JojoMoyes Skrevet i går, 11:47 #25541 Skrevet i går, 11:47 Lileep skrev (23 minutter siden): Jeg kommer aldri til å forstå hva poenget er med å ta bilde i et speil i en butikk, for så legge det ut på alle SoMe kanaler. Eneste jeg får ut av det er: for en selvdiggende person.. og teksten med ungene vokser fortsatt? Ser da vitterlig ikke ut som en barnebutikk 🤦🏼♀️ 1 1
irevin Skrevet 23 timer siden #25542 Skrevet 23 timer siden Lileep skrev (5 timer siden): Jeg kommer aldri til å forstå hva poenget er med å ta bilde i et speil i en butikk, for så legge det ut på alle SoMe kanaler. Eneste jeg får ut av det er: for en selvdiggende person.. Enig. Jeg får ut av det at «jeg syns jeg er pen og liker det jeg ser». Og det er veldig bra! Men å dele det blir så teit. Gjelder ALLE influensere. Og teksten med at ungene vokser, ble «tilfeldig» IKKE lagt over magen/kroppsdeler denne gangen. Viktig for HD å få med hele figuren🙈🙈Men hvor er jeansene hun reklamerer for? 1 5
irevin Skrevet 20 timer siden #25543 Skrevet 20 timer siden Siste innlegg, så kan jeg ikke forstå hvorfor hun ikke mottar hjelp lenger. Hun linker siste «side» til Hverdagsterk. Skal det ikke da merkes med reklame? 3 1
MiniMjau Skrevet 20 timer siden #25544 Skrevet 20 timer siden irevin skrev (21 minutter siden): Siste innlegg, så kan jeg ikke forstå hvorfor hun ikke mottar hjelp lenger. Hun linker siste «side» til Hverdagsterk. Skal det ikke da merkes med reklame? I aller høyeste grad skal det merkes. 3 1
Orillsen7 Skrevet 18 timer siden #25545 Skrevet 18 timer siden Jeg har ikke fulgt med på HD på ganske lenge nå, men fikk henne opp på insta i dag og så historien hennes. Litt kleint å se at hun tar slike speilbilder av seg selv- men- har ikke hun blitt veldig slank? 1
Lileep Skrevet 18 timer siden #25546 Skrevet 18 timer siden Orillsen7 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke fulgt med på HD på ganske lenge nå, men fikk henne opp på insta i dag og så historien hennes. Litt kleint å se at hun tar slike speilbilder av seg selv- men- har ikke hun blitt veldig slank? Hun har gått ned en del i vekt ja, men fortsatt poserer hun seg ugjenkjennelig. Se på videoene så får du et mer reelt inntrykk. 1 6
hubbabubba00 Skrevet 17 timer siden #25547 Skrevet 17 timer siden Den praten om mental helse er fin den.. om hun hadde droppet å dra inn hverdagssterk. 2 3
MiniMjau Skrevet 11 timer siden #25548 Skrevet 11 timer siden hubbabubba00 skrev (5 timer siden): Den praten om mental helse er fin den.. om hun hadde droppet å dra inn hverdagssterk. Må vel være lov å slå mynt på verdensdagen for psykisk helse ? Slenge inn ei lita umerket reklame for sitt eget opplegg ...? Er ikke det lov det nå da? 😂🏳🏳🏳 2 5
Haremor Skrevet 10 timer siden #25549 Skrevet 10 timer siden Orillsen7 skrev (8 timer siden): Jeg har ikke fulgt med på HD på ganske lenge nå, men fikk henne opp på insta i dag og så historien hennes. Litt kleint å se at hun tar slike speilbilder av seg selv- men- har ikke hun blitt veldig slank? Gått ned mye, men fortsatt overvektig. God til å posere 3
Kvinne30 Skrevet 9 timer siden #25550 Skrevet 9 timer siden Lileep skrev (På 7.10.2026 den 11.41): Jeg tror ikke hun vet hvor langt det faktisk er å løpe halvmaraton. Hvor langt det faktisk er å bevege seg 21km når det lengste hun har "jogga" til nå er 10km, men som oftes er det 3-5km. Det er kjempestor forskjell bare å gå en tur på 10km vs 21km. Skal holde kroppen gående i mange kilometer. Hun har aldri noen gang lagt ut på en langtur, hverken gående eller joggende. Da er det rimelig spesielt å melde seg på halvmaraton med kun et år å trene seg opp. Hun har for dårlig tid, og det kommer nesten garantert til å oppstå skader fordi kroppen hennes er absolutt ikke vant til å holdes i gang i greit tempo 21km Enig. Jeg er ingen rask løper, men jeg jogger mye. Har brukt ganske lang tid på å venne kroppen til å tåle en 10 km. Så ble neste skritt, 15 km. Så- steppet fra 15- til 21,1 er stort. Det er etter 15 km en virkelig kjenner det. I alle fall gjelder det meg. Da må jeg løpe på ren vilje- og overse vonder både her og der. Jeg løper 5 km på under 30 min, 10 km på ca timen, men som sagt, steppet fra 10/15-21,1 - ja da går pace betraktelig ned, for min del i alle fall. En må være veldig forsiktig med tanke på skalder, så håper HD ikke ødelegger kne, hofte mm, bare for å være med på en trend. Jeg ville nok ha startet med å forbedre min 10 km, var jeg henne. 1 2
cerruti Skrevet 7 timer siden #25551 Skrevet 7 timer siden Orillsen7 skrev (10 timer siden): Jeg har ikke fulgt med på HD på ganske lenge nå, men fikk henne opp på insta i dag og så historien hennes. Litt kleint å se at hun tar slike speilbilder av seg selv- men- har ikke hun blitt veldig slank? Derfor er det myyye før etter bilder og indirekte snakk om vektnedgang. Hun brukte slankesprøyte før siste graviditet, så har trolig startet opp igjen etter amming. 2 2
Lileep Skrevet 7 timer siden #25552 Skrevet 7 timer siden Kvinne30 skrev (1 time siden): Enig. Jeg er ingen rask løper, men jeg jogger mye. Har brukt ganske lang tid på å venne kroppen til å tåle en 10 km. Så ble neste skritt, 15 km. Så- steppet fra 15- til 21,1 er stort. Det er etter 15 km en virkelig kjenner det. I alle fall gjelder det meg. Da må jeg løpe på ren vilje- og overse vonder både her og der. Jeg løper 5 km på under 30 min, 10 km på ca timen, men som sagt, steppet fra 10/15-21,1 - ja da går pace betraktelig ned, for min del i alle fall. En må være veldig forsiktig med tanke på skalder, så håper HD ikke ødelegger kne, hofte mm, bare for å være med på en trend. Jeg ville nok ha startet med å forbedre min 10 km, var jeg henne. Jeg ser at Drammen halvmaraton har timecap på 3 timer.. hun har virkelig en lang vei å gå når hun per idag ( siste løpeøkt) kan vise at hun ikke klare 5 km på en time engang. Hvordan i allverden skal hun klare 21.1km på 3 timer? Det nytter jo ikke å ha holdningen: "jeg skal klare å gjennomføre" , nettopp fordi løpet har maxtid på 3 timer. Da kan man ikke gå/gogge løypa. Man må faktisk ha et mye høyere tempo enn hva hun noen gang har jogger dette siste året hun har fokusert så mye på løping. Er hun klar over maxtiden? Det må jo være sinnsykt flaut for henne å måtte bli stoppa i løpet fordi tiden er ute. Med det tempoet hun er så strålende fornøyd med, fordi hun løper i sone 2, så vil det ta 4.5 time å gjennomføre 21.1 km... 4
irevin Skrevet 5 timer siden #25554 Skrevet 5 timer siden Haremor skrev (27 minutter siden): Hvor langt skal hun løpe i dag? 5 km 1
Lileep Skrevet 3 timer siden #25555 Skrevet 3 timer siden (endret) irevin skrev (1 time siden): 5 km Og målet er å løpe på 45 min. 45 min på 5km tilsvarer nivået til en nybegynner/utrent person. Bekrefter jo atter en gang at treningen hun driver med gir null progresjon. edit: ser hun skal legge seg i gruppa med pace 8.30, forrige uke "jogga" hun med pace 12.0... hun har virkelig tro på seg selv, selv om alle beviser tyder på at hun har ikke sjans til å ligge jevnt med pace på 8.30.. 🫣 Endret 3 timer siden av Lileep 2 1
Kvinne30 Skrevet 3 timer siden #25556 Skrevet 3 timer siden Lileep skrev (4 timer siden): Jeg ser at Drammen halvmaraton har timecap på 3 timer.. hun har virkelig en lang vei å gå når hun per idag ( siste løpeøkt) kan vise at hun ikke klare 5 km på en time engang. Hvordan i allverden skal hun klare 21.1km på 3 timer? Det nytter jo ikke å ha holdningen: "jeg skal klare å gjennomføre" , nettopp fordi løpet har maxtid på 3 timer. Da kan man ikke gå/gogge løypa. Man må faktisk ha et mye høyere tempo enn hva hun noen gang har jogger dette siste året hun har fokusert så mye på løping. Er hun klar over maxtiden? Det må jo være sinnsykt flaut for henne å måtte bli stoppa i løpet fordi tiden er ute. Med det tempoet hun er så strålende fornøyd med, fordi hun løper i sone 2, så vil det ta 4.5 time å gjennomføre 21.1 km... Spørs om hun ikke helt har tenkt over sperretiden nei. Jeg heier vanligvis på alle som løper! Også Helene. Men her blir jeg litt bekymret, over at hun kanskje satser litt hardt. Da tenker jeg på belastningskader som jeg skrev tidligere. Jeg sier jo ikke jeg er noen fasit, men løper som sagt 5 km under 30 min, 10 km på ca timen, litt over. 21,1 km- der er rekorden 2 timer og 35 min. Så en halvmaraton er tøff. Synes nå jeg i alle fall😅 Gjentar meg selv her nå- men hun burde heller ha satset på å forbedret tiden på kortere distanser. 1
Lileep Skrevet 3 timer siden #25557 Skrevet 3 timer siden Kvinne30 skrev (9 minutter siden): Spørs om hun ikke helt har tenkt over sperretiden nei. Jeg heier vanligvis på alle som løper! Også Helene. Men her blir jeg litt bekymret, over at hun kanskje satser litt hardt. Da tenker jeg på belastningskader som jeg skrev tidligere. Jeg sier jo ikke jeg er noen fasit, men løper som sagt 5 km under 30 min, 10 km på ca timen, litt over. 21,1 km- der er rekorden 2 timer og 35 min. Så en halvmaraton er tøff. Synes nå jeg i alle fall😅 Gjentar meg selv her nå- men hun burde heller ha satset på å forbedret tiden på kortere distanser. Helt enig med deg! Heier også på HD, og håper hun lykkes med løping på sikt. Men per nå så har hun et feil bilde på progresjon og helt feil mål i mine øyne. Hadde vel vært mye kjekkere å øve på 5km, noe som er overkommelig slik kondisjonen hennes er i dag. Og nå nye tider på 5km, og så gå over på 6,7,8,9 og 10.. Er jo ingen som går fra å såvidt klare å løpe 5 km sammenhengende i et tempo som er saktere enn rask gange, til å løpe 21,1 på under 3 timer. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå