Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flaks at hun kunne skylde på ungen for å måtte gå 3 km og ikke «løpe» som hun pleier da🤭

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haremor skrev (24 minutter siden):

Flaks at hun kunne skylde på ungen for å måtte gå 3 km og ikke «løpe» som hun pleier da🤭

Antar at hun gjennomførte den 3 km fortere med barn….hun løper saktere enn det folk går. Uansett; ungen sinket  nok ikke

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (31 minutter siden):

Antar at hun gjennomførte den 3 km fortere med barn….hun løper saktere enn det folk går. Uansett; ungen sinket  nok ikke

Det tror jeg også. Tipper hun er sur resten av dagen for at hun ikke fikk egentid på «løpinga» si. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Barn på 1 år står jo ikke opp med feil bein. Nå må hun seriøst slutte å kun snakke negativt om barna. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg lar meg IKKE imponere, hun som for et par dager siden klagde på ei krise, hadde det ikke bra med seg selv osv. Også legger du opp et relativt ambisiøst mål mtp hennes utgangspunkt. Det kommer til å bli et stressmoment for henne og enda mer sutring over mangel på egentid. 

bilde hentet fra hennes facebook

IMG_3294.jpeg

• Liker 3
Skrevet
irevin skrev (2 minutter siden):

Jeg lar meg IKKE imponere, hun som for et par dager siden klagde på ei krise, hadde det ikke bra med seg selv osv. Også legger du opp et relativt ambisiøst mål mtp hennes utgangspunkt. Det kommer til å bli et stressmoment for henne og enda mer sutring over mangel på egentid. 

IMG_3294.jpeg

Fulltid er tvilsomt.

Ungene er vel hovedsakelig fars prosjekt.

Treningsappen, om den har kunder lenger, drifter vel seg selv.

Familiekalenderen klager hun over uansett.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (16 minutter siden):

Fulltid er tvilsomt.

Ungene er vel hovedsakelig fars prosjekt.

Treningsappen, om den har kunder lenger, drifter vel seg selv.

Familiekalenderen klager hun over uansett.

Den dama der jobber ikke fulltid, det er helt sikkert. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

IMG_3294.jpeg

Hun saboterer seg selv helt uten hjelp! Og barna er det vel stort sett gubben som tar  seg av. Ungene er kun nevnt i negativ setting fra henne og tydelig at de bare er i veien for henne. En skam alt det hun sier og skriver om egne barn… Glad jeg slipper å forholde meg til henne….

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

IMG_3294.jpeg

"Later som familiekalenderen ikke aktivt prøver å sabotere meg 😂"

Hærregud. Noe av d tristeste jeg har lest! Vi har d høyt under taket i min familie, men jeg hadde ikke engang ønska å fleipe om noe sånt! 😶

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva er det hun vil oppnå sånn egentlig?

• Nyttig 4
Skrevet

Trene til halvmaraton!?! Bare why?!?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Rosasko skrev (27 minutter siden):

Hva er det hun vil oppnå sånn egentlig?

Mestring. Dama failer det meste. 

• Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (1 minutt siden):

Trene til halvmaraton!?! Bare why?!?

Da bør hun seriøst legge ned mer jobb i å løpe. Hjelper ikke å gå 3 km 1-2 ganger i uka.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun burde vel heller satse på Hyrox eller CrossFit, hvor det er like mye fokus på styrke som løping. Hun har helt klart ikke lidenskapen det trengs til å løpe lange løp, det viser jo det siste halve året hvor det er null progresjon overhode og ofte mye negativt i forhold til "løpingen". Tidligere år har hun uttrykt at styrketrening er noe hun trives godt med, så hvorfor ikke kombinere det med løping og kanskje kjenne på mestring for en gangs skyld? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (8 minutter siden):

Hun burde vel heller satse på Hyrox eller CrossFit, hvor det er like mye fokus på styrke som løping. Hun har helt klart ikke lidenskapen det trengs til å løpe lange løp, det viser jo det siste halve året hvor det er null progresjon overhode og ofte mye negativt i forhold til "løpingen". Tidligere år har hun uttrykt at styrketrening er noe hun trives godt med, så hvorfor ikke kombinere det med løping og kanskje kjenne på mestring for en gangs skyld? 

Hun hadde aldri i verden klart verken Hyrox eller CrossFit. 

• Nyttig 3
Skrevet
Haremor skrev (5 minutter siden):

Hun hadde aldri i verden klart verken Hyrox eller CrossFit. 

Skal aldri si aldri da 🙂 jeg begynte på CrossFit selv, med null kondis, overvektig, stiv som en stokk, kunne ikke løpe overhode. Men med tiden så endra det seg, og nå er CrossFit noe av det kjekkeste jeg gjør og i kjempeform på alle måter. Men det tar tid.. laaaang tid.  Hun kommer jo ingen vei med det hun driver med nå fordi hun hater det..  å utvikle seg innenfor en gren krever jo at man liker det man driver med.. da kommer man også langt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...