal du ta tidlig ul? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Å kos ;) 

Ja skal ta tidlig UL siden jeg har gått på letrozole, Ovitrelle og gel. Bare for å få alt bekreftet å at alt er bra :) 

Hadde to egg også så spent på om begge satt 🙏 - Fikk sterk test 8-9 dpo så får se :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, føler alt og ingenting. Jeg innbiller meg alt mulig rart. Litt kvalm, men så har jeg også lest litt i bilen, så kan være det. Forventer liksom sterke tydelige tegn. forrige gang jeg ble gravid var det så tydelig! 

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Tror det er vanligere å ikke ha symptomer :) Eneste jeg kjente var festesmerter ellers ingenting :) - Da jeg hadde kjemisk så kjente jeg mer enn nå. 

Pluss graviditeter er så forskjellig selv fra samme person :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan legge ved bilde av hvor i munnen de temper? Føler jeg ikke får det til riktig, og sikkert ikke like nøyaktig sted hver gang da jeg synes temperaturene svinger litt.

Har sett både illustrasjoner og at folk har skrevet hvor de måler, men jeg finner liksom ikke ut av det i munnen min 🙈

Anonymkode: 2aa6e...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som kan legge ved bilde av hvor i munnen de temper? Føler jeg ikke får det til riktig, og sikkert ikke like nøyaktig sted hver gang da jeg synes temperaturene svinger litt.

Har sett både illustrasjoner og at folk har skrevet hvor de måler, men jeg finner liksom ikke ut av det i munnen min 🙈

Anonymkode: 2aa6e...62e

Innerst inne til mitt venstre under/ved siden av tungebåndet, heeeelt innerst i gropen der!

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er vanligere å ikke ha symptomer :) Eneste jeg kjente var festesmerter ellers ingenting :) - Da jeg hadde kjemisk så kjente jeg mer enn nå. 

Pluss graviditeter er så forskjellig selv fra samme person :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

DET altså! Det er det virkelig. Jeg hadde en sa svangerskap som varte i ca.8 uker og det var helt annerledes enn det svangerskapet som varte. Derfor jeg prøver å ikke tenke på om jeg kjenner symptomer. Jeg vet at hvis jeg kjenner etter så merker jeg noe...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruuuuusomt bilde, men eneste jeg fant haha! Blått kryss - der temper man!

B7CE345D-CB9F-4B02-9A9C-421134F3B68E.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innerst inne til mitt venstre under/ved siden av tungebåndet, heeeelt innerst i gropen der!

C

Anonymkode: e09e5...261

Da skal jeg teste ut litt i morgen, og prøve meg fram 🙈 Blir det da riktig slik Anonymbruker har lagt ut bilde av? 👇 Er det slik at det skal være litt ubehagelig når man måler? Presser du termometeret litt, eller skal det bare ligge helt rolig når du kjenner motstand? Hvis du skjønner 🙈

Takk for svar ❤

Anonymkode: 2aa6e...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gruuuuusomt bilde, men eneste jeg fant haha! Blått kryss - der temper man!

B7CE345D-CB9F-4B02-9A9C-421134F3B68E.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Takk for bilde 🙈

Anonymkode: 2aa6e...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presser den litt imot 😆

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff! Nå greier jeg skikkelig å overbevise meg selv her🙈Er så øm i magen. Jeg som ikke skulle kjenne etter symptomer! Jeg er bortreist i forbindelse med 17 mai, så får ikke tatt test før i morgen tidlig😬🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei huff! Nå greier jeg skikkelig å overbevise meg selv her🙈Er så øm i magen. Jeg som ikke skulle kjenne etter symptomer! Jeg er bortreist i forbindelse med 17 mai, så får ikke tatt test før i morgen tidlig😬🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Så spennende Mali!!! Jeg var sånn forrige måned, tenkte: nei guuuud finner jeg på dette, men hadde virkelig ligamentsmerter og de fant jeg ikke på! Men man tenker jo sånn: «er det jeg som tuller?» også er det jo ikke det!!!

Hvilken dpo er du på i dag da?

spennende😍

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende Mali!!! Jeg var sånn forrige måned, tenkte: nei guuuud finner jeg på dette, men hadde virkelig ligamentsmerter og de fant jeg ikke på! Men man tenker jo sånn: «er det jeg som tuller?» også er det jo ikke det!!!

Hvilken dpo er du på i dag da?

spennende😍

C

Anonymkode: e09e5...261

Kan jo like gjerne være menssmerter, men det pleier jeg egentlig ikke å ha så mye av. Har en del utflod også faktisk og det hadde jeg under forrige graviditet.  Hvis det har gått denne gangen så har det jammen gått fort, så jeg tør jo ikke helt å tenke det. Jeg har ikke helt kontroll på el, men kanskje 9 dpo. Skal teste i morgen🤞🏻🤞🏻🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo like gjerne være menssmerter, men det pleier jeg egentlig ikke å ha så mye av. Har en del utflod også faktisk og det hadde jeg under forrige graviditet.  Hvis det har gått denne gangen så har det jammen gått fort, så jeg tør jo ikke helt å tenke det. Jeg har ikke helt kontroll på el, men kanskje 9 dpo. Skal teste i morgen🤞🏻🤞🏻🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Veldig spennende altså! Jeg får aldri menssmerter så tidlig som dpo 9, jeg var som deg forrige måned! Jeg har en del utflod nå også skal sies! Pleier ikke ha det i dpo-land egentlig! 

SPENNENDE ER DET! Husk å oppdatere oss i morgen da😍

Heier på deg! Og alle andre da!

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig spennende altså! Jeg får aldri menssmerter så tidlig som dpo 9, jeg var som deg forrige måned! Jeg har en del utflod nå også skal sies! Pleier ikke ha det i dpo-land egentlig! 

SPENNENDE ER DET! Husk å oppdatere oss i morgen da😍

Heier på deg! Og alle andre da!

C

Anonymkode: e09e5...261

Tusen takk! 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei huff! Nå greier jeg skikkelig å overbevise meg selv her🙈Er så øm i magen. Jeg som ikke skulle kjenne etter symptomer! Jeg er bortreist i forbindelse med 17 mai, så får ikke tatt test før i morgen tidlig😬🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Haha sånn var jeg også før BFP (Big fat positive). Jeg bare «nei det er gass! Skjerp deg du kjenner ingenting slutt å tull» men til slutt måtte jeg bare innrømme at JO jeg kjenner dette 😁

Noen ting kan vi bare ikke se bort fra. Jeg har hatt svake menssmerter som viste seg å være en spire. Mine menssmerter er veldig sterke så skjønte at dette da var livmor som utvider seg siden smertene var mer «komfortable» Å har hatt disse smertene siden 9dpo. Daglig. 

Ømhet i magen er vanskelig å innbille seg, og er veldig vanlig på den tiden du er i nå om du er gravid. Menssmerter kommer som regel litt senere. Har lest at mildere smerter enn hva du er vant til med din menstruasjon betyr som regel at smertene evt. Er fra en befruktning å ikke fordi heksa er på vei. 

Oh blir spennende i morgen! Krysser alt for at den er positiv :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig spennende altså! Jeg får aldri menssmerter så tidlig som dpo 9, jeg var som deg forrige måned! Jeg har en del utflod nå også skal sies! Pleier ikke ha det i dpo-land egentlig! 

SPENNENDE ER DET! Husk å oppdatere oss i morgen da😍

Heier på deg! Og alle andre da!

C

Anonymkode: e09e5...261

Så fruktbar som du er så har jeg faktisk en knapp på denne mnd altså :) Kanskje det bakes en liten spire hos deg nå 👏🏼

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha sånn var jeg også før BFP (Big fat positive). Jeg bare «nei det er gass! Skjerp deg du kjenner ingenting slutt å tull» men til slutt måtte jeg bare innrømme at JO jeg kjenner dette 😁

Noen ting kan vi bare ikke se bort fra. Jeg har hatt svake menssmerter som viste seg å være en spire. Mine menssmerter er veldig sterke så skjønte at dette da var livmor som utvider seg siden smertene var mer «komfortable» Å har hatt disse smertene siden 9dpo. Daglig. 

Ømhet i magen er vanskelig å innbille seg, og er veldig vanlig på den tiden du er i nå om du er gravid. Menssmerter kommer som regel litt senere. Har lest at mildere smerter enn hva du er vant til med din menstruasjon betyr som regel at smertene evt. Er fra en befruktning å ikke fordi heksa er på vei. 

Oh blir spennende i morgen! Krysser alt for at den er positiv :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Hehe, takk for oppmuntrende ord. Nå har jeg konkludert med at jeg enten er gravid eller har begynt å bli syk. Kjenner meg litt uggen også. Jeg var faktisk ikke kvalm en dag forrige svangerskap så det var litt uventet. 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fruktbar som du er så har jeg faktisk en knapp på denne mnd altså :) Kanskje det bakes en liten spire hos deg nå 👏🏼

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Det blir spennende å se😃 jeg må helt ærlig si at jeg i dag kjenner det som føltes litt som ligamentsmerter sist! Føler meg lett støl nederst i magen, men det kan likegjerne være 17 mai (jobbet på barneskolen hele dagen).

Jeg tenker heldigvis ikke så mye på det nå, er som om jeg har «gitt litt opp» eller «lar det puste» om du skjønner? Har liksom forberedt meg på juni/juli grunnet den magefølelsen jeg har, så det påvirker nok også!

Håper dessuten at det ikke er en dip der på dpo 5, for det er jo vel for tidlig isåfall!?

Jaja, blir som det blir😊 moro du har troen! Det setter jeg pris på!

 

C

6E0018E3-9DB5-4032-9334-7AE74AAF6394.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Jeg er 5+3 uker gravid🤰 Håper bare at spiren blir værende. Har begynt å merke at symptomene blir mindre og mindre de siste dagene 😓

-MAL

Anonymkode: d45b3...826

Så kos :) Gratulerer! Er selv 3+5 så henger litt etter. Håper også spiren sitter 🙏 Er kun trøtt å magesmerter. Ikke noe annet. Håpte på mer symptomer som såre bryster etc, men har undersøkt litt å det er faktisk ganske vanlig å ikke kjenne så mye første ukene. 

Ikke bekymre deg for det :) Er utrolig vanlig at symptomer kommer å går. 

 Dette går nok veldig bra :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...