Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aj, så skuffende. Men jeg gir ikke helt opp. Kanskje det bare er for tidlig. Jeg har ikke helt kontroll på når el var...

-Mali

C00CC5EA-AC62-4437-8D72-C88587590950.jpeg

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har barn fra før :) Når begynte magen å synes? 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Rundt ordinær ul, så rundt uke 20 tror jeg... men det er nok veldig individuelt...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aj, så skuffende. Men jeg gir ikke helt opp. Kanskje det bare er for tidlig. Jeg har ikke helt kontroll på når el var...

-Mali

C00CC5EA-AC62-4437-8D72-C88587590950.jpeg

Anonymkode: 18a65...644

Skjønner det er skuffende, men som du sier er det sannsynlig at det kan være for tidlig.. tenker du å teste igjen med morgenurin i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aj, så skuffende. Men jeg gir ikke helt opp. Kanskje det bare er for tidlig. Jeg har ikke helt kontroll på når el var...

-Mali

C00CC5EA-AC62-4437-8D72-C88587590950.jpeg

Anonymkode: 18a65...644

Ikke gi opp ennå. Er vel ca sånn 17-20% som får positive tester så tidlig, så ta en ny test om 2 dager hvis du klarer å vente :) da er du 11dpo. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, jordbærterte skrev:

Skjønner det er skuffende, men som du sier er det sannsynlig at det kan være for tidlig.. tenker du å teste igjen med morgenurin i morgen? 

Ja, kommer til å gjøre det🤞🏻🤞🏻🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi opp ennå. Er vel ca sånn 17-20% som får positive tester så tidlig, så ta en ny test om 2 dager hvis du klarer å vente :) da er du 11dpo. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, skal fortsette å teste. Takk for oppmuntrende ord! 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kommer til å gjøre det🤞🏻🤞🏻🤞🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Du får oppdatere oss! 🤞🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank test i dag også, men jeg gir meg ikke på dette. Regnet litt på det og det kan være jeg bare er 8 dpo i dag også. Symptomene er kjente og gir seg ikke. Føler meg litt gal, men stoler mer på kroppen enn tester akkurat nå...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blank test i dag også, men jeg gir meg ikke på dette. Regnet litt på det og det kan være jeg bare er 8 dpo i dag også. Symptomene er kjente og gir seg ikke. Føler meg litt gal, men stoler mer på kroppen enn tester akkurat nå...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

8 DPO er jo kjempetidlig! 9 DPO også😃 Blir spennende å følge med på deg. Tror jeg er 7-8 DPO selv, men skal ikke teste denne gangen, avventer og ser om TR kommer. Blir så forferdelig skuffet av blank test (neppe alene der). Jeg kjenner særdeles få tegn til graviditet... Temper du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, C her!

Var hos legen i dag da jeg har fått en liten «søkk» i den ene brystvorten. Bekymrer meg ikke nevneverdig, men den har kommet etter SA’en.

Skulle sjekke den og legen konkluderte foreløpig med at det nok er hormonelt grunnet graviditet og SA osv. 

Iallfall ønsket hun å måle hcg’et mitt i dag da hun ikke vil gjøre noe videre med ev henvisning da jeg potensielt kan være gravid!

Det jeg nå lurer på er om det er mulig å ha HCG stigning så tidlig? Jeg er på dpo 8 i dag (legger ved graf).

Bare spør meg selv om det i det hele tatt er mulig så tidlig? Bør vel være det når noen får positiv graviditetstest fra dpo 9 osv? 

Jeg tror som sagt ikke at jeg er gravid uansett denne måneden, men å tro og vite er to forskjellige ting da! Går jo ikke på prevensjoner og har jo virkelig hatt oss nok i dagene før og rundt EL så alt er jo mulig🙈😂

 

Hilsen C

11354F2B-BCA1-4923-9237-7BA574029CC8.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at hun nok henviser meg til sykehuset for sjekk dersom det viser seg at jeg ikke er gravid denne mnd😊

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Førstegangs skrev:

8 DPO er jo kjempetidlig! 9 DPO også😃 Blir spennende å følge med på deg. Tror jeg er 7-8 DPO selv, men skal ikke teste denne gangen, avventer og ser om TR kommer. Blir så forferdelig skuffet av blank test (neppe alene der). Jeg kjenner særdeles få tegn til graviditet... Temper du?

Nei, jeg temper ikke, tenkte å begynne om det ikke går denne gangen. Har du noen symptomer? 

1. Gang jeg var gravid så skjønte jeg ikke at det var graviditetssymptomer jeg kjente, men nå virker dette så kjent liksom. Kan være jeg virkelig er helt gal altså, men jeg kjenner det jeg kjenner... når er din ikm? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, C her!

Var hos legen i dag da jeg har fått en liten «søkk» i den ene brystvorten. Bekymrer meg ikke nevneverdig, men den har kommet etter SA’en.

Skulle sjekke den og legen konkluderte foreløpig med at det nok er hormonelt grunnet graviditet og SA osv. 

Iallfall ønsket hun å måle hcg’et mitt i dag da hun ikke vil gjøre noe videre med ev henvisning da jeg potensielt kan være gravid!

Det jeg nå lurer på er om det er mulig å ha HCG stigning så tidlig? Jeg er på dpo 8 i dag (legger ved graf).

Bare spør meg selv om det i det hele tatt er mulig så tidlig? Bør vel være det når noen får positiv graviditetstest fra dpo 9 osv? 

Jeg tror som sagt ikke at jeg er gravid uansett denne måneden, men å tro og vite er to forskjellige ting da! Går jo ikke på prevensjoner og har jo virkelig hatt oss nok i dagene før og rundt EL så alt er jo mulig🙈😂

 

Hilsen C

11354F2B-BCA1-4923-9237-7BA574029CC8.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Det vil jeg tro. De tester det vel ved blodprøve? Da vil jeg anta at man kan si det tidligere enn ved urin, men jeg er ingen ekspert😆

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg tro. De tester det vel ved blodprøve? Da vil jeg anta at man kan si det tidligere enn ved urin, men jeg er ingen ekspert😆

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Ja det var via blodprøve ja😊

Ikke gi opp Mali - så du fikk negativ test i dag, 8dpo er tidlig altså! Virkelig virkelig tidlig for å teste! Finnes jo de som ikke får positiv test før etter IKM også husk!

😊C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg temper ikke, tenkte å begynne om det ikke går denne gangen. Har du noen symptomer? 

1. Gang jeg var gravid så skjønte jeg ikke at det var graviditetssymptomer jeg kjente, men nå virker dette så kjent liksom. Kan være jeg virkelig er helt gal altså, men jeg kjenner det jeg kjenner... når er din ikm? 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Jeg kjenner INGENTING😂 Føles som vi har bomma fullstendig og at jeg ikke er gravid overhodet, men vet at vi traff på EL. Hadde litt lengre syklus sist, så vet ikke helt når jeg har IKM, men basert på antatt EL 12.-14. mai og lutealfase på 14 dager (har ingen grunn til å tro annet), er IKM neste mandag-tirsdag, altså om en uke. Du kjenner kroppen best, jeg har troa på en liten spire. 8-9 DPO er jo veldig tidlig, testen har mange dager på å bli positiv enda😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi lage en oversikt på når folk har IKM her?

Jeg har mistet oversikten🙈😂

IKM = 26mai her!

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Førstegangs - IKM ca. 27-28. mai

Så gøy at både jeg, du (C) og Mali er ca. like mange DPO og har IKM rundt samme tid (hvis jeg har forstått riktig). Enn dere andre?😃 Håper vi alle her inne treffer denne PP😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Førstegangs skrev:

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Førstegangs - IKM ca. 27-28. mai

Så gøy at både jeg, du (C) og Mali er ca. like mange DPO og har IKM rundt samme tid (hvis jeg har forstått riktig). Enn dere andre?😃 Håper vi alle her inne treffer denne PP😍

Jeg har ikm 26. mai jeg også🙋🏼‍♀️

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikm 26. mai jeg også🙋🏼‍♀️

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Så sprøtt!!! Jeg tester ikke før da jeg faktisk! Nå måtte jeg jo ta blodprøve i dag, men jeg føler meg jo ikke akkurat gravid heller så😆

Spennende Mali!

Når hadde du EL da? Jeg er på dpo 8 i dag, men det er vel du også? Jeg hadde jo en SA forrige syklus da; så kan være kroppen min troller nå!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Førstegangs skrev:

Skal vi prøve på en liste? Jeg lager en her:

C - IKM 26. mai

Førstegangs - IKM ca. 27-28. mai

Så gøy at både jeg, du (C) og Mali er ca. like mange DPO og har IKM rundt samme tid (hvis jeg har forstått riktig). Enn dere andre?😃 Håper vi alle her inne treffer denne PP😍

Moro😃 jeg er på dpo 8 i dag og du?

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...