Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere med litt erfaring, jeg er bare på PP1... Hvilken DPO er jeg i dag når jeg hadde positiv eggløsningstest på kvelden 28 april, og negativ kvelden 29 april?

Gaia

Anonymkode: cea90...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så lei av å  vente på mensen nå! Er en uke over tiden, testene forblir negative.. Jeg vet det er ekstremt liten sjanse for at jeg faktisk er gravid (hadde bare sex et par ganger i nærheten av utregnet EL), har begynt med murring i korsrygg/mage som er typisk mensentegn for meg, men mensen uteblir som bare det. Kan den bare komme så jeg slipper å gå og drømme/håpe/fantasere om en mageboer denne mnd?

Anonymkode: 1b29b...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, J1994 skrev:

Når på døgnet testet du? Og var det kun x1 om dagen? 😊 Temper du i tillegg?

Takk, lige måde 🙏🤞

Tester mellom ca. Mellom 17 og 19 på kvelden. Kun en om dagen ja... tenker ikke, kvier meg...

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av å  vente på mensen nå! Er en uke over tiden, testene forblir negative.. Jeg vet det er ekstremt liten sjanse for at jeg faktisk er gravid (hadde bare sex et par ganger i nærheten av utregnet EL), har begynt med murring i korsrygg/mage som er typisk mensentegn for meg, men mensen uteblir som bare det. Kan den bare komme så jeg slipper å gå og drømme/håpe/fantasere om en mageboer denne mnd?

Anonymkode: 1b29b...61d

Krysser fingrene for at den kommer snart🤞

 

Anonymkode: cea90...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens første EL-test. Også den første der jeg faktisk ser strek og ikke skygge. Syklusdag 14 i dag, håper dette betyr at EL er på vei. Ingen tegn til EL-utflod, men venter i spenning på det og. Vi hadde samleie i natt og planlegger i kveld også. Spennende🙈

3646352C-12B0-4D55-9AB6-E6BB930DC176.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting. Disse to er tatt med samme urin. Synes den ene ser positiv ut, den andre klart negativ. Rart!!

2673C049-44F8-45B3-A7F4-82143E23C08B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Førstegangs skrev:

Skjønner ingenting. Disse to er tatt med samme urin. Synes den ene ser positiv ut, den andre klart negativ. Rart!!

2673C049-44F8-45B3-A7F4-82143E23C08B.jpeg

Oj, ja enig med deg.  Så rart! 

-Mail

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Jeg tror jeg kan si at jeg er i DPO-land, men tempen vil ikke stige😂 Fikk negativ EL-test igjen på søndag etter to dager med positiv og tenkte at jeg da skulle ha EL. Men ingen særlig stigning i temp etter dette. Vet at jeg har eggløsninger vanligvis og relativt regelmessig mens, så regner med at jeg har hatt EL egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Førstegangs skrev:

Hvordan går det med dere? Jeg tror jeg kan si at jeg er i DPO-land, men tempen vil ikke stige😂 Fikk negativ EL-test igjen på søndag etter to dager med positiv og tenkte at jeg da skulle ha EL. Men ingen særlig stigning i temp etter dette. Vet at jeg har eggløsninger vanligvis og relativt regelmessig mens, så regner med at jeg har hatt EL egentlig. 

Sånn går det her:

0961711A-67EC-43B1-9526-6B382B319851.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn går det her:

0961711A-67EC-43B1-9526-6B382B319851.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Oi, så spennende! Dere er så mange anonyme og du signerte ikke innlegget, men jeg krysser fingre og tær for deg😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Førstegangs skrev:

Oi, så spennende! Dere er så mange anonyme og du signerte ikke innlegget, men jeg krysser fingre og tær for deg😍

Beklager det, kan kalle meg Cat hihi!

Hvordan ser det ut for deg?

Jeg har egentlig ikke så store forhåpninger da jeg spontanaborterte for  noen uker siden, altså heeelt i slutten av april, så føler kanskje ikke det kommer til å gå denne mnd, men vi har iallfall prøvd som du ser🙈

Håpet er ikke ute da, men ja - hva er oddsen for at man blir gravid to ganger på rad. Dette er vår 2pp.

Cat

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du min. Begynte å tempe for en liten stund siden bare, så kan nok ikke forvente så alt for mye av FF enda, det kan jo være litt vanskelig for den å skjønne hva som foregår når den har fått så lite å jobbe med😅

Så leit å høre at du hadde en SA❤️ Man vet jo aldri hva som skjer, skjønner at du ikke vil være kjempeoptimistisk. Jeg håper det går og at den virkelig sitter denne gangen!

Vi er i PP2, tok ut spiralen 1. mars, og fikk samtidig sjekket at alt sto bra til der nede. Jeg og kjæresten bor ikke sammen akkurat nå, vi flytter sammen i september, så vår prøving er litt utfordrende, fordi jeg ikke heeelt vet når jeg har EL og da blir det fort litt vanskelig å planlegge reiser for å treffes. Men vi prøver! Har ikke kjempetroa, siden jeg ikke helt vet når jeg hadde EL nå. Ble så fryktelig skuffet sist da det ikke gikk i PP1 (noe jeg vet er normalt), da det virker som alle rundt meg blir gravide på første forsøk eller uten å prøve. Men - det går til slutt, man bare blir så forferdelig utålmodig😅

6ED81A87-4CD9-40A2-AB79-5FFFE9E87DF9.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Førstegangs skrev:

Her ser du min. Begynte å tempe for en liten stund siden bare, så kan nok ikke forvente så alt for mye av FF enda, det kan jo være litt vanskelig for den å skjønne hva som foregår når den har fått så lite å jobbe med😅

Så leit å høre at du hadde en SA❤️ Man vet jo aldri hva som skjer, skjønner at du ikke vil være kjempeoptimistisk. Jeg håper det går og at den virkelig sitter denne gangen!

Vi er i PP2, tok ut spiralen 1. mars, og fikk samtidig sjekket at alt sto bra til der nede. Jeg og kjæresten bor ikke sammen akkurat nå, vi flytter sammen i september, så vår prøving er litt utfordrende, fordi jeg ikke heeelt vet når jeg har EL og da blir det fort litt vanskelig å planlegge reiser for å treffes. Men vi prøver! Har ikke kjempetroa, siden jeg ikke helt vet når jeg hadde EL nå. Ble så fryktelig skuffet sist da det ikke gikk i PP1 (noe jeg vet er normalt), da det virker som alle rundt meg blir gravide på første forsøk eller uten å prøve. Men - det går til slutt, man bare blir så forferdelig utålmodig😅

6ED81A87-4CD9-40A2-AB79-5FFFE9E87DF9.png

Har du bilde av hele grafen? Jeg har tempet i flere år og er erfaren på å tyde dem. Må se mer for å kunne hjelpe :)

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesh, hvordan det går? Syklusen blir bare lengre og lengre og jeg har ingen peiling på når den vil avsluttes.. 🙄

FF satte egentlig EL til den 1.mai, men etter noen målinger, kunne den ikke tolke den som det lenger pga. lave temperaturer..

Ingen tegn til mensen enda, negative g-tester.. 😔 Syklusdag 76 idag..

268246028_Screenshot_20190515-225106_FFMobile.thumb.jpg.939fd056be430ce5b9720e636c3bad89.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du bilde av hele grafen? Jeg har tempet i flere år og er erfaren på å tyde dem. Må se mer for å kunne hjelpe :)

Anonymkode: e09e5...261

Dette er hele altså, kan legge ut et bilde så du ser bedre😃 Jeg begynte ganske nylig med temping, så jeg skjønner at det er vanskelig å bruke grafen til noe egentlig. 

37A2C8D9-869C-4D71-936F-8591E85DBD3C.png

 

 

Endret av Førstegangs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, J1994 skrev:

Nesh, hvordan det går? Syklusen blir bare lengre og lengre og jeg har ingen peiling på når den vil avsluttes.. 🙄

FF satte egentlig EL til den 1.mai, men etter noen målinger, kunne den ikke tolke den som det lenger pga. lave temperaturer..

Ingen tegn til mensen enda, negative g-tester.. 😔 Syklusdag 76 idag..

268246028_Screenshot_20190515-225106_FFMobile.thumb.jpg.939fd056be430ce5b9720e636c3bad89.jpg

Så kjedelig med syklus som aldri vil ta slutt. Håper det ordner seg snart. Er helt grønn på temping, men det ser jo ut som tempen din har gått ned så kanskje tanta er rett rundt svingen. Det beste hadde jo vært en positiv graviditetstest, men hvis du får mensen så vet du i alle fall at en ny syklus er startet. Krysser fingrene🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!!!! 

Beklager at jeg har hvert borte. Har hvert utrolig hektisk på hjemmefronten, og har gått på litt av hvert av medisiner som har gjort at jeg har hvert ekstremt dårlig 😓. Hvert sykemeldt et par uker nå pågrunn av det.

Er nå tilbake 100% i jobb, og går ikke lenger på medisinene jeg fikk fra gynekologen, så er i mye bedre form! Hvordan går det med alle sammen??? Jeg må nesten lese hva som har skjedd siden sist. Har savnet gruppen veldig :)  

- M

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...