JojoMoyes Skrevet 5 timer siden #25461 Skrevet 5 timer siden MiniMjau skrev (15 minutter siden): har hun trent styrke og intervaller UTEN å poste det på instagram?? 🤔 Lite imponerende de styrkeøktene hennes gitt. Etter så mange år skulle man trodd hun var mer trent og brukte tyngre vekter. Alt er vist stykkevis og delt eller halvgjort med henne. Og hårtips tar jeg overhode ikke fra den kanten. Men kan gi henne et! Håret ditt trenger ikke tørkes enda mer ut med tørrsjampo det trenger fukt som i hårkur en god olje osv ikke de som vanlig enkle løsningene du velger i alle settinger!! 5
Haremor Skrevet 5 timer siden #25462 Skrevet 5 timer siden JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Lite imponerende de styrkeøktene hennes gitt. Etter så mange år skulle man trodd hun var mer trent og brukte tyngre vekter. Alt er vist stykkevis og delt eller halvgjort med henne. Og hårtips tar jeg overhode ikke fra den kanten. Men kan gi henne et! Håret ditt trenger ikke tørkes enda mer ut med tørrsjampo det trenger fukt som i hårkur en god olje osv ikke de som vanlig enkle løsningene du velger i alle settinger!! Det er nesten imponerende å være så dårlig trent etter så mange år med trening. Og i tillegg være en pt og jobbet som det. Og håret hennes er virkelig helt krise. Frisørmammaen hennes burde komme med noen tips. 3 3
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #25463 Skrevet 3 timer siden Haremor skrev (1 time siden): Det er nesten imponerende å være så dårlig trent etter så mange år med trening. Og i tillegg være en pt og jobbet som det. Og håret hennes er virkelig helt krise. Frisørmammaen hennes burde komme med noen tips. Imponerende at hun ikke har gitt opp med så dårlige resultater! De eneste resultater jeg kan se er at vekten minsker men ser ikke en muskel noe sted på kroppen og løpingen ser like amatørmessig ut ! Vekten skal jeg ikke diskutere flere ganger men naturlig Nope trukke det gitt.. 1 1
cerruti Skrevet 3 timer siden #25464 Skrevet 3 timer siden Haremor skrev (1 time siden): Det er nesten imponerende å være så dårlig trent etter så mange år med trening. Og i tillegg være en pt og jobbet som det. Og håret hennes er virkelig helt krise. Frisørmammaen hennes burde komme med noen tips. JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Imponerende at hun ikke har gitt opp med så dårlige resultater! De eneste resultater jeg kan se er at vekten minsker men ser ikke en muskel noe sted på kroppen og løpingen ser like amatørmessig ut ! Vekten skal jeg ikke diskutere flere ganger men naturlig Nope trukke det gitt.. Sist hun gikk ned, så vi jo slankesprøyten. Garantert at det er det nå og. Går også utover hår. 2 3
arnoyb Skrevet 3 timer siden #25465 Skrevet 3 timer siden At ei voksen dame ikke vet at tørrshampo skal i hele hodebunn, spesielt siden hun sier hun bruker det regelmessig, er veldig rart for meg 🙄 Virker også som at det som gjør henne lykkelig er ikke å bli sterkere, men at vekta går nedover. Når man går mye ned i vekt i godt voksen alder er muskulatur så viktig! Med små barn hadde kanskje aktivitet med dem samt styrketrening vært smart så får man både bedre utholdenhet å forebygger beinskjørhet. Bare min mening 🤷♀️ 3
Haremor Skrevet 3 timer siden #25466 Skrevet 3 timer siden arnoyb skrev (2 minutter siden): At ei voksen dame ikke vet at tørrshampo skal i hele hodebunn, spesielt siden hun sier hun bruker det regelmessig, er veldig rart for meg 🙄 Virker også som at det som gjør henne lykkelig er ikke å bli sterkere, men at vekta går nedover. Når man går mye ned i vekt i godt voksen alder er muskulatur så viktig! Med små barn hadde kanskje aktivitet med dem samt styrketrening vært smart så får man både bedre utholdenhet å forebygger beinskjørhet. Bare min mening 🤷♀️ Og styrketrening for den dårlige kroppsholdningen hennes. Ser ut som en saccosekk med to bein. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå