Haremor Skrevet 18 timer siden #25361 Skrevet 18 timer siden Summeer skrev (14 minutter siden): Er ikke moren egentlig frisør? Jo, men så ofte hun kommenterer sitt eget hår, så er det vel ikke så mye hjelp hun får der kanskje. 1 2
Janmar Skrevet 5 timer siden #25362 Skrevet 5 timer siden Summeer skrev (15 timer siden): Jeg får opp 0 innlegg på helenedrage på insta nå. Jeg har ikke kommentert noen ting på hennes profil. Kun sendt melding til treningssenteret og gjort oppmerksom på at hun filmer andre som trener. Har hun blokket meg da? Sjekk igjen? Jeg får hu opp
Summeer Skrevet 1 time siden #25363 Skrevet 1 time siden Janmar skrev (4 timer siden): Sjekk igjen? Jeg får hu opp Nå er profilen helt borte 🫠
Janmar Skrevet 1 time siden #25364 Skrevet 1 time siden Summeer skrev (4 minutter siden): Nå er profilen helt borte 🫠 Nei sjekket nå og den er der den.
Janmar Skrevet 58 minutter siden #25365 Skrevet 58 minutter siden Summeer skrev (6 minutter siden): Nå er profilen helt borte 🫠 Da er du blokkert eller så er det bug på din insta
Lileep Skrevet 33 minutter siden #25366 Skrevet 33 minutter siden Summeer skrev (30 minutter siden): Nå er profilen helt borte 🫠 Du er herved en av de utallige som er blokkert fordi HD "tåler tilbakemelding så fint" .. så igjen beviser jo HD hvorfor ingen tar direkte kontakt med henne, fordi sjansen for å bli blokkert er 99,9% selv om tilbakemelding er helt riktig og ikke frekk osv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå