Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fnug skrev (4 timer siden):

Det forsvant visst fort når noen pirket borti 😂

Pussig opplegg 🤭😅

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke dagens reel eller jeg🤪

• Liker 1
Skrevet
irevin skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke HD selv skjønner hva hun legger ut. 😂

• Liker 2
Skrevet
irevin skrev (5 minutter siden):

Ikke jeg heller 🤣

Skrevet

Gjør hun noe annet enn å sitte i pysjen hele dagen🤷‍♀️ Skjønte ikke reelen jeg heller. 

• Nyttig 3
Skrevet

Er vel denne hun har kopiert og fornorsket. Men er det noen som gir inntrykk av at jobbdagen består i å gå i pysj, "løpe" på mølla og diverse pilatestimer så er det jo HD. Hun gir overhode ikke inntrykk av å være et arbeidsjern som kan utføre flere oppgaver samtidig og samtidig levere et godt arbeid... sorry asså.. 

IMG_9965.jpeg

• Nyttig 10
Skrevet

Hva er poenget med å lage en egen kopi av en reel det finnes millioner av utgaver av? 

et håp om å gå viralt sjøl? Det er jo ikke sånn at hun gjør følgerne en tjeneste eller gir oss en verdi med å vise oss denne reelen? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
MiniMjau skrev (27 minutter siden):

Hva er poenget med å lage en egen kopi av en reel det finnes millioner av utgaver av? 

et håp om å gå viralt sjøl? Det er jo ikke sånn at hun gjør følgerne en tjeneste eller gir oss en verdi med å vise oss denne reelen? 

Det er jo det eneste hun gjør. Den store drømmen er nok å være noe stort i some-verden, men etter så mange år i den uten å ha oppnådd noe, så har nok det skipet seilt. Hun har absolutt ingenting å tilby. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Haremor skrev (1 time siden):

Det er jo det eneste hun gjør. Den store drømmen er nok å være noe stort i some-verden, men etter så mange år i den uten å ha oppnådd noe, så har nok det skipet seilt. Hun har absolutt ingenting å tilby. 

Hun er i hvertfall opptatt av at hun er en «millenial»….

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Haremor skrev (1 time siden):

Ja jeg vet jo det 😄

Jrg bare skjønner ikke poenget med å oversette en reel som d finnes tusenvis av varianter av... til norsk, sånn at det blir nesten uforståelig...og legge den teksten oppe en film av def selv der du feks taster på pc...eller tar på deg solbriller og tar en slurk drikke... 

Det er jo ganske verdiløst for følgere, og i beste fall irrelevant ift feks virksomheten som coach... forstyrrende og negativt heller. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde forstått reelen OM hun var et arbeidsjern og profilen hennes bar preg av det. (Mange baller i luften, hit og dit, møtevirksomhet, resultater) Men hun er jo det motsatte så hele teksten ble jo bare malplassert og ironisk 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
MiniMjau skrev (3 timer siden):

Ja jeg vet jo det 😄

Jrg bare skjønner ikke poenget med å oversette en reel som d finnes tusenvis av varianter av... til norsk, sånn at det blir nesten uforståelig...og legge den teksten oppe en film av def selv der du feks taster på pc...eller tar på deg solbriller og tar en slurk drikke... 

Det er jo ganske verdiløst for følgere, og i beste fall irrelevant ift feks virksomheten som coach... forstyrrende og negativt heller. 

Hun jobber ikke strategisk, dét et i alllefall sikkert. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

«Ingenting er mer ydmykende». Seriøst HD, finn et bedre ord enn det når du først skal kopiere reels. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Haremor skrev (56 minutter siden):

«Ingenting er mer ydmykende». Seriøst HD, finn et bedre ord enn det når du først skal kopiere reels. 

Demotiverende el skuffende hadde vært et bedre ord....🤔

• Liker 3
Skrevet
Beatbox skrev (8 timer siden):

Demotiverende el skuffende hadde vært et bedre ord....🤔

Tror ikke hun skjønner at hun ikke alltid  kan oversette direkte til norsk. Alt en skal irritere seg over🤭

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Haremor skrev (40 minutter siden):

Tror ikke hun skjønner at hun ikke alltid  kan oversette direkte til norsk. Alt en skal irritere seg over🤭

😁😁 ...oooog man mister kjapt fokus og evnen til å reflektere når man på død og liv til enhver tid må ha et minimum av 20 baller i lufta! Alt for å bli " superkjendis "....🙄

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Haremor skrev (11 timer siden):

Hyggelig signal å sende til alle slow-runners og de som er i nærheten av å vurdere henne som løpe-coach 😄 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det vanlig å bruke sykkelshorts på jobb!

• Nyttig 7
Skrevet
Haremor skrev (Akkurat nå):

Er det vanlig å bruke sykkelshorts på jobb!

Hvis du er profesjonell syklist, ja. 

Ellers? 

NEI.

• Nyttig 4
Skrevet

Toppen av kransekaken for denne useriøse personen kom jeg på nå! Hun jobber for det mest useriøse og dårligste teleselskapet også 😩

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...