Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo heller slik før og etter bør være….😉

Men hvorfor merker hun ikke retusjert person? Bra flere reagerer på bildene, spørsmålet er jo bare hvor lenge de kommentarene får stå. 

i blldet til venstre hvor det det stor tung med hvit skrift er fordi hun har tekstet og ordet ble med i min screenshot 

Bildene er hentet fra HD sin Facebookkonto. 

IMG_2999.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
irevin skrev (6 minutter siden):

Er jo heller slik før og etter bør være….😉

Men hvorfor merker hun ikke retusjert person? Bra flere reagerer på bildene, spørsmålet er jo bare hvor lenge de kommentarene får stå. 

i blldet til venstre hvor det det stor tung med hvit skrift er fordi hun har tekstet og ordet ble med i min screenshot 

Bildene er hentet fra HD sin Facebookkonto. 

IMG_2999.jpeg

Hun har svart nå at bildene ikke er redigert, men laget med KI.

Endret av Haremor
  • Liker 1
Skrevet

Hva da ved hjelp av KI? 😅 Hva er hensikten med det? Det er like mye redigert om man fysisk har gjort det selv eller bedt KI gjøre det 😅 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Armarillo skrev (1 minutt siden):

Hva da ved hjelp av KI? 😅 Hva er hensikten med det? Det er like mye redigert om man fysisk har gjort det selv eller bedt KI gjøre det 😅 

Det er så dumt at det nesten ikke er til tro🤪

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Haremor skrev (15 minutter siden):

Hun har snart nå at bildene ikke er redigert, men laget med KI.

Hun presiserer nå nå at det er kun oppsettet med tekst og bilder som er laget med AI. Bildene er originale og ikke redigert overhode 🫣 hun lyger jo sånn at hun tror det selv 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hvem er det hun lurer? Virker som det er seg selv... Screenshot fra hennes instagram.

Screenshot_20260802_213326_Instagram.jpg

Endret av Armarillo
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror hun vi er dumme? Bildene ser ihjelredigerte ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Armarillo skrev (18 minutter siden):

Hvem er det hun lurer? Virker som det er seg selv... Screenshot fra hennes instagram.

Screenshot_20260802_213326_Instagram.jpg

Jeg er mest overrasket over at hun ikke svarte surt tilbake på de kommentarene slik hun pleier.

• Liker 3
Skrevet
hubbabubba00 skrev (1 minutt siden):

Jeg er mest overrasket over at hun ikke svarte surt tilbake på de kommentarene slik hun pleier.

Det kommer nok snart…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun svarer ikke han som har kommentert inne på Facebook. Han er den eneste som har kommentert riktig. At hun har kommentert seg tynnere. Det har hun nok ikke er godt nok svar på. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Følger kan kommenterer at det er merket med KI og sier videre:

Så svarer HD passivt aggressivt med slagern,

Screenshot_20260802-221901(1).png.8dc7891e4404779d85b6b4499cacfcb1.pngScreenshot_20260802-221901(1).png.8dc7891e4404779d85b6b4499cacfcb1.png

Screenshot_20260802-221330 (2).png

• Liker 4
Skrevet
Haremor skrev (33 minutter siden):

Det kommer nok snart…

Den kom ganske kjapt ja......" det er frivillig å følge da "  Men HD...det er frivillig å legge hodet på hoggestabben også....for det gjør du når du så tydelig pynter på sannheten! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dama burde meldes inn for falsk markedsføring!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Bumpet bare innom her tilfeldig og må si jeg synes denne dama får uforholdsmessig mye hets for redigering av bilder? Altså jeg ser at hun har skrudd opp saturasjonen på bildene sine hvis man sammenligner videoer og bilder, og det kan knapt nok kalles redigering, men bortsett fra det så har hun vel ikke redigert? Ihvertfall ikke sånn at hun ser annerledes ut enn seg selv. Hun står/sitter på en måte som gjør at hun ser slankere ut på enkelte av bildene sine, er det jeg kan se. Det slår meg litt at haters gonna hate her…?

• Liker 1
Skrevet
BeautyBox skrev (1 minutt siden):

Bumpet bare innom her tilfeldig og må si jeg synes denne dama får uforholdsmessig mye hets for redigering av bilder? Altså jeg ser at hun har skrudd opp saturasjonen på bildene sine hvis man sammenligner videoer og bilder, og det kan knapt nok kalles redigering, men bortsett fra det så har hun vel ikke redigert? Ihvertfall ikke sånn at hun ser annerledes ut enn seg selv. Hun står/sitter på en måte som gjør at hun ser slankere ut på enkelte av bildene sine, er det jeg kan se. Det slår meg litt at haters gonna hate her…?

Man ser jo helt klart at både armer, bein og mage er redigert.. 

IMG_9693.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Lileep skrev (3 minutter siden):

Man ser jo helt klart at både armer, bein og mage er redigert.. 

IMG_9693.jpeg

Og så påstår hun at hun aldri har redigert seg tynnere....wtaf🙄

Screenshot_20260802_225701_Instagram.thumb.jpg.ed649ad0f9f8a48434f9c16d25dfacda.jpg

• Liker 3
Skrevet
BeautyBox skrev (20 minutter siden):

Så det er helt ok å lyve seg slankere for å tjene noen kroner på treningsopplegg? 

• Nyttig 5
Skrevet
Wanda_2025 skrev (10 minutter siden):

Så det er helt ok å lyve seg slankere for å tjene noen kroner på treningsopplegg? 

Hæ? Skrev jeg det noe sted? Jeg skrev kun at jeg ikke ser at hun har endret på utseendet sitt med redigering. 

Skrevet
BeautyBox skrev (1 minutt siden):

Hæ? Skrev jeg det noe sted? Jeg skrev kun at jeg ikke ser at hun har endret på utseendet sitt med redigering. 

Tips: se forskjellen på bilder/ videoer andre har tatt av henne...

• Nyttig 2
Skrevet
BeautyBox skrev (3 minutter siden):

Da er du blind. 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...