Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drage får det til å høres ut som hun har drevet med trening/coaching/pt/kostholdsveiledning på fulltid siden 2015. Hun har ikke mestret noe av dette selv over lengre tid og må hele tiden starte på nytt. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Alle" kan jobbe som pt på treningssenter. De fleste er enten selvstendig næringsdrivende og betaler en avgift til senteret for å være tilknyttet/benytte senteret. Eller så er de ansatt med provisjonslønn. Så det å være pt på en billigkjede noen måneder mens man samtidig kjører trikk eller jobber på xxl er  ikke noe kvalitetsstempel.

Det er jo egentlig helt motsatt, hun har demonstrert at hun ikke har klart å gjøre pt jobben til et levebrød fordi hun ikke har klart å få nok/holde på kundene sine....

Endret av Summeer
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

...

Endret av Miranda16
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miranda16 skrev (7 minutter siden):

Vi som har fulgt henne i flere år vet at det ikke er en fødselsdepresjon. Hun kaller det nå en kronisk depresjon og sidestiller det ikke med tilbakevendene depresjon  som har ingenting med postpartum. Hun kommer til å skylde på fødselsdepresjon til ungene er ute av redet

Man får mer sympati når det kalles fødselsdepresjon...det vet hun....

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg har overhode ikke tenkt at hun har vært mindre aktiv på sosiale medier da. Jeg syns og det er påfallende at disse depresjonene blir verre når hun får lite egentid og det er mye med ungene. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
hubbabubba00 skrev (25 minutter siden):

Jeg har overhode ikke tenkt at hun har vært mindre aktiv på sosiale medier da. Jeg syns og det er påfallende at disse depresjonene blir verre når hun får lite egentid og det er mye med ungene. 

Synes hun har vært like aktiv som alltid, men viktig med oppmerksomhet. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Skulle ikke hun delta på ett løp i høst? Mente jeg så det tidligere.. isåfall er det kanskje dårlig butikk å bare trene pilates… 

• Nyttig 1
Skrevet
Fnug skrev (6 minutter siden):

Skulle ikke hun delta på ett løp i høst? Mente jeg så det tidligere.. isåfall er det kanskje dårlig butikk å bare trene pilates… 

Hun slo det fra seg tror jeg. 

Skrevet
hubbabubba00 skrev (41 minutter siden):

Hun har malt seg opp i et hjørne mtp barna. Siden hun begynte å blogge for 15-16 år siden har hun gjentatte ganger poengtert hvor viktig egentid er for henne. Hvorfor hun i det hele tatt har valgt å få barn er helt uforståelig. Spesielt mtp hvordan hun nærmest daglig klager og sutrer, og det gjelder som regel barna..helt jævlig å se hvordan hun utleverer info titt og ofte. Og var det ikke hun som kjeftet på andre for at de utleverte sine barn? Speil speil på veggen der...

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Haremor skrev (6 minutter siden):

Hun slo det fra seg tror jeg. 

Kanskje like greit når hun ikke prioriterer løpinga 😊 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fnug skrev (25 minutter siden):

Kanskje like greit når hun ikke prioriterer løpinga 😊 

Hun kommer aldri til å bli en løper. Heller aldri en trent person. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Det som bekymrer meg enda mer at ei på snart 40 år ikke vet hvordan man koker poteter…..

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
irevin skrev (29 minutter siden):

Det som bekymrer meg enda mer at ei på snart 40 år ikke vet hvordan man koker poteter…..

Hun er som et stort barn, så ikke så overraska. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (55 minutter siden):

Enten så er det kun for å lage innhold eller så står det dårligere til enn først tenkt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (22 timer siden):

Say what?

Skrevet
MarianneE skrev (18 minutter siden):

Say what?

Bildet hentet fra HD story i går

IMG_3174.jpeg

• Liker 1
Skrevet
irevin skrev (8 minutter siden):

Bildet hentet fra HD story i går

IMG_3174.jpeg

...når micro-ovnen og McDonalds er din beste venn..🙄🙈

• Nyttig 3
Skrevet
Beatbox skrev (4 minutter siden):

...når micro-ovnen og McDonalds er din beste venn..🙄🙈

Hvordan veit du det? 

Skrevet

Når du skryter over at du er 3 barnsmor… men klarer ikke koke poteter 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Nyttig 6
Skrevet
Rosasko skrev (11 minutter siden):

Når du skryter over at du er 3 barnsmor… men klarer ikke koke poteter 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Hvem som helst kan lage unger, men ikke alle burde ha det. 

• Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...