Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Førstegangs skrev:

Tusen takk, @-C- og @Carjo4. Skulle gjerne sagt tidligere at jeg kan en del mer enn jeg gir uttrykk for, men er litt redd for å bli gjenkjent! Håper det er greit💛 Dersom det er noe jeg kan hjelpe med/svare på, så hjelper jeg gjerne. Er ikke noe orakel, jeg lurer jo på ting selv😂 Har funnet ut at studiet mitt var noe mangelfullt når det kommer til fertilitet og det å lage barn☹️ Temping har jeg null kunnskap om, det meste jeg kan har jeg lært fra deg, -C-, du danker jo de fleste helsepersonell langt ned i støvlene på det!!

Imponert @Førstegangs Godt å vite det er flinke brukere som deg her i tråden 🙏 Fikk meg til å tenke på hvor mye kunnskap vi alle faktisk besitter på hver vår måte 💪

Tror mye kommer av erfaring også som med C og hennes fantastiske tempe kunnskaper. Og fertilitet og det å lage barn tror jeg de fleste uansett yrke trenger litt hjelp med 😓 Føler de med best erfaring og kunnskap på det området er de som har hvert igjennom det. Bare på den lille tiden jeg slet så har jeg tilegnet meg enormt med kunnskap på dette området. Man gjør jo så himla mye research, og man snakker med masse helsepersonell. Samt man erfarer endel selv noe som er uhyre viktig. 

- M

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Bærblå skrev:

C! :) God morgen

Da jeg hadde eggløsning med tvillingene hadde jeg smerter jeg aldri hadde opplevd før under en eggløsning.

Smertene var utrolig ubehagelig i den grad at jeg lå i fosterstilling i senga og vrei meg. Lå hele natta med varmepute, men det var vondt. Det var ikke så vondt at jeg ringte legevakta. Men jeg ble faktisk litt bekymret. Hadde da smerter på begge sider. Varte fra ca 21-22.00 den kvelden og frem til 12.00 husker jeg før det begynte å avta. Deretter var jeg generelt veldig øm i 1 døgns tid.

Jeg tror ikke det er letrozolen men man vet aldri, men tror det er det faktum at du mest sannsynlig slapp begge eggene dine :) for i mitt tilfelle stemte det da jeg ble gravid med tvillingene.

- M

Goood morgen M ❤️ aka @Bærblå
Ja altså jeg ligger under pledd, har hjemmekontor i dag, og det er mildt sagt "gjemmekontor" akkurat nå. Jeg har en klesvask ferdig som jeg faktisk ikke orker å henge opp🙈 innebærer å reise seg nemlig!

Men fra spøk til alvor, jeg har aldri opplevd makan til eggløsninssmerter iallfall! Jeg er heller ikke der hvor jeg ringer legevakten, men om jeg ikke hadde visst hva dette er eller noe, kan det hende jeg hadde blitt skikkelig bekymret! Nå har jeg hatt disse smertene/ubehaget siden kl 19 ish i går, ble vesentlig mye verre rundt kl 23:30 og nå er kl 11 og det er fremdeles her. Håper det avtar snart!

Det blir spennende å se altså! Kan godt hende jeg slipper to egg, men er jo likestor sjanse for at de ikke befruktes osv.

Det jeg kunne trengt hjelp til av deg er dette med grafene under. Kan vel umulig ha hatt EL på dag 12 når jeg fikk positiv EL test på dag 13??

Endret av -C-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

@Førstegangs Ikke sant! Jeg har kjent EL før, altså noe lettere murringer i eggstokkene, men det jeg opplever nå tar helt av. Klarte som sagt ikke sovne da det faktisk var såpass heftig. Det er fremdeles sånn nå i dag!

Spørsmål:

Sånn helt seriøst, noen andre som har hatt sterkt ubehag under EL? Sånn at det nesten begrenser seg til smerter? Jeg vrenger meg ikke i smerte altså, men det er virkelig veldig ubehagelig!

Jeg hadde det en av de første syklusene etter pilleslutt. Hadde veldig oppblåsthetsmerter og stikking, så vidt jeg greide å gå på jobb. Måtte ta smertestillende, men aldri opplevd det etterpå. Du får kontakte lege om du får mye smerter ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Vestalinn skrev:

Ja har opplevd det. Slet med å sove fordi det knep sånn til på venstre siden av nedre mageregion. Kom flere ganger i minuttet i flere timer. Ligner det på det du har opplevd? 

Hei @Vestalinn :) 

Jeg fikk sove, det skal sies, men slet med å sovne pga det. Det føles bare som om det romsterer, pulserer, vibrerer, strekker seg, ulmer osv i smerte/ubehag. Veldig konstant og ja ubehagelig mot vondt! Gikk du på Letrozol? Dobbel dose på meg denne måneden, første mnd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bærblå skrev:

C! :) God morgen

Da jeg hadde eggløsning med tvillingene hadde jeg smerter jeg aldri hadde opplevd før under en eggløsning.

Smertene var utrolig ubehagelig i den grad at jeg lå i fosterstilling i senga og vrei meg. Lå hele natta med varmepute, men det var vondt. Det var ikke så vondt at jeg ringte legevakta. Men jeg ble faktisk litt bekymret. Hadde da smerter på begge sider. Varte fra ca 21-22.00 den kvelden og frem til 12.00 husker jeg før det begynte å avta. Deretter var jeg generelt veldig øm i 1 døgns tid.

Jeg tror ikke det er letrozolen men man vet aldri, men tror det er det faktum at du mest sannsynlig slapp begge eggene dine :) for i mitt tilfelle stemte det da jeg ble gravid med tvillingene.

- M

Så bra at vi har en som har brukt Letrozol og hatt slike smerter som kan hjelpe! Høres jo veldig likt ut. Kanskje det blir to babyer på -C-?😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carjo4 skrev:

Jeg hadde det en av de første syklusene etter pilleslutt. Hadde veldig oppblåsthetsmerter og stikking, så vidt jeg greide å gå på jobb. Måtte ta smertestillende, men aldri opplevd det etterpå. Du får kontakte lege om du får mye smerter ❤️

Tusen takk ❤️ @Carjo4 Ja jeg vet ikke, men tror det er Letrozolen evt dobbel eggslipp som forårsaker det! Gir seg nok snart :)Jeg dør ikke av det heldigvis hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Førstegangs skrev:

Ah, okei, skjønner at tempinga har vært utfordrende de siste dagene. Så spennende med vanskelig graf OG Letrozol samme måned😅 Kult at du snakker flytende tysk, imponerende. FF henger ikke helt med på notene ser jeg, mener også at det er litt vanskelig å ha EL CD12 når du fikk positiv test CD13. Men vet jo aldri sikkert, men mest sannsynlig hadde du ikke EL på CD12. Kanskje blir dette en sånn bingo-PP der alt er litt nytt og rart, tempen og FF ikke helt som vanlig og du blir gravid med en spire som klorer seg fast til termin??? Det håper jeg😍

Selv har jeg satt personlig rekord i ømme bryster. Det startet forrige fredag, ca. 3-4 dager DPO. Nå er det helt ekstremt og jeg tåler ikke at noen eller noe er i nærheten engang. Vanligvis er bare venstrepuppen øm, men nå er begge ømme. Er alt fra 6-9 DPO, så tolker det ikke som graviditetsrelatert. I dag er jeg skikkelig trøtt  og litt premenstruell, så mørke skyer har invadert hodet mitt og jeg tenker at jeg er fullstendig infertil og vil aldri bli gravid😅😡 Håper dere andre har en fin tirsdag og at det snart blir baby på oss alle!

@Førstegangs Ja den er jo ikke helt til å stole på nå føler jeg! Ja tenk deg det 😛 alt bare kaos og kanskje det da endelig blir en baby? Nei jeg tør ikke håpe jeg altså, tror ikke det før jeg ser det! Er vel bare hormonelle plager dette, og potensielt dobbelt eggslipp. Er jo dessverre ingen garanti for å bli befruktet uansett, og hvis jeg gjør det tør jeg ikke håpe før jeg er over 12 uker på vei. Havnet visst litt i det mørke hjørnet selv her nå merket jeg! Vi kan være der sammen i dag!

Måtte le litt da du skrev "mørke skyer har invadert hodet mitt". Kjente meg sååå godt igjen, derfor lo jeg, blir litt galgenhumor oppi det hele. Litt sånn: Jaja Letrozolen funket, slipper dobbelt sett med egg, men gravid? NEI det blir jeg nok neppe! Og OM jeg blir det? Mister jeg dem sikkert! 

Og jeg får det heller ikke til å stemme at EL kan ha vært på dag 12, når EL test ble positiv på dag 13 og jeg helt tyyyyydelig har EL smerter i dag på dag 14. Makes no sense! FF er på en snurr!

Negativ jeg? Hahahahahahah! Neida, men det er en måte å beskytte seg selv på det der! Føler med deg og forstår sååå godt!
Ømme bryster kan absolutt være et tegn da. Dpo 6-9 er meeeer enn tidlig nok for at det kan være relatert til graviditet jo, så ikke fortvil enda. Hvilken dpo er du nå? Dpo 3-4 er litt tidlig, men 6-9 er virkelig godt innafor til å kjenne noe altså!

Tusen takk, du også ❤️
 

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Førstegangs skrev:

Så bra at vi har en som har brukt Letrozol og hatt slike smerter som kan hjelpe! Høres jo veldig likt ut. Kanskje det blir to babyer på -C-?😱

@Førstegangs

Spennende! Vi får sjå! Kan jo være at Letrozolen i seg selv gjør sånn at dette blir mer hormonelt generelt sett!? 

Gynekologen var jo veldig nøye med å si til meg etter hun så de to modne eggene på ultralyd: Når man går på Letrozol er sjansen for tvillinger større, og det øker enda mer med dobbel dose, nå må du LOVE meg at du ikke tar abort på en dersom det blir to stykk, okei? Lover du?

Dette hadde hun vel neppe sagt med mindre hun så disse to modne eggene og reellt mistenkte at her kan det bli tvillinggraviditet? Det betyr jo overhodet ikke at det faktisk blir det, men at sjansen er til stede tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, -C- skrev:

Goood morgen M ❤️ 
Ja altså jeg ligger under pledd, har hjemmekontor i dag, og det er mildt sagt "gjemmekontor" akkurat nå. Jeg har en klesvask ferdig som jeg faktisk ikke orker å henge opp🙈 innebærer å reise seg nemlig!

Men fra spøk til alvor, jeg har aldri opplevd makan til eggløsninssmerter iallfall! Jeg er heller ikke der hvor jeg ringer legevakten, men om jeg ikke hadde visst hva dette er eller noe, kan det hende jeg hadde blitt skikkelig bekymret! Nå har jeg hatt disse smertene/ubehaget siden kl 19 ish i går, ble vesentlig mye verre rundt kl 23:30 og nå er kl 11 og det er fremdeles her. Håper det avtar snart!

Det blir spennende å se altså! Kan godt hende jeg slipper to egg, men er jo likestor sjanse for at de ikke befruktes osv.

Det jeg kunne trengt hjelp til av deg er dette med grafene under. Kan vel umulig ha hatt EL på dag 12 når jeg fikk positiv EL test på dag 13??

Hehe bare å gjemme seg godt under pleddet og holde seg god og varm. Men vit at du ikke er alene. Jeg opplevde det samme, så det er normalt :) 

Hadde tenkt det samme. Hadde jeg ikke visste hva som foregikk den gang, så hadde jeg faktisk ringt gynekologen min for å dobbeltsjekke. Det avtar nok snart :) det kan hende eggene slapp i går kveld om det var vondest da. Og nå er det "ettervirkninger" av sår livmor. Om de begge befruktes tror jeg du vil kjenne det. Du og jeg har ganske like kropper på dette området tror jeg. Vi kjenner "alt" 😂

Jeg forskyvet min eggløsning den måneden jeg ble gravid med tvillingene. FF mente jeg hadde eggløsning på fredag noe som ikke stemmer da jeg med sikkerhet vet jeg hadde eggløsning lørdagen, så FF kan bli forvirra iblant hun også hehe.

Du har også "surret" litt med tempen pågrunn av at du har sovet dårlig og da hadde nok jeg også tatt de dagene med en klype salt. Man justerer alltid, men man klarer ikke helt å stole på tallene da.

Mandag og tirsdag er tempen din slik den skal være med tanke på at du har fått normal søvn og tempet som du skal.

Jeg tror faktisk du har hatt eggløsning i går kveld. Har du tatt en EL test i dag for å sjekke om den er negativ igjen?

Utifra grafen vil du nok få notert ggløsning på dag 12 av FF, men er enig med deg. Det stemmer nok ikke. Og jeg selv undersøkte dette litt da jeg hadde fått feil eggløsningsdag av FF, og flere hadde opplevd lignende at FF av å til kan ta feil med en dag eller to iblant. 

Du vet jo med sikkerhet at du har hatt eggløsning, så i dette tilfellet hadde jeg faktisk stolt på eggløsningstestene og hva du faktisk kjenner. Og med tanke på negativ test på dag 12, så virker det merkelig om eggløsning skulle ha hvert da.                         

- M 

Endret av Bærblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Førstegangs skrev:

Så bra at vi har en som har brukt Letrozol og hatt slike smerter som kan hjelpe! Høres jo veldig likt ut. Kanskje det blir to babyer på -C-?😱

Ja jeg hadde det helt likt så i C sitt tilfelle hadde jeg ikke bekymret meg. Det er nok veldig normalt altså.

Men det eneste jeg har begynt å lure på er om det kan være letrozolen?

Jeg hadde egentlig en ubetydelig liten dose letrozol. Jeg fikk halvparten av det C fikk, og det er jo ubetydelig lite nesten, og de fleste gynekologer gir ikke ut denne dosen da det mest sannsynlig ikke gir virkning. Så da burde jeg kanskje ikke hatt disse smertene hvis de kom pågrunn av letrozolen tenker jeg. Så personlig tror jeg det er to egg som slipper og ikke medisinene. Men igjen man vet aldri :vetikke:

Hehe må innrømme at jeg krysser fingrene for at det blir dobbel lykke på C 😛 Kanskje til og med trippel? 😄 

- M

Endret av Bærblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bærblå skrev:

Hehe bare å gjemme seg godt under pleddet og holde seg god og varm. Men vit at du ikke er alene. Jeg opplevde det samme, så det er normalt :) 

Hadde tenkt det samme. Hadde jeg ikke visste hva som foregikk den gang, så hadde jeg faktisk ringt gynekologen min for å dobbeltsjekke. Det avtar nok snart :) det kan hende eggene slapp i går kveld om det var vondest da. Og nå er det "ettervirkninger" av sår livmor. Om de begge befruktes tror jeg du vil kjenne det. Du og jeg har ganske like kropper på dette området tror jeg. Vi kjenner "alt" 😂

Jeg forskyvet min eggløsning den måneden jeg ble gravid med tvillingene. FF mente jeg hadde eggløsning på fredag noe som ikke stemmer da jeg med sikkerhet vet jeg hadde eggløsning lørdagen, så FF kan bli forvirra iblant hun også hehe.

Du har også "surret" litt med tempen pågrunn av at du har sovet dårlig og da hadde nok jeg også tatt de dagene med en klype salt. Man justerer alltid, men man klarer ikke helt å stole på tallene da.

Mandag og tirsdag er tempen din slik den skal være med tanke på at du har fått normal søvn og tempet som du skal.

Jeg tror faktisk du har hatt eggløsning i går kveld. Har du tatt en EL test i dag for å sjekke om den er negativ igjen?

Utifra grafen vil du nok få notert ggløsning på dag 12 av FF, men er enig med deg. Det stemmer nok ikke. Og jeg selv undersøkte dette litt da jeg hadde fått feil eggløsningsdag av FF, og flere hadde opplevd lignende at FF av å til kan ta feil med en dag eller to iblant. 

Du vet jo med sikkerhet at du har hatt eggløsning, så i dette tilfellet hadde jeg faktisk stolt på eggløsningstestene og hva du faktisk kjenner. Og med tanke på negativ test på dag 12, så virker det merkelig om eggløsning skulle ha hvert da.                         

- M 

@Bærblå

Tuuusen takk ❤️
 Ja jeg holder meg her litt til, iallfall helt til klærne MÅ tas ut da de ellers blir sure hehe!

Ikke sant, jeg orker jo ikke ringe når jeg på en måte vet hva som foregår og heller bare holder ut litt til og ser! Jeg er jo langt fra døende mildt sagt, så dette skal gå bra :)  

Ja jeg lurer også på om de slapp i går. På fredag da jeg var hos Hausken var eggene 19mm, og de vokser jo ca 2 mm i døgnet, så om det var i går/dag er jo eggene faktisk ganske store nå. Rundt 25mm ca. Det er jo ganske stort! 

Håper så jeg blir gravid nå altså! Jeg VET jeg kommer til å bli ekstra skuffet denne måneden om det ikke klaffer! Rett og slett da klokken tikker og IVF puster meg i nakken! Har virkelig bare såååå lyst å få dette til naturlig! 

Jeg har ikke tatt en EL test i dag, rett og slett fordi jeg nå har 4 stykk igjen, som jeg da heller sparer til neste måned dersom jeg skulle trenge det! De er så sykt dyre, men velger å bruke CB sine digitale da det ikke gir rom for tolkning. Smiley eller ikke smiley, enkelt og greit!

Ja det med FF er merkelig altså, men det slår meg jo nå at jeg kanskje har opplevd dette før også? For jeg har jo alltid hatt svake tester så langt ut, altså om jeg nå feks blir gravid da, så er jeg jo 2 dpo kortere enn hva FF sier. Så jeg må nesten følge det isåfall! Litt betryggende og godt å høre at du også opplevde dette! For da er man ikke alene!

Haha kroppene våre er synkroniserte M! Kanskje den ene babyen din egentlig er min? Hahahaha nei nå er humoren som eggene mine, av dårlig kvalitet 😂

Får bare fortsette å tempe og se :) Spennende blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bærblå skrev:

Hehe må innrømme at jeg krysser fingrene for at det blir dobbel lykke på C 😛 Kanskje til og med trippel? 😄 

@Bærblå Rooooolig nå 😂😂😂😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, -C- skrev:

@Førstegangs

Spennende! Vi får sjå! Kan jo være at Letrozolen i seg selv gjør sånn at dette blir mer hormonelt generelt sett!? 

Gynekologen var jo veldig nøye med å si til meg etter hun så de to modne eggene på ultralyd: Når man går på Letrozol er sjansen for tvillinger større, og det øker enda mer med dobbel dose, nå må du LOVE meg at du ikke tar abort på en dersom det blir to stykk, okei? Lover du?

Dette hadde hun vel neppe sagt med mindre hun så disse to modne eggene og reellt mistenkte at her kan det bli tvillinggraviditet? Det betyr jo overhodet ikke at det faktisk blir det, men at sjansen er til stede tenker jeg!

Om jeg fikk tvillinger med den lille dosen jeg fikk, så får du trillinger med din dose 😂Hehe neida.

Jeg blir bare så gira på dine vegne. Det blir utrolig spennende fremover altså!

Jeg hadde faktisk to tilfeller med dobbelt egg som jeg vet om. Tok ultralyd I januar-februar 2019 om jeg ikke husker feil å da hadde jeg også to veldig modne egg og fikk beskjed om at det er mulighet for tvillinger. Men mistet jo den måneden så aner ikke om det var to eller en jeg mistet :( Men da uten medisiner. Så jeg tror kroppen min faktisk har en tendens til å modne/slippe to egg iblant, men med medisinene denne gangen så festet begge seg 🙏 

- M

Endret av Bærblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Bærblå skrev:

Ja jeg hadde det helt likt så i C sitt tilfelle hadde jeg ikke bekymret meg. Det er nok veldig normalt altså.

Men det eneste jeg har begynt å lure på er om det kan være letrozolen?

Jeg hadde egentlig en ubetydelig liten dose letrozol. Jeg fikk halvparten av det C fikk, og det er jo ubetydelig lite nesten, og de fleste gynekologer gir ikke ut denne dosen da det mest sannsynlig ikke gir virkning. Så da burde jeg kanskje ikke hatt disse smertene hvis de kom pågrunn av letrozolen tenker jeg. Så personlig tror jeg det er to egg som slipper og ikke medisinene. Men igjen man vet aldri :vetikke:

Har lest myyyye om Letrozol i dag, og det står overalt at man faktisk SKAL prøve med en dose første gang, så jeg tror det er mer normalt enn å starte med dobbel dose faktisk hmmm! Jeg vet ikke jeg! Er det ingen andre her som har tatt Letrozol? Må jo være noen her som kanskje har opplevd det samme, med både en og dobbel dose? Lagde et innlegg ute i prøvere og ufrivillig barnløse om det, så får se om vi får noe svar der kanskje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bærblå skrev:

Om jeg fikk tvillinger med den lille dosen jeg fikk, så får du trillinger med din dose 😂Hehe neida.

Jeg blir bare så gira på dine vegne. Det blir utrolig spennende fremover altså!

Jeg hadde faktisk to tilfeller med dobbelt egg som jeg vet om. Tok ultralyd I januar-februar 2019 om jeg ikke husker feil å da hadde jeg også to veldig modne egg og fikk beskjed om at det er mulighet for tvillinger. Men mistet jo den måneden så aner ikke om det var to eller en jeg mistet :( Men da uten medisiner. Så jeg tror kroppen min faktisk har en tendens til å modne/slippe to egg iblant, men med medisinene denne gangen så festet begge seg 🙏 

- M

Ja sant! Er du tvilling i stjernetegn også eller? Haha! Nei nå tror jeg at jeg har feber altså, humoren synker og synker her 😛 

Men så spennende og som du sier, det kan jo være at det faktisk var tvillinger den gangen også! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, -C- skrev:

@Bærblå Rooooolig nå 😂😂😂😂😂😂 

😂😂😂

Herregud kan du tenke deg? 3 stk! Jeg bare ler av den tanken for det er helt vilt. Hvordan vogn kjøper man da 😂? Da må man flytte til en villa samt bytte bil å nei for ett styr altså. Men som jeg sa til mannen min i går. Jeg hadde sagt jatakk til både 3-4-5 heheh 😂Ønsket så innmari å bli mamma så hadde sagt ja til alle barn i hele verden. Han sa selvfølgelig "slapp av nå la oss få to først" 😛 

- M

Endret av Bærblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, -C- skrev:

Har lest myyyye om Letrozol i dag, og det står overalt at man faktisk SKAL prøve med en dose første gang, så jeg tror det er mer normalt enn å starte med dobbel dose faktisk hmmm! Jeg vet ikke jeg! Er det ingen andre her som har tatt Letrozol? Må jo være noen her som kanskje har opplevd det samme, med både en og dobbel dose? Lagde et innlegg ute i prøvere og ufrivillig barnløse om det, så får se om vi får noe svar der kanskje :) 

Å? Fikk inntrykk av at 5mg var den vanligste dosen å gi ut. Hmm interessant.

- M

Endret av Bærblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bærblå skrev:

😂😂😂

Herregud kan du tenke deg? 3 stk! Jeg bare ler av den tanken for det er helt vilt. Hvordan vogn kjøper man da 😂? Da må man flytte til en villa samt bytte bil å nei for ett styr altså. Men som jeg sa til mannen min i går. Jeg hadde sagt jatakk til både 3-4-5 heheh 😂Ønsket så innmari å bli mamma så hadde sagt ja til alle barn i hele verden. Han sa selvfølgelig "slapp av nå la oss få to først" 😛 

- M

Hahahhaha jeg klarer ikke å forestille meg det en gang! For å være ærlig er vogn og hus det minste problemet, bare tenk deg når alle gråter, skal ha mat, har gjort på seg, spyr, gulper, slår seg, krangler! Tenk deg tre tenåringsgutter / trillinger som slåss osv? Omg nei jeg klarer meg med en, tar gledelig i mot to, håper at jeg slipper tre 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL1.PNG

EL.PNGUtifra dette, se bildet, hadde jeg smiley på dag 13, ergo da er dag 13 og 14 (idag) mine mest fertile dager! Kan jo umulig ha hatt EL på dag 12 da!!

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, -C- skrev:

Ja sant! Er du tvilling i stjernetegn også eller? Haha! Nei nå tror jeg at jeg har feber altså, humoren synker og synker her 😛 

Men så spennende og som du sier, det kan jo være at det faktisk var tvillinger den gangen også! 😄 

Hahah verken jeg eller mannen er tvillingen så der bomma vi 😂Ja veldig interessant å tenke på at det kan hende jeg har hvert gravid med tvillinger før, men jaja får heller tenke at om jeg ble gravid den gang hadde jeg nok ikke fått disse småtrollene jeg har i magen nå 💙- M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...