Melkebart1 Skrevet 19. august #25081 Skrevet 19. august Haremor skrev (1 time siden): Selvfølgelig får de glatt hud. De putter bare på filter🤣 Sånn var det ja😂😂 1
Miranda16 Skrevet 19. august #25082 Skrevet 19. august Alle har jo sett at hun drikker energidrikker og noen tilskudd gir en ikke superkrefter 3 4
JojoMoyes Skrevet 19. august #25083 Skrevet 19. august For et par dager siden etterlyste jeg pilates! Boom i dag var den tilbake 😉😬🤦🏼♀️ 4
Miranda16 Skrevet 19. august #25084 Skrevet 19. august JojoMoyes skrev (1 time siden): For et par dager siden etterlyste jeg pilates! Boom i dag var den tilbake 😉😬🤦🏼♀️ Uten at hun tagget stedet..... 1
RandiO Skrevet 19. august #25085 Skrevet 19. august Miranda16 skrev (1 time siden): Uten at hun tagget stedet..... Hun tagget stedet 1
JojoMoyes Skrevet 20. august #25086 Skrevet 20. august Enda godt at bilde på snap i dag ikke er redigert 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 3 2
Miranda16 Skrevet 20. august #25087 Skrevet 20. august JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Enda godt at bilde på snap i dag ikke er redigert 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Ser ut som en størrelse S 3 1
Fnug Skrevet 20. august #25088 Skrevet 20. august JojoMoyes skrev (57 minutter siden): Enda godt at bilde på snap i dag ikke er redigert 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Hun har jo ALDRI redigert noe på bildene - bortsett fra farger da 😂 5 3
JojoMoyes Skrevet 20. august #25089 Skrevet 20. august Fnug skrev (2 minutter siden): Hun har jo ALDRI redigert noe på bildene - bortsett fra farger da 😂 Bare juks, jug og bedrag med disse influenserne. Klarer ikke ta noen av de seriøst. Helt utrolig hva de gjør for å bli sett🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤣 3 3
Armarillo Skrevet 21. august #25090 Skrevet 21. august (endret) Er det noen som skjønner siste reel? Og i caption har hun skrevet "Hvordan går det med din selvregulering?". Jeg skjønner ikke 😂 Please explain 😅 Legger ved screenshot av reelen fra hennes instagram. Og hva er det første ordet? Kok*in. Jeg må jo være helt født bak en stein 😂 Endret 21. august av Armarillo 1
JojoMoyes Skrevet 21. august #25091 Skrevet 21. august Armarillo skrev (18 minutter siden): Er det noen som skjønner siste reel? Og i caption har hun skrevet "Hvordan går det med din selvregulering?". Jeg skjønner ikke 😂 Please explain 😅 Legger ved screenshot av reelen fra hennes instagram. Og hva er det første ordet? Kok*in. Jeg må jo være helt født bak en stein 😂 Klarer hun ikke å komme på noe selv?ufattelig irriterende alle de reelsene hun henter fra andre. 4 3
keiserenernaken Skrevet 21. august #25092 Skrevet 21. august Armarillo skrev (13 minutter siden): Er det noen som skjønner siste reel? Og i caption har hun skrevet "Hvordan går det med din selvregulering?". Jeg skjønner ikke 😂 Please explain 😅 Legger ved screenshot av reelen fra hennes instagram. Og hva er det første ordet? Kok*in. Jeg må jo være helt født bak en stein 😂 Det er en greie som har gått sin seiersgang på instagramzz. Kokain og bekkenbunnmassasje var velkjente behandlingsformer hos legen rundt år 1900.
keiserenernaken Skrevet 21. august #25093 Skrevet 21. august JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Klarer hun ikke å komme på noe selv?ufattelig irriterende alle de reelsene hun henter fra andre. Det er som hun ikke vet at vi sitter på SAMME internett og sosiale medier alle som en.... 5 7
Armarillo Skrevet 21. august #25094 Skrevet 21. august keiserenernaken skrev (20 minutter siden): Det er en greie som har gått sin seiersgang på instagramzz. Kokain og bekkenbunnmassasje var velkjente behandlingsformer hos legen rundt år 1900. Å ja 😅 Har ikke sett noen andre reels med det her, så skjønte ingenting uansett 😂 Jaja, morsomt var det nå ikke uansett 6 1
JojoMoyes Skrevet 21. august #25095 Skrevet 21. august Armarillo skrev (1 minutt siden): Å ja 😅 Har ikke sett noen andre reels med det her, så skjønte ingenting uansett 😂 Jaja, morsomt var det nå ikke uansett Hun eier jo ikke humor heller! 4 2
skeiv-ostepop Skrevet 21. august #25096 Skrevet 21. august Jeg tror ikke Helene forstår hva hun egentlig la ut, men det handlet om sex, erotikk eller orgasme - og ville derfor dele det. 6 11
Tistelblad Skrevet 21. august #25097 Skrevet 21. august Hvis hun syns det der virker pirrende og sexy, så kan hun få lov til å fantasere om et besøk hos frosta-legen når hun legger seg i kveld. Lykke til. 6 6
irevin Skrevet 22. august #25098 Skrevet 22. august JojoMoyes skrev (10 timer siden): Hun eier jo ikke humor heller! Enig ! Der hun prøver å være morsom blir det bare kleint. Ikke hver gang jeg skjønner humoren hennes jeg heller; som feks siste reel. Noe forøvrig dummeste reelen jeg har sett. 2 7
irevin Skrevet 22. august #25099 Skrevet 22. august Bildet er hentet fra HD sin story på FB; Hun er jo ikke opptatt av vekt og kropp må vite, men bruker enhver anledning til å vise at hun har gått ned i vekt🤣🤣Tekst og bilde på denne posten er noe av det dummeste jeg har sett….alt for å vise seg fram slik at hun kan få komplimenter (som hun antagelig gir seg selv) «du gløder så om dagen». «Hva har du gjort fot å gå ned i vekt»., osv 2 4
Haremor Skrevet 22. august #25100 Skrevet 22. august irevin skrev (14 minutter siden): Bildet er hentet fra HD sin story på FB; Hun er jo ikke opptatt av vekt og kropp må vite, men bruker enhver anledning til å vise at hun har gått ned i vekt🤣🤣Tekst og bilde på denne posten er noe av det dummeste jeg har sett….alt for å vise seg fram slik at hun kan få komplimenter (som hun antagelig gir seg selv) «du gløder så om dagen». «Hva har du gjort fot å gå ned i vekt»., osv Tenkte jeg også. Må vel være første gang speilet faktisk ikke er møkkete. Lite innhold i livet sitt stakkar. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå