Haremor Skrevet tirsdag kl. 04:23 #25181 Skrevet tirsdag kl. 04:23 Tror hun har misforstått baggy, for den var alt annet enn det. 6 2
Måne Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 04:55 #25182 Skrevet tirsdag kl. 04:55 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
Roadrunner Skrevet tirsdag kl. 06:48 #25183 Skrevet tirsdag kl. 06:48 RandiO skrev (2 timer siden): Var en fin bukse, som satt fint på henne, til tross for at den er én størrelse større … Enig, buksen satt veldig fint på henne. Så hadde hun bare skrytt av passform, stretch, kvalitet etc (og gjerne brukt den lengre enn 20 sekunder, rett fra pakken), så hadde reklamen kanskje vært troverdig. Men når det er viktig å understreke at hun har tatt en størrelse større fordi hun ville ha den baggy, så er min første konklusjon at den er liten i størrelsen siden den ser ut til å sitte perfekt i en størrelse "for stor". Og når hun begynner med å si at hun aldri bruker jeans og så tydelig tar den på seg for aller første gang, så har jeg ingen tro på at denne er godt testet/brukt eller kommer til å bli brukt. Sklir den ned når man bøyer seg? Holder den fasongen etter bruk? Etter vask? Hvordan holder fargen? Blir den fort slitt på innsiden av lårene? Ingenting blir besvart etter 20 sekunder test... 10 5
Lileep Skrevet tirsdag kl. 09:36 #25184 Skrevet tirsdag kl. 09:36 Hun har reklamert for olabukser fra bara før, og da var de verdens beste som var så perfekt at de skulle hun bruke dongeri hun også. Så kommer an på hvem hun har samarbeid med.. så troverdigheten er 0, og hvordan kan hun vite hvor god buksa er uten å ha brukt den over en lang periode? Hun henta pakke for et par dager siden, og tar buksa ut av plasten på videoen. Hun gir inntrykk av å ha brukt buksa i mindre enn 5 min, men kan allerede nå berolige følgere med at den sklir ikke ned, blir ikke slapp over lengre tids bruk. Blir like teit som den gangen hun reklamerer for en reisetrille til toddlers, på brostein om vinteren mens hun forsett var gravid med første. Ikke måte på hvor fantastisk den vogna var, og hun hadde engang ikke født 🫣🫣🫣 Første gang jeg har sett HD ta på seg en bukse som tilsynelatende så riktig ut i størrelsen. Men utrolig synd at hun må nevne ørten ganger at det er en str større en vanlig for å få den baggy.. men den sitter jo som et skudd, og er ikke baggy men akkurat passe. Er str så utrolig viktig? Er det ikke bedre at buksa sitter fint? 6 1
Haremor Skrevet tirsdag kl. 09:59 #25185 Skrevet tirsdag kl. 09:59 Lileep skrev (21 minutter siden): Hun har reklamert for olabukser fra bara før, og da var de verdens beste som var så perfekt at de skulle hun bruke dongeri hun også. Så kommer an på hvem hun har samarbeid med.. så troverdigheten er 0, og hvordan kan hun vite hvor god buksa er uten å ha brukt den over en lang periode? Hun henta pakke for et par dager siden, og tar buksa ut av plasten på videoen. Hun gir inntrykk av å ha brukt buksa i mindre enn 5 min, men kan allerede nå berolige følgere med at den sklir ikke ned, blir ikke slapp over lengre tids bruk. Blir like teit som den gangen hun reklamerer for en reisetrille til toddlers, på brostein om vinteren mens hun forsett var gravid med første. Ikke måte på hvor fantastisk den vogna var, og hun hadde engang ikke født 🫣🫣🫣 Første gang jeg har sett HD ta på seg en bukse som tilsynelatende så riktig ut i størrelsen. Men utrolig synd at hun må nevne ørten ganger at det er en str større en vanlig for å få den baggy.. men den sitter jo som et skudd, og er ikke baggy men akkurat passe. Er str så utrolig viktig? Er det ikke bedre at buksa sitter fint? Spiller ingen rolle hvilken str hun egentlig bruker. Hun kommer ALDRI til å bruke olabukse. Aldri sett noe til den forrige olabuksa hun reklamerte for, som hun selvfølgelig kom til å bruke.. 6 2
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 11:59 #25186 Skrevet tirsdag kl. 11:59 irevin skrev (16 timer siden): Reklame for Famme Jeans; «bestilt en str større». Presser seg likevel inn og behov for belte er det vel en stund til… Er dette en baggy jeans, mente hun? Sitter jo som et pølseskinn , bortsett fra nederst 2 5
Fizzypo Skrevet tirsdag kl. 13:09 #25187 Skrevet tirsdag kl. 13:09 Haremor skrev (8 timer siden): Tror hun har misforstått baggy, for den var alt annet enn det. Modellen heter litt misvisende blue baggy jeans og sitter akkurat likt på modellen som på henne, dvs stramt helt ned til knærne og derfra vid: https://famme.no/products/baggy-jeans?variant=55914738254207&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=NO+-+multifeeds&utm_content=Baggy+Jeans&tw_source=google&tw_adid=773450252822&tw_campaign=23005034357&tw_kwdid=pla-293946777986&gad_source=1&gad_campaignid=23005034357&gbraid=0AAAAADE3_Ysxf9iQcmyEYpkTOkmNLefXb&gclid=EAIaIQobChMIzo6cxbnNlgMV_QWiAx0WBAs7EAQYAiABEgI5MvD_BwE
irevin Skrevet tirsdag kl. 13:10 #25188 Skrevet tirsdag kl. 13:10 MiniMjau skrev (1 time siden): Er dette en baggy jeans, mente hun? Sitter jo som et pølseskinn , bortsett fra nederst Lurer jo på hvordan den buksa hadde vært i en str mindre, altså hennes normalstr… 3
Fizzypo Skrevet tirsdag kl. 13:16 #25189 Skrevet tirsdag kl. 13:16 irevin skrev (4 minutter siden): Lurer jo på hvordan den buksa hadde vært i en str mindre, altså hennes normalstr… Strammere rundt liv, lår og rumpe, men fortsatt vid nedenfor knærne.
Fizzypo Skrevet tirsdag kl. 13:34 #25190 Skrevet tirsdag kl. 13:34 Lileep skrev (3 timer siden): Hun har reklamert for olabukser fra bara før, og da var de verdens beste som var så perfekt at de skulle hun bruke dongeri hun også. Så kommer an på hvem hun har samarbeid med.. så troverdigheten er 0, og hvordan kan hun vite hvor god buksa er uten å ha brukt den over en lang periode? Hun henta pakke for et par dager siden, og tar buksa ut av plasten på videoen. Hun gir inntrykk av å ha brukt buksa i mindre enn 5 min, men kan allerede nå berolige følgere med at den sklir ikke ned, blir ikke slapp over lengre tids bruk. Blir like teit som den gangen hun reklamerer for en reisetrille til toddlers, på brostein om vinteren mens hun forsett var gravid med første. Ikke måte på hvor fantastisk den vogna var, og hun hadde engang ikke født 🫣🫣🫣 Første gang jeg har sett HD ta på seg en bukse som tilsynelatende så riktig ut i størrelsen. Men utrolig synd at hun må nevne ørten ganger at det er en str større en vanlig for å få den baggy.. men den sitter jo som et skudd, og er ikke baggy men akkurat passe. Er str så utrolig viktig? Er det ikke bedre at buksa sitter fint? Noe av det folk alltid lurer på er om de et plagg er normalt i størrelse så jeg tenker at det er helt på sin plass å si noe om det. Hun viser frem buksen fra vanlige vinkler, knepper den igjen foran kamera, nevner ingenting om hvilke str hun bruker og det er lett å få inntrykk av passformen og hvordan den sitter på henne. Du klarte jo selv å konkludere med at den sitter som et skudd og virker å være korrekt størrelse så om du skulle bestilt jeansen selv så ville det vært naturlig for deg å gå for den størrelsen du vanligvis bruker. 4
Lileep Skrevet tirsdag kl. 13:49 #25191 Skrevet tirsdag kl. 13:49 Fizzypo skrev (12 minutter siden): Noe av det folk alltid lurer på er om de et plagg er normalt i størrelse så jeg tenker at det er helt på sin plass å si noe om det. Hun viser frem buksen fra vanlige vinkler, knepper den igjen foran kamera, nevner ingenting om hvilke str hun bruker og det er lett å få inntrykk av passformen og hvordan den sitter på henne. Du klarte jo selv å konkludere med at den sitter som et skudd og virker å være korrekt størrelse så om du skulle bestilt jeansen selv så ville det vært naturlig for deg å gå for den størrelsen du vanligvis bruker. Er helt enig med deg, men jeg syns fortsatt det er unødvendig å nevne at hun valgte en størrelse større mer enn en gang, men det er nå meg. Jeg ser jo nå at jeg har lest det med litt feil syn, og når jeg leser det du skriver så er jeg helt enig. Flott at hun ikke nevner str, og ja jeg får jo den infoen jeg trenger få å tenke hvilken størrelse jeg selv kunne valgt 🙂 3
Lileep Skrevet tirsdag kl. 13:52 #25192 Skrevet tirsdag kl. 13:52 Fizzypo skrev (41 minutter siden): Modellen heter litt misvisende blue baggy jeans og sitter akkurat likt på modellen som på henne, dvs stramt helt ned til knærne og derfra vid: https://famme.no/products/baggy-jeans?variant=55914738254207&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=NO+-+multifeeds&utm_content=Baggy+Jeans&tw_source=google&tw_adid=773450252822&tw_campaign=23005034357&tw_kwdid=pla-293946777986&gad_source=1&gad_campaignid=23005034357&gbraid=0AAAAADE3_Ysxf9iQcmyEYpkTOkmNLefXb&gclid=EAIaIQobChMIzo6cxbnNlgMV_QWiAx0WBAs7EAQYAiABEgI5MvD_BwE Ja det er litt misvisende å kalle den baggy, men det går på Famme og ikke HD. Jeg personlig tenker baggy er løs fra toppen og ned, og ikke bare nederst. Modellen her ville jeg sagt går mer under rett fasong med vide bein
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 14:28 #25193 Skrevet tirsdag kl. 14:28 Nå klarer jeg ikke ta den damen på alvor i det hele tatt tatt lenger🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 3
Lileep Skrevet tirsdag kl. 14:40 #25194 Skrevet tirsdag kl. 14:40 JojoMoyes skrev (10 minutter siden): Nå klarer jeg ikke ta den damen på alvor i det hele tatt tatt lenger🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Fødselsdepresjonen er vel tilbake siden det butter litt på med barnehage og liten egentid? Blir for dumt å annonsere at det går utover vekta at hodet ikke følger med, og presisere at genseren var trang for 8 mnd. Har hun glemt hvor mye hun har skryt av vektnedgang pga hverdagssterk og små justeringer, og målet var å gå ned mye på kort tid for å kvalifisere til henvisning for bukplastikk? At den genseren var trang for 8 mnd siden og sitter løst nå er jo for pokker ikke pga litt tunge dager siste uka asså.. 8 5
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 14:51 #25195 Skrevet tirsdag kl. 14:51 Lileep skrev (9 minutter siden): Fødselsdepresjonen er vel tilbake siden det butter litt på med barnehage og liten egentid? Blir for dumt å annonsere at det går utover vekta at hodet ikke følger med, og presisere at genseren var trang for 8 mnd. Har hun glemt hvor mye hun har skryt av vektnedgang pga hverdagssterk og små justeringer, og målet var å gå ned mye på kort tid for å kvalifisere til henvisning for bukplastikk? At den genseren var trang for 8 mnd siden og sitter løst nå er jo for pokker ikke pga litt tunge dager siste uka asså.. Det var akkurat det jeg mente!! Denne damen burde logge seg av internet og på familien og livet 😩 2 4
BlåSwix Skrevet tirsdag kl. 17:20 #25196 Skrevet tirsdag kl. 17:20 Viktig å snike inn at vekta går ned da dere 3 8
cerruti Skrevet tirsdag kl. 17:20 #25197 Skrevet tirsdag kl. 17:20 At hun ikke blir flau over det vektmaset? Hvordan skryte av at du har gått ned… ved å gjøre det🤣 Må være et mareritt å bo med en så selvopptatt person. 4 6
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 18:07 #25198 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Fizzypo skrev (4 timer siden): Noe av det folk alltid lurer på er om de et plagg er normalt i størrelse så jeg tenker at det er helt på sin plass å si noe om det. Hun viser frem buksen fra vanlige vinkler, knepper den igjen foran kamera, nevner ingenting om hvilke str hun bruker og det er lett å få inntrykk av passformen og hvordan den sitter på henne. Du klarte jo selv å konkludere med at den sitter som et skudd og virker å være korrekt størrelse så om du skulle bestilt jeansen selv så ville det vært naturlig for deg å gå for den størrelsen du vanligvis bruker. For meg ville ikke det vært troverdig eller naturlig! Hun har redigert så mye bilder av seg selv i det siste at jeg aner ikke hvordan hun egentlig ser ut nå 🤷🏼♀️ 6 2
Fizzypo Skrevet tirsdag kl. 18:39 #25199 Skrevet tirsdag kl. 18:39 JojoMoyes skrev (24 minutter siden): For meg ville ikke det vært troverdig eller naturlig! Hun har redigert så mye bilder av seg selv i det siste at jeg aner ikke hvordan hun egentlig ser ut nå 🤷🏼♀️ Beklager, men jeg skjønner ikke hvilket utsagn i min kommentar du svarer på her. Jeg skriver ingenting om troverdighet.
irevin Skrevet tirsdag kl. 20:05 #25200 Skrevet tirsdag kl. 20:05 Bilde hentet fra HD sin facebook: Hva mener hun med dette bildet? At det påvirker vekten ved at den går oppover eller nedover?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå