Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Done🤩👌🏼 En riktig strålende helg til deg også!!! Spent på hvilke bilder alle ender opp med nå😂

Jeg digger bildet ditt 😂😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Har tenkt tanken mere som en gang, men litt skummelt å tenke på 🙈 for hva om man ikke liker hverandre utenom da? 😳😱 

Jeg tenker at det ikke er mulig, for her inne liker jeg alle så godt 😂 

Men ja, tanken har streifet meg mer enn en gang 😝

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Førstegangs skrev:

Oi, 8 timer på fly som gravid! Sprekt😅 Håper turen gikk greit for deg. Og at omgangssyken har gitt seg og at du slipper unna uten å bli smittet! Godt å høre at det står bra til med deg og lille i magen💛

Det gikk fint! Bekkenet er dødt og jeg er dødstrøtt, men flyturen var ikke så ille. Bortsett på baby som var helt baluba 😂 

Takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, -C- skrev:

Huffda, det hørtes tøft ut🙈 men nå er du forhåpentligvis fremme, alle er friske og raske og livet stråler! 😂 det er jo fredag!! Neida - jeg håper det går bra☺️ Kos å se deg her inne innimellom🥰

Ja, jeg liker å følge med på hvordan det går. 

Det er rart med det, for selv om jeg ikke kjenner noen så bryr jeg meg jo oppriktig om hva den enkelte går gjennom. Man får jo et godt samhold og en type vennskap som er verdt en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, -C- skrev:

Hei alle sammen, da har jeg vært på kontroll!

Det gikk kjempebra, gynekologen kunne finne to kjempe modne egg, eller follikler da. De var på henholdsvis 19 og 18 mm. Slimhinnen var kjempefin, og hun sa faktisk at det var synd hun ikke hadde en student her i dag fordi dette ville vært et godt eksempel på et eksemplarisk utfall av hvordan Letrozol fungerer når deg går helt optimalt.
 

Jeg fikk så beskjed om at hun ikke ville sette eggløsningsprøyte på meg (Otrivelle), da alt ser så utrolig bra ut. Hun mente at det kan gjøre mer skade enn om vi lar være, når alt er så fint!

I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg må være klar over, at risken for tvillinger i dette tilfellet er ganske stor. Hun sa også til meg: hvis det blir tvillinger, må du love meg at du ikke tar abort på den ene.
 

Jeg lovte henne selvfølgelig det. Det ville keg aldri ha gjort!!

Så da har jeg akkurat vært på apoteket, og hentet meg ut tre forskjellige medikamenter jeg nå skal ta frem til en graviditet enten er påvist eller ikke.
 

Det som var så fint i dag var at gynekologen på Hausken var veldig positiv og mente at dette vil gå før eller siden uansett. Hun mener vi har avsolutt alt forutsetning for at dette skal gå fint! Jeg skjønner at man aldri kan garantere noe slikt uansett, og jeg har jo tross alt mistet to ganger, men det var allikevel godt for meg å høre😄

Blir veldig spennende nå!

Hun fikk se grafene mine og ble veldig imponert over at jeg har holdt ut og ta tempen over så lang tid. Hun sa at jeg jo kan ta eggløsningtester om jeg orker, men at med grafene kjenner hun jo at jeg kanskje ikke trenger det😊

Da er dere oppdatert! Nå gleder jeg meg til å følge med fremover😃😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Grattis! Og så to fine egg! Herregud, tenk om det blir to denne mnd 😀

Nei, når man har vært gjennom så mye, tar man det man får. 

 

Liten sidenote som egentlig ikke har noe med denne å gjøre, jeg bare syns det var helt fantastisk og så passer det inn med temaet tvillinger: på ferien var jeg så heldig å få lov til å være med på ultralyd. Det vi ikke visste, var at mor var gravid med TRILLINGER😂🙈 

Herregud for et sjokk for hun.. Men for en opplevelse. Tre små knøttiser som lå så godt ved hverandre. Det er jo fantastisk. Helt sykt å tenke på at hvis man har litt flaks og forholdene ligger til rette for det, så kan vi gro babyer. 

Sykt.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-C-fantastisk med to fine egg!! Jeg tenker at to babyer er bedre enn ingen😍 da har jeg fått ordnet profilbilde jeg også, bra initiativ 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, -C- skrev:

Om jeg ikke liker dere i virkeligheten og jeg vet hvem dere er - kan jeg tydelig ikke kjenne dere godt, for her inne liker jeg dere alle og enhver❤️😊

Helt sant ❤️ jeg synest det er en fin gjeng her inne ❤️ 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, grønnkål skrev:

Åå, det er så vilt å tenke på! Kommer på det flere ganger om dagen, sånn som at jeg ikke kan drikke vin(og det på flere måneder😂) eller hva jeg bør eller ikke kan spise. Og tenk at ingen vet det, unntatt alle dere og mannen da 😅 Men som kolleger, venner og familie. Gleder meg til å endelig kunne si noe. 

Puh, mye å tenke på, men likevel er det så gøy! 

Hvordan går det med deg nå? Har du kommet forbi IKM? Jeg testet "ordentlig" positivt i dag, med digital test, men er bare 10 DPO. Dermed er jeg jo gravid, men jeg tenker jeg skal komme meg forbi IKM før jeg begynner å tenke på legetimer o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kassiopeia8 skrev:

Hvordan går det med deg nå? Har du kommet forbi IKM? Jeg testet "ordentlig" positivt i dag, med digital test, men er bare 10 DPO. Dermed er jeg jo gravid, men jeg tenker jeg skal komme meg forbi IKM før jeg begynner å tenke på legetimer o.s.v.

Gratulerer med positiv test! Når er IKM? Og tok du med ukeindikator? 

Dagen jeg testet positivt var IKM, 12 DPO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, grønnkål skrev:

Gratulerer med positiv test! Når er IKM? Og tok du med ukeindikator? 

Dagen jeg testet positivt var IKM, 12 DPO. 

Takk! IKM er på onsdag, jeg er 10 DPO i dag. Ukeindikator viste 1-2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fiva skrev:

Så kjedelig 😔 Da håper jeg virkelig at det går snart! Spennende å se om tiltakene funker 😊 

Ja, det kan virke sånn! Tok denne testen nå nettopp, og det er en vesentlig sterkere strek enn jeg har fått tidligere. Ikke heelt positiv, men ser allikevel lovende ut. Men man skal vel ikke «tolke» eggløsningstester på en sånn måte? Jeg er helt ny på dette 🤷🏻‍♀️ 
 

7FCB8A5D-1193-4D55-9D52-A19624B03FA6.jpeg

Denne ser jo kjempebra ut 😄 Spennende spennende @Fiva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sinsiew skrev:

Ja, jeg liker å følge med på hvordan det går. 

Det er rart med det, for selv om jeg ikke kjenner noen så bryr jeg meg jo oppriktig om hva den enkelte går gjennom. Man får jo et godt samhold og en type vennskap som er verdt en del. 

Det er iallfall kjempekoselig at du er her, og jeg er helt enig! Man får virkelig et helt spesielt type vennskap her inne ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sinsiew skrev:

Grattis! Og så to fine egg! Herregud, tenk om det blir to denne mnd 😀

Nei, når man har vært gjennom så mye, tar man det man får. 

 

Liten sidenote som egentlig ikke har noe med denne å gjøre, jeg bare syns det var helt fantastisk og så passer det inn med temaet tvillinger: på ferien var jeg så heldig å få lov til å være med på ultralyd. Det vi ikke visste, var at mor var gravid med TRILLINGER😂🙈 

Herregud for et sjokk for hun.. Men for en opplevelse. Tre små knøttiser som lå så godt ved hverandre. Det er jo fantastisk. Helt sykt å tenke på at hvis man har litt flaks og forholdene ligger til rette for det, så kan vi gro babyer. 

Sykt.. 

 

@Sinsiew Takk 😄 Haha ja tenk deg det! Jeg klarer ikke se for meg det, at det skal bli to! Man vet aldri, men bare en feeling! Men ja - jeg tar det jeg får!

Ååååh herlighet så utrolig moro å få oppleve! Nær venninne? Klarer ikke en gang å sette meg inn i situasjonen! Tenk å ligge der å få vite det! HELT sprøtt at vi kvinner kan bære frem hele tre stykk ja! Var denne mammaen disponert for det i slekt? Eller Letrozol?

Sykt er ordet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Carjo4 skrev:

@-C-fantastisk med to fine egg!! Jeg tenker at to babyer er bedre enn ingen😍 da har jeg fått ordnet profilbilde jeg også, bra initiativ 😀

Heeeei @Carjo4 Så fint bilde! Så koselig at så mange har ordnet seg profilbilder! Stas :) 

Hihi ja helt enig, det blir veldig spennende dette! Men som jeg skrev til Sinsiew over, jeg tror ikke det skjer! Vi får bare vente å se! Hvordan er det med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, -C- skrev:

Det har jeg faktisk tenkt på maaaange ganger! Spesielt når jeg legger ut bilder osv. Med bakgrunner ol. Haha!

Oi, det har jeg faktisk ikke tenkt på når jeg legger ut bilder😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fiva skrev:

Nei, det er ikke det! Nå sovnet jeg «uheldigvis» på sofaen, så da har jeg neesten holdt meg fire timer 😂 

Jeg er på cd14 i pp3 nå! Som nevnt så skal jeg ha eggløsning på søndag, i følge flo-appen, men har ikke testet etter den tidligere så vet ikke sikkert.

Hadde en kjemisk forrige måned, så nå er både meg og samboer enda mer giret på at det skal klaffe 🤞🏼 Vi har altså ikke prøvd så lenge, men tålmodighet er visst litt vanskelig selv om! 

Så bra at du fikk holdt deg i fire timer! Å ta en lur eller være opptatt med noe er god avledning fra å aktivt holde seg👌🏼

Tålmodighet er alltid vanskelig😂 PP6 her, er så utålmodig at jeg nesten blir flau! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Har tenkt tanken mere som en gang, men litt skummelt å tenke på 🙈 for hva om man ikke liker hverandre utenom da? 😳😱 

Jeg er rimelig sikker på at dersom jeg kjenner dere på ordentlig, så liker jeg dere😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...