Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen meldt dette til FT?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun lurer ingen andre enn seg selv. Lyser ai og retusjering LANG vei...

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Ja, usch vad klantig av henne som inte alls ens hade tänkt tanken att all redigering och KI skulle vara något hennes följare bet sig märke i… Lägg av. Det är ihjäl-redigerade och manipulerade bilder hon konstant postar och mycket väl vet är exakt dét. Fast hon adresserar bara det med hy och tänder- inte att hon redigerar av sig 40 kg i syftet att visa sitt före- och efter-bild i sammanhang med att marknadsföra sitt träningsprogram. Det är ju det som är problematiskt; Att hon redigerar sig smalare i marknadsföringssyfte. 

Före- och efter-bilden ligger dock fortfarande kvar, nu utan kommentarer. Hur mycket hon egentligen ånger är lite oklart just i nuläget. Skäms för det man gjorde eller skäms för att man blev påkommen…? 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

lys og skygger, ja…. Den har vi hørt før!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette klarer hun ikke å lyge seg unna.

Og de som alltid forsvarer all løgn og bedrag Drage kommer med, hvor er de nå…? Det ble så stille fra dere. 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Det var en sånn typisk jeg legger meg halvflat og innrømmer en brøkdel av det dere beskylder meg for! Men………. Patetiske folk de der influenserne.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (3 timer siden):

Sikker frivillig å følge dette togkræsjet, men er ikke frivillig å følge reglene til FT.

Nemlig. Det hun publiserer skal være korrekt merket, uavhengig om det er for hennes følgere  eller ikke. Det er jobben hennes. Og for en uprofesjonell måte å svare på.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

https://www.nrk.no/sorlandet/influensere-hetses-av-sine-egne_-_-du-er-feit_-stygg-og-ubrukelig-1.16169482

Kjenner ikke til denne influenseren, men googlet og tok en titt. Hun har jo en del bilder som stemmer med virkeligheten, en tydeligvis ikke i dette programmet hun skal selge. 

For meg så ville jeg heller blitt med i et program der hun var seg selv og ikke redigert ihjel. Slik som det er nå er det uaktuelt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...