Haremor Skrevet lørdag kl. 06:37 #25221 Skrevet lørdag kl. 06:37 Drage får det til å høres ut som hun har drevet med trening/coaching/pt/kostholdsveiledning på fulltid siden 2015. Hun har ikke mestret noe av dette selv over lengre tid og må hele tiden starte på nytt. 2 10
Summeer Skrevet lørdag kl. 08:39 #25222 Skrevet lørdag kl. 08:39 (endret) "Alle" kan jobbe som pt på treningssenter. De fleste er enten selvstendig næringsdrivende og betaler en avgift til senteret for å være tilknyttet/benytte senteret. Eller så er de ansatt med provisjonslønn. Så det å være pt på en billigkjede noen måneder mens man samtidig kjører trikk eller jobber på xxl er ikke noe kvalitetsstempel. Det er jo egentlig helt motsatt, hun har demonstrert at hun ikke har klart å gjøre pt jobben til et levebrød fordi hun ikke har klart å få nok/holde på kundene sine.... Endret lørdag kl. 09:00 av Summeer 3 4
Miranda16 Skrevet lørdag kl. 10:47 #25223 Skrevet lørdag kl. 10:47 (endret) ... Endret lørdag kl. 10:56 av Miranda16 1 1
Beatbox Skrevet lørdag kl. 10:55 #25224 Skrevet lørdag kl. 10:55 Miranda16 skrev (7 minutter siden): Vi som har fulgt henne i flere år vet at det ikke er en fødselsdepresjon. Hun kaller det nå en kronisk depresjon og sidestiller det ikke med tilbakevendene depresjon som har ingenting med postpartum. Hun kommer til å skylde på fødselsdepresjon til ungene er ute av redet Man får mer sympati når det kalles fødselsdepresjon...det vet hun.... 1 8
hubbabubba00 Skrevet lørdag kl. 13:17 #25225 Skrevet lørdag kl. 13:17 Jeg har overhode ikke tenkt at hun har vært mindre aktiv på sosiale medier da. Jeg syns og det er påfallende at disse depresjonene blir verre når hun får lite egentid og det er mye med ungene. 7 4
Haremor Skrevet lørdag kl. 13:43 #25226 Skrevet lørdag kl. 13:43 hubbabubba00 skrev (25 minutter siden): Jeg har overhode ikke tenkt at hun har vært mindre aktiv på sosiale medier da. Jeg syns og det er påfallende at disse depresjonene blir verre når hun får lite egentid og det er mye med ungene. Synes hun har vært like aktiv som alltid, men viktig med oppmerksomhet. 8 3
Fnug Skrevet lørdag kl. 13:51 #25227 Skrevet lørdag kl. 13:51 Skulle ikke hun delta på ett løp i høst? Mente jeg så det tidligere.. isåfall er det kanskje dårlig butikk å bare trene pilates… 1
Haremor Skrevet lørdag kl. 13:58 #25228 Skrevet lørdag kl. 13:58 Fnug skrev (6 minutter siden): Skulle ikke hun delta på ett løp i høst? Mente jeg så det tidligere.. isåfall er det kanskje dårlig butikk å bare trene pilates… Hun slo det fra seg tror jeg.
Beatbox Skrevet lørdag kl. 14:05 #25229 Skrevet lørdag kl. 14:05 hubbabubba00 skrev (41 minutter siden): Jeg har overhode ikke tenkt at hun har vært mindre aktiv på sosiale medier da. Jeg syns og det er påfallende at disse depresjonene blir verre når hun får lite egentid og det er mye med ungene. Hun har malt seg opp i et hjørne mtp barna. Siden hun begynte å blogge for 15-16 år siden har hun gjentatte ganger poengtert hvor viktig egentid er for henne. Hvorfor hun i det hele tatt har valgt å få barn er helt uforståelig. Spesielt mtp hvordan hun nærmest daglig klager og sutrer, og det gjelder som regel barna..helt jævlig å se hvordan hun utleverer info titt og ofte. Og var det ikke hun som kjeftet på andre for at de utleverte sine barn? Speil speil på veggen der... 6 2
Fnug Skrevet lørdag kl. 14:05 #25230 Skrevet lørdag kl. 14:05 Haremor skrev (6 minutter siden): Hun slo det fra seg tror jeg. Kanskje like greit når hun ikke prioriterer løpinga 😊 1 1
Haremor Skrevet lørdag kl. 14:31 #25231 Skrevet lørdag kl. 14:31 Fnug skrev (25 minutter siden): Kanskje like greit når hun ikke prioriterer løpinga 😊 Hun kommer aldri til å bli en løper. Heller aldri en trent person. 1 8
irevin Skrevet lørdag kl. 14:49 #25232 Skrevet lørdag kl. 14:49 Det som bekymrer meg enda mer at ei på snart 40 år ikke vet hvordan man koker poteter….. 1 8
Haremor Skrevet lørdag kl. 15:19 #25233 Skrevet lørdag kl. 15:19 irevin skrev (29 minutter siden): Det som bekymrer meg enda mer at ei på snart 40 år ikke vet hvordan man koker poteter….. Hun er som et stort barn, så ikke så overraska. 3 4
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 15:45 #25234 Skrevet lørdag kl. 15:45 irevin skrev (55 minutter siden): Det som bekymrer meg enda mer at ei på snart 40 år ikke vet hvordan man koker poteter….. Enten så er det kun for å lage innhold eller så står det dårligere til enn først tenkt. 1 2
MarianneE Skrevet 21 timer siden #25235 Skrevet 21 timer siden irevin skrev (22 timer siden): Det som bekymrer meg enda mer at ei på snart 40 år ikke vet hvordan man koker poteter….. Say what?
irevin Skrevet 21 timer siden #25236 Skrevet 21 timer siden MarianneE skrev (18 minutter siden): Say what? Bildet hentet fra HD story i går 1
Beatbox Skrevet 21 timer siden #25237 Skrevet 21 timer siden irevin skrev (8 minutter siden): Bildet hentet fra HD story i går ...når micro-ovnen og McDonalds er din beste venn..🙄🙈 3
Melkebart1 Skrevet 21 timer siden #25238 Skrevet 21 timer siden Beatbox skrev (4 minutter siden): ...når micro-ovnen og McDonalds er din beste venn..🙄🙈 Hvordan veit du det?
Rosasko Skrevet 20 timer siden #25239 Skrevet 20 timer siden Når du skryter over at du er 3 barnsmor… men klarer ikke koke poteter 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 6
Haremor Skrevet 20 timer siden #25240 Skrevet 20 timer siden Rosasko skrev (11 minutter siden): Når du skryter over at du er 3 barnsmor… men klarer ikke koke poteter 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Hvem som helst kan lage unger, men ikke alle burde ha det. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå