Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke denne prøveperioden. Sjekket forrige gang jeg prøvde å bli gravid, og da hadde jeg el, og ble gravid. Jeg tror ikke slike el. Tester finker på meg rett og slett...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Samme tenkte jeg, ikke sikkert de slår ut på deg bare så da er temping mye bedre - for der ser man det uansett:)

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei du:) så hyggelige ord - tusen takk❤️

Men er du dag 15 dpo og eller syklusdag 15? 15 dpo? Om du er 15 dpo kan du trygt teste iallfall:)

På dag 15 dpo er jeg som regel en dag over IKM ca, så tipper det bør være langt innafor å teste da!

Om du er på syklusdag 15, og hadde EL på dag 12, er du vel ca 3 dpo nå, da er det for tidlig å teste da egget ikke har rukket å feste seg enda ev.

Tusen takk og i lige så!😊❤️

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Jeg mente selvsagt syklusdag 15!! 😅 Skal rettes opp i, takk!

Og mente om jeg klarer å vente til 8 DPO. Det er kanskje litt tidlig så klart, men ikke helt utenkelig at man kan teste positivt da?

Tror du jeg hadde EL på dag 12 til tross for positiv eggløsningstest i går, dag 14? Jeg har hatt eggløsningsslim siden dag 12 og så det sist i går. Ikke sett noe foreløpig i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått positive el tester. Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere så jeg vet at jeg har hatt el, tror rett og slett slike tester ikke funker på meg. Temper ikke, men vurderer det neste syklus...

jeg får en topp der strekene blir sterkere, men aldri like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Dette var det sterkeste heg fikk denne syklusen. D0896A58-F4C4-43C4-8BAC-A32FF8BFCAA6.thumb.jpeg.a9d4e2ea6c629df994c24e6f3ea9b631.jpeg

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Den er i mine øyne rykende positiv Mali!!!!😊

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme tenkte jeg, ikke sikkert de slår ut på deg bare så da er temping mye bedre - for der ser man det uansett:)

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Temper du? Jeg har liksom sett for meg at det er så stress...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jordbærterte skrev:

Jeg mente selvsagt syklusdag 15!! 😅 Skal rettes opp i, takk!

Og mente om jeg klarer å vente til 8 DPO. Det er kanskje litt tidlig så klart, men ikke helt utenkelig at man kan teste positivt da?

Tror du jeg hadde EL på dag 12 til tross for positiv eggløsningstest i går, dag 14? Jeg har hatt eggløsningsslim siden dag 12 og så det sist i går. Ikke sett noe foreløpig i dag. 

Jeg hadde ventet til dpo 10, tidligste jeg har testet svaaaakt positivt er dpo 9. Man kan teste dpo 8, men om man får NEG da betyr ikke det nødvendigvis at man ikke er gravid om du skjønner? 

Nei sa hadde du nok EL app dag 14 ja!

Jeg hadde EL enten dag 14/15 denne mnd(se temping her på bilde). Fertility friend mener dag 15, men først sa den dag 14, så jeg tror begge dager kan være aktuelle EL dager hos meg. Jeg pleier å ha eggløsning på dag 12,13,14, så jeg tror at SA’en evt har gjort så det ble litt annerledes denne måneden. Samtidig er jeg veldig glad for at jeg allikevel er rett tilbake i så og si eksemplarisk syklus så fort! 

Jeg vil kunne se på tempen rundt dpo 7, 8, 9 og 10 om dette går veien eller ei, da grafen skal bli trifasisk. Blir den ikke det innen dag 7,8 skjønner jeg med en gang at dette ikke blir en graviditet og slipper å teste!

Temping er virkelig genialt! Anbefaler alle som prøver å tempe! Det var også sånn jeg fant ut at jeg var i ferd med å miste, tempen sank plutselig to dager på rad og det skal den ikke.

Da har du iallfall hatt EL og det er jo kjempebra😃 spennende dager fremover nå!

Dpo-land er det beste! Man har gjort det man skal og bare venter! Mye mer kjedelig med dagene etter mensen og frem til EL haha usj!

C

BFD8DC07-D783-4535-83F6-A86301795732.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er i mine øyne rykende positiv Mali!!!!😊

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Tror du!? De er jo ikke like sterke? Jeg la den ut i den tråden hvor de tyder el, men de mente den var negativ...

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Temper du? Jeg har liksom sett for meg at det er så stress...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Jeg har tempet siden 2008! Jeg synes det er absolutt 0 stress. Klokken på ringing hver dag kl 06, måler under tungen i søvne og fører det inn i appen. Så sover jeg igjen eller står opp og reise på jobb. Altså man bestemmer selv hvilket klokkeslett, men bør være det samme hver dag!

0 stress og SÅ informativt! Aldri tatt en EL test noensinne! Fertilityfriend kjenner syklusen min så godt at den vet når EL bør komme osv.

Jeg ser jo på grafen om jeg har hatt festedip, om tempen stiger til trifasisk, om den synker før mensen (altså at jeg ikke er gravid). I grunn kunne jeg nok omtrent utifra grafen alene sett at jeg var gravid! Trenger faktisk ingenting mer enn den, men det er jo moro å teste for å få graviditet bekreftet! 

Har bestilt meg early billigstrimler fra billigtester.no, men skal ikke ta noen av dem før jeg ser en trifasisk graf. 

Så ja jeg temper og ja jeg anbefaler absolutt alle å gjøre det! Bruker det som prevensjon også, da jeg temper med pearly (www.pfc.no) som sier ifra når jeg kan og ikke kan ha sex, alt etter om vi prøver eller ikke! Har aldri blitt gravid når jeg ikke ønsker det heller!

TEMPING ER GULL!!!

Mye mer stress for meg å ikke Ane hvor i syklus jeg er eller måtte drive på med EL tester osv.

Får alt servert via temping og fertility friend:)

man kan når som helst begynne å tempe! Man kan føre inn siste menstruasjon i ettertid så er man i gang!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ventet til dpo 10, tidligste jeg har testet svaaaakt positivt er dpo 9. Man kan teste dpo 8, men om man får NEG da betyr ikke det nødvendigvis at man ikke er gravid om du skjønner? 

Nei sa hadde du nok EL app dag 14 ja!

Jeg hadde EL enten dag 14/15 denne mnd(se temping her på bilde). Fertility friend mener dag 15, men først sa den dag 14, så jeg tror begge dager kan være aktuelle EL dager hos meg. Jeg pleier å ha eggløsning på dag 12,13,14, så jeg tror at SA’en evt har gjort så det ble litt annerledes denne måneden. Samtidig er jeg veldig glad for at jeg allikevel er rett tilbake i så og si eksemplarisk syklus så fort! 

Jeg vil kunne se på tempen rundt dpo 7, 8, 9 og 10 om dette går veien eller ei, da grafen skal bli trifasisk. Blir den ikke det innen dag 7,8 skjønner jeg med en gang at dette ikke blir en graviditet og slipper å teste!

Temping er virkelig genialt! Anbefaler alle som prøver å tempe! Det var også sånn jeg fant ut at jeg var i ferd med å miste, tempen sank plutselig to dager på rad og det skal den ikke.

Da har du iallfall hatt EL og det er jo kjempebra😃 spennende dager fremover nå!

Dpo-land er det beste! Man har gjort det man skal og bare venter! Mye mer kjedelig med dagene etter mensen og frem til EL haha usj!

C

BFD8DC07-D783-4535-83F6-A86301795732.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Kanskje jeg skal vente litt lenger da. Er jo kjipt med den skuffelsen når man "bare" kan vente 1 dag eller 2. Lettere sagt enn gjort vel og merke:P

Jeg vet litt lite om temping så sorry om jeg stiller dumme spørsmål. Hvor temper du? I øret liksom? Og hvor har du kjøpt tempmåler? Er det dyrt? Hvis det ikke går veien denne gang for oss så lurer jeg på om jeg skal begynne selv. Du temper kun om du skal prøve å bli gravid eller? Og under en evt graviditet? Har vel lite hensikt utenom det? 

Du har jo kommet utrolig raskt tilbake i vanlig syklus, ja. Bruker du kun temping eller tester du med EL-tester når det nærmer seg i tillegg?

Takk for at du minner meg på hvor kjedelig det er med de første dagene etter mensen og man bare går og venter og venter på EL. Jeg er litt utålmodig nå, men egentlig er det jo en spennende periode hvor man har masse håp (og mye sex :P )!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du!? De er jo ikke like sterke? Jeg la den ut i den tråden hvor de tyder el, men de mente den var negativ...

 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Jeg mener den er positiv ja!

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jordbærterte skrev:

Kanskje jeg skal vente litt lenger da. Er jo kjipt med den skuffelsen når man "bare" kan vente 1 dag eller 2. Lettere sagt enn gjort vel og merke:P

Jeg vet litt lite om temping så sorry om jeg stiller dumme spørsmål. Hvor temper du? I øret liksom? Og hvor har du kjøpt tempmåler? Er det dyrt? Hvis det ikke går veien denne gang for oss så lurer jeg på om jeg skal begynne selv. Du temper kun om du skal prøve å bli gravid eller? Og under en evt graviditet? Har vel lite hensikt utenom det? 

Du har jo kommet utrolig raskt tilbake i vanlig syklus, ja. Bruker du kun temping eller tester du med EL-tester når det nærmer seg i tillegg?

Takk for at du minner meg på hvor kjedelig det er med de første dagene etter mensen og man bare går og venter og venter på EL. Jeg er litt utålmodig nå, men egentlig er det jo en spennende periode hvor man har masse håp (og mye sex :P )!

 

Sjekk svaret mitt over her til Mali! Skal finne link til deg hvor du kan kjøpe det du trenger!

Man temper under tungen, innerst til venstre under tungebåndet:) uhyre enkelt!

Aldri brukt en EL test i mitt liv, trenger ikke da jeg temper!

To sek, finne linker! Straks tilbake:)

c

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som ønsker å starte å tempe!

Les disse linkene:

https://www.babyplan.no/alle-produkter/termometer/

https://babyplan.no/bbt/

Jeg hadde ikke orket å skrive ut papir og føre inn manuelt, jeg har i alle år brukt FERTILITY FRIEND app, som er gratis! Mye enklere! Jeg velger å kjøpe årsabonnement sånn at jeg har enda mer info - men det er opp til hver enkelt! Mye billigere i lengden enn EL tester iallfall😊

Legger ved bilde av appen så dere kan laste ned  og min graf denne måneden jeg ble gravid, men også mistet (april 2019) + måneden jeg ble gravid i 2009 og alt gikk bra da jeg også tempet så dere kan se hvordan det ser ut!

Termometer

Med et digitalt termometer blir du bedre kjent med menstruasjonssyklusen din. Kjøp et digitalt termometer og hold øye med temperaturen din – det kan nemlig fortelle deg når du får eggløsning:

Babyplan Digital Termometer er et termometer med en fleksibel tupp, som kan bøyes 45 grader i alle retninger.

Termometret har et stort og tydelig opplyst display, som gjør det lett å avlese i mørker. Minne for sist målte temperatur, når termometret tennes og kan spare opp til 30 temperaturmålinger.

Babyplan Digital Termometer har 2 desimaler som gjør det lett å utføre nøyaktige målinger for deg som ønsker å følge din basale kroppstemperatur.

Kan brukes i både mun, armhule eller endetarm.

Basaltemperaturmetoden går ut på at man daglig foretar en temperaturmåling for å finne ut av om man har hatt eggløsning. Kroppstemperaturen stiger nemlig med ca. 0,2 – 0,4 ºC kort etter eggløsningen hos de fleste kvinner.

Du kan med fordel bruke temperaturmetoden sammen med en eggløsningstest da dine resultater blir mer nøyaktige, og dine sjanser for graviditet blir større.

Bruk:

  • Termometret er velegnet til kvinner som ønsker å følge sin basale kroppstemperatur
  • Termometret lagrer opp til 30 temperaturmålinger
  • Termometret har 2 desimaler og en nøyaktighet på 0,1 ºC
  • Termometret kan benyttes i endetarmen, i munnen eller under armen, men en temperaturmåling i endetarmen gir det mest nøyaktige resultat
  • Stort og tydelig opplyst display
  • Når målingen er avsluttet, piper termometret og displayet kan avleses
  • Etter bruken kan termometret rengjøres med vann og såpe og desinfiseres for å sikre at alle bakterier er fjernet
  • Termometret slukker automatisk etter 3 minutter
  • Måleenhet: Celsius eller Fahrenheit
  • Kan brukes til både barn og voksne
  • 1 års garanti

CE merket og norsk bruksanvisning medfølger.

Du kan prøve det i opp til 30 dager, og lever det ikke opp til dine forventninger, så får du dine penger tilbake.

 

 

Håper dette er til hjelp for dere som ønsker å tempe:)

Hilsen C (TS)

 

 

 

5D61601C-7EA2-4D10-8FD9-541648CD78E5.jpeg

EAD9DEBA-3B17-407E-90DC-5370DE9BBE7F.png

6D38E7DC-9697-4BAF-A108-7AE6C292708E.jpeg

9AD1EE4B-710C-4443-B88E-B8A4276A893B.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til deg som ønsker å starte å tempe!

Les disse linkene:

https://www.babyplan.no/alle-produkter/termometer/

https://babyplan.no/bbt/

Jeg hadde ikke orket å skrive ut papir og føre inn manuelt, jeg har i alle år brukt FERTILITY FRIEND app, som er gratis! Mye enklere! Jeg velger å kjøpe årsabonnement sånn at jeg har enda mer info - men det er opp til hver enkelt! Mye billigere i lengden enn EL tester iallfall😊

Legger ved bilde av appen så dere kan laste ned  og min graf denne måneden jeg ble gravid, men også mistet (april 2019) + måneden jeg ble gravid i 2009 og alt gikk bra da jeg også tempet så dere kan se hvordan det ser ut!

Termometer

Med et digitalt termometer blir du bedre kjent med menstruasjonssyklusen din. Kjøp et digitalt termometer og hold øye med temperaturen din – det kan nemlig fortelle deg når du får eggløsning:

Babyplan Digital Termometer er et termometer med en fleksibel tupp, som kan bøyes 45 grader i alle retninger.

Termometret har et stort og tydelig opplyst display, som gjør det lett å avlese i mørker. Minne for sist målte temperatur, når termometret tennes og kan spare opp til 30 temperaturmålinger.

Babyplan Digital Termometer har 2 desimaler som gjør det lett å utføre nøyaktige målinger for deg som ønsker å følge din basale kroppstemperatur.

Kan brukes i både mun, armhule eller endetarm.

Basaltemperaturmetoden går ut på at man daglig foretar en temperaturmåling for å finne ut av om man har hatt eggløsning. Kroppstemperaturen stiger nemlig med ca. 0,2 – 0,4 ºC kort etter eggløsningen hos de fleste kvinner.

Du kan med fordel bruke temperaturmetoden sammen med en eggløsningstest da dine resultater blir mer nøyaktige, og dine sjanser for graviditet blir større.

Bruk:

  • Termometret er velegnet til kvinner som ønsker å følge sin basale kroppstemperatur
  • Termometret lagrer opp til 30 temperaturmålinger
  • Termometret har 2 desimaler og en nøyaktighet på 0,1 ºC
  • Termometret kan benyttes i endetarmen, i munnen eller under armen, men en temperaturmåling i endetarmen gir det mest nøyaktige resultat
  • Stort og tydelig opplyst display
  • Når målingen er avsluttet, piper termometret og displayet kan avleses
  • Etter bruken kan termometret rengjøres med vann og såpe og desinfiseres for å sikre at alle bakterier er fjernet
  • Termometret slukker automatisk etter 3 minutter
  • Måleenhet: Celsius eller Fahrenheit
  • Kan brukes til både barn og voksne
  • 1 års garanti

CE merket og norsk bruksanvisning medfølger.

Du kan prøve det i opp til 30 dager, og lever det ikke opp til dine forventninger, så får du dine penger tilbake.

 

 

Håper dette er til hjelp for dere som ønsker å tempe:)

Hilsen C (TS)

 

 

 

5D61601C-7EA2-4D10-8FD9-541648CD78E5.jpeg

EAD9DEBA-3B17-407E-90DC-5370DE9BBE7F.png

6D38E7DC-9697-4BAF-A108-7AE6C292708E.jpeg

9AD1EE4B-710C-4443-B88E-B8A4276A893B.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Tusen takk🙏🏻

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så utfyllende svar! Det var jo mye billigere enn jeg trodde også. Jeg prøver denne perioden og ser om det går, hvis ikke vil jeg sterkt vurdere å begynne med temping 🙂 

Hvis du, Mali, har hatt eggløsning forrige helg og C er 5 DPO så er vi jo alle tre i DPO-land. Får oppdatere hverandre når temping/tester viser hva som har skjedd. Krysser fingrene for dere begge 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vi! Spennende tider😃

Jeg tror ikke jeg blir gravid nå, har bare en sterk magefølelse på det, men vi har som dere kan se i grafen iallfall prøvd😂😂

Bra du likte svaret😊❤️

La ut en egen tråd om det også i tilfelle flere lurer!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått positive el tester. Jeg har vært gravid 2 ganger tidligere så jeg vet at jeg har hatt el, tror rett og slett slike tester ikke funker på meg. Temper ikke, men vurderer det neste syklus...

jeg får en topp der strekene blir sterkere, men aldri like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Dette var det sterkeste heg fikk denne syklusen. D0896A58-F4C4-43C4-8BAC-A32FF8BFCAA6.thumb.jpeg.a9d4e2ea6c629df994c24e6f3ea9b631.jpeg

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Slike tester er vel kun positive når test streken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere 😕. Føler jeg kommer inn å ødelegger litt her, men dobbeltsjekk bruksanvisningen. Men den er ganske sterk så EL kommer nok hvert øyeblikk. Og du har hvert gravid 2 ganger før så de testene funker ikke på alle. Men temping er gull! 

Anbefaler også temping som - C skriver :) Det viser deg garantert at du har eggløsning å det er utrolig komfortabelt. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jordbærterte skrev:

Hei! 🙂

Jeg og har fulgt med jevnlig her inne. Tok jo ut spiral i slutten av april, en dags blødning som jeg tror var mensen 5 dager etterpå. Prøvde ikke så aktivt etter det da jeg var usikker på hvordan syklusen min var. Fikk mensen igjen, så jeg føler vi er mer i PP1 enn i PP2 nå. Jeg er på syklusdag 15 nå. Hatt eggløsningsslim fra dag 12 og positiv eggløsningstest i går, dag 14. Hatt sex hver dag siste 10 dagene, så bør være dekket godt der :P Usikker når jeg skal begynne å teste. Tror jeg har 20 stk fra billigtester liggende, men må prøve å holde meg til 8 DPO kanskje? 😅 Skal i en 70-årsdag neste helg og det hadde vært veldig kjekt å ha en positiv test til da. Jeg har kun drukket alkohol samme dag som jeg fikk mensen sist (vinkveld med venninner), men hvis jeg har en positiv test så blir det ingenting så klart. I går drakk jeg ingenting. Hadde alkoholfrie bobler og det fungerte fint. Kunne vel ha drukket, men jeg koste meg like mye uten 🙂 

Har også lagt merke til at du har vært borte, C. Lurte på om det var noe som hadde hendt. Høres lurt ut å ta litt avstand alt etter hva du kjenner på. Jeg setter uansett pris på alle svarene du har gitt. Virker som du kan veldig mye om dette og du tar deg alltid så god tid til å svare godt! Krysser fingrene for deg fremover. 😊

 

 

Jeg fikk en fin strek 8dpo :) 

Veldig tidlig da kun 17-20% får positive tester så tidlig, men det er mulig.

Men anbefaler deg å vente til 10dpo hvertfall. Er mange som blir skuffa om testen blir negativ, så viser det seg at de er gravide allikevel :) 

Du har lagt inn gode aksjer hvertfall å det er bra! Jeg hadde sex hver dag, og opptil flere ganger om dagen å det funket 😛 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på en ting med temping i forhold til eggløsningstester. For temping viser vel bare når eggløsning allerede har vært? Mens testene viser at "nå skjer det snart", så man vet at "i dag bør jeg legge inn aksjer". Hvis man ikke tester men kun temper, vil det ikke være for sent å legge inn aksjer når appen sier at du har hatt eggløsning? Dårlig forklart, men håper noen forstår hva jeg mener. Har akkurat begynt å tempe, men føler jeg må bruke eggløsningstester i tillegg for å ikke gå glipp av sjansen til å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike tester er vel kun positive når test streken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere 😕. Føler jeg kommer inn å ødelegger litt her, men dobbeltsjekk bruksanvisningen. Men den er ganske sterk så EL kommer nok hvert øyeblikk. Og du har hvert gravid 2 ganger før så de testene funker ikke på alle. Men temping er gull! 

Anbefaler også temping som - C skriver :) Det viser deg garantert at du har eggløsning å det er utrolig komfortabelt. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja enig, men hva skal det bety når det blir sterkere og sterkere til den når denne toppen, og så blir svakere igjen? Jeg trodde også el var rett rundt hjørnet, men den ble bare svakere etter dette. 

-Mali. 

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lyd skrev:

Jeg lurer på en ting med temping i forhold til eggløsningstester. For temping viser vel bare når eggløsning allerede har vært? Mens testene viser at "nå skjer det snart", så man vet at "i dag bør jeg legge inn aksjer". Hvis man ikke tester men kun temper, vil det ikke være for sent å legge inn aksjer når appen sier at du har hatt eggløsning? Dårlig forklart, men håper noen forstår hva jeg mener. Har akkurat begynt å tempe, men føler jeg må bruke eggløsningstester i tillegg for å ikke gå glipp av sjansen til å bli gravid.

Appen viser deg når EL er forventet, og de fleste som temper lærer seg å lese syklus ganske fort. Det i tillegg til at appen projiserer når EL vil komme er en sikker vinner. 

Som feks meg som vet at jeg kan ha EL fra dag 12-14, vet jo når jeg må legge inn aksjer. Trenger ikke en EL test i hånden da. 

Hjalp det litt?😊

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig, men hva skal det bety når det blir sterkere og sterkere til den når denne toppen, og så blir svakere igjen? Jeg trodde også el var rett rundt hjørnet, men den ble bare svakere etter dette. 

-Mali. 

Anonymkode: 18a65...644

Står fremdeles fast på at den for din del nok var positiv, bare at du ikke får sterkere strek enn det. Spesielt når den ble sterkere og sterkere for så å bli svakere. Jeg er ei synsk, men jeg tror det iallfall 😊

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...