Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Endret av Førstegangs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Førstegangs skrev:

Jeg er rimelig sikker på at dersom jeg kjenner dere på ordentlig, så liker jeg dere😍

Søt du er ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Førstegangs skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Ærlig svar? Jeg ligger i 15-20 minutter før jeg løper febrilsk inn på badet mens jeg holder meg på «blomsten» så ingenting skal renne ut! 😂😂😂😂 

Glad jeg ikke har noen speil på veien der, for det synet kan ikke være lekkert! Stakkars samboeren min ha ha! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Førstegangs skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Jeg er vel enig der med @-C-. Jeg ligger faktisk med rompa i været i 10 minutter ca og så ligger jeg litt på siden før jeg kniper igjen alt som går an å knipe for å gå på do 😂 og som C skriver så er faktisk jeg også gla for at vi ikke har noe speil på veien dit 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg er vel enig der med @-C-. Jeg ligger faktisk med rompa i været i 10 minutter ca og så ligger jeg litt på siden før jeg kniper igjen alt som går an å knipe for å gå på do 😂 og som C skriver så er faktisk jeg også gla for at vi ikke har noe speil på veien dit 😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 too funny!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Førstegangs skrev:

Kan se ut som syklusen din stabiliserer seg, og det er jo kjempebra👌🏼😍 Dere får kose dere litt ekstra i helgen, og så krysser jeg fingrene for at det blir full pott💫

Ja, veldig godt! Etter at jeg mistet i SA i desember så tok det 3 mnd å få tilbake mensen og enda 3 mnd der igjen for neste mensen 🙄 Så å få igjen mensen 4 uker etter MAen nå var helt fantastisk 🎉

Allerede kost oss i dag tidlig, men vi er begge på at vi får fortsette noen ganger til 🙈😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Førstegangs skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Stort sett går jeg på do ganske med en gang. Men har begynt å tenke at jeg kanskje skal la det «godgjøre» seg litt lenger, om det er lov å si 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Førstegangs skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Har tidligere vært en av dem som har ligget en stund etter kosen, men har ikke gjort det nå på en stund. Usikker på om det har noe å si, men når man har vært prøver en stund så gjør man det meste som man tror og håper skal hjelpe på 🙈 Er også flere ganger vi i det siste har kost oss i dusjen, så blir ikke det samme da føler jeg å gå å legge meg i 10-20 min rett etterpå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, -C- skrev:

Ærlig svar? Jeg ligger i 15-20 minutter før jeg løper febrilsk inn på badet mens jeg holder meg på «blomsten» så ingenting skal renne ut! 😂😂😂😂 

Glad jeg ikke har noen speil på veien der, for det synet kan ikke være lekkert! Stakkars samboeren min ha ha! 

HAHAHAHA, så gøy! Jeg løper også mens jeg holder hånda på «blomsten»😂 Og så ler samboeren og syns det er kjempegøy at jeg kaver maksimalt for å ikke få svømmerne hans på seng/sofa og gulvet! Det varierer litt hvor lenge jeg orker å ligge i ro, noen ganger er jeg så trett at jeg må gå før jeg sovner. Klarer ikke sovne uten å gå på do etterpå. Spesielt vanskelig synes jeg det er å ligge i ro dersom vi har sex midt på dagen/morgenen, fordi jeg er så utålmodig. Vet ikke om det har noe for seg å ligge der da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg er vel enig der med @-C-. Jeg ligger faktisk med rompa i været i 10 minutter ca og så ligger jeg litt på siden før jeg kniper igjen alt som går an å knipe for å gå på do 😂 og som C skriver så er faktisk jeg også gla for at vi ikke har noe speil på veien dit 😂😂

Dette er så gøy😂 Godt å høre at det ikke bare er meg som ser ut som en tulling etterpå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J1994 skrev:

Ja, veldig godt! Etter at jeg mistet i SA i desember så tok det 3 mnd å få tilbake mensen og enda 3 mnd der igjen for neste mensen 🙄 Så å få igjen mensen 4 uker etter MAen nå var helt fantastisk 🎉

Allerede kost oss i dag tidlig, men vi er begge på at vi får fortsette noen ganger til 🙈😍

Er så glad på dine vegne for at syklusen virker å være på plass! Haha, det er bare å kose seg videre🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J1994 skrev:

Har tidligere vært en av dem som har ligget en stund etter kosen, men har ikke gjort det nå på en stund. Usikker på om det har noe å si, men når man har vært prøver en stund så gjør man det meste som man tror og håper skal hjelpe på 🙈 Er også flere ganger vi i det siste har kost oss i dusjen, så blir ikke det samme da føler jeg å gå å legge meg i 10-20 min rett etterpå 😅

Er også veldig usikker på om det har noe å si, man hører jo begge deler. Jeg la meg faktisk ned i dusjen hos svigers en gang😂 Man gjør altså så mye rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Førstegangs skrev:

Er også veldig usikker på om det har noe å si, man hører jo begge deler. Jeg la meg faktisk ned i dusjen hos svigers en gang😂 Man gjør altså så mye rart!

😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Førstegangs skrev:

 

Kan veldig lite om grafer, satser på at @-C- kan hjelpe deg, kanskje? Jeg har heller ikke enorme mengder eggløsningsslim. Har sett en «klump» (beklagerk) her og der, men det er gjerne tre dager før selve EL. Så jeg tror du kan bli gravid likevel, til tross for at du ikke føler at sekretet er gunstig for spermier. Hvis tempingen skaper mye frustrasjon, så er det kanskje greit å la det ligge en stund og heller bruke EL-tester? Har du regelmessig syklus? Jeg vet bare at jeg selv synes alt som skaper stress og frustrasjon i prøvingen er dritt, så jeg kuttet temping og har også kuttet EL-tester. For å stresse mindre. Sier ikke at det vil funke for deg eller er noe du må gjøre, altså. Hvis du kjenner at det er greit å fortsette så gjør du det! Jeg har regelmessig syklus og derfor funker det kanskje for meg, siden jeg vet sånn ca. når EL er. Håper ting blir bedre snart❤️

Takk for svar ❤️ jeg kuttet ut EL tester fordi det var stressende, temping har vært greit helt til nå som den svinger så sinnsykt.. Har hatt regelmessig syklus helt til forrige syklus, den ble plutselig forsinket. Fikk heftig mens etterpå og nå er det slik som det er nå :( får bare ta tiden til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, -C- skrev:

Jeg tenker at du ikke skal bry deg om EL-slim osv. Jeg har ALDRI hatt det og jeg har blitt gravid 4 ganger! Mistet to ganger da, men - still preggo! Så ikke tenk på det slimet! Spermet finner en vei uansett, tro meg :) 

Når det er sagt kan det jo hende du har hatt EL på onsdag slik jeg leser dette, men vi får bare følge med videre nå og se @Carjo4 ! Det kan være du har hatt EL og som du sier, så lenge du faktisk har sex og gjør det du skal sånn, så får du ikke gjort så mye mer! :) Håper det hjalp litt iallfall?

Tusen takk! Hjelper å høre at flere ikke har EL slim og at det fungerer likevel 😊 ja jeg tenkte også kanskje EL på onsdag, det hadde jo vært typisk når det var eneste dagen vi ikke la inn aksjer 🤭 men heller EL da enn aldri 🤞🏼 får ta tiden til hjelp ja, alt hjelper akkurat nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Førstegangs skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Jeg bruker å løpe med en gang, ligger maks 2 minutter. Først i dag lå jeg 30 min etterpå og så lenge jeg ikke får sikret at EL har vært så kommer jeg til å fortsette 🤭🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Kan jeg spørre om en ting? Når dere er ferdige med sengekosen, blir dere liggende eller går dere på do/dusjer/andre ting med en gang? 

Må legge til at her tenker jeg altså på om dere blir liggende for at spermen skal få ligge i ro i skjeden😅

Jeg hadde tenkt å ligge nede, men ble aldri noe av 🙈 Gikk fint likevel! Svømmerne med mest futt i har allikevel kommet så langt at de ikke faller ut igjen 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nysgjerrig1 skrev:

Jeg hadde tenkt å ligge nede, men ble aldri noe av 🙈 Gikk fint likevel! Svømmerne med mest futt i har allikevel kommet så langt at de ikke faller ut igjen 😁

Godt å høre at det funker å ikke ligge ned også! Man kan bare ta tak i blomsten (for å sitere @-C-) og løpe rett på do😂

Endret av Førstegangs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 13.29, -C- skrev:

@Dovendyr1 Neeeei overhodet ikke! Det føles ikke som en evighet faktisk! Jeg føler nå som vi tester Letrozol at det er 3 mnd og det er helt topp! Da prøver vi NOE annet enn å gå på IVF, hvilket for meg føles bra! 

Du hørtes overhodet ikke teit ut, sånn tenkte ikke jeg i det heeele tatt 😄 
Jaaaa la oss håpe det for oss begge! Hadde vært SÅ kos!!!

Bra du ser positivt på å prøve i 3 mnd med letrozol :) 

På 8.11.2019 den 14.23, Førstegangs skrev:

Om jeg gjør! Puppene blir såre, humøret er på bånn og samboeren får gjennomgå. Mine tips er å prøve å tenke gjennom årsaken til at humøret er dårlig. Ofte glemmer jeg at det er PMS, synes det hjelper litt å vite at det er det. Jeg sier i fra til samboer at jeg har PMS og da bruker han som regel å være forståelsesfull. Men man kan selvfølgelig ikke gå rundt og være en heks, man må prøve å ta seg sammen😅 Paracet hjelper mot smerter for min del! Det samme gjør det å spise god og næringsrik mat, drikke mye vann og å sove litt ekstra. Håper det går bra med deg❤️

Huff, så slitsomt med PMS da! Men litt godt å høre at flere sliter med det samme.. Enig! Det er ingen unnskyldning for å kunne oppføre seg som en heks :P 

 

Haha, ble så mange nye sider å lese seg opp her siden sist jeg var innom (og det er ikke så lenge i mellom) at jeg vet ikke om jeg får med meg alt, håper ikke jeg ignorerer noen. Det er iallefall ikke med vilje :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens graf, 4dpo. En ekstrem stigning haha. Sov litt dårlig, våknet opp et par ganger, men tror dere det har mye å si for resultatet? Sov godt når alarmen ringte, så hadde jo falt i skikkelig søvn igjen virket det som. PMSn er ikke like ille psykisk nå, men magen er så oppblåst at jeg allerede ser gravid ut :fnise:

b_Gvbu5g.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...