Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (2 minutter siden):

Ingen legger opp til slike stygge kommentarer, nå får dere gi dere. Vær bedre mennesker, å diskuter saklig. 

Nå snakker jeg generelt, men er helt enig i at slike kommentarer er unødvendig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må gjerne melde seg på Drammen halvmaraton. Lykke til med å få tid til trening og holde seg skadefri. Går fort til april. Hun kommer til å bruke godt over 3 timer. Hun har ikke grunnlag for annet

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Bodyshaming kan vi vel holde oss for gode til eller? Så unødvendig å komme med nedlatende beskrivelse av noens kropp. 

Så enig. Nå er det veldig mye nedlatende oppgulp her, stort sett bare latterliggjøring. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
irevin skrev (48 minutter siden):

Hun må gjerne melde seg på Drammen halvmaraton. Lykke til med å få tid til trening og holde seg skadefri. Går fort til april. Hun kommer til å bruke godt over 3 timer. Hun har ikke grunnlag for annet

Er ikke den i september? 🤔

Skrevet
Fnug skrev (4 minutter siden):

Jo, så hun har litt under ett år å trene seg opp. Men med så liten fremgang på det året hun snart har holdt på med joggingen sin, så kommer hun til å slite med å fullføre innen tidsfristen  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosasko skrev (23 timer siden):

Hvorfor ikke gå på fjellet? Det forbrenner godt ! Jeg la fra meg 40 kg der 

For å være fair er det dårlig med fjell i Østfold 🤭

Men ja, hun kunne med fordel brukt naturen mye mer, og særlig tvillingvogna på slep ville hjulpet. Men det er ikke "egentid" 🫠

• Nyttig 4
Skrevet
Fnug skrev (36 minutter siden):

Ja, det stemmer. Jeg tok feil😉Likevel er det meget kort tid i underkant av ett år om hun skal holde på med det utstrukturerte «eget opplegg».

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miranda16 skrev (3 timer siden):

Hun legger opp til det selv,  når nesten hele IG kontoen hennes handler om kropp. 

Nei, det gjør hun ikke. Hun legger ikke opp til å bli kommentert stygt om kroppen sin selv om hun viser den frem.

Skrevet
Armarillo skrev (19 minutter siden):

Nei, det gjør hun ikke. Hun legger ikke opp til å bli kommentert stygt om kroppen sin selv om hun viser den frem.

Er enig at man ikke trenger å kommentere kroppen hennes,  men hun redigerer den i alle retninger, og klart det fort blir et tema når kart og terreng ikke stemmer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...