cerruti Skrevet 11 timer siden #25521 Skrevet 11 timer siden Haremor skrev (21 minutter siden): Det er ikke størrelsene på klærne som er problemet HD. Det er hodet ditt. Den kjolen var ikke for stor. Romslige ermer, men det skal det nok være, for du har ikke akkurat tynne armer heller. Og den hånda hennes oppi munnen hele tiden når hun snakker er så irriterende. Og den gjøre-seg-til stemma. Det oser jo av hele henne at hun trives så godt m å få fram at kjolen er for stor og at hun liker å vise seg fram. 5 3
irevin Skrevet 11 timer siden #25522 Skrevet 11 timer siden Haremor skrev (25 minutter siden): Det er ikke størrelsene på klærne som er problemet HD. Det er hodet ditt. Den kjolen var ikke for stor. Romslige ermer, men det skal det nok være, for du har ikke akkurat tynne armer heller. Og den hånda hennes oppi munnen hele tiden når hun snakker er så irriterende. Og den gjøre-seg-til stemma. Den kjolen var IKKE for stor. Den passet perfekt! 3
Lileep Skrevet 10 timer siden #25523 Skrevet 10 timer siden (endret) irevin skrev (45 minutter siden): Den kjolen var IKKE for stor. Den passet perfekt! Den var kjempefin på henne og som du sier : passer perfekt! Utrolig synd at hun selv ikke ser det.. bekrefter jo bare at hun har et helt feil syn på kroppen sin, eller bare vanskelig å innse at rett størrelse er 44/46 og ikke mindre som hun selv tror. Endret 10 timer siden av Lileep 4 2
hubbabubba00 Skrevet 3 timer siden #25524 Skrevet 3 timer siden Den siste reelen.. 'Du er heldig som har så mye tid å trene' Der kunne hun bare lagt inn noen filmer av mannen sin på slutten istedet. 1 3
Haremor Skrevet 3 timer siden #25525 Skrevet 3 timer siden hubbabubba00 skrev (4 minutter siden): Den siste reelen.. 'Du er heldig som har så mye tid å trene' Der kunne hun bare lagt inn noen filmer av mannen sin på slutten istedet. Ingen som har så mye tid til å trene som henne. 1 3
irevin Skrevet 3 timer siden #25526 Skrevet 3 timer siden Haremor skrev (17 minutter siden): Ingen som har så mye tid til å trene som henne. Enig. Hun har jo en helt annen hverdag en det hun gir inntrykk av. Når hun sier gjentatte ganger at hun er karrierekvinne; med full jobb, SOME, og tre barn under 6 år osv.. så tenker jeg I MITT HODE siden hun jobber i Oslo; leverer i barnehage før jobb (event mannen), reise til Oslo., være på jobb til 0800. Jobbe til 1600, deretter retur for hente i barnehage, hjem, middag., eventuelle aktivitet med mini, some, og eventuelt trening. Men hun virker ikke akkurat til å ha en fulltidsjobb selv om hun sikkert har mulighet for hjemmekontor. Fremstår heller at hun jobber svært lite, mannen tar i hovedsak seg av unger, hus og hjem, slik at hun har MYE TID TIL Å TRENE ift det som er normalen…Artig dame… 3 4
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #25527 Skrevet 2 timer siden irevin skrev (2 minutter siden): Enig. Hun har jo en helt annen hverdag en det hun gir inntrykk av. Når hun sier gjentatte ganger at hun er karrierekvinne; med full jobb, SOME, og tre barn under 6 år osv.. så tenker jeg I MITT HODE siden hun jobber i Oslo; leverer i barnehage før jobb (event mannen), reise til Oslo., være på jobb til 0800. Jobbe til 1600, deretter retur for hente i barnehage, hjem, middag., eventuelle aktivitet med mini, some, og eventuelt trening. Men hun virker ikke akkurat til å ha en fulltidsjobb selv om hun sikkert har mulighet for hjemmekontor. Fremstår heller at hun jobber svært lite, mannen tar i hovedsak seg av unger, hus og hjem, slik at hun har MYE TID TIL Å TRENE ift det som er normalen…Artig dame… Egentlig helt utrolig at hun gidder å poste så mye! Meget lite engasjement på alle hennes some ser jeg 🤷🏼♀️Skjønner jo det altså, alt er jo enten repost og oversatt/selvskryt om vektnedgang/null progresjon på alle treningsfronter osv osv. BORING kanskje jeg skulle gitt henne tips om å bruke litt tid på det tørre tragiske håret istedenfor? Da blir jeg jo blokka og slipper å irritere meg mer 😉 3 1
irevin Skrevet 2 timer siden #25528 Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Egentlig helt utrolig at hun gidder å poste så mye! Meget lite engasjement på alle hennes some ser jeg 🤷🏼♀️Skjønner jo det altså, alt er jo enten repost og oversatt/selvskryt om vektnedgang/null progresjon på alle treningsfronter osv osv. BORING kanskje jeg skulle gitt henne tips om å bruke litt tid på det tørre tragiske håret istedenfor? Da blir jeg jo blokka og slipper å irritere meg mer 😉 Artig at hun selger program for de som er i tidsklemma. Hun vet jo ikke hva tidsklemme er….Mest skremmende at hun mener selv hun befinner seg i en tidsklemme. Hun er ikke i nærheten en gang. 3 2
MiniMjau Skrevet 2 timer siden #25529 Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (9 minutter siden): Egentlig helt utrolig at hun gidder å poste så mye! Meget lite engasjement på alle hennes some ser jeg 🤷🏼♀️Skjønner jo det altså, alt er jo enten repost og oversatt/selvskryt om vektnedgang/null progresjon på alle treningsfronter osv osv. BORING kanskje jeg skulle gitt henne tips om å bruke litt tid på det tørre tragiske håret istedenfor? Da blir jeg jo blokka og slipper å irritere meg mer 😉 Twnk om hun kunne poste et eller annet treningsrelatert som viste kunnskap eller fremgang? Ikke vet en hva en betaler for i disse programmene, og hun klarer jo ikke skape framgang for seg selv engang. Løping har hun null kompetanse på (når løpeprogrammet hennes sier "løp i sone 1 på en bestemt fart "...så er det noe hun ikke helt har skjønt. 4
Lileep Skrevet 2 timer siden #25530 Skrevet 2 timer siden For en ræva teknikk på sled pull hun har. Helt utrolig at en pt kan fronte en så elendig utførelse av øvelsen 🫣 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå