Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Haremor skrev (1 time siden):

Selvfølgelig får de glatt hud. De putter bare på filter🤣

Sånn var det ja😂😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har jo sett at hun drikker energidrikker og noen tilskudd gir en ikke superkrefter

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

For et par dager siden etterlyste jeg pilates! Boom i dag var den tilbake 😉😬🤦🏼‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

For et par dager siden etterlyste jeg pilates! Boom i dag var den tilbake 😉😬🤦🏼‍♀️

Uten at hun tagget stedet.....

• Nyttig 1
Skrevet
Miranda16 skrev (1 time siden):

Uten at hun tagget stedet.....

Hun tagget stedet 

• Liker 1
Skrevet

Enda godt at bilde på snap i dag ikke er redigert 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Ser ut som en størrelse S

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (57 minutter siden):

Hun har jo ALDRI redigert noe på bildene - bortsett fra farger da 😂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Fnug skrev (2 minutter siden):

Hun har jo ALDRI redigert noe på bildene - bortsett fra farger da 😂

Bare juks, jug og bedrag med disse influenserne. Klarer ikke ta noen av de seriøst. Helt utrolig hva de gjør for å bli sett🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤣

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Er det noen som skjønner siste reel? Og i caption har hun skrevet "Hvordan går det med din selvregulering?". Jeg skjønner ikke 😂 Please explain 😅

Legger ved screenshot av reelen fra hennes instagram. Og hva er det første ordet? Kok*in. Jeg må jo være helt født bak en stein 😂

Screenshot_20260821_204029_Instagram.jpg

Endret av Armarillo
  • Liker 1
Skrevet
Armarillo skrev (18 minutter siden):

Er det noen som skjønner siste reel? Og i caption har hun skrevet "Hvordan går det med din selvregulering?". Jeg skjønner ikke 😂 Please explain 😅

Legger ved screenshot av reelen fra hennes instagram. Og hva er det første ordet? Kok*in. Jeg må jo være helt født bak en stein 😂

Klarer hun ikke å komme på noe selv?ufattelig irriterende alle de reelsene hun henter fra andre.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Armarillo skrev (13 minutter siden):

Det er en greie som har gått sin seiersgang på instagramzz. 

Kokain og bekkenbunnmassasje var velkjente behandlingsformer hos legen rundt år 1900. 

Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Klarer hun ikke å komme på noe selv?ufattelig irriterende alle de reelsene hun henter fra andre.

Det er som hun ikke vet at vi sitter på SAMME internett og sosiale medier alle som en....

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
keiserenernaken skrev (20 minutter siden):

Det er en greie som har gått sin seiersgang på instagramzz. 

Kokain og bekkenbunnmassasje var velkjente behandlingsformer hos legen rundt år 1900. 

Å ja 😅 Har ikke sett noen andre reels med det her, så skjønte ingenting uansett 😂 Jaja, morsomt var det nå ikke uansett 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Armarillo skrev (1 minutt siden):

Å ja 😅 Har ikke sett noen andre reels med det her, så skjønte ingenting uansett 😂 Jaja, morsomt var det nå ikke uansett 

Hun eier jo ikke humor heller! 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror ikke Helene forstår hva hun egentlig la ut, men det handlet om sex, erotikk eller orgasme - og ville derfor dele det.

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet

Hvis hun syns det der virker pirrende og sexy, så kan hun få lov til å fantasere om et besøk hos frosta-legen når hun legger seg i kveld. Lykke til. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 timer siden):

Hun eier jo ikke humor heller! 

Enig ! Der hun prøver å være morsom blir det bare kleint. Ikke hver gang jeg skjønner humoren hennes jeg heller; som feks siste reel. Noe forøvrig dummeste reelen jeg har sett. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Bildet er hentet fra HD sin story på FB; 

Hun er jo ikke opptatt av vekt og kropp må vite, men bruker enhver anledning til å vise at hun har gått ned i vekt🤣🤣Tekst og bilde på denne posten er noe av det dummeste jeg har sett….alt for å vise seg fram slik at hun kan få komplimenter (som hun antagelig gir seg selv) «du gløder så om dagen». «Hva har du gjort fot å gå ned i vekt»., osv

IMG_3102.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (14 minutter siden):

Bildet er hentet fra HD sin story på FB; 

Hun er jo ikke opptatt av vekt og kropp må vite, men bruker enhver anledning til å vise at hun har gått ned i vekt🤣🤣Tekst og bilde på denne posten er noe av det dummeste jeg har sett….alt for å vise seg fram slik at hun kan få komplimenter (som hun antagelig gir seg selv) «du gløder så om dagen». «Hva har du gjort fot å gå ned i vekt»., osv

IMG_3102.jpeg

Tenkte jeg også. Må vel være første gang speilet faktisk ikke er møkkete. Lite innhold i livet sitt stakkar. 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...