Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (1 time siden):

Spørsmål: Hvor mange her visste egentlig hvem Helene Drage var før de fant denne tråden? 

Endret av Beatbox
Tilsvar til slettet innlegg
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sarah93 skrev (12 minutter siden):

Spørsmål: Hvor mange her visste egentlig hvem Helene Drage var før de fant denne tråden? 

Jeg fulgte henne da hun tok slankeoperasjon det er vel noen år siden nå. Mener jeg synes hun var så pysete og sutrete at jeg slettet henne på snap. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Beatbox skrev (21 minutter siden):

Og det lurer du på...fordi?

Fordi det er et diskusjonsforum. Mange virker veldig opphengt på Drage, og jeg lurer på om det er grunnen til at de har oppsøkt forumet, eller om det er en dynamikk som har oppstått fordi folk har snublet innom tråden, blitt aktive og begynt å følge med. Litt det samme med Caroline Berg Eriksen - jeg tror en del som deltar i tråden egentlig ikke var så opptatt av henne i utgangspunktet, men blir revet med i dynamikken. Jeg stusser litt over den passiv aggressive måten du formulerer deg på bare fordi jeg stiller et åpent spørsmål. Det er jo bare å la være å svare. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og innlegg skrevet av utestengt bruker.

Måne, admin. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal henge seg opp i hva de gjør med barna og ikke når de har ferie, jeg. De er så utrolig små, at de mååå ikke reise bort og finne på masse greier for at barna skal ha det bra. De har fri. Slipper å dra i barnehagen. Så små barn kan ha hatt en superfin dag i sola i hagen, bade i plaskebasseng og kose seg med mor og far. Eller på lekeplassen eller badestranda. Det er faktisk mer enn nok. Her for eksempel er minstemann 5. Han har, sammen med sine eldre søsken, løpt gjennom vannspreder, spist is, gått tur med bikkja, gått en tur på lekeplassen, og kost seg ute i hagen i hele dagen. Han har hatt det så fint. Og sånne dager er det mange av når sola skinner. Mer enn bra nok er det. Han spør ikke etter noe annet heller.

Jeg har alltid blitt irritert over artikler i nettaviser hvor foreldre sutrer over at de ikke har råd til å ta med barna til Syden og andre dyre ferier. For hvorfor skal man? Man skaper bare unger som har alt for store forventninger til hva ferie og fritid betyr, og som tror at ting ikke koster penger. Å gi barna gode opplevelser og barndomsminner de kan se tilbake på, trenger ikke skje utenfor hjemmet. Det er mye å ta HD på i forhold til ting hun gjør som ikke er innafor i markedsføring og som influenser, men at de ikke drar på ferie er ikke en av dem.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...