irevin Skrevet 10 timer siden #24881 Skrevet 10 timer siden Er jo heller slik før og etter bør være….😉 Men hvorfor merker hun ikke retusjert person? Bra flere reagerer på bildene, spørsmålet er jo bare hvor lenge de kommentarene får stå. i blldet til venstre hvor det det stor tung med hvit skrift er fordi hun har tekstet og ordet ble med i min screenshot Bildene er hentet fra HD sin Facebookkonto. 4 1
Haremor Skrevet 9 timer siden #24882 Skrevet 9 timer siden (endret) irevin skrev (6 minutter siden): Er jo heller slik før og etter bør være….😉 Men hvorfor merker hun ikke retusjert person? Bra flere reagerer på bildene, spørsmålet er jo bare hvor lenge de kommentarene får stå. i blldet til venstre hvor det det stor tung med hvit skrift er fordi hun har tekstet og ordet ble med i min screenshot Bildene er hentet fra HD sin Facebookkonto. Hun har svart nå at bildene ikke er redigert, men laget med KI. Endret 9 timer siden av Haremor 1
Armarillo Skrevet 9 timer siden #24883 Skrevet 9 timer siden Hva da ved hjelp av KI? 😅 Hva er hensikten med det? Det er like mye redigert om man fysisk har gjort det selv eller bedt KI gjøre det 😅 5 2
Haremor Skrevet 9 timer siden #24884 Skrevet 9 timer siden Armarillo skrev (1 minutt siden): Hva da ved hjelp av KI? 😅 Hva er hensikten med det? Det er like mye redigert om man fysisk har gjort det selv eller bedt KI gjøre det 😅 Det er så dumt at det nesten ikke er til tro🤪 1 10
Lileep Skrevet 9 timer siden #24885 Skrevet 9 timer siden Haremor skrev (15 minutter siden): Hun har snart nå at bildene ikke er redigert, men laget med KI. Hun presiserer nå nå at det er kun oppsettet med tekst og bilder som er laget med AI. Bildene er originale og ikke redigert overhode 🫣 hun lyger jo sånn at hun tror det selv 1 9
Armarillo Skrevet 9 timer siden #24886 Skrevet 9 timer siden (endret) Hvem er det hun lurer? Virker som det er seg selv... Screenshot fra hennes instagram. Endret 9 timer siden av Armarillo 2 1
Fenomen Skrevet 9 timer siden #24887 Skrevet 9 timer siden Tror hun vi er dumme? Bildene ser ihjelredigerte ut. 3 4
hubbabubba00 Skrevet 9 timer siden #24888 Skrevet 9 timer siden Armarillo skrev (18 minutter siden): Hvem er det hun lurer? Virker som det er seg selv... Screenshot fra hennes instagram. Jeg er mest overrasket over at hun ikke svarte surt tilbake på de kommentarene slik hun pleier. 3
Haremor Skrevet 9 timer siden #24889 Skrevet 9 timer siden hubbabubba00 skrev (1 minutt siden): Jeg er mest overrasket over at hun ikke svarte surt tilbake på de kommentarene slik hun pleier. Det kommer nok snart… 2 3
Haremor Skrevet 9 timer siden #24890 Skrevet 9 timer siden Hun svarer ikke han som har kommentert inne på Facebook. Han er den eneste som har kommentert riktig. At hun har kommentert seg tynnere. Det har hun nok ikke er godt nok svar på. 2 2
Miranda16 Skrevet 8 timer siden #24891 Skrevet 8 timer siden Følger kan kommenterer at det er merket med KI og sier videre: Så svarer HD passivt aggressivt med slagern, 4
Beatbox Skrevet 8 timer siden #24892 Skrevet 8 timer siden Haremor skrev (33 minutter siden): Det kommer nok snart… Den kom ganske kjapt ja......" det er frivillig å følge da " Men HD...det er frivillig å legge hodet på hoggestabben også....for det gjør du når du så tydelig pynter på sannheten! 2 2
Miranda16 Skrevet 8 timer siden #24893 Skrevet 8 timer siden Dama burde meldes inn for falsk markedsføring! 3 4
BeautyBox Skrevet 8 timer siden #24894 Skrevet 8 timer siden Bumpet bare innom her tilfeldig og må si jeg synes denne dama får uforholdsmessig mye hets for redigering av bilder? Altså jeg ser at hun har skrudd opp saturasjonen på bildene sine hvis man sammenligner videoer og bilder, og det kan knapt nok kalles redigering, men bortsett fra det så har hun vel ikke redigert? Ihvertfall ikke sånn at hun ser annerledes ut enn seg selv. Hun står/sitter på en måte som gjør at hun ser slankere ut på enkelte av bildene sine, er det jeg kan se. Det slår meg litt at haters gonna hate her…? 1
Lileep Skrevet 8 timer siden #24895 Skrevet 8 timer siden BeautyBox skrev (1 minutt siden): Bumpet bare innom her tilfeldig og må si jeg synes denne dama får uforholdsmessig mye hets for redigering av bilder? Altså jeg ser at hun har skrudd opp saturasjonen på bildene sine hvis man sammenligner videoer og bilder, og det kan knapt nok kalles redigering, men bortsett fra det så har hun vel ikke redigert? Ihvertfall ikke sånn at hun ser annerledes ut enn seg selv. Hun står/sitter på en måte som gjør at hun ser slankere ut på enkelte av bildene sine, er det jeg kan se. Det slår meg litt at haters gonna hate her…? Man ser jo helt klart at både armer, bein og mage er redigert.. 3 5
Beatbox Skrevet 8 timer siden #24896 Skrevet 8 timer siden Lileep skrev (3 minutter siden): Man ser jo helt klart at både armer, bein og mage er redigert.. Og så påstår hun at hun aldri har redigert seg tynnere....wtaf🙄 3
Wanda_2025 Skrevet 8 timer siden #24897 Skrevet 8 timer siden BeautyBox skrev (20 minutter siden): Bumpet bare innom her tilfeldig og må si jeg synes denne dama får uforholdsmessig mye hets for redigering av bilder? Altså jeg ser at hun har skrudd opp saturasjonen på bildene sine hvis man sammenligner videoer og bilder, og det kan knapt nok kalles redigering, men bortsett fra det så har hun vel ikke redigert? Ihvertfall ikke sånn at hun ser annerledes ut enn seg selv. Hun står/sitter på en måte som gjør at hun ser slankere ut på enkelte av bildene sine, er det jeg kan se. Det slår meg litt at haters gonna hate her…? Så det er helt ok å lyve seg slankere for å tjene noen kroner på treningsopplegg? 5
BeautyBox Skrevet 7 timer siden #24898 Skrevet 7 timer siden Wanda_2025 skrev (10 minutter siden): Så det er helt ok å lyve seg slankere for å tjene noen kroner på treningsopplegg? Hæ? Skrev jeg det noe sted? Jeg skrev kun at jeg ikke ser at hun har endret på utseendet sitt med redigering.
Beatbox Skrevet 7 timer siden #24899 Skrevet 7 timer siden BeautyBox skrev (1 minutt siden): Hæ? Skrev jeg det noe sted? Jeg skrev kun at jeg ikke ser at hun har endret på utseendet sitt med redigering. Tips: se forskjellen på bilder/ videoer andre har tatt av henne... 2
Haremor Skrevet 7 timer siden #24900 Skrevet 7 timer siden BeautyBox skrev (3 minutter siden): Hæ? Skrev jeg det noe sted? Jeg skrev kun at jeg ikke ser at hun har endret på utseendet sitt med redigering. Da er du blind. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå