Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har løpt ny pers på mila? Påstår hun at hun har løpt 1 mil i dag? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haremor skrev (59 minutter siden):

Hun har løpt ny pers på mila? Påstår hun at hun har løpt 1 mil i dag? 

Tenker det er bare å vente på melding om leggvondter.  

• Liker 1
Skrevet

Hun skrev og sa feil. Hun mente "mile" som er 1.6 km 😐

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
foreveralone skrev (28 minutter siden):

Hørtes litt mer riktig ut😅 

• Liker 1
Skrevet
foreveralone skrev (27 minutter siden):

I alle dager 😅

Ee det vanlig å måle løpeturen i MILE.?  Ser hun legger ut stravadata også...med enheten mile. 

Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Tenker det er bare å vente på melding om leggvondter.  

Ble i hvert fall liggende etterpå. Ikke så mange småbarnsmødre som ligger så mye på sofaen som den dama der, i tillegg til masse egentid. 

• Nyttig 6
Skrevet
MiniMjau skrev (1 minutt siden):

I alle dager 😅

Ee det vanlig å måle løpeturen i MILE.?  Ser hun legger ut stravadata også...med enheten mile. 

Kanskje for at folk da tror det snakk om mil?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

I alle dager 😅

Ja, hvem måler i mile? Aldri hørt noen gjøre det når jeg tenker meg om. Artig vri egentlig😂😂

• Liker 1
Skrevet
irevin skrev (7 minutter siden):

Ja, hvem måler i mile? Aldri hørt noen gjøre det når jeg tenker meg om. Artig vri egentlig😂😂

Det er nok en innstilling på strava som er feil hos henne.  Hun deler økter i min/mile. 

Strava deler i km, tid og min/km hos meg.  

Så hun mener at hun har løpt sin raskeste min/mile kanskje? 

• Liker 1
Skrevet

Mile er bare tull. Det er for å kunne ha "skrivefeil"....

• Nyttig 1
Skrevet

Har sett før at hun legger ut i «miles», min Garmin var fabrikkinstillt på det men det er jo det første man endrer 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maskopi skrev (47 minutter siden):

Har sett før at hun legger ut i «miles», min Garmin var fabrikkinstillt på det men det er jo det første man endrer 😅

Hva skal hun egentlig med treningsklokke?

• Nyttig 4
Skrevet
Maskopi skrev (1 time siden):

Ikke sant, en stiller jo inn enheter,  pulssoner, språk, urskive, datafelter etc. 

Så klønete å løpe rundt med miles 

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje hun faktisk tror mile og mil er det samme?

• Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (33 minutter siden):

Kanskje hun faktisk tror mile og mil er det samme?

Nei, hun skrev 1,6 km i parentes. Men er uansett rart å prøve på pers på miles og ikke km da 😅 Men er nå bra dama er ute og beveger seg uansett 😄

Skrevet
Armarillo skrev (27 minutter siden):

Nei, hun skrev 1,6 km i parentes. Men er uansett rart å prøve på pers på miles og ikke km da 😅 Men er nå bra dama er ute og beveger seg uansett 😄

Hvordan kan man egentlig perse på 1,6 km, men samtidig ikke klare ny tid på 5km med det tempoet hun holder? Hun kan umulig ha noe effekt av treningen når hun fortsatt ikke klarer å forbedre tia si på 5 km, når forrige tid er saktere enn hva folk går... Er hun så utslitt etter 1,6 km at hun ikke klarer å forbedre tia på hele runden? Syns det virker så rart mtp at hun har hatt så stort fokus på løpetrening siden før april. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er trebarnsmor, men det virker som «egentid» har blitt et heltidsprosjekt🤦🏻‍♀️ Når er det tid til å faktisk være sammen med barna? Ikke bare sitte på en benk og ta bildebevis, men gå tur som familie, utforske skogen, hoppe i sølepytter, leke i regnet, bli skitne og bare ha det gøy sammen. Ungene trenger jo ikke bare å bli aktivisert….de trenger foreldre som faktisk er med på barndommen deres🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Hvordan kan man egentlig perse på 1,6 km, men samtidig ikke klare ny tid på 5km med det tempoet hun holder? Hun kan umulig ha noe effekt av treningen når hun fortsatt ikke klarer å forbedre tia si på 5 km, når forrige tid er saktere enn hva folk går... Er hun så utslitt etter 1,6 km at hun ikke klarer å forbedre tia på hele runden? Syns det virker så rart mtp at hun har hatt så stort fokus på løpetrening siden før april. 

Gøy når hun sier pers på MILA….Som i MILA på norsk (10 km)🙈🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (17 minutter siden):

Gøy når hun sier pers på MILA….Som i MILA på norsk (10 km)🙈🙈

Ja hun rettet seg selv i en reel flere timer etterpå, med at hun mente mile(som i 1.6k) og ikke MIL.

Hvordor sier du MILA når du mener mile? Hun vet vel at hun ikke har løpt ei mile??

Ser heller ikke poenget med å teste farta, når hun er så nybegynner som hun er.  

• Liker 2
Skrevet

Jeg har Garmin klokke, innstillingene mine er i km. Men har også fått PR på 1 mile, men det var samme økta jeg fikk ny PR på 5km også da 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...