Beatbox Skrevet torsdag kl. 17:42 #25001 Skrevet torsdag kl. 17:42 Pinnsvine skrev (8 minutter siden): Hun har vel hatt flere lederjobber, opplæringsansvar, personalansvar? Eller er det bare ikke mulig å være karrierekvinne når man jobber i telekom 😁 eller leier leilighet? Hvilke firmaer sikter du til? Eller er det hva hun selv sier? 2
Pinnsvine Skrevet torsdag kl. 18:09 #25002 Skrevet torsdag kl. 18:09 Hun har en linkedinprofil? 🤷♀️ Beatbox skrev (26 minutter siden): Hvilke firmaer sikter du til? Eller er det hva hun selv sier?
Sophie1988 Skrevet torsdag kl. 18:20 #25003 Skrevet torsdag kl. 18:20 Fenomen skrev (1 time siden): Deilig å se nærbilde av mensenflekker Hun er så delikat. NOT! 3 6
Haremor Skrevet torsdag kl. 18:41 #25004 Skrevet torsdag kl. 18:41 Pinnsvine skrev (1 time siden): Hun har vel hatt flere lederjobber, opplæringsansvar, personalansvar? Eller er det bare ikke mulig å være karrierekvinne når man jobber i telekom 😁 eller leier leilighet? Det tror jeg ikke noe på. 3 1
Beatbox Skrevet torsdag kl. 18:44 #25005 Skrevet torsdag kl. 18:44 Haremor skrev (3 minutter siden): Det tror jeg ikke noe på. Ikke jeg heller.. 3
Pinnsvine Skrevet torsdag kl. 18:47 #25006 Skrevet torsdag kl. 18:47 Haremor skrev (4 minutter siden): Det tror jeg ikke noe på. Beatbox skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller.. Men altså. Hun har en linkedinprofil, disse tingene er helt utrolig enkelt å sjekke, men at man ikke gidder fordi man heller vil dikte frem en alternativ virkelighet er også et valg å ta 4
Lileep Skrevet torsdag kl. 19:10 #25007 Skrevet torsdag kl. 19:10 (endret) Pinnsvine skrev (23 minutter siden): Men altså. Hun har en linkedinprofil, disse tingene er helt utrolig enkelt å sjekke, men at man ikke gidder fordi man heller vil dikte frem en alternativ virkelighet er også et valg å ta Så alt som står på Linked in er 100% sant 😉 neppe.. hun har jobbet innenfor Telecom siden hun slutta i klesbutikk. Ellers har hun vel prøvd seg som fulltids pt, og jobbet i resepsjonen på treningssenter. Spent på hva alle disse lederjobbene du snakker om er.. er ikke så mange år siden hun fikk jobben som ansvarlig for opplæring hos ice, men det er vel ikke en lederstilling? Endret torsdag kl. 19:11 av Lileep 3 6
Laia Skrevet torsdag kl. 19:27 #25008 Skrevet torsdag kl. 19:27 Lileep skrev (10 minutter siden): Så alt som står på Linked in er 100% sant 😉 neppe.. hun har jobbet innenfor Telecom siden hun slutta i klesbutikk. Ellers har hun vel prøvd seg som fulltids pt, og jobbet i resepsjonen på treningssenter. Spent på hva alle disse lederjobbene du snakker om er.. er ikke så mange år siden hun fikk jobben som ansvarlig for opplæring hos ice, men det er vel ikke en lederstilling? Jeg husker også at hun, for mange år siden, jobbet som T-banefører. Og så mener jeg også at hun utdannet seg som legesekretær eller noe i den gaten (men husker ikke om hun noengang jobbet som dette)? Så hun har en veldig allsidig bakgrunn, men kan ikke minnes at hun har hatt en ren lederstilling (kanskje hun formelt sett kan titulere seg som leder/CEO i sitt eget foretak?). 3
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 19:28 #25009 Skrevet torsdag kl. 19:28 LinkedIn… Hvor opplæringsansvar for en nyansatt en måned blir til lederutdanning. Hvor manglende evne til å planlegge arbeidet sitt blir til å trives best under press. Hvor kontering av fakturaer blir erfaring med administrative oppgaver. Hvor hyppige arbeidsforhold blir til å trivest best med dynamiske arbeidsoppgaver. Og ikke minst besvare e-poster blir gode kommunikasjonsferdigheter. 4 8
Lileep Skrevet torsdag kl. 19:32 #25010 Skrevet torsdag kl. 19:32 Laia skrev (2 minutter siden): Jeg husker også at hun, for mange år siden, jobbet som T-banefører. Og så mener jeg også at hun utdannet seg som legesekretær eller noe i den gaten (men husker ikke om hun noengang jobbet som dette)? Så hun har en veldig allsidig bakgrunn, men kan ikke minnes at hun har hatt en ren lederstilling (kanskje hun formelt sett kan titulere seg som leder/CEO i sitt eget foretak?). Tror hun aldri fullførte utdannelsen, samme med historieutdannelsen hennes, mangler en eksamen i begge deler. 4 5
Haremor Skrevet torsdag kl. 19:34 #25011 Skrevet torsdag kl. 19:34 Laia skrev (5 minutter siden): Jeg husker også at hun, for mange år siden, jobbet som T-banefører. Og så mener jeg også at hun utdannet seg som legesekretær eller noe i den gaten (men husker ikke om hun noengang jobbet som dette)? Så hun har en veldig allsidig bakgrunn, men kan ikke minnes at hun har hatt en ren lederstilling (kanskje hun formelt sett kan titulere seg som leder/CEO i sitt eget foretak?). Legesekretær uten autorisasjon. Hun kom med en dårlig unnskyldning husker jeg for hvorfor hun ikke ville jobbe som deres, men jeg husker ikke hva den var. 6 4
Laia Skrevet torsdag kl. 19:34 #25012 Skrevet torsdag kl. 19:34 Lileep skrev (1 minutt siden): Tror hun aldri fullførte utdannelsen, samme med historieutdannelsen hennes, mangler en eksamen i begge deler. Du har sikkert rett. 2
Laia Skrevet torsdag kl. 19:47 #25013 Skrevet torsdag kl. 19:47 Haremor skrev (2 minutter siden): Legesekretær uten autorisasjon. Hun kom med en dårlig unnskyldning husker jeg for hvorfor hun ikke ville jobbe som deres, men jeg husker ikke hva den var. Lileep skrev (11 minutter siden): Tror hun aldri fullførte utdannelsen, samme med historieutdannelsen hennes, mangler en eksamen i begge deler. ChatGPT henviste meg til denne siden, der hun presenterer seg selv slik (om det er hele og fulle sannheten vedrørende fullførelse av studiene er vanskelig å verifisere): «Utdannet personlig trener og kostholdsveileder, men har også en bachelor i historie og som medisinsk sekretær» Kilde: https://barasportswear.com/no/blogs/helene-drages-top-5-bara-favourites 2
Haremor Skrevet torsdag kl. 19:49 #25014 Skrevet torsdag kl. 19:49 Laia skrev (1 minutt siden): ChatGPT henviste meg til denne siden, der hun presenterer seg selv slik (om det er hele og fulle sannheten vedrørende fullførelse av studiene er vanskelig å verifisere): «Utdannet personlig trener og kostholdsveileder, men har også en bachelor i historie og som medisinsk sekretær» Kilde: https://barasportswear.com/no/blogs/helene-drages-top-5-bara-favourites Fortsatt ikke autorisert. 5 5
Hei2016 Skrevet torsdag kl. 22:01 #25015 Skrevet torsdag kl. 22:01 skeiv-ostepop skrev (2 timer siden): LinkedIn… Hvor opplæringsansvar for en nyansatt en måned blir til lederutdanning. Hvor manglende evne til å planlegge arbeidet sitt blir til å trives best under press. Hvor kontering av fakturaer blir erfaring med administrative oppgaver. Hvor hyppige arbeidsforhold blir til å trivest best med dynamiske arbeidsoppgaver. Og ikke minst besvare e-poster blir gode kommunikasjonsferdigheter. Spot on! Jag skrattar fortfarande 😂 2 1
Lopploella Skrevet fredag kl. 06:16 #25016 Skrevet fredag kl. 06:16 Fenomen skrev (13 timer siden): Deilig å se nærbilde av mensenflekker Ja hva blir det neste? Får vi en titt oppi do? 🤢 5 1
MiniMjau Skrevet fredag kl. 06:41 #25017 Skrevet fredag kl. 06:41 gikk inn på lindex og leste om disse mirakeltrusene...de skal vaskes på 40 grader(!!!) sammen med RESTEN av klesvasken 🤢 6 2
Hirondelle Skrevet fredag kl. 07:12 #25018 Skrevet fredag kl. 07:12 MiniMjau skrev (30 minutter siden): gikk inn på lindex og leste om disse mirakeltrusene...de skal vaskes på 40 grader(!!!) sammen med RESTEN av klesvasken 🤢 1
keiserenernaken Skrevet fredag kl. 08:31 #25019 Skrevet fredag kl. 08:31 MiniMjau skrev (1 time siden): gikk inn på lindex og leste om disse mirakeltrusene...de skal vaskes på 40 grader(!!!) sammen med RESTEN av klesvasken 🤢 Blod skal vaskes på lav temperatur.
Hirondelle Skrevet fredag kl. 11:09 #25020 Skrevet fredag kl. 11:09 keiserenernaken skrev (2 timer siden): Blod skal vaskes på lav temperatur. Da vasker man vekk blodflekkene først, man legger ikke blodklærne sammen med annen vask og lar alt marineres i samme balje på lav temperatur Så ekkelt!!! 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå